Jawel hoor, vanavond kan gewoon plaatsvindenquote:Op vrijdag 13 november 2009 09:17 schreef DiabloSam het volgende:
Goeiemorgen!![]()
Red als je ziek bent, is het dan wel verstandig als wij vanavond met z'n allen bij jullie eten???
Slapsgiving over 13 dagen...
Ik doe m'n bestquote:Op vrijdag 13 november 2009 10:12 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Wel lekker overzichtelijk die week SC topics.
De vraag is, krijgen we deze dicht voor de werkweek om is (niet die van Cobra)
Ik zou die arts persoonlijk hebben vermoord. No kidding.quote:Op vrijdag 13 november 2009 10:55 schreef Whiteguy het volgende:
Dat gejank op de achtergrond zorgde ook al voor concentratieverlies.
Goh, hoe komen ze toch aan dat imagoprobleem ?quote:MPAA shuts down entire town's WiFi
Written by Nedim Hadzic
Friday, 13 November 2009 09:48
Over a single illegal download
While we're not the ones to advocate piracy, we were pretty stunned by the news of MPAA's (Motion Picture Association of America) latest move. Apparently, a single illegal download encouraged the MPAA to shut down the entire WiFi network in Coshocton, Ohio.
The aforementioned free WiFi network covered anywhere from a dozen people to a hundred at busy days, but MPAA obviously couldn't care less. We wouldn't go as far to call this a reckless negligence of human rights, but we'd sure call it "getting there".
Furthermore, it's pretty strange seeing the MPAA policing the world, as we previously foolishly thought policing was a job for law enforcement agencies. Besides, we were expecting something at least a bit more spectacular from one Motion Picture Association, like sending Chuck Norris, or at least Bruce Willis.
Linkje? Ik vraag me af hoe ze dat voor elkaar hebben gekregen. Via de autoriteiten, de ISP, de beheerders..?quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:26 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Goh, hoe komen ze toch aan dat imagoprobleem ?
http://www.fudzilla.com/content/view/16422/1/quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:38 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Linkje? Ik vraag me af hoe ze dat voor elkaar hebben gekregen. Via de autoriteiten, de ISP, de beheerders..?
En, lucht dat ook een beetje op?quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:41 schreef Etcetera het volgende:
Ik ben niet ziek hoorMaar ik dacht dat ik moest niezen toen ik begon te typen. En toen kwam er geen nies. Dus heb ik 'm maar getypt
Hij kwam toch nog met enige vertragingquote:Op vrijdag 13 november 2009 11:42 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
En, lucht dat ook een beetje op?
quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:42 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Hij kwam toch nog met enige vertraging
Ik zie hetquote:
quote:I just had an argument with a girl I know. She was saying how that it's unfair that if a guy fucks a different girl every week, he's a legend, but if a girl fucks just two guys in a year, she's a slut.
So in response I told her that if a key opens lots of locks, then it's a master key. But if a lock is opened by lots of keys, then it's a shitty lock."
That shut her up.
C&A Groningenquote:Op vrijdag 13 november 2009 12:31 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Prrrrrrrrretty!!!!!![]()
![]()
Waar heb je die vandaan?
Jullie hebben niet de zelfde maat ? Anders lijkt me dat er iets te regelen valt...quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:08 schreef LadyBlack het volgende:
Oh, dan moet ik ook even naar de stad denk ik
Jij gaat timeshare-kleding introduceren?quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:24 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Jullie hebben niet de zelfde maat ? Anders lijkt me dat er iets te regelen valt...
Ehm.. ik dacht dat Etc dat ding ging terugbrengen ?quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:24 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Jij gaat timeshare-kleding introduceren?
Kleding kost in de US of A geen zak. Alles in dollars momenteel overigensquote:Op vrijdag 13 november 2009 13:43 schreef LadyBlack het volgende:
Hm, 50 euro is wel prijzig voor een cocktailjurkje van de C&A.....
Kijk ik toch liever of ik niet iets tofs vind in de vintage-straat van San Francisco
quote:
Heuj, how's life treating you?quote:
Maar dan wel mét gave outfits!quote:
Hoezo? Jij geeft één rondje, dat wij zo lam zijn dat we er vijf dagen over doen dat op te drinken is niet jouw schuld. En dat de cafebaas ons al vier en een halve dag aan het wegkijken is omdat hij nu eindelijk eens wil gaan slapen ook niet.quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:56 schreef LadyBlack het volgende:
Ik doelde op de TTdit rondje duurt al 5 dagen!!
Je vrienden zijn vast blij met je als je een rondje geeft. Gelijk de hele avond drank op kosten van LB.quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:56 schreef LadyBlack het volgende:
Ik doelde op de TTdit rondje duurt al 5 dagen!!
Nog niet naar gekeken. Progress heeft een teller die bij houdt hoe vaak je bent ingelogd en daarmee word ik steeds geconfronteerd. Daarom log ik nu pas in wanneer iemand vraagt of ik de toets heb gehaald omdat de uitslag er op staatquote:Op vrijdag 13 november 2009 15:50 schreef Soempie het volgende:
[..]
Heuj, how's life treating you?
Tentamen al terug?
Geen ideequote:Op vrijdag 13 november 2009 13:44 schreef LadyBlack het volgende:
Maarre, Etc, ga je nog wel een ander jurkje zoeken dan?
Ik heb heel goeie smaak al zeg ik het zelfen ik wil best met je mee jurkjes shoppen
Oeh chocoladepepernotenquote:Op vrijdag 13 november 2009 16:54 schreef Soempie het volgende:
chocoladepepernoten, thee en heel hard klassieke muziek draaien.![]()
Weekend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |