abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74596623
Gelukkig Dan maak je je toch extra zorgen..
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_74596950
Sven en ik zijn vandaag 2 jaar samen.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  woensdag 11 november 2009 @ 10:29:03 #104
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_74597015
En hoe gaan jullie het vieren?
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
  Redactie Frontpage woensdag 11 november 2009 @ 10:30:42 #105
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_74597074

Feli Soemp
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_74597075
quote:
Op woensdag 11 november 2009 10:29 schreef Nembrionic het volgende:
En hoe gaan jullie het vieren?
Niet.

Hij is de hele dag weg.
  woensdag 11 november 2009 @ 10:32:21 #107
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_74597124
quote:
Op woensdag 11 november 2009 10:30 schreef Soempie het volgende:

[..]

Niet.

Hij is de hele dag weg.
Nou en? Je hebt het weekend toch?
pi_74597150
quote:
Op woensdag 11 november 2009 10:32 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Nou en? Je hebt het weekend toch?
Ik hoor net dat hij vanavond iets lekkers gaat koken. Voor hij weg moet.
  Redactie Frontpage woensdag 11 november 2009 @ 10:34:38 #109
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_74597199
Zeg, wat zijn jullie nou eigenlijk gaan doen zaterdag

WoW account management zuigt
With four other people
And aliens
pi_74597373
quote:
Op woensdag 11 november 2009 10:34 schreef Etcetera het volgende:
Zeg, wat zijn jullie nou eigenlijk gaan doen zaterdag
't Ging niet door omdat ik het verpest heb. Hij was met Nem weg en had Nem verteld wat het was. Dus toen ik vroeg wat Nem er van vond zei Sven dat Nem van plan was het volgend jaar ook te doen. Nou, aangezien ik Nem best regelmatig spreek wist ik gelijk dat het om een rijles ging.

En, toen raakte ik in paniek. Ik wil best ooit rijles, maar dan wil ik het zelf regelen, als ik me er goed over voel, en niet opeens als verrassing. Klinkt heel stom en ik kan het ook niet goed uitleggen.

Sven heeft het dus weer afgezegd.
  Redactie Frontpage woensdag 11 november 2009 @ 10:43:30 #111
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_74597475
Ik kan aan de ene kant wel begrijpen dat je dan enigszins freakt hoor, ik hou best van verrassingen maar sommige dingen wil ik níet mee verrast worden - en niet omdat ik het niet leuk vind, maar omdat ik dat zelf wil doen inderdaad

Aan de andere kant vind ik het wel een beetje sneu voor Sven
With four other people
And aliens
  Redactie Frontpage woensdag 11 november 2009 @ 10:48:21 #112
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_74597618
Ik las eerst dit Incidenten rampenoefening Groningen ingecalculeerd
quote:
De hulpverleningsdienst Groningen (HVD), organisator van de rampenoefening in de Euroborg dinsdagavond, had van tevoren ingecalculeerd dat er incidenten plaats konden vinden.

Dat maakte de HVD woensdag bekend. ''Het was een oefening met 1500 figuranten op het scherpst van de snede met een agressief scenario'', aldus een woordvoerder.

Hoofddoel van de oefening was om inzicht te krijgen in hoe je de openbare orde herstelt bij grote rellen in bijvoorbeeld een stadion.

Deelnemers waren grotere groepen afkomstig van onder meer de gemeente Groningen, scholen en scoutingclubs.

Zij hadden van tevoren een instructiebrief ontvangen en stonden onder toezicht van een oefenleider.
Prima, niks mis mee toch?
En toen las ik het vórige artikel erover:

Rampenoefening Euroborg loopt uit de hand
quote:
Een grote rampoefening in stadion Euroborg in Groningen is dinsdagavond deels uit de hand gelopen.

Een groep mensen vervulde de rol van hooligan wat al te overtuigend en begon op een gegeven moment met stenen te gooien.

De organisatie van de oefening besloot dat deel van de test maar te staken.

''Het werd een beetje een te realistische oefening",' constateerde een woordvoerder van de Hulpverleningsdienst Groningen na afloop.

Aan de rampenoefening, waar de hulpdiensten oefenden hoe om te gaan met grote menigten, deden 1500 mensen mee.

Brand

In 2008 bleek uit een onderzoek dat voetbalclub FC Groningen niet goed was voorbereid op problemen in de Euroborg. Op 13 april van dat jaar was brand uitgebroken in het stadion doordat supporters wc-rollen hadden gegooid die daarna vlam vatten.

Een van de aanbevelingen uit het onderzoeksrapport was dat dat er periodieke oefeningen nodig waren, waarbij vooral de coördinatie tussen de hulpdiensten aandacht behoefde.
Op het scherpst van de snede. Het was ingecalculeerd. En dan gebeurt er dát wat er praktisch altijd gebeurt bij rellen EN DAN BLAZEN ZE HET AF!!!

Prutsers
With four other people
And aliens
pi_74597673
quote:
Op woensdag 11 november 2009 10:43 schreef Etcetera het volgende:
Ik kan aan de ene kant wel begrijpen dat je dan enigszins freakt hoor, ik hou best van verrassingen maar sommige dingen wil ik níet mee verrast worden - en niet omdat ik het niet leuk vind, maar omdat ik dat zelf wil doen inderdaad

Aan de andere kant vind ik het wel een beetje sneu voor Sven
Dat laatste vind ik ook. Ik voel(de) me enorm schuldig dat ik het niet wilde. Maargoed, m'n paniekreactie was best heftig.

Een vriendin van mij heeft haar rijlessen cadeau gekregen op haar verjaardag. Opeens stond er een auto voor de deur. Mijn reactie toen was (niet tegenover haar hoor): als ze dat ooit bij mij zouden doen zou ik dat echt niet waarderen. Ik dacht dat ik dat verhaal ook wel aan Sven had verteld, maargoed.

Als ik echt heel graag rijles had gewild was het ook al gebeurd, maar ik zie het meer als noodzakelijk kwaad. Niet iets waar ik blij van word of naar uit kijk. Hopelijk valt het allemaal reuze mee als ik eenmaal ben begonnen, maar ik voel me nu nog prima in de trein en bus.
pi_74597681
Mogguh!

Nog 15 dagen tot slapsgiving!!

Iemand PS nog online gezien, ze smste me paar avonden geleden dat ze nu ook rookringen kan blazen met de waterpijp ...voor degenen die bij de meet waren een paar maanden geleden...alles beter dan nat en glad nietwaar?
I know this sounds insane. But this is an insane world.
  woensdag 11 november 2009 @ 10:50:38 #115
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_74597689
quote:
Op woensdag 11 november 2009 10:48 schreef Etcetera het volgende:
Ik las eerst dit Incidenten rampenoefening Groningen ingecalculeerd
[..]

Prima, niks mis mee toch?
En toen las ik het vórige artikel erover:

Rampenoefening Euroborg loopt uit de hand
[..]

Op het scherpst van de snede. Het was ingecalculeerd. En dan gebeurt er dát wat er praktisch altijd gebeurt bij rellen EN DAN BLAZEN ZE HET AF!!!

Prutsers
Ik zat het ook met grote verbazing te leze
pi_74597711
quote:
Op woensdag 11 november 2009 10:48 schreef Etcetera het volgende:

Prutsers
Ja.

Een vriend van mij heeft ooit eens meegedaan aan zo'n oefening. Mocht hij bakstenen gooien. Echt te grappig, want het is altijd een heel nette jongen.
  Redactie Frontpage woensdag 11 november 2009 @ 10:52:12 #117
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_74597732
quote:
Op woensdag 11 november 2009 10:50 schreef Soempie het volgende:

[..]

Dat laatste vind ik ook. Ik voel(de) me enorm schuldig dat ik het niet wilde. Maargoed, m'n paniekreactie was best heftig.

Een vriendin van mij heeft haar rijlessen cadeau gekregen op haar verjaardag. Opeens stond er een auto voor de deur. Mijn reactie toen was (niet tegenover haar hoor): als ze dat ooit bij mij zouden doen zou ik dat echt niet waarderen. Ik dacht dat ik dat verhaal ook wel aan Sven had verteld, maargoed.

Als ik echt heel graag rijles had gewild was het ook al gebeurd, maar ik zie het meer als noodzakelijk kwaad. Niet iets waar ik blij van word of naar uit kijk. Hopelijk valt het allemaal reuze mee als ik eenmaal ben begonnen, maar ik voel me nu nog prima in de trein en bus.
Waarom wil je het niet dan Rijden is best leuk - zolang je geen bumpers eraf rijdt óf uit bochten vliegt
quote:
Op woensdag 11 november 2009 10:50 schreef DiabloSam het volgende:
alles beter dan nat en glad nietwaar?
Ehm...

Goed hoor. Wat jij wil
With four other people
And aliens
  Redactie Frontpage woensdag 11 november 2009 @ 10:55:35 #118
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_74597847
quote:
Op woensdag 11 november 2009 10:50 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Ik zat het ook met grote verbazing te leze
Het ligt dus niet aan mij
quote:
Op woensdag 11 november 2009 10:51 schreef Soempie het volgende:

[..]

Ja.

Een vriend van mij heeft ooit eens meegedaan aan zo'n oefening. Mocht hij bakstenen gooien. Echt te grappig, want het is altijd een heel nette jongen.
Tof
With four other people
And aliens
pi_74597897
quote:
Op woensdag 11 november 2009 10:52 schreef Etcetera het volgende:

[..]

Waarom wil je het niet dan Rijden is best leuk - zolang je geen bumpers eraf rijdt óf uit bochtend vliegt
Het idee van zo'n instructeur naast me staat me niet aan. Het staat me niet aan dat ik gelijk voor het huis weg moet rijden. Allemaal redenen die je makkelijk weg kunt redeneren. Autorijden lijkt me best leuk, als ik op een groot open stuk kan beginnen zonder iemand naast me die vertelt wat ik moet doen.

Toen ik ging leren fietsen heb ik m'n vader ook weggestuurd. Ik weigerde op te stappen volgens m'n moeder. Dezelfde dag heb ik mezelf geleerd hoe te fietsen. Ik kan het gewoon niet hebben als er iemand naast me op m'n vingers kijkt als ik iets niet kan. Ik wil het zelf uitproberen. Dat gaat alleen niet als je gelijk moet rijden tussen ander verkeer.
  Redactie Frontpage woensdag 11 november 2009 @ 10:59:53 #120
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_74597992
En sowieso mag dat niet zonder rij-instructeur naast je Is het misschien een idee om van te voren dat allemaal aan te geven? Dat je níet wilt wegrijden (heb ik trouwens niet hoeven doen met mijn eerste rijles) en dat je eerst wilt leren rijden op een afgelegen pleintje/weggetje zodat je geen last van ander verkeer hebt. Meeste instructeurs zullen dat toch wel doen denk ik, omdat je eerst de handelingen moet kennen
With four other people
And aliens
pi_74598059
quote:
Op woensdag 11 november 2009 10:59 schreef Etcetera het volgende:
En sowieso mag dat niet zonder rij-instructeur naast je Is het misschien een idee om van te voren dat allemaal aan te geven? Dat je níet wilt wegrijden (heb ik trouwens niet hoeven doen met mijn eerste rijles) en dat je eerst wilt leren rijden op een afgelegen pleintje/weggetje zodat je geen last van ander verkeer hebt. Meeste instructeurs zullen dat toch wel doen denk ik, omdat je eerst de handelingen moet kennen
Dat wil ik ook allemaal aangeven, maar dan als ik daar zelf zin in heb. Niet omdat het opeens moet, omdat iemand bedacht heeft dat het leuk is als ik rijles krijg. Hoe lief dat ook is.
  Redactie Frontpage woensdag 11 november 2009 @ 11:02:21 #122
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_74598080
Gelijk heb je hoor
With four other people
And aliens
  Redactie Frontpage woensdag 11 november 2009 @ 12:05:20 #123
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_74600197
Tony pulls a Ziva
With four other people
And aliens
  woensdag 11 november 2009 @ 12:35:49 #124
152047 Yurithemaster
Winter is coming
  woensdag 11 november 2009 @ 12:52:43 #125
171422 LadyBlack
paint it black
pi_74601586

Bliksempost: Soempie gefeliciteerd!!! Gewoon een relaxed weekend maken, wat maken die paar daagjes nou nog uit op 2 jaar

En: ga eens met Sven op een parkeerterrein of bedrijventerrein oefenen in de auto (als je dat nog niet al eens gedaan hebt) Dan hoef je je de eerste keer in een auto met instructeur niet zo ongemakkelijk te voelen. Je hebt dan wel Sven naast je, maarja, anders kun je echt geen auto leren rijden doe je niet zomaar in je eentje.

Nu moet ik weer werken
pi_74605593
quote:
Op woensdag 11 november 2009 10:57 schreef Soempie het volgende:

[..]

Het idee van zo'n instructeur naast me staat me niet aan. Het staat me niet aan dat ik gelijk voor het huis weg moet rijden. Allemaal redenen die je makkelijk weg kunt redeneren. Autorijden lijkt me best leuk, als ik op een groot open stuk kan beginnen zonder iemand naast me die vertelt wat ik moet doen.
Misschien is een ANWB (spoed)cursus wat voor je. Wel wat duurder dan gewoon lessen, maar de eerste dag is op een oefenterrein zonder instructeur naast je (instructies via de radio). Dan kan je bij je eerste 'echte' les in ieder geval al met de auto zelf overweg.
  woensdag 11 november 2009 @ 16:04:04 #127
3432 Whiteguy
TÜV geprüft
pi_74607330
quote:
En: ga eens met Sven op een parkeerterrein of bedrijventerrein oefenen in de auto (als je dat nog niet al eens gedaan hebt) Dan hoef je je de eerste keer in een auto met instructeur niet zo ongemakkelijk te voelen
En lees eventueel van te voren deze even. Zal het ongemakkelijk voelen met de instructeur niet geheel wegnemen, maar he, alle beetjes helpen
  woensdag 11 november 2009 @ 16:32:09 #128
171422 LadyBlack
paint it black
pi_74608241
wat een rust hier!!

Doorposten jongens, zo wordt dat rondje me veel te duur
  Moderator woensdag 11 november 2009 @ 16:50:01 #129
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_74608891
Hey ik dacht laat ik ook maar weer eens posten hoe is het hier?

Bij mij weer eens superdruk de afgelopen 6 dagen gewerkt, morgen studiedag en dan 3 dagen weekend nu naar mijn mams toe, die is jarig
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  woensdag 11 november 2009 @ 16:52:59 #130
171422 LadyBlack
paint it black
pi_74608977
MaJo

Gefeliciteerd met je mams hoe is het verder met je? Trek je al je werk + studie + liefdesleven nog goed?
pi_74609718
quote:
Op woensdag 11 november 2009 16:04 schreef Whiteguy het volgende:

[..]

En lees eventueel van te voren deze even. Zal het ongemakkelijk voelen met de instructeur niet geheel wegnemen, maar he, alle beetjes helpen

Hoe kom je daaaar nou weer bij.

ANWB-cursus is inderdaad al ter sprake gekomen en oefenen met Sven ook, maar het komt echt wel goed als ik zelf besluit dat ik wil gaan lessen.
pi_74609746
MaJo, gefeliciteerd! Hoe is het verder?
  Moderator woensdag 11 november 2009 @ 17:21:28 #133
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_74609777
quote:
Op woensdag 11 november 2009 16:52 schreef LadyBlack het volgende:
MaJo

Gefeliciteerd met je mams hoe is het verder met je? Trek je al je werk + studie + liefdesleven nog goed?
Hey LB, ja alles gaat goed! Werk trek ik even slecht omdat ik zoveel gewerkt heb, maar hoef nu pas maandag weer

Met de liefde ook nog alles goed, volgende week hebben we 4 maanden en het weekend erop gaan we naar berlijn met de studie ook alles top, gisteren is mijn paperopzet voor een van mijn vakken in één keer goedgekeurd

Hoe is het met jou? Al afgestudeerd?
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  Moderator woensdag 11 november 2009 @ 17:29:46 #134
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_74609994
En ook Hey Soemp

Met mij gaat het net als met Soemp wat minder, heb nu 2 dagen super hoofdpijn. Ben zelfs eerder van mijn werk weggegaan, trok het niet meer denk dat een bad en een tukkie me wel gaan helpen
  Redactie Frontpage woensdag 11 november 2009 @ 17:39:12 #135
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_74610213
I went through a McDonald’s drive thru and said “I can has cheeseburger?” There was a pause before I heard “Nom Nom Nom” on the other end. IMMD

Win!
With four other people
And aliens
  woensdag 11 november 2009 @ 17:44:59 #136
171422 LadyBlack
paint it black
pi_74610378
quote:
Op woensdag 11 november 2009 17:21 schreef MaJo het volgende:

[..]

Hey LB, ja alles gaat goed! Werk trek ik even slecht omdat ik zoveel gewerkt heb, maar hoef nu pas maandag weer

Met de liefde ook nog alles goed, volgende week hebben we 4 maanden en het weekend erop gaan we naar berlijn met de studie ook alles top, gisteren is mijn paperopzet voor een van mijn vakken in één keer goedgekeurd

Hoe is het met jou? Al afgestudeerd?
JA!! maandag laatste tentamenbriefje ingeleverd en nu wachten op de administratieve rompslomp, hopelijk dus eind december of begin januari buluitreiking

4 maanden alweer met je vriendje, niiiiice, en zo tof dat jullie naar Berlijn gaan, lekker bijtanken!! Ga ik ook doen komende 2 weken, heeeeeeeeeerlijk
  woensdag 11 november 2009 @ 17:45:34 #137
171422 LadyBlack
paint it black
pi_74610396
quote:
Op woensdag 11 november 2009 17:19 schreef Soempie het volgende:
het komt echt wel goed als ik zelf besluit dat ik wil gaan lessen.
dat is de enige juiste redenatie dan
of is het nou redenering?
  woensdag 11 november 2009 @ 18:04:06 #138
152047 Yurithemaster
Winter is coming
pi_74610870

Sint maarten sintmaarten de koeien hebben staarten de meisjes hebben rokjes an daar komt sint maartinus aan
  woensdag 11 november 2009 @ 18:04:41 #139
152047 Yurithemaster
Winter is coming
pi_74610888
quote:
Op woensdag 11 november 2009 17:45 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

dat is de enige juiste redenatie dan
of is het nou redenering?
Redenering klop wel weet niet of redenatie kan
  woensdag 11 november 2009 @ 18:19:40 #140
171422 LadyBlack
paint it black
pi_74611233
quote:
Op woensdag 11 november 2009 18:04 schreef Yurithemaster het volgende:

Sint maarten sintmaarten de koeien hebben staarten de meisjes hebben rokjes an daar komt sint maartinus aan
Goedzo Yuri kijk eens, neem jij maar een flinke hand snoep
  woensdag 11 november 2009 @ 18:33:05 #141
171422 LadyBlack
paint it black
pi_74611612
Er kwam net een Sint Maarten lampionnetjesoptocht door mn straat!!!!
Echt met een fanfarekorps en allemaal kindjes erachteraan met lampionnetjes..... zo schattig

Ik ken dat dus echt niet van vroeger... in Enschede liep je wel met een palmpasenoptocht, maar met lampionnetjes heb ik nooit gelopen
  Moderator woensdag 11 november 2009 @ 18:57:53 #142
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_74612454
Voor de geinteresseerden: Them Crooked Vultures staat op de luisterpaal
  woensdag 11 november 2009 @ 19:10:19 #143
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_74612925
De groeten vanuit Engeland
pi_74612946
quote:

Hier doen ze er niet aan.
pi_74612962
quote:
Op woensdag 11 november 2009 19:10 schreef Nembrionic het volgende:
De groeten vanuit Engeland

Was het vanmorgen helemaal vergeten. Goede reis gehad?
  woensdag 11 november 2009 @ 19:11:48 #146
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_74612981
TCV zijn best wel overrated trouwens.
  woensdag 11 november 2009 @ 19:12:48 #147
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_74613018
quote:
Op woensdag 11 november 2009 19:11 schreef Soempie het volgende:

[..]

Was het vanmorgen helemaal vergeten. Goede reis gehad?
Het ging weer van een leien dakje. Deze keer helaas wel vanaf Amsterdam
  woensdag 11 november 2009 @ 19:15:07 #148
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_74613105
quote:
Op woensdag 11 november 2009 17:29 schreef MaJo het volgende:
En ook Hey Soemp

Met mij gaat het net als met Soemp wat minder, heb nu 2 dagen super hoofdpijn. Ben zelfs eerder van mijn werk weggegaan, trok het niet meer denk dat een bad en een tukkie me wel gaan helpen
Zou best eens met de feestelijkheden te maken kunnen hebben he
Laat even weten hoe het afloopt
  woensdag 11 november 2009 @ 19:20:18 #149
3432 Whiteguy
TÜV geprüft
pi_74613299
quote:
Op woensdag 11 november 2009 18:33 schreef LadyBlack het volgende:
Er kwam net een Sint Maarten lampionnetjesoptocht door mn straat!!!!
Echt met een fanfarekorps en allemaal kindjes erachteraan met lampionnetjes..... zo schattig

Ik ken dat dus echt niet van vroeger... in Enschede liep je wel met een palmpasenoptocht, maar met lampionnetjes heb ik nooit gelopen
Als iemand me het zou vragen... ik heb werkelijk geen idee wat eigenlijk de hele reden is waarom mensen Sint Maarten vieren ... iemand ?
  woensdag 11 november 2009 @ 19:21:38 #150
48760 TradeMarkie
Mijn meterkast is 80 cm
pi_74613347
quote:

Ik, de grote kindervriend , heb al 20 keer de deur open moeten doen om snoep uit te delen
Don't ask me what I think of you
I might not give the answer that you want me to
Wind mee is wind tegen als je de andere kant op wil
  woensdag 11 november 2009 @ 19:38:50 #151
171422 LadyBlack
paint it black
pi_74614003
quote:
Op woensdag 11 november 2009 19:20 schreef Whiteguy het volgende:

[..]

Als iemand me het zou vragen... ik heb werkelijk geen idee wat eigenlijk de hele reden is waarom mensen Sint Maarten vieren ... iemand ?
quote:
De Engelse volkskundige Frazer veronderstelt een heidense oorsprong van het feest: het ronddragen van het (heilige) vuur zou een voorchristelijk vruchtbaarheidsritueel zijn, en is wijdverspreid over West-Europa. Het heidense ritueel zou dan door de kerk zijn overgenomen, vooral om het vertrouwen van de bevolking te winnen
quote:
Sint-Maarten was vroeger de datum waarop de oogst binnengehaald moest zijn en het vee op stal ging. Op die dag werden ganzen geslacht. Op 11 november werden de grote Sint-Maartensvuren ontstoken. Dit gebruik gaat terug op een Germaans feest ter ere van Wodan. Men bracht dankoffers en brandde reinigende vuren om de vruchtbaarheid van het land en vee te bevorderen.
pi_74614013
Ik ging vroeger ook de huizen langs bij ons in de buurt. Leverde keiveel snoep op. Maar dat was in het oosten van het land. In Den Bosch doen ze er niet aan (ik koop al geen lampionnen meer )
Nobody expects the Spanish Inquisition!
pi_74614070
zoals met de meeste kerkelijke feesten. een kerkelijk sausje over een heidens feest, en voila, weer meer volksmennerij
  woensdag 11 november 2009 @ 19:42:24 #154
171422 LadyBlack
paint it black
pi_74614162
In Vlaanderen vervangt SintMaarten het Sinterklaasfeest soms ofwel: mensen willen gewoon graag iets leuks doen met hun kinderen
pi_74614346
Wat moeten mensen het vroeger slecht gehad hebben dat ze die onzin geloofden
  Moderator woensdag 11 november 2009 @ 19:54:10 #156
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_74614611
quote:
Op woensdag 11 november 2009 19:15 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Zou best eens met de feestelijkheden te maken kunnen hebben he
Laat even weten hoe het afloopt
Mijn moeder vond je kaart echt geweldig Ik ook trouwens

En he, zit je weer in Engeland?
  woensdag 11 november 2009 @ 19:58:41 #157
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_74614798
quote:
Op woensdag 11 november 2009 19:54 schreef MaJo het volgende:
Mijn moeder vond je kaart echt geweldig Ik ook trouwens
Ik vond 'm best slecht Maar vanwege meerdere doeleinden was 'ie wel toepasselijk Dat is nog moeilijk vinden zo'n kaart. Er zijn veel kinderachtige kaarten trouwens
quote:
En he, zit je weer in Engeland?
Ehm ja, en ik wist pas gisteravond dat dat ging gebeuren
De 17e weer terug dus deze keer slechts 6 dagen.

En doe ze even de groeten natuurlijk
pi_74616075
Nu ben ik benieuwd naar de kaart.
pi_74616197
Net trouwens heel lekker gegeten en Sven had wijn meegebracht. Had nog een kleinigheidje voor Sven gehaald en gemaakt en ik heb nu hartjessokken.

Best wel een toffe avond eigenlijk.
  woensdag 11 november 2009 @ 20:41:29 #160
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_74616419
quote:
Op woensdag 11 november 2009 20:33 schreef Soempie het volgende:
Nu ben ik benieuwd naar de kaart.
Als ik terug ben zal ik kijken of ik hem nog kan vinden en dan krijg jij hem ook voor je verjaardag, goed?
  woensdag 11 november 2009 @ 20:42:08 #161
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_74616437
quote:
Op woensdag 11 november 2009 20:36 schreef Soempie het volgende:
Net trouwens heel lekker gegeten en Sven had wijn meegebracht. Had nog een kleinigheidje voor Sven gehaald en gemaakt en ik heb nu hartjessokken.

Best wel een toffe avond eigenlijk.
Had ik nou maar niets gezegd

Ik las trouwens artisjokken
pi_74616506
quote:
Op woensdag 11 november 2009 20:41 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Als ik terug ben zal ik kijken of ik hem nog kan vinden en dan krijg jij hem ook voor je verjaardag, goed?
Tjeeez dat duurt nog maanden!
  woensdag 11 november 2009 @ 20:46:21 #163
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_74616586
quote:
Op woensdag 11 november 2009 20:44 schreef Soempie het volgende:

[..]

Tjeeez dat duurt nog maanden!
Dat weet ik..dat maakt het extra spannend

Maar nee, ik zoek altijd passelijke kaarten als het kan
pi_74616671
quote:
Op woensdag 11 november 2009 20:42 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Had ik nou maar niets gezegd

Ik las trouwens artisjokken

En, en, en! Hema heeft in samenwerking met het rijksmuseum blikjes gemaakt.
Echt zo kitsch, maar ook zo tof.

Kon geen duidelijkere foto vinden, maar deze heb ik nu ook en ze zijn
pi_74616758
Wansmaak.
pi_74617145
quote:
Op woensdag 11 november 2009 19:39 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik ging vroeger ook de huizen langs bij ons in de buurt. Leverde keiveel snoep op. Maar dat was in het oosten van het land. In Den Bosch doen ze er niet aan (ik koop al geen lampionnen meer )
Ik vind het echt stom. Als ik hier blijf wonen en hier kinderen krijg, dan zullen ze Sint Maarten niet meemaken. Dat vond ik vroeger echt wel een van de leukste feesten. Zelf een lampion maken, liedjes oefenen, met m'n vader door weer en wind langs de deuren en terugkomen met een enorme tas vol snoep.

Oja, mensen die mandarijntjes geven of appels! Dat is loodzwaar en helemaal niet leuk om te krijgen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Soempie op 11-11-2009 21:08:41 ]
pi_74617352
SC, staat zeker voor Soempie Chat.
  woensdag 11 november 2009 @ 21:10:33 #168
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_74617392
Sint Maarten heb ik nog NOOIT aan gedaan als kind. Ik zag wel ieder jaar een lampionnenoptocht langskomen.
  woensdag 11 november 2009 @ 21:11:05 #169
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_74617408
quote:
Op woensdag 11 november 2009 21:09 schreef Soempie het volgende:
SoloChat

Ik zit allemaal zooi te sorteren en dat is geestdodend
Dus ik fok even met je mee.
pi_74617484
quote:
Op woensdag 11 november 2009 21:11 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

SoloChat

Ik zit allemaal zooi te sorteren en dat is geestdodend
Dus ik fok even met je mee.
Je vindt fok niet geestdodend?
  woensdag 11 november 2009 @ 21:20:07 #171
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_74617675
quote:
Op woensdag 11 november 2009 21:13 schreef Soempie het volgende:

[..]

Je vindt fok niet geestdodend?
Best wel maar ik moet wel wat afleiding hebben
  woensdag 11 november 2009 @ 21:56:25 #172
48760 TradeMarkie
Mijn meterkast is 80 cm
pi_74618960
quote:
Op woensdag 11 november 2009 20:46 schreef Nembrionic het volgende:

Maar nee, ik zoek altijd passelijke kaarten als het kan
Ja, hou je onpasselijke kaarten maar bij je

Net trouwens weer eens lekker getraind, maar zondag hebben we alweer geen wedstrijd
Terwijl we eigenlijk tegen de nr.2 moesten, maar die durven waarschijnlijk niet
  Redactie Frontpage woensdag 11 november 2009 @ 22:11:01 #173
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_74619412
quote:
Op woensdag 11 november 2009 19:20 schreef Whiteguy het volgende:

[..]

Vanwege het snoep. Like duh
quote:
Op woensdag 11 november 2009 21:09 schreef Soempie het volgende:
Ik was WoW aan het spelen En toen was er een Guildie en die vroeg of ik hem kon helpen levelen. Maar die zak hooi deed zelf vrij weinig Dus toen heb ik een smoes verzonnen en ben uitgelogd
With four other people
And aliens
pi_74619524

bedtijd
Oh, MaJo feli met 4 maanden
  woensdag 11 november 2009 @ 22:54:41 #175
3432 Whiteguy
TÜV geprüft
pi_74620910
quote:
Op woensdag 11 november 2009 21:02 schreef Soempie het volgende:

[..]

Oja, mensen die mandarijntjes geven of appels! Dat is loodzwaar en helemaal niet leuk om te krijgen.
Ik zou die appel meteen in de uitlaat van de auto (waarschijnlijk toyota prius) van die geitenwollensok douwen

[ Bericht 6% gewijzigd door Whiteguy op 11-11-2009 23:10:27 ]
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 12 november 2009 @ 00:03:02 #176
39237 crew  H_T
2733
pi_74622706
Allemaal!

Lange dag gehad, vanaf 8:45 achter elkaar school, werk en een ALV. Dit was wel een van de leukste ALV's waar ik ben geweest, en de eerste waar je tijdende de vergadering mocht drinken . Ik had een fles Dutch Dynamite (zoute dropshot) mee en die was net na de pauze leeg !
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_74622840
LB Gefeliciteerd
quote:
Op woensdag 11 november 2009 20:48 schreef Soempie het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

En, en, en! Hema heeft in samenwerking met het rijksmuseum blikjes gemaakt.
Echt zo kitsch, maar ook zo tof.
[ afbeelding ]

Kon geen duidelijkere foto vinden, maar deze heb ik nu ook en ze zijn

Gratis mini-mijter
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 12 november 2009 @ 01:08:05 #178
39237 crew  H_T
2733
pi_74623560
quote:
Op donderdag 12 november 2009 00:09 schreef B.ertha het volgende:
LB Gefeliciteerd
[..]

[ afbeelding ]
Gratis mini-mijter
Damnit! Heb ik net vandaag de aankopen bij de Hema gedaan die ik nodig heb!

Ach, op die dagen staat het toch vol met huisvrouwen die zo'n ding willen hebben voor hun even weerzinwekkende kroost
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 12 november 2009 @ 01:10:32 #179
39237 crew  H_T
2733
pi_74623581
Vandaag waren meerdere mensen het er over eens dat ik en profile op Lambiek lijk, maar met meer haar. Ik geloof niet dat ik daar blij mee ben
Ik ben de kleur MAGENTA
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 12 november 2009 @ 01:28:40 #180
39237 crew  H_T
2733
pi_74623714
quote:
Op woensdag 11 november 2009 17:54 schreef JohnDDD het volgende:
Ik las net het boek Rimini van de Italiaanse schrijver Pier Vittorio Tondelli (homo en overleden aan AIDS).

In het boek staat een homoseksuele vrijscène beschreven van diverse pagina's lang. De scène is zo mooi beschreven dat ik er tijdens het lezen diep naar verlangde dat iemand het licht in de bibliotheek uit zou doen en me vanachter in mijn kont zou nemen.

Ben ik dan toch homo?

Waar komt het idee bij homo's vandaan om zich te laten nemen? Waarom vinden sommige homo's dit lekker? Hebben ze vrouwen hersenen en een mannenlichaam?
Ik ben de kleur MAGENTA
pi_74624371
Zo, toen was het weer donderdag....

Goedemorgen

(ik weet idd niet of je daar zo blij mee zou moeten zijn HT)
pi_74624464
mogguh brak, Jair heeft erg slecht geslapen
  donderdag 12 november 2009 @ 08:12:47 #183
48760 TradeMarkie
Mijn meterkast is 80 cm
pi_74624747
Moguh

Het is koud en het regent, ik had in bed moeten blijven vandaag.
pi_74624932
quote:
Op donderdag 12 november 2009 08:12 schreef TradeMarkie het volgende:
Moguh

Het is koud en het regent, ik had in bed moeten blijven vandaag.
goed idee. Zal het even met m'n baas overleggen

Jij gaat op je fiest naar het werk?
pi_74624940
balen red. Dus jullie ook....

Drukke dag vandaag?
  donderdag 12 november 2009 @ 08:39:27 #186
48760 TradeMarkie
Mijn meterkast is 80 cm
pi_74625003
Nee, de fiets pak ik wel weer als het licht en droog is, de hele winter lekker met de auto.
pi_74625230
quote:
Op woensdag 11 november 2009 10:50 schreef DiabloSam het volgende:
Mogguh!

Nog 15 dagen tot slapsgiving!!

Iemand PS nog online gezien, ze smste me paar avonden geleden dat ze nu ook rookringen kan blazen met de waterpijp ...voor degenen die bij de meet waren een paar maanden geleden...alles beter dan nat en glad nietwaar?

Zou ze weer uit die boom gevallen zijn?
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
  donderdag 12 november 2009 @ 08:59:40 #188
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_74625271
Goedemorgen

Ik ben ook maar met de auto gaan, en heb m'n hardlooprondje maar overgeslagen. Dubbel slecht dus
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_74625294
quote:
Op donderdag 12 november 2009 08:59 schreef De_Hertog het volgende:
Goedemorgen

Ik ben ook maar met de auto gaan, en heb m'n hardlooprondje maar overgeslagen. Dubbel slecht dus
Is het in NL dan net zulk heerlijk slecht weer als hier?
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
  donderdag 12 november 2009 @ 09:03:05 #190
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_74625328
quote:
Op donderdag 12 november 2009 09:00 schreef Cobra4 het volgende:

[..]

Is het in NL dan net zulk heerlijk slecht weer als hier?
Ik kan niet voor heel NL spreken, maar hier wel
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_74625381
quote:
Op donderdag 12 november 2009 09:03 schreef De_Hertog het volgende:

[..]

Ik kan niet voor heel NL spreken, maar hier wel
Hier kwam de regen vannacht horizontaal voorbij en komende dagen gaat het nog erger worden.
  donderdag 12 november 2009 @ 09:07:48 #192
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_74625395
quote:
Op donderdag 12 november 2009 09:06 schreef Cobra4 het volgende:

[..]

Hier kwam de regen vannacht horizontaal voorbij en komende dagen gaat het nog erger worden.
Ok, dan is het nog niet ZO erg, maar toch
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_74625505
quote:
Op donderdag 12 november 2009 09:07 schreef De_Hertog het volgende:

[..]

Ok, dan is het nog niet ZO erg, maar toch
Buiten dat is het hier heerlijk. We hebben een aan collega's mee die nog nooit in Schotland waren geweest.
Ondanks het natte weer heeft één van hen een vakantie naar Schotland voor hem en zijn vriendin geboekt. Ze vertrekken drie dagen na onze terugkomst.
  donderdag 12 november 2009 @ 09:16:12 #194
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_74625528
quote:
Op donderdag 12 november 2009 09:14 schreef Cobra4 het volgende:

[..]

Buiten dat is het hier heerlijk. We hebben een aan collega's mee die nog nooit in Schotland waren geweest.
Ondanks het natte weer heeft één van hen een vakantie naar Schotland voor hem en zijn vriendin geboekt. Ze vertrekken drie dagen na onze terugkomst.
Logisch, Schotland is prachtig, en dat weer hoort erbij Waar zitten jullie ergens?
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_74625556
quote:
Op donderdag 12 november 2009 09:16 schreef De_Hertog het volgende:

[..]

Logisch, Schotland is prachtig, en dat weer hoort erbij Waar zitten jullie ergens?
Midden in de Cairgorms. Tussen Aviemore en Braemar in.
  donderdag 12 november 2009 @ 09:25:32 #196
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_74625685
quote:
Op donderdag 12 november 2009 09:17 schreef Cobra4 het volgende:

[..]

Midden in de Cairgorms. Tussen Aviemore en Braemar in.
Niet gek.
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_74625845
quote:
Op donderdag 12 november 2009 09:25 schreef De_Hertog het volgende:

[..]

Niet gek.
Mooie omgeving. In het weekeind gaan we ons naar het westen verplaatsen.
  donderdag 12 november 2009 @ 09:45:52 #198
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_74626171
quote:
Op donderdag 12 november 2009 09:32 schreef Cobra4 het volgende:

[..]

Mooie omgeving. In het weekeind gaan we ons naar het westen verplaatsen.
Zo kom je nog eens ergens Aan de kust, of nog wel in het binnenland?
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_74626266
quote:
Op donderdag 12 november 2009 09:45 schreef De_Hertog het volgende:

[..]

Zo kom je nog eens ergens Aan de kust, of nog wel in het binnenland?
Beiden. We gaan naar Kinloch Hourn. Een sea loch aan de westkust. Daar ben ik al eerder geweest. Erg mooie vallei met hoge bergketens er om heen.
pi_74626362
ff gekeken, ziet er idd niet slecht uit daar
Hier wordt voor het weekend ook (kans op) storm voorspeld.
pi_74626364
Ik ga weer wat doen.
pi_74628390
Mogguh
I know this sounds insane. But this is an insane world.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')