quote:Today, I went to the vending machine and it proceeded to eat my money. I told it that it was rude and that it should be sorry, but I believe in second chances so I tried again. Not only did it not eat my money, it gave me 2 chocolate bars and an extra 50 cents. I forgive you vending machine. MLIA
Dag buurmanquote:
waarom is ie afgekeurd dan? Ben nu wel heel benieuwd naar je jurkquote:Op donderdag 12 november 2009 17:33 schreef Etcetera het volgende:
Met een vriendin in Groningen afgesproken vandaag, was gezellig. En een jurk gekocht - die door het thuisfront is afgekeurd en dus maar weer geruild gaat wordenIk moet zulke dingen ook alleen kopen waar Pitt of m'n moeder bij is
maar het gaat toch ook om of je het zelf mooi vind zitten?quote:Op donderdag 12 november 2009 17:52 schreef Etcetera het volgende:
Voornamelijk omdat hij mij toch wat minder goed stond dan mijn vriendin en ik vonden![]()
Geloof me, degene met een slechte smaak ben ik hoorquote:Op donderdag 12 november 2009 17:56 schreef Soempie het volgende:
Misschien hebben je moeder en pitt geen goede smaak.
Liggen wel bij de Hemaquote:Op donderdag 12 november 2009 17:57 schreef Soempie het volgende:
Die minimijter is tofIk heb alleen niet zo'n folder.
Ik ben niet zo van de mode enzo, maar ik weet wel dat als mijn ouders (en dan vooral m'n moeder) én Pitt het niet echt leuk vinden, dat het ook niet isquote:Op donderdag 12 november 2009 17:58 schreef MaJo het volgende:
[..]
maar het gaat toch ook om of je het zelf mooi vind zitten?ik heb daar vaak best schijt aan
![]()
ik ben benieuwdquote:Op donderdag 12 november 2009 18:02 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Geloof me, degene met een slechte smaak ben ik hoor![]()
[..]
Liggen wel bij de Hema
[..]
Ik ben niet zo van de mode enzo, maar ik weet wel dat als mijn ouders (en dan vooral m'n moeder) én Pitt het niet echt leuk vinden, dat het ook niet is
Zal zo een fotootje regelen
Gaat je huisgenootje ook krassen?quote:Op donderdag 12 november 2009 18:06 schreef MaJo het volgende:
Mag ik even klagen over mijn huisgenootje?ze klooit nu een half jaar aan met een gast die gewoon misbruik van haar maakt en waarvan ze niet beseft wat een ontzettende eikel het is. Resultaat: huisgenoot die de hele dag aan het janken is en chagrijnig door het huis loopt. Ze heeft nu weer met hem gebroken, maar ben benieuwd of dat ook echt stand houdt
hij hoeft maar met zijn vingers te knippen of ze valt weer voor hem
hoop echt dat het eens afgelopen is want het komt de sfeer bij ons in huis ook niet ten goede...
Zo'n behoefte heb ik niet. Casual is mijn motto.quote:Op donderdag 12 november 2009 18:28 schreef Etcetera het volgende:
Ik had bedacht om 'm met kerst aan te doen, keer wat anders dan broek+shirtje
Gewoon niet vieren die hele kerst. Scheelt een hoop gedoe.quote:Op donderdag 12 november 2009 18:28 schreef Etcetera het volgende:
Ik had bedacht om 'm met kerst aan te doen, keer wat anders dan broek+shirtje
Ik hoop met Kerst ongestoord van mijn radio te genieten.quote:Op donderdag 12 november 2009 18:36 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Gewoon niet vieren die hele kerst. Scheelt een hoop gedoe.
(je kan kerst uiteraard wel als excuus blijven gebruiken om extra veel te vreten en te zuipen)
goed initiatief Etsiequote:Op donderdag 12 november 2009 18:36 schreef Etcetera het volgende:
Ik hou ook vooral van casual, maar ik wilde een keer wat anders
Je kunt de Top2000 altijd nog downloaden hequote:Op donderdag 12 november 2009 18:42 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik hoop met Kerst ongestoord van mijn radio te genieten.
Zoveel mogelijk van de Top2000 meekrijgen tot aan het einde van het jaar. Dat komt precies na de dag dat ik me het schompes heb gereisd naar en van Groningen.
Je mag best klagen maar je weet zelf hoe het isquote:Op donderdag 12 november 2009 18:06 schreef MaJo het volgende:
Mag ik even klagen over mijn huisgenootje?ze klooit nu een half jaar aan met een gast die gewoon misbruik van haar maakt en waarvan ze niet beseft wat een ontzettende eikel het is. Resultaat: huisgenoot die de hele dag aan het janken is en chagrijnig door het huis loopt. Ze heeft nu weer met hem gebroken, maar ben benieuwd of dat ook echt stand houdt
hij hoeft maar met zijn vingers te knippen of ze valt weer voor hem
hoop echt dat het eens afgelopen is want het komt de sfeer bij ons in huis ook niet ten goede...
Precies.quote:Op donderdag 12 november 2009 19:33 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
goed initiatief Etsie![]()
Leuk om toch een keer te doen zo met de feestdagen
Ik vier al jaren geen kerst meer, behalve later in de kroeg. Wel jammer eigenlijkquote:Op donderdag 12 november 2009 18:36 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Gewoon niet vieren die hele kerst. Scheelt een hoop gedoe.
(je kan kerst uiteraard wel als excuus blijven gebruiken om extra veel te vreten en te zuipen)
Later vier je wel weer kerst, als je je eigen gezin hebt of met schoonfamilie.quote:Op donderdag 12 november 2009 19:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik vier al jaren geen kerst meer, behalve later in de kroeg. Wel jammer eigenlijk
Weet ik, maar ik luister me liever de vernieling in. Zoveel mogelijk van de 156 uur meekrijgen.quote:Op donderdag 12 november 2009 19:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je kunt de Top2000 altijd nog downloaden he
juist omdat ik weet hoe het is frustreert het me nog erger, omdat ik weet dat het ook anders kanquote:Op donderdag 12 november 2009 19:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je mag best klagen maar je weet zelf hoe het is
Gaat nog wel even duren dus
Hoe is het gisteren gegaan?
Ja dat is waarquote:Op donderdag 12 november 2009 23:41 schreef Soempie het volgende:
[..]
Later vier je wel weer kerst, als je je eigen gezin hebt of met schoonfamilie.![]()
Kun je niet in je vriendengroep voorstellen samen tweede kerstdag te vieren?
Zo is het topic dood, zo is er leven in de brouwerijquote:Op vrijdag 13 november 2009 00:10 schreef MaJo het volgende:
[..]
juist omdat ik weet hoe het is frustreert het me nog erger, omdat ik weet dat het ook anders kan
Gister is niet gegaan, vindt morgen plaats
hmz.. ik ga binnenkort ook naar Tsjechie. Praag.quote:Op vrijdag 13 november 2009 00:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja dat is waar
Nee, want die moeten dus allemaal naar hun schoonfamilie op 2e kerstdag
Daarbij vertrekken we de volgende dag naar Tjechie.
Maar meer dingen als de kerstboom enzo mis ik wel.
Ja. Ik heb sinds kort een overburrmeisje, terwijl ik hiervoor altijd een overbuuropa had.quote:Op vrijdag 13 november 2009 01:07 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Bespied jij ook zo graag je buurmeisje?
Dat gejank op de achtergrond zorgde ook al voor concentratieverlies.quote:Gamende arts laat baby overlijden
AMSTERDAM - Een kinderziekenhuis in het Chinese Nanjing heeft een arts ontslagen, omdat ze een 5 maanden oude baby met complicaties na een ooginfectie aan zijn lot overliet terwijl ze tijdens een nachtdienst online 'Go' speelde.
Ze ging zelfs door met haar spel terwijl de moeder op haar knieën smeekte om naar haar doodzieke zoontje te komen kijken. De volgende dag overleed het kind.
De gezondheidsdienst van de provincie Jiangsu zei dat de arts in eerste instantie 'de waarheid verhulde'.
Klacht
Nader onderzoek bracht aan het licht dat ze op de bewuste avond 'Go' had gespeeld via een instant messaging systeem.
Ook de directeur van het ziekenhuis en andere medewerkers zijn disciplinair gestraft. De gezondheidsdienst onderzocht het overlijden van de baby nadat klachten over de arts op internet waren verschenen.
Ja, zoonlief deelt alles met ons. Poepluiers, verkoudheden maar ook knuffeltjesquote:Op vrijdag 13 november 2009 06:57 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
van je familie moet jet het hebben
morgen Red
Jawel hoor, vanavond kan gewoon plaatsvindenquote:Op vrijdag 13 november 2009 09:17 schreef DiabloSam het volgende:
Goeiemorgen!![]()
Red als je ziek bent, is het dan wel verstandig als wij vanavond met z'n allen bij jullie eten???
Slapsgiving over 13 dagen...
Ik doe m'n bestquote:Op vrijdag 13 november 2009 10:12 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Wel lekker overzichtelijk die week SC topics.
De vraag is, krijgen we deze dicht voor de werkweek om is (niet die van Cobra)
Ik zou die arts persoonlijk hebben vermoord. No kidding.quote:Op vrijdag 13 november 2009 10:55 schreef Whiteguy het volgende:
Dat gejank op de achtergrond zorgde ook al voor concentratieverlies.
Goh, hoe komen ze toch aan dat imagoprobleem ?quote:MPAA shuts down entire town's WiFi
Written by Nedim Hadzic
Friday, 13 November 2009 09:48
Over a single illegal download
While we're not the ones to advocate piracy, we were pretty stunned by the news of MPAA's (Motion Picture Association of America) latest move. Apparently, a single illegal download encouraged the MPAA to shut down the entire WiFi network in Coshocton, Ohio.
The aforementioned free WiFi network covered anywhere from a dozen people to a hundred at busy days, but MPAA obviously couldn't care less. We wouldn't go as far to call this a reckless negligence of human rights, but we'd sure call it "getting there".
Furthermore, it's pretty strange seeing the MPAA policing the world, as we previously foolishly thought policing was a job for law enforcement agencies. Besides, we were expecting something at least a bit more spectacular from one Motion Picture Association, like sending Chuck Norris, or at least Bruce Willis.
Linkje? Ik vraag me af hoe ze dat voor elkaar hebben gekregen. Via de autoriteiten, de ISP, de beheerders..?quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:26 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Goh, hoe komen ze toch aan dat imagoprobleem ?
http://www.fudzilla.com/content/view/16422/1/quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:38 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Linkje? Ik vraag me af hoe ze dat voor elkaar hebben gekregen. Via de autoriteiten, de ISP, de beheerders..?
En, lucht dat ook een beetje op?quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:41 schreef Etcetera het volgende:
Ik ben niet ziek hoorMaar ik dacht dat ik moest niezen toen ik begon te typen. En toen kwam er geen nies. Dus heb ik 'm maar getypt
Hij kwam toch nog met enige vertragingquote:Op vrijdag 13 november 2009 11:42 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
En, lucht dat ook een beetje op?
quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:42 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Hij kwam toch nog met enige vertraging
Ik zie hetquote:
quote:I just had an argument with a girl I know. She was saying how that it's unfair that if a guy fucks a different girl every week, he's a legend, but if a girl fucks just two guys in a year, she's a slut.
So in response I told her that if a key opens lots of locks, then it's a master key. But if a lock is opened by lots of keys, then it's a shitty lock."
That shut her up.
C&A Groningenquote:Op vrijdag 13 november 2009 12:31 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Prrrrrrrrretty!!!!!![]()
![]()
Waar heb je die vandaan?
Jullie hebben niet de zelfde maat ? Anders lijkt me dat er iets te regelen valt...quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:08 schreef LadyBlack het volgende:
Oh, dan moet ik ook even naar de stad denk ik
Jij gaat timeshare-kleding introduceren?quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:24 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Jullie hebben niet de zelfde maat ? Anders lijkt me dat er iets te regelen valt...
Ehm.. ik dacht dat Etc dat ding ging terugbrengen ?quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:24 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Jij gaat timeshare-kleding introduceren?
Kleding kost in de US of A geen zak. Alles in dollars momenteel overigensquote:Op vrijdag 13 november 2009 13:43 schreef LadyBlack het volgende:
Hm, 50 euro is wel prijzig voor een cocktailjurkje van de C&A.....
Kijk ik toch liever of ik niet iets tofs vind in de vintage-straat van San Francisco
quote:
Heuj, how's life treating you?quote:
Maar dan wel mét gave outfits!quote:
Hoezo? Jij geeft één rondje, dat wij zo lam zijn dat we er vijf dagen over doen dat op te drinken is niet jouw schuld. En dat de cafebaas ons al vier en een halve dag aan het wegkijken is omdat hij nu eindelijk eens wil gaan slapen ook niet.quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:56 schreef LadyBlack het volgende:
Ik doelde op de TTdit rondje duurt al 5 dagen!!
Je vrienden zijn vast blij met je als je een rondje geeft. Gelijk de hele avond drank op kosten van LB.quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:56 schreef LadyBlack het volgende:
Ik doelde op de TTdit rondje duurt al 5 dagen!!
Nog niet naar gekeken. Progress heeft een teller die bij houdt hoe vaak je bent ingelogd en daarmee word ik steeds geconfronteerd. Daarom log ik nu pas in wanneer iemand vraagt of ik de toets heb gehaald omdat de uitslag er op staatquote:Op vrijdag 13 november 2009 15:50 schreef Soempie het volgende:
[..]
Heuj, how's life treating you?
Tentamen al terug?
Geen ideequote:Op vrijdag 13 november 2009 13:44 schreef LadyBlack het volgende:
Maarre, Etc, ga je nog wel een ander jurkje zoeken dan?
Ik heb heel goeie smaak al zeg ik het zelfen ik wil best met je mee jurkjes shoppen
Oeh chocoladepepernotenquote:Op vrijdag 13 november 2009 16:54 schreef Soempie het volgende:
chocoladepepernoten, thee en heel hard klassieke muziek draaien.![]()
Weekend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |