quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:11 schreef AppleBite het volgende:
Ja van die actie van Dave Grohl heb ik inderdaad even genoten haha, wat een vent!
Dave had zelf ook aangegeven zo snel mogelijk terug naar belgië te komenquote:Op maandag 22 augustus 2011 23:05 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Op facebook zijn een aantal mensen een groep gestart in de hoop dat de Foo Fighters snel naar België terug zullen komen. Ik zou zeggen, zoek even op de naam: 'Foo fighters please come back to Belgium soon' of klik op https://www.facebook.com/(...)soon/139218986168076 en wordt even fan van die pagina! Natuurlijk, waarschijnlijk is het technisch helemaal niet mogelijk, maar goed.. waarom niet proberen? Ik hou wel van dat soort initiatieven!
ik heb precies hetzelfde probleem loveless85...quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:13 schreef Loveless85 het volgende:
mjah, wat is zo snel mogelijk? Wij hebben nog gekeken voor kaartjes voor de rest van de europese tour. Maar het is gewoon uitverkocht of te ver weg
Kippenvelquote:Op maandag 22 augustus 2011 23:45 schreef Baba-O-Riley het volgende:
Aangedane Foo Fighters herdenken Pukkelpop
Nu wel, gister lag ie plat door de drukte denk..quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 09:08 schreef Kidney_bean01 het volgende:
http://hotbuns.foofighters.com/
werkt deze link misschien wel Dagoduck?
Zijn dat niet die gasten van die docu van Louis Theroux?quote:Op vrijdag 2 september 2011 20:42 schreef Dagoduck het volgende:
http://www.3fm.nl/nieuws/(...)-controversiele-kerk
De Christelijke fundamentastische kerk Westboro Baptist Church heeft aangekondigd te gaan protesteren bij de Foo Fighters-show in Kansas. Een grote groep leden van de kerk zal buiten de zaal waar de Foo Fighters optreden, haar onvrede over de band laten zien en horen.
Omstreden protesten
De kerk staat bekend om haar omstreden protesten waarbij standaard de leus ‘God Hates Fags’ voorbij komt. Ze stonden onder andere al bij een concert van Lady Gaga en bij de begrafenis van Michael Jackson. In een statement bij het protestschema van de kerk staat waarom ze de Foo Fighters als doelwit hebben gekozen.
Grohl moet fans bekeren, volgens kerk
Ze vinden dat Dave Grohl en co hun fans moeten aanmoedigen om God te gehoorzamen, in plaats van het tegenovergestelde. Er staat: “These people have a platform and should be using it to encourage obedience to God; instead they teach every person who will listen all things contrary to him: fornication, adultery, idolatry, fags.”
'Hot Buns' van Foo Fighters
Het staat er niet letterlijk, maar het is duidelijk dat de kerk het nu specifiek op de Foo Fighters heeft gemunt vanwege ‘Hot Buns’, de pas verschenen promovideo voor de nieuwe Noord Amerikaanse tour. Daarin zie je de heren elkaar gezellig onder de douche inzepen.
>> Meer over ‘Hot Buns’ van de Foo Fighters
Powered by NTR - MetMichiel
Inderdaad. Die dwazen staan ook te protesteren bij begrafenissen van militairen enzo. Sporen niet helemaal, en je moet ze vooral niet serieus nemen.quote:Op vrijdag 2 september 2011 21:07 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Zijn dat niet die gasten van die docu van Louis Theroux?
Foo Fighters = (Helden x Bazen) ²quote:
Ohboyquote:Op zondag 25 september 2011 09:00 schreef Dagoduck het volgende:
http://soundcloud.com/theprodigy/sets/foo-fighters-white-limo
Foo Fighters - White Limo (Prodigy Remix)
Ik hoop volgend jaarquote:Op dinsdag 27 september 2011 14:44 schreef bloodymary1 het volgende:
Gaan ze eigenlijk nog voor gewone concerten in Europa komen?
quote:Op zondag 25 september 2011 09:00 schreef Dagoduck het volgende:
Ik vind 'm niet zo heel tof.quote:Op zondag 25 september 2011 09:00 schreef Dagoduck het volgende:
Oh ik dacht tijdens een optreden, da's dan weer een tegenvaller.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 11:59 schreef Felixa het volgende:
Wat een held is Dave toch.![]()
Dave Grohl saved support band Cage the Elephant by stepping in to play for them when their drummer's appendix burst.
Bijbehorende video.
Ik ook nietquote:
Dave zit nooit zonder energie, Kijk naar zo'n beetje al zijn concerten, het liefst speelt hij 2+ uur achter elkaar door door zonder te stoppen, maar met het publiek contact maken vind hij ook leuk dus moet hij af en toe wel.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:37 schreef Kidney_bean01 het volgende:
en in LA drumt hij weer mee!Wat zal die gast kapot zijn, eerst vijf nummers spelen bij het voorprogramma en dan nog vol energie 2,5 uur zijn eigen show draaien... pffffffffffffffff!!!
quote:Foo Fighters zorgt voor aardbeving
Laatste update: 15 december 2011 12:55
AMSTERDAM - Foo Fighters heeft de grond letterlijk laten schudden in Nieuw-Zeeland.
Tijdens een concert van de Amerikaanse rockband dinsdag in Auckland registreerde een seismologisch bureau trillingen die overeenkwamen met vulkanische activiteit.
De vijftigduizend fans die het concert bijwoonden, sprongen zo hard dat de trillingen twee kilometer verderop werden geregistreerd. Ook een meetstation op anderhalve kilometer van de concerthal nam trillingen waar.
"De eerste trillingen ontstonden rond 19.30 uur, toen Tenacious D het voorprogramma verzorgde", vertelt een onderzoeker aan de Amerikaanse entertainmentwebsite The Hollywood Reporter.
Nadat Foo Fighters op het podium was geklommen, ging het volgens de onderzoekers echt tekeer. "Rond 20.20 uur namen we de hevigste trillingen waar. Toen begon Foo Fighters aan zijn concert. Om 23.00 uur, toen het concert was afgelopen, was het weer rustig."
Ritmisch
Volgens de onderzoekers waren de trillingen ritmisch en was te merken wanneer een nummer was afgelopen. "De grond schudde drie keer per seconde."
Ook in Nederland worden geregeld 'aardbevingen' gemeten tijdens concerten. Zo zorgde rockband Rage Against the Machine in 1994 voor trillingen tijdens het optreden op Pinkpop. In 1999 trilde de grond in Landgraaf tijdens een optreden van Faithless.
en heb je iets over Nederland gehoord?quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:03 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Gerucht gaat in de rondte dat ze weer op Pukkelpop staan.
Waar gaat dat gerucht dan?quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:03 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Gerucht gaat in de rondte dat ze weer op Pukkelpop staan.
Van Nederland weet ik verder niksquote:Op woensdag 1 februari 2012 00:34 schreef Kidney_bean01 het volgende:
[..]
en heb je iets over Nederland gehoord?
Grazquote:
Er schijnen hele sterke geruchten te zijn dat ze op Reading en Leeds staan, dus ik sluit niks uit.. hopelijk slaan ze Nederland (of dan maar België) niet over!quote:Op woensdag 1 februari 2012 10:58 schreef Loveless85 het volgende:
Graz
Die site is echt ingehaald door de tijd en op sterven na dood.
En 1 iemand roept in Pukkelpop 2012 topic "ik verwacht nog altijd de foo fighters", en dat is het gerucht?
Ze zijn eind mei net klaar met touren, zou onwijs gaaf zijn, maar zie ze niet weer naar Europa komen in augustus dan
Beetje tegenstrijdig idd...quote:Op donderdag 9 februari 2012 00:46 schreef Kidney_bean01 het volgende:
http://www.winnipegfreepr(...)ities/138937564.html
Toch wel opmerkelijk nieuws dat Foo Fighters met Deadmau5 gaan optreden aangezien Foo Fighters met Wasting Light, de gehele tour én recente interviews hebben aangegeven een hekel te hebben aan 'muziek uit computers'. Opmerkelijk om dan juist op zo'n groot evenement als de Grammy's juist te gaan samenwerken met een DJ om de dance/electronica muziek in het zonnetje te zetten..
Mocht je die Rope-remix ooit gemist hebben:
Met muziek uit computers bedoeld hij meer, band met gitaren en een drumstel die stukken muziek opnemen en dan op de computer gedeeltes sneller afspelen en wissen / editten, niet zozeer een dance/trance/house genre..quote:Op donderdag 9 februari 2012 00:46 schreef Kidney_bean01 het volgende:
http://www.winnipegfreepr(...)ities/138937564.html
Toch wel opmerkelijk nieuws dat Foo Fighters met Deadmau5 gaan optreden aangezien Foo Fighters met Wasting Light, de gehele tour én recente interviews hebben aangegeven een hekel te hebben aan 'muziek uit computers'. Opmerkelijk om dan juist op zo'n groot evenement als de Grammy's juist te gaan samenwerken met een DJ om de dance/electronica muziek in het zonnetje te zetten..
Mocht je die Rope-remix ooit gemist hebben:
je bedoelt dat de mensen in het dance/trance/house genre niet hetzelfde doen met hun computers?quote:Op donderdag 9 februari 2012 10:07 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Met muziek uit computers bedoeld hij meer, band met gitaren en een drumstel die stukken muziek opnemen en dan op de computer gedeeltes sneller afspelen en wissen / editten, niet zozeer een dance/trance/house genre..
Bij trance/dance/house mixen ze hun muziek niet af op de computer want ze maken het al op de computer... Hoe moet ik dit nou uitleggen?quote:Op donderdag 9 februari 2012 16:23 schreef Kidney_bean01 het volgende:
[..]
je bedoelt dat de mensen in het dance/trance/house genre niet hetzelfde doen met hun computers?
Ja ik weet dat hij het bij het optreden van o.a. Pinkpop over Deadmau5 had, maar goed.. blijf het toch tegenstrijdig vinden.
LOL laat maarquote:Op donderdag 9 februari 2012 20:29 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Bij trance/dance/house mixen ze hun muziek niet af op de computer want ze maken het al op de computer... Hoe moet ik dit nou uitleggen?
https://www.facebook.com/foofighters/posts/10151306962865545quote:Op donderdag 9 februari 2012 01:04 schreef Franktastic1984 het volgende:
[..]
Beetje tegenstrijdig idd...
Heb de berichten dat ze een hekel hebben aan electronische muziek nooit gehoord, begreep juist dat ze erg fan zijn van Deadmau5. Naast dat hij een remix heeft gemaakt van Rope, noemde Grohl tijdens Pinkpop afgelopen jaar de dj nog specifiek, mede omdat hij voorafgaand aan het Foo Fighters optreden in de tent naast het hoofdpodium draaide.
ik begrijp de toelichting, maar ik ga er toch nog even tegeninquote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:29 schreef Ireyon het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/foofighters/posts/10151306962865545
Niet direct bedoeld voor de quote maar meer in het algemene 'wat vinden ze nou van die muziek' verhaal. Prima toelichting me dunkt.
Skrillex en Deadmau5 gebruiken computers om hun muziek te maken. Het resultaat is nog altijd een 'puur' stukje muziek. Rihanna en al die andere moderne trutjes gebruiken computers om hun muziek perfect te maken en zo alle 'puurheid' weg te halen.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:53 schreef Kidney_bean01 het volgende:
[..]
De dancemuziek waar hij het over heeft (Skrillex, Deadmau5) wordt toch gemaakt mét die computers, met die drumcomputers, met die autotune-stemmetjes, waarvan Dave vindt dat er geen 'menselijk element' in zit?
maar... Skrillex en Deadmau5 gebruiken de computer om de muziek te maken EN om het bij te schaven..... toch?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 12:17 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Skrillex en Deadmau5 gebruiken computers om hun muziek te maken. Het resultaat is nog altijd een 'puur' stukje muziek. Rihanna en al die andere moderne trutjes gebruiken computers om hun muziek perfect te maken en zo alle 'puurheid' weg te halen.
Vergelijk het met photoshop: Skrillex en Deadmau5 openen een leeg document en gebruiken alle tools om een fantastische afbeelding te maken, andere zangtutjes openen een bestaande foto en gebruiken die tools om elk puistje/buikje/litteken weg te filteren.
Nice, nice, nice ook The Black Keys en The Gaslight Anhtemquote:Op zondag 19 februari 2012 12:41 schreef Loveless85 het volgende:
blablabla, maar even wat ontopic nieuws;
mogelijke line-up Reading/Leeds (UK), wat rond Lowlands/Pukkelpop valt;
[ afbeelding ]
het aller-allerliefst zie ik de Foo Fighters in een Melkweg, lekker 2,5 uur rammenquote:Op maandag 12 maart 2012 23:06 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Hoop dat ze op Pukkelpop staan samen met de Killers (staan hetzelfde weekend op V) en Black Keys als tweede en derde headliner. NIet eens zo onrealistisch
Ik vind het wel meevallen, goed weinig clubshows, maar ze zijn nu zeker een maatje te groot voor een Melkweg, zelfs voor een HMH of zoiets. Als ze komen zal het wel een Ahoy' worden of zelfs een stadion.quote:Op maandag 12 maart 2012 23:23 schreef Kidney_bean01 het volgende:
[..]
het aller-allerliefst zie ik de Foo Fighters in een Melkweg, lekker 2,5 uur rammenmaar helaas zullen we het vast met festivals moeten doen.. en dan vrees ik inderdaad dat ze zelfs Nederland gaan overslaan en slechts Pukkelpop pakken. Of ze doen nog Lowlands, maar dan kan geen enkele Foo Fighters-fan in Nederland meer een kaartje kopen
Het zou wel onwijs balen zijn om naar fucking Belgie te moeten rijden voor een show, maar naar de UK gaat financieel al helemaal nergens over.. Ik begrijp alleen niet waarom ze zo weinig optreden, überhaupt als je hun schema's bekijkt. Volgensmij zijn er in Nederland talloze Foo Fighters fans.. ze zouden makkelijk Ahoy vullen! Waarom doen ze dat dan niet? De enige show die we tot nu toe kregen was Pinkpop!
Jup das waar, was vorig jaar ook voornamelijk een festivaltourquote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:22 schreef Kidney_bean01 het volgende:
ja ik bedoel met 'de shows tot nu toe' de shows naar aanleiding van het laatste album. Ik vind toch echt dat ze best weinig hebben opgetreden. Okee, wel in de UK en Duitsland, maar verder vind ik het in Europa best karig met wat festivalletjes hier en daar. Een goede stadiumtour zou makkelijk kunnen.
We hebben vorig jaar na Pukkelpop ook gekeken naar de andere shows (Duitsland en Frankrijk geloof ik), maar die waren inderdaad of tot de nok toe uitverkocht, of te ver weg. Ik hoop ook echt niet op Lowlands, omdat het onmogelijk wordt daar te komen. En hoe frustrerend gaat het wel niet voor al die Foo Fighters fans zijn: staan ze op een uurtje afstand te spelen, kan er geen fan bij zijn!
http://www.pukkelpop.be/n(...)-naar-pukkelpop/1312quote:FOO FIGHTERS keren terug naar Pukkelpop!
Aan de Pukkelpopaffiche 2012 werd de voorbije maanden hard gewerkt.
Misschien wel harder dan ooit tevoren en met slechts één doel: festivalgangers weer als vanouds laten genieten van ‘hun Pukkelpop’.
De Pukkelpoporganisatie is dan ook ontzettend blij om jullie vandaag de zeer symbolische terugkeer van Foo Fighters mee te delen. Zij sluiten het festival af op zaterdag 18 augustus.
Pukkelpop kent ondertussen een hele geschiedenis met de band. Zo speelden ze in 1995 op Pukkelpop hun allereerste concert op het Europese vasteland, tevens hun eerste festival ooit. Daarna keerden ze nog twee keer terug naar Hasselt. Bovendien was frontman Dave Grohl in 1991 ook al te gast met Nirvana en was hij drie jaar geleden samen met Them Crooked Vultures de grote verrassingsact op Pukkelpop.
Welcome back!
En wat meer is: morgen, dinsdag 27 maart om 06.00u worden een hele reeks nieuwe namen bekend gemaakt! Hou onze website in de gaten!
Extra informatie over o.a. de start van de ticketverkoop volgt binnen enkele weken.
Pukkelpop is dit jaar op 16, 17 en 18 augustus in Hasselt-Kiewit.
quote:Hot News for our pals in the Netherlands -Foo Fighters are playing this years Lowlands Festival! http://lowlands.nl/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |