geef dan eens een linkje waar dat uit blijkt jojo, iedereen kan vanalles roepenquote:
En wat gebeurd daarmee? Er staat een quote van iemand in je TT, waar is die van? Wat voor fraude?quote:
zoiets?quote:Op maandag 9 november 2009 12:58 schreef Ladylike het volgende:
[..]
geef dan eens een linkje waar dat uit blijkt jojo, iedereen kan vanalles roepen
ik denk dit soort fraude: Huisgenoot met onjuist inwonende vriendinquote:Op maandag 9 november 2009 12:59 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
En wat gebeurd daarmee? Er staat een quote van iemand in je TT, waar is die van? Wat voor fraude?
Ja, zoietsquote:Op maandag 9 november 2009 12:59 schreef Ordienair het volgende:
[..]
zoiets?
http://www.nu.nl/politiek(...)derende-student.html
Zie je, je kan het wel...quote:Op maandag 9 november 2009 12:59 schreef Ordienair het volgende:
[..]
zoiets?
en wat zeg je dan? "Dank je wel mamma ladylike voor het attenderen op het feit dat iedereen een linkje wilde hebben"quote:
OOOOOOOOOOOOOOOOOOH! ZEG DAT DAN!quote:Op maandag 9 november 2009 12:59 schreef Ordienair het volgende:
[..]
zoiets?
quote:Op maandag 9 november 2009 13:02 schreef Ladylike het volgende:
[..]
en wat zeg je dan? "Dank je wel mamma ladylike voor het attenderen op het feit dat iedereen een linkje wilde hebben"geen dank
maar je staat wel je leven lang te boek als fraudeurquote:Op maandag 9 november 2009 13:59 schreef BasEnAad het volgende:
Belachelijk die straf.
Ze frauderen eerst voor 2000 euro, als ze betrapt worden moeten ze het terugbetalen, plus 500 euro boete. Dat is toch om te janken. Voor zo'n slappe boete is het gewoon een verantwoord risico...
helemaal mee eensquote:Op maandag 9 november 2009 14:02 schreef vaagsel het volgende:
Dreigen met een aantekening wegens fraude op je strafblad. Zal een hoop studenten toch afschrikken, aangezien dit bij sommige sollicitaties een probleem gaat opleveren, en het verkrijgen van een verklaring van goed gedrag ook een stukje lastiger wordt.
Belachelijk!!!quote:Op maandag 9 november 2009 14:10 schreef --Tweety-- het volgende:
Ja laten ze maar komen met flinke boetes!
Ik heb een klasgenoot die nadat ze bijna anderhalf jaar de IBgroep opgelicht had alleen maar terug hoefde te betalen wat ze teveel ontvangen had.
De IBgroep gaf haar zelfs nog de optie om dat te korten op haar huidige studiefinanciering zodat ze niet in de problemen kwam met haar schoolgeld en gewoon verder kon studeren.
Ja want die mensen moet je inderdaad verder geen kansen geven op een studie.quote:Op maandag 9 november 2009 14:10 schreef --Tweety-- het volgende:
Ja laten ze maar komen met flinke boetes!
Ik heb een klasgenoot die nadat ze bijna anderhalf jaar de IBgroep opgelicht had alleen maar terug hoefde te betalen wat ze teveel ontvangen had.
De IBgroep gaf haar zelfs nog de optie om dat te korten op haar huidige studiefinanciering zodat ze niet in de problemen kwam met haar schoolgeld en gewoon verder kon studeren.
Nee. Ga maar putjesscheppen ofzo.quote:Op maandag 9 november 2009 14:17 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Ja want die mensen moet je inderdaad verder geen kansen geven op een studie.
Iemand die de mazen van de wet opzoekt? Ja, graag, wanneer kan hij solliciteren?quote:Op maandag 9 november 2009 14:19 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nee. Ga maar putjesscheppen ofzo.
Fraudeurs met opleiding zijn nog gevaarlijker als zonder
zou jij een fraudeur leiding geven over de administratie van jouw bedrijf?
ik kan morgen bij je beginnenquote:Op maandag 9 november 2009 14:21 schreef zovty het volgende:
[..]
Iemand die de mazen van de wet opzoekt? Ja, graag, wanneer kan hij solliciteren?
Denk je dan ook even aan mij rekening LadyLikequote:Op maandag 9 november 2009 14:27 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik kan morgen bij je beginnen
vertel alleen even niet erbij wat voor soort fraude ik gepleegd heb als je het niet erg vindt, aangezien jij dat toch niet belangrijk vindt, maar alleen het vinden van de mazen belangrijk vond
Niet janken als ik bij jou ook de mazen vind en zo tonnen naar mn eigen rekening sluis
waarom?quote:Op maandag 9 november 2009 14:30 schreef Ordienair het volgende:
[..]
Denk je dan ook even aan mij rekening LadyLike
Je bedoeld als je post bij je oma komt en je slaapt en eet en je kleren zijn allemaal bij je moeder? Ja heel lastig om het dan te bewijzen inderdaadquote:Op maandag 9 november 2009 14:38 schreef griekjeee het volgende:
Ze kunnen het allemaal heel leuk willen, maar in de praktijk valt dit soort fraude gewoon heel moeilijk te bewijzen.
Je legt wat kleren weg op je 'woonadres', er staat een bed en je post mag gewoon ergens anders aankomen hoor. Zie het dan maar eens te bewijzen.quote:Op maandag 9 november 2009 14:39 schreef Ordienair het volgende:
[..]
Je bedoeld als je post bij je oma komt en je slaapt en eet en je kleren zijn allemaal bij je moeder? Ja heel lastig om het dan te bewijzen inderdaad
Oh ja, vooruit dan, je krijgt 1% gegarandeerdquote:
Mensen die denken dat het niet te bewijzen is zijn nog naiver dan de fraudeursquote:Op maandag 9 november 2009 14:39 schreef Ordienair het volgende:
[..]
Je bedoeld als je post bij je oma komt en je slaapt en eet en je kleren zijn allemaal bij je moeder? Ja heel lastig om het dan te bewijzen inderdaad
Zo makkelijk werkt dat nietquote:Op maandag 9 november 2009 14:40 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Je legt wat kleren weg op je 'woonadres', er staat een bed en je post mag gewoon ergens anders aankomen hoor. Zie het dan maar eens te bewijzen.
Sure.quote:Op maandag 9 november 2009 14:41 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Zo makkelijk werkt dat niet
ze houden je weken/maandenlang in de gaten en filmen je
Big Brother is watching youquote:Op maandag 9 november 2009 14:41 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Zo makkelijk werkt dat niet
ze houden je weken/maandenlang in de gaten en filmen je
Ga werken ofzo voor je geld en niet jatten van onsquote:Op maandag 9 november 2009 14:43 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Sure.Dat kost ze meer dan dat het ze opbrengt dan.
En bovendien mag je gewoon ergens anders slapen, ook als dat een paar weken is bij uitzondering. Dan moeten ze het al een langdurige periode achtereen doen denk je nu echt dat dat rendabel is. Ik mag hopen dat je trollt.
![]()
Heb anders even je conclusie klaar liggen wil je.quote:Op maandag 9 november 2009 14:46 schreef Ordienair het volgende:
[..]
Ga werken ofzo voor je geld en niet jatten van ons
als het langer is dan een bepaald aantal weken moet je het opgevenquote:Op maandag 9 november 2009 14:43 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Sure.Dat kost ze meer dan dat het ze opbrengt dan.
En bovendien mag je gewoon ergens anders slapen, ook als dat een paar weken is bij uitzondering. Dan moeten ze het al een langdurige periode achtereen doen denk je nu echt dat dat rendabel is. Ik mag hopen dat je trollt.
![]()
goed dan niet, je hebt gelijkquote:Op maandag 9 november 2009 14:45 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Big Brother is watching you. Nee, kik denk het niet.
Dan een bepaald aantal weken, niet een paar weken. En dan zullen ze wel een goede reden hebben gehad om dat te vermoeden dan. Filmen geloof ik overigens niet. En ik geloof ook allerminst dat het rendabel is iemand een maand of langer te volgen. En komt het nu zelf realistisch op je over? Die kennis zal het wel allemaal overdreven hebben.quote:Op maandag 9 november 2009 14:48 schreef Ladylike het volgende:
[..]
als het langer is dan een bepaald aantal weken moet je het opgeven
en nee helaas dit is geen troll maar ervaring (niet ik of mn partner maar wel in mijn nabije omgeving). Die persoon is echt maaaaaandenlang gevolgd en gefilmd. Het ging niet over enkele maanden stufi maar om jarenlang bedrog. maar een studie duurt ook jaren
Ja joh ik overdrijfquote:Op maandag 9 november 2009 14:54 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Dan een bepaald aantal weken, niet een paar weken. En dan zullen ze wel een goede reden hebben gehad om dat te vermoeden dan. Filmen geloof ik overigens niet. En ik geloof ook allerminst dat het rendabel is iemand een maand of langer te volgen. En komt het nu zelf realistisch op je over? Die kennis zal het wel allemaal overdreven hebben.Ik zie ze al zitten voor school in hun autotje verrekijker in de aanslag, wachtend tot je weer naar buiten komt
![]()
![]()
![]()
Ja, succes.quote:Op maandag 9 november 2009 14:27 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik kan morgen bij je beginnen
vertel alleen even niet erbij wat voor soort fraude ik gepleegd heb als je het niet erg vindt, aangezien jij dat toch niet belangrijk vindt, maar alleen het vinden van de mazen belangrijk vond
Niet janken als ik bij jou ook de mazen vind en zo tonnen naar mn eigen rekening sluis
Ik zei dat jouw kennis overdrijft, lezen.quote:Op maandag 9 november 2009 15:03 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ja joh ik overdrijf
Ik ga hier echt niet over discussieren, ze ontdekken het wel als het zo ver is
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |