Hoofd adminstratie doet ook betalingen, daar heeft de directeur geen tijd voorquote:Op maandag 9 november 2009 15:04 schreef zovty het volgende:
[..]
Ja, succes.
De betalingen doe ik zelf.
Nja IK ben ook ondervraagd door de sociale rechergequote:Op maandag 9 november 2009 15:06 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik zei dat jouw kennis overdrijft, lezen.
Bij uitkeringsfraude zullen ze je nieteens bekijken, elke je rekeningen, verbruik en praten met je buren, dat zegt vaak al genoeg. Dat zijn dan wel extreme gevallen hoor.quote:Op maandag 9 november 2009 15:03 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ja joh ik overdrijf
Ik ga hier echt niet over discussieren, ze ontdekken het wel als het zo ver is
25% van het totale bedrag.. die 500 was een voorbeeld op een bedrag van 2000quote:Op maandag 9 november 2009 15:09 schreef Repeat het volgende:
Wat mij betreft zuigen ze die parasieten helemaal leeg. 500 euro
quote:Op maandag 9 november 2009 15:11 schreef fs180 het volgende:
[..]
Bij uitkeringsfraude zullen ze je nieteens bekijken, elke je rekeningen, verbruik en praten met je buren, dat zegt vaak al genoeg. Dat zijn dan wel extreme gevallen hoor.
gegen die mauer?quote:Op maandag 9 november 2009 12:59 schreef wikwakka2 het volgende:
Alsof ze opeens stufirazzia's gaan houden.
STUFIPOLIZEI!!! AUFMACHEN!!
quote:Op maandag 9 november 2009 15:08 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hoofd adminstratie doet ook betalingen, daar heeft de directeur geen tijd voor
Dat is dus ook wat ik eerder zei, ze zullen hélé goede vermoedens hebben gehad alvorens zij een onderzoek starten. En in dat onderzoek zullen ze die persoon echt niet 24/7 gevolgd hebben.quote:Op maandag 9 november 2009 15:08 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hoofd adminstratie doet ook betalingen, daar heeft de directeur geen tijd voor
[..]
Nja IK ben ook ondervraagd door de sociale recherge
maar ik ga niet uitwijden, daar heeft de betrokkene geen hol aan..
Ik zeg alleen dat mensen niet eens weten hoe het traject in elkaar steekt en dat fraude even zo te verbergen is.
Denk eraan; zij hebben al bewijs dat je gefraudeerd hebt in handen, anders starten ze de procedure niet eens![]()
quote:Op maandag 9 november 2009 15:23 schreef fs180 het volgende:
Even langs het onderwerp zelf; hoeveel kosten worden hier nu extra gemaakt om die vuige studentes eens aan te pakken? Je spreekt over fraudebedragen van nog geen 200 max, de schoften!
Laat ze eens die stelmatige uitkeringtrekker uitzoeken!
euhm, het gaat in totaal wel om heel wat meer dan 200 euroquote:Dat schade voor de staat door frauderende studenten wordt op 80 miljoen euro geschat.
Eens. Ik kan niet echt wakker liggen van frauderende studenten, die gaan in de meeste gevallen later nog wat betekenen voor de maatschappij.quote:Op maandag 9 november 2009 15:23 schreef fs180 het volgende:
Laat ze eens die stelmatige uitkeringtrekker uitzoeken!
Het gaat mij erom dat wij er voor betalen en daar heb ik geen zin in!quote:Op maandag 9 november 2009 15:34 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Eens. Ik kan niet echt wakker liggen van frauderende studenten, die gaan in de meeste gevallen later nog wat betekenen voor de maatschappij.
80 miljoen, eerst cijfers graag. ik hecht weinig waarde aan schattingen, verder stelt 80m niets voor daar wel al zo 4+ miljard uitgeven aan ontwikkelingshulpquote:Op maandag 9 november 2009 15:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
[..]
euhm, het gaat in totaal wel om heel wat meer dan 200 euro
Alsof je minder gaat betalen als studenten niet meer frauderenquote:Op maandag 9 november 2009 15:35 schreef Ordienair het volgende:
[..]
Het gaat mij erom dat wij er voor betalen en daar heb ik geen zin in!
hier in maastricht zijn ze daar iig goed mee bezig, ik kwam laatst niet in aanmerking voor ww, dus moest een sociale uitkering aanvragen en voordat ik 1 cent gekregen had was ik alweer aan het werkquote:Op maandag 9 november 2009 15:34 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Eens. Ik kan niet echt wakker liggen van frauderende studenten, die gaan in de meeste gevallen later nog wat betekenen voor de maatschappij.
Ontwikkelingshulpquote:Op maandag 9 november 2009 15:36 schreef fs180 het volgende:
[..]
80 miljoen, eerst cijfers graag. ik hecht weinig waarde aan schattingen, verder stelt 80m niets voor daar wel al zo 4+ miljard uitgeven aan ontwikkelingshulp![]()
![]()
Maar laten we vooral doen alsof dit enige pioriteit heeft.
Nee gelukkig verhogen ze het niet elke jaar dus vooral door blijven gaanquote:Op maandag 9 november 2009 15:36 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Alsof je minder gaat betalen als studenten niet meer frauderen
En zij, met hun net boven modaal inkomen, dragen straks voor jou alle kosten, en staan een hoger percentage van hun inkomsten (het wordt toch elk jaar meer..) af. Dit aanpakken, hun studie in gevaar brengen en ze straks allemaal een uitkering geven is zeker voordelig?quote:Op maandag 9 november 2009 15:35 schreef Ordienair het volgende:
[..]
Het gaat mij erom dat wij er voor betalen en daar heb ik geen zin in!
Alsof 3 miljones extra studenten daar effect op hebben, of zelfs 10 miljoen extra, en verschuift het kostenpotje gewoon op.quote:Op maandag 9 november 2009 15:37 schreef Ordienair het volgende:
[..]
Nee gelukkig verhogen ze het niet elke jaar dus vooral door blijven gaan
Misschien een optie om de boel gewoon niet op te lichten en gewoon het normale bedrag te krijgen in plaats van meer geld krijgen terwijl je dat niet hoord te krijgen.quote:Op maandag 9 november 2009 15:38 schreef fs180 het volgende:
[..]
En zij, met hun net boven modaal inkomen, dragen straks voor jou alle kosten, en staan een hoger percentage van hun inkomsten (het wordt toch elk jaar meer..) af. Dit aanpakken, hun studie in gevaar brengen en ze straks allemaal een uitkering geven is zeker voordelig?
Inderdaad. Kunnen ze later bij banken en andere bedrijven precies hetzelfde doen, want dat soort zelfverrijkingsgedrag is goed voor de maatschappij!quote:Op maandag 9 november 2009 15:34 schreef griekjeee het volgende:
[..]
73 euro voor MBO en 93 euro voor HBO en universiteit.quote:Op maandag 9 november 2009 15:42 schreef Ordienair het volgende:
[..]
Misschien een optie om de boel gewoon niet op te lichten en gewoon het normale bedrag te krijgen in plaats van meer geld krijgen terwijl je dat niet hoord te krijgen.
Snap best dat er van die mensen zijn die vrij paupere ouders hebben en dit doen omdat ze niet beter weten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |