Het vraagje heeft zich opgelosten d.m.v. correspondentie tussen mij en de professor. Ze heeft al een erratum uitgestuurd m.b.t. haar uitgegeven Klapperquote:
Ik heb het idee dat ik hier in de minderheid ben.quote:Op woensdag 9 december 2009 15:39 schreef aardappel het volgende:
Niet echt heel erg veel interesse,vind fiscaal recht stom
Ik doe ook Notarieel dus een beetje dimmen he, met dat "stom".quote:Op woensdag 9 december 2009 15:42 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat ik hier in de minderheid ben.
Niet alleen doe ik Notarieel, maar ook nog 's Fiscaal. Volgens mij ben ik dan dubbelstom
.
Ik heb nooit gezegd dat het stom is! Dat is alleen de heersende publieke opinie!quote:Op woensdag 9 december 2009 15:48 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Ik doe ook Notarieel dus een beetje dimmen he, met dat "stom".
Ja maar dat is onwetend tuig.quote:Op woensdag 9 december 2009 15:54 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat het stom is! Dat is alleen de heersende publieke opinie!
Ik ben nu ook bezig met Ondernemingsrecht, vooral dat vind ik enorm oninteressant. Insolventierecht is een stuk leuker om te doen (volgens mij).quote:Op woensdag 9 december 2009 11:31 schreef Maharbal het volgende:
[..]
!
In principe is dit m'n laatste decembertentamenperiode voor Notarieel.....ach ja, gelukkig zijn de Fiscale vakken interessant. Nog een decembertentamenperiode overleef ik dus wel.
En geen Staatsrecht!quote:Op woensdag 9 december 2009 15:58 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Ja maar dat is onwetend tuig.![]()
![]()
Notarieel Recht is zoveel leuker dan Rechtsgeleerdheid (lees: geen publiekrecht).
Juridische driehoeksfusies heb ik ook niks mee inderdaadquote:Op woensdag 9 december 2009 16:05 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Ik ben nu ook bezig met Ondernemingsrecht, vooral dat vind ik enorm oninteressant. Insolventierecht is een stuk leuker om te doen (volgens mij).
Maar juridische driehoeksfusies en meer van dat soort ongein kunnen me gestolen worden.
'Holla'!quote:Op woensdag 9 december 2009 11:31 schreef Maharbal het volgende:
Van der Pot is een gedrocht. Het is opzich wel handig om het ietwat te lezen voor het tentamen, maar dat wordt keihard teniet gedaan door het feit dat het simpelweg geen leerboek is. Het leest verschrikkelijk.
@ Aaipod: ik heb voor Staatsrecht 1a toentertijd een "samenvatting" gemaakt. Het is niet meer dan 10 pagina's van weetjes die gevraagd zouden kunnen worden op het tentamen. Het tentamen vond ik echt zo'n weetje tentamen (ja ik heb het boek toen wel gelezen).
Holla als je denkt er ook maar iets aan te hebben.
Binnenkort floept het er een keer uit op een zakelijke aangelegenheid.quote:Op woensdag 9 december 2009 18:48 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik vind het zo grappig klinken, dat ik het woord wel 's gebruik in m'n posts.
"HOLLA!"quote:Op woensdag 9 december 2009 18:53 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Binnenkort floept het er een keer uit op een zakelijke aangelegenheid.
Dan wel verslag doen hier he
Op die manier levert het je nog wel kudo's opquote:Op woensdag 9 december 2009 18:56 schreef Maharbal het volgende:
[..]
"HOLLA!"
"Wat zei je daar?!"
"HOLLAND!"
Dan moet je wel een stukje verhuizen, vrees ik..quote:Op woensdag 9 december 2009 22:55 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Laat dat hele notariaat maar schieten, jij wordt advocaat
Bier gooien!quote:Op donderdag 10 december 2009 16:55 schreef xxiessiexx het volgende:
Vandaag zei een hoorcollegedocent dat hij schuld had aan het verboden worden van Mininova. Ik vond die man gelijk niet zo heel aardig meer
Wie was dat?!quote:Op donderdag 10 december 2009 16:55 schreef xxiessiexx het volgende:
Vandaag zei een hoorcollegedocent dat hij schuld had aan het verboden worden van Mininova. Ik vond die man gelijk niet zo heel aardig meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |