Alleen als je hem afkort, toch?quote:Op maandag 9 november 2009 21:52 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb zelf volgens velen ook een jongensnaam.
Slechte tvp.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wij hebben het wel bewust gedaan hoor, omdat we toch voor iets stoerders wilden gaan. Zelf vond ik vanaf m'n 16e 'Billy' al leuk voor een meisje, bijvoorbeeld.
Willow, vind ik trouwens ook echt een hele mooie naam. Net als Raven, maar daar heb ik nog een paar 'tegens' bij.While you burn at the stake, I dance with the flames...
No more nights, of blood and fire...
In het Fries is het ook een jongensnaamquote:Op dinsdag 10 november 2009 09:10 schreef Pyttpytt het volgende:
Jente een jongensnaam? In het Scandinavisch betekent jente meisje. Vind het persoonlijk dus erg raar klinken als jongensnaam. Net als een meisje Boy noemen, ofzo.
quote:Op dinsdag 10 november 2009 11:09 schreef Asyniur het volgende:
Wij zijn naar alle waarschijnlijkheid uit de naam van Harry!![]()
Maar vinden/vonden jullie het ook zo moeilijk om definitief de knoop door te hakken. Ik heb opeens zo'n gevoel van: ja maar dat jochie moet straks zijn hele leven met deze naam doen en wat nou als ik niet goed gezocht heb en er een nog leukere naam is en hoe weet ik nou of zijn naam bij hem past?
Aaargh
Dat komt wel goed joh! Een naam die met liefde is uitgezocht voor je kindje is altijd goed. En je zult zien, het zal echt goed bij hem passen later. Er lopen hier toch ook geen Fok-kindjes die een totaal niet-passende naam hebben? Alleen D'shontay maarquote:Op dinsdag 10 november 2009 11:09 schreef Asyniur het volgende:
Maar vinden/vonden jullie het ook zo moeilijk om definitief de knoop door te hakken. Ik heb opeens zo'n gevoel van: ja maar dat jochie moet straks zijn hele leven met deze naam doen en wat nou als ik niet goed gezocht heb en er een nog leukere naam is en hoe weet ik nou of zijn naam bij hem past?
Aaargh
Ja, dat is het ook wel! Ik sprak/spreek de naam heel vaak achter elkaar hardop uit, gewoon om te horen hoe het klinkt en of hij er wel blij mee gaat zijn ofzoquote:Op dinsdag 10 november 2009 11:09 schreef Asyniur het volgende:
Aaargh
Vond je dat serieus een optie?!quote:Op dinsdag 10 november 2009 16:07 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Niet mooi?![]()
*lijstje opent en opnieuw gaat strepen...*
Ja, precies! Ik zie daar gewoon echt geen baby'tje bij...quote:
Wij vonden Dali heel erg leuk, maar veel te bang dat mensen daar op zn aso Daaaaali van gaan makenquote:Op dinsdag 10 november 2009 18:51 schreef oh-oh het volgende:
Rembrandt![]()
Das net zo erg als Fausto of Dali, Dante vind ik stiekem wel leuk maar ook een naam van hetzelfde kaliber eigenlijk.
Nee joh! Dat was een grapjequote:Op dinsdag 10 november 2009 18:45 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Vond je dat serieus een optie?!![]()
![]()
Ik vind het echt verschrikkelijk, sorry! Net zoals Ysbrand ofzo, van die rare prehistorische grote mannen namen.
Jimme is volgens mij een jongen, hij stond erbij op het geboortekaartje van zn broertje, dus helemaal zeker weet ik het niet. Broertje had ook beetje vage naam, dacht iets van Sake ofzo
Klink wel lief ook, vind ik. 't Wordt alleen nogal lachwekkend zodra ze tante wordt...quote:Op dinsdag 10 november 2009 19:19 schreef snoopy het volgende:
Ik ken een meisjes Dante en dat is zo'n schattig kind dat de naam daardoor ook wel weer leuk is
Doen we die DT van Rembrandt gewoon: Dtante!quote:Op dinsdag 10 november 2009 20:39 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Klink wel lief ook, vind ik. 't Wordt alleen nogal lachwekkend zodra ze tante wordt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |