Zo klinkt het wel heel lief.quote:Op woensdag 9 december 2009 19:34 schreef Grunsfan het volgende:
[..]
![]()
(ik heb een Willem!
en hij is heeeeel blond en lief en stoer en zijn overalleltje ligt al klaar voor als hij met opa mee gaat koeien kijken!
)
Als de mijne blijft plakken en een piemeltje krijgt moeten beide Willem's elkaar maar eens ontmoetenquote:Op woensdag 9 december 2009 19:34 schreef Grunsfan het volgende:
[..]
![]()
(ik heb een Willem!
en hij is heeeeel blond en lief en stoer en zijn overalleltje ligt al klaar voor als hij met opa mee gaat koeien kijken!
)
Prachtcombi!quote:Op woensdag 9 december 2009 14:43 schreef LovelyLady het volgende:
Oerhollandse tweeling: Noortje en Gijs
quote:Op donderdag 10 december 2009 18:11 schreef Beessie-Jen het volgende:
hey mag ons kleintje ook in de lijst?
haar naam: Evie Elleke
dat is idd een errrrrg leuke naam...quote:Op donderdag 10 december 2009 20:39 schreef Jore het volgende:
Tibbe, dat is een zeer serieuze kanshebber voor een tweede zoon.
Bedankt BEquote:
Waartoe? Tot de eerste of de tweede? Of de namen?quote:Op donderdag 10 december 2009 21:25 schreef Nouk het volgende:
BE, hoe heb je vriendlief indertijd overgehaald?
Done!quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:57 schreef Lishe het volgende:
Pm! Wil je me de namen van de ouders s DMmen of PMmen?
zo noemen wij m'n oom, omdat hij altijd zo nors doet...quote:Op zaterdag 5 december 2009 14:21 schreef Poppejans het volgende:
Ik heb nog weer wat vage namen, uit de WIJ jonge Ouders 3 kinderen uit 1 gezin, 2 dochters en een zoon:
B o b b e r
De eerste eigenlijk, wachten dus, geduld hebben, bah. Heb in ene zo'n last van rammelende eierstokken, niet normaal! De namen ook al bedacht trouwensquote:Op vrijdag 11 december 2009 14:44 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Waartoe? Tot de eerste of de tweede? Of de namen?
Het eerste kindje was geen kwestie van echt overhalen, meer van wachten.
De 2e was er voor we het doorhadden.Morgen een jaar geleden de test!
En vwb de namen, Sasha was zijn keuze en Oscar mijn suggestie en die viel bij hem wel in de smaak.
Hoezo? Zoek je tips?
En je vergeet Willy of wordt je gezin dan te groot?quote:Op vrijdag 11 december 2009 23:38 schreef innepin het volgende:
Ik vind Willem ook zo´n toffe naam
Maar Willow en Willem gaat niet samenOf juist wel en dan noemen we nr 3 Wilma. En nr 4 Willeke.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |