abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74540828
quote:
UTRECHT - Herman van Veen heeft de partij van Geert Wilders gisteren vergeleken met de NSB.

Herman van Veen. Foto: ONBEKEND De 64-jarige zanger waarschuwde in een emotionele toespraak voor de PVV-leider, omdat hij geen leden in zijn partij toestaat en alleen donaties accepteert.

De PVV zou een bedreiging voor de democratie in Nederland zijn, zei Van Veen tegen honderden toehoorders in Utrecht tijdens een herdenking van de val van de Berlijnse Muur.
Hij heeft feitelijk gelijk natuurlijk:

http://www.nrc.nl/binnenl(...)leen_Wilders_lid_PVV
pi_74540851
LaPo:
quote:
Op maandag 9 november 2009 14:25 schreef Disana het volgende:

[..]

Wat ben je toch boos Dragorius. Er mag geen woord over Wilders of zijn aanhang gezegd worden of jij laat je boze weerwoord met andere argumenten weer horen. Blijkbaar is dat belangrijker voor je (alhoewel je zegt geen Wilders stemmer te zijn) dan hier ook een beetje leuk met mensen om te gaan. Of ben ik ooit vervelend tegen je geweest.

Ik reageer puur en alleen op wat er hier wordt geschreven nadat de feitelijke woorden van Wilders inzake moslims zijn geciteerd: men blijft eromheen praten en ontkennen dat hij dat zo bedoelt. Waarom mag ik dat van jou niet zeggen en word je zo boos?
Deel 1: "PVV is net als NSB"
pi_74540890
Gevaarlijke ontwikkeling die Wilders. Ik zie de treinen met moslims al naar de concentratiekampen vertrekken.
Signature:
Maximaal 4 regels
pi_74540937
quote:
Op maandag 9 november 2009 14:36 schreef shouta het volgende:
Gevaarlijke ontwikkeling die Wilders. Ik zie de treinen met moslims al naar de concentratiekampen vertrekken.
Een beetje onzinnige vergelijking aangezien Wilders nog niet aan de macht is. Je kan de vergelijking op dit moment alleen qua opkomst en partijstructuur maken.
  maandag 9 november 2009 @ 14:38:15 #5
242879 Onnoman
The On And Only
pi_74540956
hoe nu verder.. ik vind herman van veen cool.. maar geert wilders ook..

heb ik nu alleen maar vijanden over? of alleen maar vrienden
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_74540998
quote:
Op maandag 9 november 2009 14:38 schreef Onnoman het volgende:
hoe nu verder.. ik vind herman van veen cool.. maar geert wilders ook..

heb ik nu alleen maar vijanden over? of alleen maar vrienden
Maak een onderscheid tussen je politieke en je culturele "ik".
Signature:
Maximaal 4 regels
pi_74541038
wat een failpost...

Je laat goed merken dat je in de vorige niet je gal volledig gespuwd had en tevens zit je alleen op dit forum om Wilders te bashen. Dat is veel zieliger dan Wilders zelf.

Beste is deze discussie links te laten liggen. Dan heeft meh tijd om weer te werken en zelf geld te verdienen in plaats te brallen om onbelangrijke zaken.
pi_74541051
Wel grappig dat een topic als deze blijkbaar gewoon kan.

Een topic met de titel "Islam is net als het nazisme" was in het begin al meteen gesloten geweest.
pi_74541187
Goh, dat mensen zich druk maken over wat Herman van Veen zegt.
pi_74541287
quote:
Op maandag 9 november 2009 14:40 schreef bouillabaisse het volgende:

Een topic met de titel "Islam is net als het nazisme" was in het begin al meteen gesloten geweest.
Het betreft hier een quote.
pi_74541309
quote:
Op maandag 9 november 2009 14:43 schreef HiZ het volgende:
Goh, dat mensen zich druk maken over wat Herman van Veen zegt.
Hij heeft inhoudelijk gezien een punt, dan maakt het niet uit van wie het komt.
pi_74541366
quote:
Op maandag 9 november 2009 14:40 schreef bouillabaisse het volgende:

Wat Todes al zegt: als je die opmerking tussen quote-tekens plaatst is er niets aan de hand.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_74541412
quote:
Op maandag 9 november 2009 14:48 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Wat Todes al zegt: als je die opmerking tussen quote-tekens plaatst is er niets aan de hand.
Dat had bij zoiets als "islam is net als nazisme" echt niet uitgemaakt.
pi_74541417
quote:
Op maandag 9 november 2009 14:46 schreef Meh7 het volgende:

[..]

And yet you fail to show me how.
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
pi_74541448
quote:
Op maandag 9 november 2009 14:49 schreef bouillabaisse het volgende:

[..]

Dat had bij zoiets als "islam is net als nazisme" echt niet uitgemaakt.
Als iemand als Wilders dat zegt dan mag jij rustig in topic met die TT openen. Waarom niet?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_74541455
quote:
Op maandag 9 november 2009 14:46 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Hij zegt helemaal niks nieuws. Deze vergelijkingen krijgen we nu al 3 jaar te horen. Wat helpt het nu eigenlijk? Geen zak.
Ron Paul 2012
pi_74541469
quote:
Op maandag 9 november 2009 14:49 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Als eerst: zie OP. De PVV accepteert geen leden en is daardoor geen democratische organisatie. Daarnaast: de PVV zet zich af tegen een bepaalde minderheidgroep en poogt de grondrechten van die groep af te nemen.
  † In Memoriam † maandag 9 november 2009 @ 14:50:47 #18
137949 Disana
pi_74541474
quote:
Op maandag 9 november 2009 14:40 schreef Matteüs het volgende:

Beste is deze discussie links te laten liggen.
Bij hoge uitzondering ben ik het, alhoewel om heel andere redenen, met je eens.
pi_74541503
quote:
Op maandag 9 november 2009 14:50 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Hij zegt helemaal niks nieuws. Deze vergelijkingen krijgen we nu al 3 jaar te horen. Wat helpt het nu eigenlijk? Geen zak.
Hij mag toch gewoon zijn mening geven?
pi_74541513
quote:
Op maandag 9 november 2009 14:50 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Als eerst: zie OP. De PVV accepteert geen leden en is daardoor geen democratische organisatie. Daarnaast: de PVV zet zich af tegen een bepaalde minderheidgroep en poogt de grondrechten van die groep af te nemen.
Er wordt geen grondrecht afgenomen hoor. Geen islamitische scholen staat niet gelijk aan geen onderwijs. Bijvoorbeeld.
Mr. Prolapse 2009
  maandag 9 november 2009 @ 14:53:40 #21
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_74541580
quote:
Op maandag 9 november 2009 14:51 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Er wordt geen grondrecht afgenomen hoor. Geen islamitische scholen staat niet gelijk aan geen onderwijs. Bijvoorbeeld.
Je vindt niet dat er sprake is van ongelijke behandeling als christenen wel eigen scholen mogen hebben en moslims niet?
pi_74541595
quote:

[..]

Jawel. Het grondrecht op vrijheid van onderwijs wordt moslims ontnomen terwijl christenen en joden dat grondrecht mogen behouden. De PVV streeft in die zin een apartheid na. Maar ook het grondrecht op religievrijheid is iets wat Wilders wil beperken in geval van moslims.
  maandag 9 november 2009 @ 14:54:52 #23
242879 Onnoman
The On And Only
pi_74541626
eigenlijk best bespottelijk voor de pvv, het is eerder van: de nsb is net als pvv.. staat krachtiger
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_74541670
quote:

[..]

En geen Koran mogen lezen staat niet gelijk aan geen recht op vrijheid van religie?
pi_74541708
quote:
Op maandag 9 november 2009 14:49 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Maar begrijp je nu (na die voorbeelden) dat hij het onderscheid tussen extremisten en normale moslims helemaal niet maakt?
  maandag 9 november 2009 @ 14:57:26 #26
3542 Gia
User under construction
pi_74541715
quote:
Op maandag 9 november 2009 14:50 schreef Meh7 het volgende:

[..]

De PVV accepteert geen leden omdat Wilders niet wil dat, mocht hij vermoord worden, een groep mensen doorgaan met de PVV, die niet zijn gedachtegoed in stand houden en er een zooitje van maken. Net zoals met de LPF gebeurde na de moord op Pim Fortuyn.

Kan me daar wel iets bij voorstellen.

Neem aan dat hij straks toch mensen nodig heeft om al die zetels te gaan vullen, ook al is dat dan in een andere werknemerspositie dan als lid.
pi_74541743
quote:
Op maandag 9 november 2009 14:53 schreef Frollo het volgende:

[..]

Je vindt niet dat er sprake is van ongelijke behandeling als christenen wel eigen scholen mogen hebben en moslims niet?
Er is meer sprake van religieus onderscheid, terwijl ik van mening ben dat je af moet van elke vorm van religie op scholen. Maar nee, het blijft geen afname van een grondrecht.
Onzinnig? Ja en nee.

Het stomme punt hierin is wel natuurlijk dat Nederland van oorsprong een christelijk land is. In dat opzicht "snap" ik de insteek wel, omdat je dan voor cultuurbehoud wil gaan, maar dat is sowieso onzin. In het heden moet er geen ruimte zijn voor welke religie dan ook in de maatschappij.

Religie = thuis
Mr. Prolapse 2009
pi_74541769
quote:
Op maandag 9 november 2009 14:57 schreef Gia het volgende:

[..]

De PVV accepteert geen leden omdat Wilders niet wil dat, mocht hij vermoord worden, een groep mensen doorgaan met de PVV, die niet zijn gedachtegoed in stand houden en er een zooitje van maken. Net zoals met de LPF gebeurde na de moord op Pim Fortuyn.

Kan me daar wel iets bij voorstellen.

Neem aan dat hij straks toch mensen nodig heeft om al die zetels te gaan vullen, ook al is dat dan in een andere werknemerspositie dan als lid.
Dit is slechts een hersenspinsel van jou en daarom neem ik die niet als waarheid aan.
  maandag 9 november 2009 @ 14:59:07 #29
3542 Gia
User under construction
pi_74541787
quote:
Op maandag 9 november 2009 14:53 schreef Frollo het volgende:

[..]

Ik vind dat er totaal geen bijzondere scholen meer mogen zijn. Alles gewoon 'openbare school'.

Dus ook geen scholen als Jenaplan, vrije school, iederwijs en ga zo maar door.....
pi_74541813
quote:
Op maandag 9 november 2009 14:59 schreef Gia het volgende:

[..]

Ik vind dat er totaal geen bijzondere scholen meer mogen zijn. Alles gewoon 'openbare school'.

Dus ook geen scholen als Jenaplan, vrije school, iederwijs en ga zo maar door.....
Ja, maar dan maak jij geen onderscheid, daar gaat het niet om. Het gaat nu juist om het specifieke onderscheid dat Wilders aanbrengt.
pi_74541824
quote:
Op maandag 9 november 2009 14:59 schreef Gia het volgende:

[..]

Nogmaals het gaat hier niet om jouw hersenspinsels, maar om de PVV. De PVV is het niet met jou eens. Die wil moslims beperken in hun grondrechten, terwijl andere religieuzen hun vrijheden blijven genieten.
  maandag 9 november 2009 @ 15:00:18 #32
3542 Gia
User under construction
pi_74541838
quote:
Op maandag 9 november 2009 14:54 schreef Meh7 het volgende:
Maar ook het grondrecht op religievrijheid is iets wat Wilders wil beperken in geval van moslims.
Welnee, als moslima's geen hoofddoekjes op mogen in de klas, mogen christenen of niet gelovigen dat ook niet. Gelijkheidsbeginsel, jeweetz....
pi_74541858
quote:
Op maandag 9 november 2009 15:00 schreef Gia het volgende:

[..]

Welnee, als moslima's geen hoofddoekjes op mogen in de klas, mogen christenen of niet gelovigen dat ook niet. Gelijkheidsbeginsel, jeweetz....
Maar dat wil hij juist schrappen.
  maandag 9 november 2009 @ 15:01:24 #34
3542 Gia
User under construction
pi_74541890
quote:
Op maandag 9 november 2009 14:56 schreef Todesschwalben het volgende:

[..]

En geen Koran mogen lezen staat niet gelijk aan geen recht op vrijheid van religie?
Hoezo mag je die niet lezen? Mag gerust, maar wel in je eigen tijd. En.....wat er in staat is niet wetsgeldig in Nederland.
pi_74541914
quote:
Op maandag 9 november 2009 15:00 schreef Gia het volgende:

[..]

Dit is wat Wilders zegt:
quote:
Dat kan door het afschaffen van het huidige artikel 1 in de Grondwet. Ik wil een nieuw artikel 1, waarin de Leitkultur van het Westen wordt verwoord. Er mogen van mij in Nederland best joodse en christelijke scholen bestaan, maar geen islamitische scholen. In het leger best joodse en christelijke geestelijk verzorgers, maar geen islamitische. Enzovoorts. Ik ben ook tegen de oprichting van islamitische ziekenhuizen.

http://www.pvv.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=37&Itemid=11
Hier gaat het om. Niet om wat jij vindt of denkt dat Wilders vindt.
pi_74541928
quote:
Op maandag 9 november 2009 15:01 schreef Gia het volgende:

[..]

Hoezo mag je die niet lezen? Mag gerust, maar wel in je eigen tijd. En.....wat er in staat is niet wetsgeldig in Nederland.
Ten eerste pleit hij voor een verbod op de Koran. Ten tweede is er helemaal geen wettelijke toetsing geweest van de Koran, rare uitspraak van je.
  maandag 9 november 2009 @ 15:02:37 #37
3542 Gia
User under construction
pi_74541934
quote:
Op maandag 9 november 2009 14:58 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Dit is slechts een hersenspinsel van jou en daarom neem ik die niet als waarheid aan.
Nee hoor, heeft Geert Wilders in eigen persoon op tv verklaard.
pi_74541947
quote:
Op maandag 9 november 2009 15:02 schreef Gia het volgende:

[..]

Nee hoor, heeft Geert Wilders in eigen persoon op tv verklaard.
Bron! Verder maakt het niet uit wat hij verklaart, feit is en blijft dat de PVV geen leden accepteert en dus geen democratische structuur heeft.
pi_74541965
Tsja wat ik al zei, het is allemaal gericht op cultuurbehoud.
Daar kan je het mee eens zijn of niet, ik ben van mening dat religie uberhaupt niet op scholen en publieke plaatsen aanwezig moet zijn, maar dat staat hier weer los van
Mr. Prolapse 2009
pi_74541986
quote:
Op maandag 9 november 2009 14:50 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Als iemand als Wilders dat zegt dan mag jij rustig in topic met die TT openen. Waarom niet?
Dus als Wilders het zegt mag het wel, maar als ik het zelf zeg mag het niet?
pi_74541992
quote:
Op maandag 9 november 2009 15:03 schreef Dragorius het volgende:
Daar kan je het mee eens zijn of niet, ik ben van mening dat religie uberhaupt niet op scholen en publieke plaatsen aanwezig moet zijn, maar dat staat hier weer los van
De NSB, die was toch ook voor cultuurbehoud? Nog een vergelijkingspunt, bedankt Drag.
pi_74542002
Ik vind veel van de uitspraken van Wilders bizar en verwerpelijk. Maar ik vind het minstens zo dubieus om Wilders te vergelijken met de NSB.

Ik wil me verre houden van het populisme dat de PVV tentoonspreidt en tegelijkertijd wil ik me ook verre houden van mensen die niks beters te doen hebben dan de PVV op elke mogelijke manier aanvallen en karakteriseren.

Ik pleit voor nuance, nuchterheid en realisme.
  maandag 9 november 2009 @ 15:05:32 #43
3542 Gia
User under construction
pi_74542017
quote:
Op maandag 9 november 2009 14:58 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Nog even, wellicht ten overvloede:

quote:
Waarom wil Wilders geen leden? Bart Jan Spruyt, oprichter van de conservatieve denktank Edmund Burke Stichting, was actief voor de partij, maar stapte op uit onvrede met het beleid en de inhoud. Spruyt: „Wilders wil geen toestroom van mensen die lid kunnen worden van de vereniging uit angst voor taferelen zoals bij de LPF.” Martin Bosma, PVV-Kamerlid, zei eerder tegen Trouw: „Wij richten ons liever op die tien miljoen mensen die gaan stemmen, dan op een handjevol leden.”
pi_74542022
quote:
Op maandag 9 november 2009 15:04 schreef bouillabaisse het volgende:

[..]

Dus als Wilders het zegt mag het wel, maar als ik het zelf zeg mag het niet?
Mag wel, mits je zelf een heel goed en mooi onderbouwd stukje neerzet. Maar let wel op dat Wilders soms in zijn hoedanigheid van volksvertegenwoordiger meer kan zeggen dan jij.
pi_74542043
quote:
Op maandag 9 november 2009 15:05 schreef Gia het volgende:

[..]

[..]

Er staat alleen niet bij wat voor taferelen.
pi_74542069
quote:
Op maandag 9 november 2009 15:05 schreef Gia het volgende:

[..]

[..]

Eh, dat is geen verklaring van Wilders, maar van iemand anders over Wilders. Daarnaast, zoals ik zei, het verandert niet aans de feiten: de PVV accepteert geen leden en is daardoor geen democratische organisatie.
pi_74542102
quote:
Op maandag 9 november 2009 15:04 schreef Meh7 het volgende:

[..]

De NSB, die was toch ook voor cultuurbehoud? Nog een vergelijkingspunt, bedankt Drag.

Evenals dat het CDA zich wil blijven inzetten voor het behoud van de Christelijke cultuur, en de ChristenUnie..
Ga je ze nu ook vergelijken met de NSB?

Wat is de NMP dan? Zijn dat bezetters? Die hun eigen cultuur via overheidswegen willen injecteren in Nederland? Die vergelijking maakt ook niemand, omdat die net zo dom is als de vergelijking met PVV <> NSB
Mr. Prolapse 2009
  maandag 9 november 2009 @ 15:08:49 #48
3542 Gia
User under construction
pi_74542119
quote:
Op maandag 9 november 2009 15:03 schreef Dragorius het volgende:
Sluit me hierbij aan.

Ben er ook van overtuigd dat Wilders het in een kamer nooit voor elkaar krijgt om een wet uit te vaardigen tegen slechts één bevolkingsgroep. Hij zal dit allemaal toch wat algemener moeten gaan opstellen.

En de koran verbieden? Mwa, die kun je altijd nog wel in het buitenland kopen. Het zal nooit verboden zijn om een koran in je bezit te hebben. Je mag je alleen niet beroepen op hetgeen daarin staat.
pi_74542129
quote:
Op maandag 9 november 2009 15:05 schreef Todesschwalben het volgende:

[..]

Mag wel, mits je zelf een heel goed en mooi onderbouwd stukje neerzet. Maar let wel op dat Wilders soms in zijn hoedanigheid van volksvertegenwoordiger meer kan zeggen dan jij.
Dat laatste zou natuurlijk niet zo moeten zijn.
pi_74542135
quote:
Op maandag 9 november 2009 15:09 schreef bouillabaisse het volgende:

[..]

Dat laatste zou natuurlijk niet zo moeten zijn.
Zo werkt het in Nederland helaas.
pi_74542177
quote:
Op maandag 9 november 2009 15:08 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Evenals dat het CDA zich wil blijven inzetten voor het behoud van de Christelijke cultuur, en de ChristenUnie..
Ga je ze nu ook vergelijken met de NSB?

Nee. Gek he. Dat de PVV wel wordt vergeleken met de NSB en een CDA niet? Nee, dat is niet gek. Dat is verklaarbaar: de PVV vertoont op veel meer en belangrijker nog op essentiele punten gelijkenissen. Het CDA is er bijvoorbeeeld niet op uit om een bepaalde minderheid hun rechten af te nemen en het CDA accepteert wel gewoon leden.
pi_74542187
quote:
Op maandag 9 november 2009 15:08 schreef Gia het volgende:

[..]

Sluit me hierbij aan.

Ben er ook van overtuigd dat Wilders het in een kamer nooit voor elkaar krijgt om een wet uit te vaardigen tegen slechts één bevolkingsgroep. Hij zal dit allemaal toch wat algemener moeten gaan opstellen.

En de koran verbieden? Mwa, die kun je altijd nog wel in het buitenland kopen. Het zal nooit verboden zijn om een koran in je bezit te hebben. Je mag je alleen niet beroepen op hetgeen daarin staat.
Nouja, als je zegt dat je de Koran wil verbieden, dan heb je het gewoon over het bezit van de Koran natuurlijk. En dat hij het wellicht in de kamer nooit voor elkaar krijgt, dat zal best. Echter het doet niets af aan de absurdheid van zijn uitspraken.
pi_74542193
Als er één bende is in Nederland die is gericht op cultuurbehoud, dan is het wel de islam. Toch lijkt islam=NSB me niet zo'n goede vergelijking, al hebben autochtone moslims wel verdacht veel van NSB'ers weg.
  maandag 9 november 2009 @ 15:11:08 #54
104871 remlof
Europees federalist
pi_74542196
quote:
Op maandag 9 november 2009 15:05 schreef Todesschwalben het volgende:

[..]

Maar alleen tijdens een zitting van de Tweede Kamer, toch?
  maandag 9 november 2009 @ 15:11:53 #55
3542 Gia
User under construction
pi_74542229
Wat is je probleem met het feit dat de PVV niet aan leden doet, maar alleen aan vrijwilligers?

Wilde je soms lid worden?
pi_74542269
quote:
Op maandag 9 november 2009 15:09 schreef Todesschwalben het volgende:

[..]

Zo werkt het in Nederland helaas.
Belachelijk.

Ik heb me nooit gerealiseerd hoezeer de vrijheid van meningsuiting in dit land al is aangetast door de linksen. Maar bedankt dat je me er hier even op wijst. Nog een hele goede reden om PVV te stemmen.
pi_74542296
quote:
Op maandag 9 november 2009 15:12 schreef bouillabaisse het volgende:

[..]

Belachelijk.

Ik heb me nooit gerealiseerd hoezeer de vrijheid van meningsuiting in dit land al is aangetast door de linksen. Maar bedankt dat je me er hier even op wijst. Nog een hele goede reden om PVV te stemmen.
Geen probleem, ik help de PVV graag aan stemmen.
  maandag 9 november 2009 @ 15:13:46 #58
3542 Gia
User under construction
pi_74542304
quote:
Op maandag 9 november 2009 15:10 schreef Todesschwalben het volgende:

[..]

Nouja, als je zegt dat je de Koran wil verbieden, dan heb je het gewoon over het bezit van de Koran natuurlijk.
Waarom? Lijkt mij dat het eerder gaat over de verkoop en verspreiding van de koran en het misbruiken van de grondwettelijke geloofsvrijheid door met de koran te zwaaien.

Een boekje thuis lezen mag altijd.
  maandag 9 november 2009 @ 15:13:50 #59
104871 remlof
Europees federalist
pi_74542308
quote:
Op maandag 9 november 2009 15:11 schreef Gia het volgende:
Wat is je probleem met het feit dat de PVV niet aan leden doet, maar alleen aan vrijwilligers?

Wilde je soms lid worden?
Dat de PVV daardoor, in tegenstelling tot andere partijen (de SGP daargelaten omdat vrouwen daar geen lid van mogen worden, wat ook verwerpelijk is) niet democratisch georganiseerd is. Bij andere partijen hebben de leden inspraak op het beleid.
pi_74542311
quote:
Op maandag 9 november 2009 15:11 schreef remlof het volgende:

[..]

Maar alleen tijdens een zitting van de Tweede Kamer, toch?
Idd, uit de beveling tot strafvervolging van Wilders vanwege haatzaaien:
quote:
De enkele omstandigheid dat de uitlatingen door Wilders als politicus, buiten het parlement waar hem geen strafrechtelijke immuniteit toekomt, zijn gedaan als onderdeel van een publiek debat, doet naar het oordeel van het hof aan de strafrechtelijke verwijtbaarheid niet af.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')