Seksualiteit is mijns inziens steeds onderhevig aan verandering door fantasieën en/of ervaringen, op zich vind ik een dergelijke fantasie niet vreemd. Of je die in praktijk wil uitvoeren, of je die fantasie wil beleven, dat is jouw zaak.quote:Op woensdag 11 november 2009 17:54 schreef JohnDDD het volgende:
Ik las net het boek Rimini van de Italiaanse schrijver Pier Vittorio Tondelli (homo en overleden aan AIDS).
In het boek staat een homoseksuele vrijscène beschreven van diverse pagina's lang. De scène is zo mooi beschreven dat ik er tijdens het lezen diep naar verlangde dat iemand het licht in de bibliotheek uit zou doen en me vanachter in mijn kont zou nemen.
Ben ik dan toch homo?
Waar komt het idee bij homo's vandaan om zich te laten nemen? Waarom vinden sommige homo's dit lekker? Hebben ze vrouwen hersenen en een mannenlichaam?
Of is dit een heel normale fantasie van elke man? van mijn vrouwelijke kant? het is nu ook weer niet zo dat ik me samen kan voorstellen met een man, ik zie mijzelf met een vrouw, maar van achter genomen worden dat lijkt me wel leuk?
dag john, ik hoop dat je seriues bent. Want wat jij hebt hebben heel veel heteromanne, echt héél veel. Maarjah je kunt hier in Nederland een mes in je rug krijgen als je zegt tegen je hetero vrienden dat je best door george cloonie genomen wilt worden. Wat jij denk is niet raar maar gewoon een fantasie die jij wilt beleven en zeker ook moet beleven anders word je gek. Nadat je het met een man hebt gedaan kun je zeggen van hé dat vond ik lekker dat doe ik nog een keer, of misschien vond je et wel vreselijk! Je bent geen homo want je valt op vrouwen. Dit is een reactie op de reactie boven me ... Waarom is ts homo dan? Ik ken aardig wat dames die hebben lopen zoenen en vingeren met andere dames gewoon omdat ze et een keer spannen vonden, TS heeft precies hetzelfde. Ts is een heteroman die de fantatie heeft om anaal gepenetreerd te worden door een man.quote:Op woensdag 11 november 2009 17:54 schreef JohnDDD het volgende:
Ik las net het boek Rimini van de Italiaanse schrijver Pier Vittorio Tondelli (homo en overleden aan AIDS).
In het boek staat een homoseksuele vrijscène beschreven van diverse pagina's lang. De scène is zo mooi beschreven dat ik er tijdens het lezen diep naar verlangde dat iemand het licht in de bibliotheek uit zou doen en me vanachter in mijn kont zou nemen.
Ben ik dan toch homo?
Waar komt het idee bij homo's vandaan om zich te laten nemen? Waarom vinden sommige homo's dit lekker? Hebben ze vrouwen hersenen en een mannenlichaam?
Of is dit een heel normale fantasie van elke man? van mijn vrouwelijke kant? het is nu ook weer niet zo dat ik me samen kan voorstellen met een man, ik zie mijzelf met een vrouw, maar van achter genomen worden dat lijkt me wel leuk?
Blijkbaar heeft een krappe meerderheid van de mannen ge-experimenteerd met andere mannen, iets wat ik me lastig voor kan stellen, maar wat wel zo blijkt te zijn.quote:Op woensdag 11 november 2009 20:47 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Dus als je je "af en toe" even in je hol laat nemen door een man wilt niet zeggen dat je homo bent?Wat een onzin zeg.
Daar geloof ik echt niets van, zeker een fabeltje dat door homo's is verzonnen.quote:Op woensdag 11 november 2009 20:54 schreef Kassaa het volgende:
[..]
Blijkbaar heeft een krappe meerderheid van de mannen ge-experimenteerd met andere mannen, iets wat ik me lastig voor kan stellen, maar wat wel zo blijkt te zijn.
quote:Op woensdag 11 november 2009 20:55 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Daar geloof ik echt niets van, zeker een fabeltje dat door homo's is verzonnen.
quote:In dat onderzoek bleek ook dat 37% van de mannen minstens één keer in hun leven een orgasme hadden bereikt t.g.v. seks met iemand van hetzelfde geslacht.
Maar dat was in de VS?quote:Op woensdag 11 november 2009 20:59 schreef Kassaa het volgende:
[..]
[..]
bron
En dat was in 1953, vind ik al een stuk verder gaan dan experimenteren.
onzin, je houd jezelf voor de gek. Je klinkt als een echte hetero die homo's haat. Maar als je met een knappe voetballer, schaatser of serveerder in een hete sauna zit kun je je niet meer inhouden. Of als je doucht met het spaanse voetbal team gaat er echt wel iets omhoog (en dat is niet de heil-arm)quote:Op woensdag 11 november 2009 20:55 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Daar geloof ik echt niets van, zeker een fabeltje dat door homo's is verzonnen.
Ik heb geen eens meer zin om hier inhoudelijk op in te gaan. Túúrlijk ben je geen homo.quote:Op woensdag 11 november 2009 21:29 schreef herenliefe het volgende:
[..]
onzin, je houd jezelf voor de gek. Je klinkt als een echte hetero die homo's haat. Maar als je met een knappe voetballer, schaatser of serveerder in een hete sauna zit kun je je niet meer inhouden. Of als je doucht met het spaanse voetbal team gaat er echt wel iets omhoog (en dat is niet de heil-arm)![]()
Ik ben ook hetero maar experimenteer toch echt met mannen zoals veel heteromannen. Jij denkt zeker ook dat alle voetballers hetero zijn, hou toch op ..in de voetbal heb je voor minstens aan 20% homo's.bí's tussen zitten.Ik heb ooit een verhaal gelezen van een homo die flink werd betaald door itiliaanse profvoetballers
en jij laat je neuken of je neukt? no offensequote:Op woensdag 11 november 2009 21:29 schreef herenliefe het volgende:
[..]
onzin, je houd jezelf voor de gek. Je klinkt als een echte hetero die homo's haat. Maar als je met een knappe voetballer, schaatser of serveerder in een hete sauna zit kun je je niet meer inhouden. Of als je doucht met het spaanse voetbal team gaat er echt wel iets omhoog (en dat is niet de heil-arm)![]()
Ik ben ook hetero maar experimenteer toch echt met mannen zoals veel heteromannen. Jij denkt zeker ook dat alle voetballers hetero zijn, hou toch op ..in de voetbal heb je voor minstens aan 20% homo's.bí's tussen zitten.Ik heb ooit een verhaal gelezen van een homo die flink werd betaald door itiliaanse profvoetballers
quote:Op woensdag 11 november 2009 21:33 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Ik heb geen eens meer zin om hier inhoudelijk op in te gaan. Túúrlijk ben je geen homo.![]()
![]()
allebij gedaan, en ik zeg je: mannen met mannen en vrouwen met vrouwen eindigt op meer plezier in bed. Mannen weten wat mannen willen en vrouwen weten wat vrouwen willen. Dat neemt niet weg dat ik gewoon met een vrouw trouw, maar zal altijd nog afspreken met mannen zo tussendoor (wel veilig natuurlijk)quote:Op woensdag 11 november 2009 21:39 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
en jij laat je neuken of je neukt? no offense
Het kan niet bij je opkomen dat ik gewoon geen homo ben? En daar ook volstrekt niet de neiging toe heb?quote:Op woensdag 11 november 2009 21:46 schreef herenliefe het volgende:
[..]
want om te experimenteren moet je natuurlijk homo zijn? En megan fox, yolanthe etc die het met vrouwen hebben gedaan zijn nu natuurlijk ook hartstikke lesbish. Dude jij bent één van de vele hetero's die zichzelf voor de gek houd en alles eraan doen om geen gevoelens voor de man te krijgen. Ik zeg je één ding, door jezelf zo te onderdrukken en voor de gek te houden eindigt het op zelfmoord
Het kan niet bij je opkomen dat men nog geen homo hoeft te zijn als ze wel eens fantasieën hebben zoals de TS die heeft?quote:Op woensdag 11 november 2009 21:48 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Het kan niet bij je opkomen dat ik gewoon geen homo ben?
quote:Op woensdag 11 november 2009 21:49 schreef Bragi het volgende:
[..]
Het kan niet bij je opkomen dat men nog geen homo hoeft te zijn als ze wel eens fantasieën hebben zoals de TS die heeft?
Je hebt gelijk, TS klinkt als een hetero.quote:dat ik er tijdens het lezen diep naar verlangde dat iemand het licht in de bibliotheek uit zou doen en me vanachter in mijn kont zou nemen.
Ja, want iemand is óf homo óf hetero en zoiets als bi bestaat natuurlijk niet.quote:Op woensdag 11 november 2009 21:51 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
[..]
Je hebt gelijk, TS klinkt als een hetero.
oke, maar ik zelf wil alleen neuken. ik zou me gebruikt voelen als iemand mij neemt, want voor mijn gevoel heeft diegene dan de macht over mij. en ik wil de macht hebbenquote:Op woensdag 11 november 2009 21:48 schreef herenliefe het volgende:
[..]
allebij gedaan, en ik zeg je: mannen met mannen en vrouwen met vrouwen eindigt op meer plezier in bed. Mannen weten wat mannen willen en vrouwen weten wat vrouwen willen. Dat neemt niet weg dat ik gewoon met een vrouw trouw, maar zal altijd nog afspreken met mannen zo tussendoor (wel veilig natuurlijk)
Wellicht, maar het wel of niet bi zijn is nu niet aan de orde.quote:Op woensdag 11 november 2009 21:51 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ja, want iemand is óf homo óf hetero en zoiets als bi bestaat natuurlijk niet.
ik vind het wel een beetje vreemd dat jij jezelf 100 % straight noemt. als je met mannen neukt en dat lekker vind, kan ik je toch niet 100 % straight noemen. er zit dan toch echt wel een homoseksueel kantje aanquote:Op woensdag 11 november 2009 21:48 schreef herenliefe het volgende:
[..]
allebij gedaan, en ik zeg je: mannen met mannen en vrouwen met vrouwen eindigt op meer plezier in bed. Mannen weten wat mannen willen en vrouwen weten wat vrouwen willen. Dat neemt niet weg dat ik gewoon met een vrouw trouw, maar zal altijd nog afspreken met mannen zo tussendoor (wel veilig natuurlijk)
It takes one to know one.quote:Op donderdag 12 november 2009 01:27 schreef Biels het volgende:
Een tikje nichterig is het wel. En dan druk ik het voorzichtig uit.
Zal je vrouw leuk vinden. Ik kan me er niets bij voorstellen in ieder geval en volgens mij ben je dan ook gewoon homo; waarom wil je dan met een vrouw trouwen?quote:Op woensdag 11 november 2009 21:48 schreef herenliefe het volgende:
[..]
Dit.quote:Op zondag 15 november 2009 15:08 schreef DennisMoore het volgende:
Oh, en TS, kun je betreffend fragment even overtypen?
Iedereen die hier subtiel tvp't is natuurlijk razend nieuwsgierig,.
quote:Op woensdag 11 november 2009 17:54 schreef JohnDDD het volgende:
quote:Ben ik dan toch homo?
Vrouwen zijn per definitie bisexueel. Maakt niet uit wat ze zeggen.quote:Op zondag 15 november 2009 18:04 schreef DennisMoore het volgende:
Behalve dan vrouwtjes-homofielen neem ik aan?
(Tenzij je mag meedoen he?)
hoezo trol? kan toch een serieuze vraag zijn. ik bedoel, ik snap ook niks van m'n seksualiteitquote:
Ik had het over die HSG-BOMBERquote:Op maandag 16 november 2009 00:00 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
hoezo trol? kan toch een serieuze vraag zijn. ik bedoel, ik snap ook niks van m'n seksualiteit
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |