ja, dat zou voor de uitspraak van mijn eigen naam ook geen kwaad kunnen,hier wordt het toch al snel Vieviejennuhquote:Op vrijdag 13 november 2009 09:43 schreef lily het volgende:
Dan moet je maar in Zuid-Frankrijk gaan wonen, aan de middelandse zee ofzo
Ja he, die hele serie was gewoon om bij weg te zwijmelen..quote:oh, en Mistral's daughter; wat vond ik die Stefanie Powers toen mooi (maar dat is lichtelijk off-topic)
Oh nee, die noemde ik ook niet voor jouquote:Op vrijdag 13 november 2009 09:55 schreef Groofsken het volgende:
Jaja, zie je het voor je, S en Bella.
Gelukkig noemen jullie ook namen waar ik niks mee kan, dat schept me toch vertrouwen in mijn eigen smaak, zeg maar.
Enm nu ben ik weg, de Ikea roept me.
MIjn vroegere buurmeisje heet ook zo, uitgesproken als Sjanoequote:Op vrijdag 13 november 2009 09:34 schreef miss_sly het volgende:
[..]
beste vriendinnetje van mijn neefje heet Janou, spreek uit janoe ook met klemtoon op de tweede lettergreep. Ik vind het ook leuk klinken
ik ook !quote:
Ik vind Bobbie juist een heeeeeeel ander soort naam dan S., ik vind dat veel minder passen dan Uma. Maar ik zou voor Fauve gaan dan, denk ik.quote:Op vrijdag 13 november 2009 09:34 schreef Groofsken het volgende:
Vief, ik had in mijn eerste toneelgroepje dat ik als afgestudeerde mocht regisseren een heel lief, fijn, mooi meisje dat Fauve heette. Sindsdien heb ik ook een zwak voor die naam.
Stel dat mijn knul nou toch ineens een meisje blijkt te zijn (ja hoor, ik begin rare dromen te krijgen:') ), zal ik haar dan Uma of Bobbie noemen?
Uma vind ik eigenlijk mooier, maar minder goed passend bij S. Bobbie vind ik speelser en beter passen op de een of andere manier.
Het verbaasde mij werkelijk dat er juist bij aankondigingen in het NRC zoveel mensen zijn die niet weten wat de etiquette is...quote:Op zaterdag 14 november 2009 13:45 schreef innepin het volgende:
Soneal, ik vind het ook niet allemaal mooie namen, maar "hoe het hoort" vind ik wel een beetje een rare opmerking. Ieder z'n eigen smaak toch
Jep, Linke Loetje, wie kent haar nietquote:Op zaterdag 14 november 2009 14:08 schreef Soneal het volgende:
OMG... nee joh, ben je gek, het zou me zelfs niet verbazen als het een keurige oud-Hollandsche meisjesnaam is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |