abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74546626
quote:
Op maandag 9 november 2009 17:20 schreef remlof het volgende:

[..]

Dat is waar het zijn SP-leden en niet alleen de stemmers. Maar ja, de PVV heeft dan ook geen leden hè?
mooi ingekopt
  maandag 9 november 2009 @ 17:34:30 #162
3542 Gia
User under construction
pi_74546830
quote:
Op maandag 9 november 2009 17:04 schreef remlof het volgende:

[..]

Ja:
[ afbeelding ]
bron
SP leden!! Natuurlijk zijn mensen die politiek actief zijn hoger opgeleid.
Bij de PVV ging het over de stemmers.

Ik had het wb de SP ook over de stemmers.
  maandag 9 november 2009 @ 17:40:27 #163
104871 remlof
Europees federalist
pi_74546992
quote:
Op maandag 9 november 2009 17:34 schreef Gia het volgende:

[..]

SP leden!! Natuurlijk zijn mensen die politiek actief zijn hoger opgeleid.
Bij de PVV ging het over de stemmers.

Ik had het wb de SP ook over de stemmers.
Moet ik 'm nóg een keer inkoppen?
pi_74547108
quote:
Op maandag 9 november 2009 17:40 schreef remlof het volgende:

[..]

PVV heeft geen leden he
pi_74547170
quote:
Op maandag 9 november 2009 16:12 schreef Meki het volgende:

[..]

Het is bewezen dat je op een extreem rechtse partij stemt.
Ach de waarheid is hard, ik weet het is moeilijk te geloven het is een zwarte dag voor wilddersstemmers
Eerder voor Herman van Veen:
quote:
Woede om uitspraken Van Veen

UTRECHT - De uitspraken van Herman van Veen dat de partij van Geert Wilders is te vergelijken met de NSB, is bij veel bezoekers van zijn website in het verkeerde keelgat geschoten.

In het gastenboek van de zanger regende het kwade reacties van bezoekers, meldt Elsevier.

'Hoe moet je reageren zonder te schelden, op iemand die twee miljoen mensen in dit land sympathie met de NSB toedicht. Mijn ouders hebben tegen de NSB gevochten en op de manier waarop nu politiek bedreven wordt zou een vergelijking van Pechtold, Van der Laan en ook Herman van Veen meer associaties oproepen met de nazi's,' is één van de reacties van een fan van Herman van Veen maandagochtend.

Het gastenboek is intussen volledig onbereikbaar op de site
pi_74547212
zijn ideeën deel ik deels wel. Soms minder hard gesteld zoals hij ze benoemd en zijn partij-structuur bevalt me totaal niet.
  maandag 9 november 2009 @ 17:51:27 #167
3542 Gia
User under construction
pi_74547241
quote:
Op maandag 9 november 2009 17:40 schreef remlof het volgende:

[..]

Wat doet het er toe dat de PVV geen leden heeft! Dan nog kun je de leden van de ene partij niet qua intelligentie gaan vergelijken met de stemmers van de andere partij.

Hoe is het gesteld met de intelligentie van de stemmers van de SP?

Je bent het toch met me eens dat de SP veel aanhang heeft onder de arbeiders en AOW-ers.
  maandag 9 november 2009 @ 17:54:09 #168
104871 remlof
Europees federalist
pi_74547303
quote:
Op maandag 9 november 2009 17:51 schreef Gia het volgende:

[..]

Wat doet het er toe dat de PVV geen leden heeft! Dan nog kun je de leden van de ene partij niet qua intelligentie gaan vergelijken met de stemmers van de andere partij.

Hoe is het gesteld met de intelligentie van de stemmers van de SP?

Je bent het toch met me eens dat de SP veel aanhang heeft onder de arbeiders en AOW-ers.
Ja, dat ben ik met je eens. Mensen die meer nadenken en dingen in een breder verband kunnen zien stemmen vaker op middenpartijen en niet op partijen aan de uiteinden van het politieke spectrum zoals de PVV én de SP.
pi_74547314
quote:
Op maandag 9 november 2009 17:48 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:

[..]

Eerder voor Herman van Veen:
[..]

Hoe komen ze erbij dat fans dat schrijven, aangezien iedereen kan reageren op het gastenboek.
  maandag 9 november 2009 @ 17:55:24 #170
3542 Gia
User under construction
pi_74547340
quote:
Op maandag 9 november 2009 17:49 schreef TJDoornbos het volgende:
zijn ideeën deel ik deels wel. Soms minder hard gesteld zoals hij ze benoemd en zijn partij-structuur bevalt me totaal niet.
Ben het wel met je eens wat betreft zijn ideeën. Maar dat van die partij-structuur kan ik wel begrijpen.
Ik denk dat dat sowieso nog wel gaat veranderen in de toekomst. Maar het is nu toch nog teveel Partij Geert Wilders dan een algemene partij voor de vrijheid. Dat lijkt me ook bij TON het geval. Hoewel ik niet weet hoe zij haar partij-structuur heeft opgezet.

Ik heb er in elk geval geen enkel probleem mee, voor nu.
  maandag 9 november 2009 @ 17:58:30 #171
3542 Gia
User under construction
pi_74547425
quote:
Op maandag 9 november 2009 17:54 schreef remlof het volgende:

[..]

Ja, dat ben ik met je eens. Mensen die meer nadenken en dingen in een breder verband kunnen zien stemmen vaker op middenpartijen en niet op partijen aan de uiteinden van het politieke spectrum zoals de PVV én de SP.
Inderdaad. Ben zelf van D66 via CDA naar VVD geschoven. Daarna Rita gevolgd. Probleem is nu dat ik Rutte niet zie zitten en Rita schijnbaar niet veel uitvoert. Komt niet echt een partij van de grond. Dus, tja, wat dan?

Ik ga straks gewoon de programma's lezen en aanvinken waar ik het, eventueel in een aangepaste versie, mee eens ben. De meeste vinkjes wint.

De stemwijzer geloof ik niet in.
  maandag 9 november 2009 @ 18:00:25 #172
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_74547476
quote:
Op maandag 9 november 2009 15:13 schreef Gia het volgende:

[..]

Waarom? Lijkt mij dat het eerder gaat over de verkoop en verspreiding van de koran en het misbruiken van de grondwettelijke geloofsvrijheid door met de koran te zwaaien.

Een boekje thuis lezen mag altijd.
Walgelijk hoe je dit soort lulkoek nog probeert recht te breien.

Heb je uberhaupt enig zelfrespect?
-edit-

[ Bericht 4% gewijzigd door paddy op 09-11-2009 21:14:51 ]
Intelligent, but fucked up.
  maandag 9 november 2009 @ 18:03:28 #173
104871 remlof
Europees federalist
pi_74547558
quote:
Op maandag 9 november 2009 17:58 schreef Gia het volgende:

[..]

Inderdaad. Ben zelf van D66 via CDA naar VVD geschoven. Daarna Rita gevolgd. Probleem is nu dat ik Rutte niet zie zitten en Rita schijnbaar niet veel uitvoert. Komt niet echt een partij van de grond. Dus, tja, wat dan?

Ik ga straks gewoon de programma's lezen en aanvinken waar ik het, eventueel in een aangepaste versie, mee eens ben. De meeste vinkjes wint.

De stemwijzer geloof ik niet in.
Grappig, ik ben juist van VVD, via D66 bij PvdA terechtgekomen.
Ja, ik wacht nog steeds op Paars III
  maandag 9 november 2009 @ 18:06:33 #174
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_74547633
Kan die vent zich niet gewoon bezig blijven houden met kinderliedjes? Zo treurig altijd, dat iedere potsierlijke kutartiest zich op het podium dan moet uitspreken tegen in dit geval de PVV. Wat een onzin, zeg.
pi_74547663
quote:
Op maandag 9 november 2009 14:36 schreef shouta het volgende:
Gevaarlijke ontwikkeling die Wilders. Ik zie de treinen met moslims al naar de concentratiekampen vertrekken.
Het zal niet lang meer duren als de grote Herman van Veen mogen geloven.
Want hij staat aan de goede kant natuurlijk..
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
  maandag 9 november 2009 @ 18:13:26 #176
3542 Gia
User under construction
pi_74547815
quote:
Op maandag 9 november 2009 18:03 schreef remlof het volgende:

[..]

Grappig, ik ben juist van VVD, via D66 bij PvdA terechtgekomen.
Ja, ik wacht nog steeds op Paars III
Je zult het misschien niet geloven, maar toen ik 18 was en voor het eerst mocht stemmen was het zelfs de PPR. CPN ging me te ver inderdaad.
Ben eigenlijk ook niet zo van uitersten, maar als je dan zo'n regering hebt die niets aanpakt en maar plannen maakt voor de lange termijn, dan heb ik zoiets van "laat nou maar eens iemand met een grote smoel waarmaken wat hij beweert". Als dit op niets uitdraait, dan is hij zo weer weg.

En paars heeft nu ook bepaald niets gedaan aan de staatsschuld, de aankomende AOW problemen, de allochtonen problematiek enz.... Dus ik zit echt niet te wachten op een paars 3.

Ik wacht eigenlijk na al die jaren nog steeds op het zoet. Maar het blijft allemaal maar zuur.
pi_74547904
Woede om uitspraken Van Veen

UTRECHT - De uitspraken van Herman van Veen dat de partij van Geert Wilders is te vergelijken met de NSB, is bij veel bezoekers van zijn website in het verkeerde keelgat geschoten.

In het gastenboek van de zanger regende het kwade reacties van bezoekers, meldt Elsevier.

'Hoe moet je reageren zonder te schelden, op iemand die twee miljoen mensen in dit land sympathie met de NSB toedicht. Mijn ouders hebben tegen de NSB gevochten en op de manier waarop nu politiek bedreven wordt zou een vergelijking van Pechtold, Van der Laan en ook Herman van Veen meer associaties oproepen met de nazi's,' is één van de reacties van een fan van Herman van Veen maandagochtend.

Het gastenboek is intussen volledig onbereikbaar op de site.

http://www.telegraaf.nl/b(...)an_Veen__.html?p=2,1

Dat zal de Herman niet verwacht hebben. maar ja een ieder wil wel meedoen aan het demoniseren.
Misschien kan ie Jodokus inzetten.
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
  maandag 9 november 2009 @ 18:20:14 #178
3542 Gia
User under construction
pi_74547984
quote:
Op maandag 9 november 2009 18:17 schreef qonmann het volgende:
Dat zal de Herman niet verwacht hebben. maar ja een ieder wil wel meedoen aan het demoniseren.
Precies, want dan kom je sociaal over, hè? Vooral ook die linkse partijen. Hebben niks anders meer te doen dan op Wilders te vitten. Zodra je Femke of Agnes op TV ziet, gaat het over Wilders.

Dat heeft hij toch mooi voor elkaar, niet? Iedereen heeft het over hem!
pi_74547987
quote:
Op maandag 9 november 2009 18:00 schreef Fortune_Cookie het volgende:

[..]

Walgelijk hoe je dit soort lulkoek nog probeert recht te breien.

Heb je uberhaupt enig zelfrespect of word je gewoon graag voor achterlijk aangezien?
Waarom nou toch weer zo op de man? Heb je geen fatsoen geleerd van je moeder?

Wat is nu eigenlijk jouw probleem? Soms last van misplaatste superioriteitsgevoelens omdat je links èn hoger opgeleid bent?
  maandag 9 november 2009 @ 18:21:35 #180
3542 Gia
User under construction
pi_74548018
quote:
Op maandag 9 november 2009 18:20 schreef bouillabaisse het volgende:

[..]

Waarom nou toch weer zo op de man? Heb je geen fatsoen geleerd van je moeder?

Wat is nu eigenlijk jouw probleem? Soms last van misplaatste superioriteitsgevoelens omdat je links èn hoger opgeleid bent?
Ik ben rechts en hoger opgeleid, so what. Ik reageer niet eens op zo'n onbeschofte opmerking. Gewoon lekker laten blaten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')