Kom op zeg, 'crimineel'.quote:Op maandag 19 oktober 2009 11:29 schreef Airlocker het volgende:
Ik zou me toch schuldig voelen over zoiets, ook al krijg jij er zelf geen straf voor. Die vriendin in kwestie is in feite crimineel. Daar wil je toch niet aan meewerken?
quote:Op maandag 19 oktober 2009 11:23 schreef mark_dabomb het volgende:
Lang verhaal maar ik ga het zo kort mogelijk samenvatten.
Een huisgenoot van mij heeft een vriendin. Die vriendin is hier 1 a 2 nachtjes per week en woont verder bij haar ouders. Nu heef zij zich afgelopen zomer ingeschreven op ons huisadres. Mede om zo een hogere uitwonende beurs te ontvangen. De huisbaas is akkoord mits wij als mede huisgenoten akkoord zijn. Ze is ook bij de gemeente ingeschreven als woonachtig hier.
Wij weten dat ze hier eigenlijk helemaal niet woont.
Vraag: Zijn wij medeplichtig aan dit strafbare feit (uitwonende beurs maar nog gewoon thuiswonend) omdat wij weten dat zij hier niet woont?
Tasjesroof is ook een bekend trucje.quote:Op maandag 19 oktober 2009 11:31 schreef Loveless85 het volgende:
Kom op zeg, 'crimineel'.
Tis niet alsof het geen bekend trucje is
quote:Op maandag 19 oktober 2009 11:33 schreef The_End het volgende:
[..]
Tasjesroof is ook een bekend trucje.
Een flinke beurt? De vriendin van een huisgenoot? Waarom maken Fokkers toch overal het verband met seks. Kansloze rukkers.quote:Op maandag 19 oktober 2009 11:32 schreef Montelly het volgende:
[..]
Wees nou niet zon NSB'er en teken gewoon. Wie weet geeft ze jou als dank een flinke beurt.
Alsnog wees geen NSB'er en teken. Geloof mij je wilt niet als een NSB'er door je huisgenoten gezien worden.
Omdat ze niet echt uitwonend is misschien?quote:Op maandag 19 oktober 2009 11:37 schreef Mysterion het volgende:
Waarom is dit strafbaar? Ze staat toch gewoon netjes op dat adres ingeschreven bij de gemeente?
Juist en dan moraalridder of niet, maar hier is die uitwonende beurs niet voor uitgevonden.quote:Op maandag 19 oktober 2009 11:41 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Omdat ze niet echt uitwonend is misschien?
En als zij nou de huur deelt met haar vriend, waarom zou je dan moeilijk doen?quote:Op maandag 19 oktober 2009 11:41 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Omdat ze niet echt uitwonend is misschien?
quote:Op maandag 19 oktober 2009 11:43 schreef Montelly het volgende:
TS is en blijft een kansloze faler![]()
Ik zie het al voor me straks in bedrijfsleven. TS alles en iedereen erbij lappen als het even niet "pricipieel" is bij de baas.
Ja baas slup*slup* wat ik nou gehoord heb! Die en die doen zus en zo en dat mag niet. Mag ik het bij u aangeven? slup*slup*
Ga lekker bij de DSB werken, daar hadden ze ook allemaal meelopers.quote:Op maandag 19 oktober 2009 11:43 schreef Montelly het volgende:
TS is en blijft een kansloze falen![]()
Ik zie het al voor me straks in bedrijfsleven. TS alles en iedereen erbij lappen als het even niet "pricipieel" is bij de baas.
Ja baas slup*slup* wat ik nou gehoord heb! Die en die doen zus en zo en dat mag niet. Mag ik het bij u aangeven? slup*slup*
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |