mooi ingekoptquote:Op maandag 9 november 2009 17:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is waar het zijn SP-leden en niet alleen de stemmers. Maar ja, de PVV heeft dan ook geen leden hè?
SP leden!! Natuurlijk zijn mensen die politiek actief zijn hoger opgeleid.quote:
Moet ik 'm nóg een keer inkoppen?quote:Op maandag 9 november 2009 17:34 schreef Gia het volgende:
[..]
SP leden!! Natuurlijk zijn mensen die politiek actief zijn hoger opgeleid.
Bij de PVV ging het over de stemmers.
Ik had het wb de SP ook over de stemmers.
Eerder voor Herman van Veen:quote:Op maandag 9 november 2009 16:12 schreef Meki het volgende:
[..]
Het is bewezen dat je op een extreem rechtse partij stemt.
Ach de waarheid is hard, ik weet het is moeilijk te geloven het is een zwarte dag voor wilddersstemmers
quote:Woede om uitspraken Van Veen
UTRECHT - De uitspraken van Herman van Veen dat de partij van Geert Wilders is te vergelijken met de NSB, is bij veel bezoekers van zijn website in het verkeerde keelgat geschoten.
In het gastenboek van de zanger regende het kwade reacties van bezoekers, meldt Elsevier.
'Hoe moet je reageren zonder te schelden, op iemand die twee miljoen mensen in dit land sympathie met de NSB toedicht. Mijn ouders hebben tegen de NSB gevochten en op de manier waarop nu politiek bedreven wordt zou een vergelijking van Pechtold, Van der Laan en ook Herman van Veen meer associaties oproepen met de nazi's,' is één van de reacties van een fan van Herman van Veen maandagochtend.
Het gastenboek is intussen volledig onbereikbaar op de site
Wat doet het er toe dat de PVV geen leden heeft! Dan nog kun je de leden van de ene partij niet qua intelligentie gaan vergelijken met de stemmers van de andere partij.quote:
Ja, dat ben ik met je eens. Mensen die meer nadenken en dingen in een breder verband kunnen zien stemmen vaker op middenpartijen en niet op partijen aan de uiteinden van het politieke spectrum zoals de PVV én de SP.quote:Op maandag 9 november 2009 17:51 schreef Gia het volgende:
[..]
Wat doet het er toe dat de PVV geen leden heeft! Dan nog kun je de leden van de ene partij niet qua intelligentie gaan vergelijken met de stemmers van de andere partij.
Hoe is het gesteld met de intelligentie van de stemmers van de SP?
Je bent het toch met me eens dat de SP veel aanhang heeft onder de arbeiders en AOW-ers.
Hoe komen ze erbij dat fans dat schrijven, aangezien iedereen kan reageren op het gastenboek.quote:Op maandag 9 november 2009 17:48 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Eerder voor Herman van Veen:
[..]
Ben het wel met je eens wat betreft zijn ideeën. Maar dat van die partij-structuur kan ik wel begrijpen.quote:Op maandag 9 november 2009 17:49 schreef TJDoornbos het volgende:
zijn ideeën deel ik deels wel. Soms minder hard gesteld zoals hij ze benoemd en zijn partij-structuur bevalt me totaal niet.
Inderdaad. Ben zelf van D66 via CDA naar VVD geschoven. Daarna Rita gevolgd. Probleem is nu dat ik Rutte niet zie zitten en Rita schijnbaar niet veel uitvoert. Komt niet echt een partij van de grond. Dus, tja, wat dan?quote:Op maandag 9 november 2009 17:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, dat ben ik met je eens. Mensen die meer nadenken en dingen in een breder verband kunnen zien stemmen vaker op middenpartijen en niet op partijen aan de uiteinden van het politieke spectrum zoals de PVV én de SP.
Walgelijk hoe je dit soort lulkoek nog probeert recht te breien.quote:Op maandag 9 november 2009 15:13 schreef Gia het volgende:
[..]
Waarom? Lijkt mij dat het eerder gaat over de verkoop en verspreiding van de koran en het misbruiken van de grondwettelijke geloofsvrijheid door met de koran te zwaaien.
Een boekje thuis lezen mag altijd.
Grappig, ik ben juist van VVD, via D66 bij PvdA terechtgekomen.quote:Op maandag 9 november 2009 17:58 schreef Gia het volgende:
[..]
Inderdaad. Ben zelf van D66 via CDA naar VVD geschoven. Daarna Rita gevolgd. Probleem is nu dat ik Rutte niet zie zitten en Rita schijnbaar niet veel uitvoert. Komt niet echt een partij van de grond. Dus, tja, wat dan?
Ik ga straks gewoon de programma's lezen en aanvinken waar ik het, eventueel in een aangepaste versie, mee eens ben. De meeste vinkjes wint.
De stemwijzer geloof ik niet in.
Het zal niet lang meer duren als de grote Herman van Veen mogen geloven.quote:Op maandag 9 november 2009 14:36 schreef shouta het volgende:
Gevaarlijke ontwikkeling die Wilders. Ik zie de treinen met moslims al naar de concentratiekampen vertrekken.
Je zult het misschien niet geloven, maar toen ik 18 was en voor het eerst mocht stemmen was het zelfs de PPR. CPN ging me te ver inderdaad.quote:Op maandag 9 november 2009 18:03 schreef remlof het volgende:
[..]
Grappig, ik ben juist van VVD, via D66 bij PvdA terechtgekomen.
Ja, ik wacht nog steeds op Paars III
Precies, want dan kom je sociaal over, hè? Vooral ook die linkse partijen. Hebben niks anders meer te doen dan op Wilders te vitten. Zodra je Femke of Agnes op TV ziet, gaat het over Wilders.quote:Op maandag 9 november 2009 18:17 schreef qonmann het volgende:
Dat zal de Herman niet verwacht hebben. maar ja een ieder wil wel meedoen aan het demoniseren.
Waarom nou toch weer zo op de man? Heb je geen fatsoen geleerd van je moeder?quote:Op maandag 9 november 2009 18:00 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Walgelijk hoe je dit soort lulkoek nog probeert recht te breien.
Heb je uberhaupt enig zelfrespect of word je gewoon graag voor achterlijk aangezien?
Ik ben rechts en hoger opgeleid, so what. Ik reageer niet eens op zo'n onbeschofte opmerking. Gewoon lekker laten blaten.quote:Op maandag 9 november 2009 18:20 schreef bouillabaisse het volgende:
[..]
Waarom nou toch weer zo op de man? Heb je geen fatsoen geleerd van je moeder?
Wat is nu eigenlijk jouw probleem? Soms last van misplaatste superioriteitsgevoelens omdat je links èn hoger opgeleid bent?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |