quote:Today, I went to the vending machine and it proceeded to eat my money. I told it that it was rude and that it should be sorry, but I believe in second chances so I tried again. Not only did it not eat my money, it gave me 2 chocolate bars and an extra 50 cents. I forgive you vending machine. MLIA
Dag buurmanquote:
waarom is ie afgekeurd dan? Ben nu wel heel benieuwd naar je jurkquote:Op donderdag 12 november 2009 17:33 schreef Etcetera het volgende:
Met een vriendin in Groningen afgesproken vandaag, was gezellig. En een jurk gekocht - die door het thuisfront is afgekeurd en dus maar weer geruild gaat wordenIk moet zulke dingen ook alleen kopen waar Pitt of m'n moeder bij is
maar het gaat toch ook om of je het zelf mooi vind zitten?quote:Op donderdag 12 november 2009 17:52 schreef Etcetera het volgende:
Voornamelijk omdat hij mij toch wat minder goed stond dan mijn vriendin en ik vonden![]()
Geloof me, degene met een slechte smaak ben ik hoorquote:Op donderdag 12 november 2009 17:56 schreef Soempie het volgende:
Misschien hebben je moeder en pitt geen goede smaak.
Liggen wel bij de Hemaquote:Op donderdag 12 november 2009 17:57 schreef Soempie het volgende:
Die minimijter is tofIk heb alleen niet zo'n folder.
Ik ben niet zo van de mode enzo, maar ik weet wel dat als mijn ouders (en dan vooral m'n moeder) én Pitt het niet echt leuk vinden, dat het ook niet isquote:Op donderdag 12 november 2009 17:58 schreef MaJo het volgende:
[..]
maar het gaat toch ook om of je het zelf mooi vind zitten?ik heb daar vaak best schijt aan
![]()
ik ben benieuwdquote:Op donderdag 12 november 2009 18:02 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Geloof me, degene met een slechte smaak ben ik hoor![]()
[..]
Liggen wel bij de Hema
[..]
Ik ben niet zo van de mode enzo, maar ik weet wel dat als mijn ouders (en dan vooral m'n moeder) én Pitt het niet echt leuk vinden, dat het ook niet is
Zal zo een fotootje regelen
Gaat je huisgenootje ook krassen?quote:Op donderdag 12 november 2009 18:06 schreef MaJo het volgende:
Mag ik even klagen over mijn huisgenootje?ze klooit nu een half jaar aan met een gast die gewoon misbruik van haar maakt en waarvan ze niet beseft wat een ontzettende eikel het is. Resultaat: huisgenoot die de hele dag aan het janken is en chagrijnig door het huis loopt. Ze heeft nu weer met hem gebroken, maar ben benieuwd of dat ook echt stand houdt
hij hoeft maar met zijn vingers te knippen of ze valt weer voor hem
hoop echt dat het eens afgelopen is want het komt de sfeer bij ons in huis ook niet ten goede...
Zo'n behoefte heb ik niet. Casual is mijn motto.quote:Op donderdag 12 november 2009 18:28 schreef Etcetera het volgende:
Ik had bedacht om 'm met kerst aan te doen, keer wat anders dan broek+shirtje
Gewoon niet vieren die hele kerst. Scheelt een hoop gedoe.quote:Op donderdag 12 november 2009 18:28 schreef Etcetera het volgende:
Ik had bedacht om 'm met kerst aan te doen, keer wat anders dan broek+shirtje
Ik hoop met Kerst ongestoord van mijn radio te genieten.quote:Op donderdag 12 november 2009 18:36 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Gewoon niet vieren die hele kerst. Scheelt een hoop gedoe.
(je kan kerst uiteraard wel als excuus blijven gebruiken om extra veel te vreten en te zuipen)
goed initiatief Etsiequote:Op donderdag 12 november 2009 18:36 schreef Etcetera het volgende:
Ik hou ook vooral van casual, maar ik wilde een keer wat anders
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |