quote:Op maandag 9 november 2009 10:18 schreef Dopekoe het volgende:
Eindelijk weer eens een puntje
Mag ik 5 films met Kurt Russell van na 2000
quote:
En Patch scoort weerquote:Op maandag 9 november 2009 11:01 schreef Patch het volgende:
3000 Miles to Graceland
Sky High
Dreamer, Mijn Droompaard
Interstate 60
Is dat niet Journey to the center of the earth (3d) ?quote:
Intre + 1quote:
Dopekoe +1quote:Op maandag 9 november 2009 11:38 schreef Dopekoe het volgende:
Nee, want die is met Brendan fraser....
Ik bedoelde natuurlijk land of the lost... met WIll Farell...
quote:
7eVeNL + 1quote:
De 1e was de goedequote:Op maandag 9 november 2009 13:08 schreef Patch het volgende:
Vanwege je anagram: Bedrock, een gokje op John Goodman en Rick Moranis, Fred Flintstone en Barney Rubble in The Flintstones
Ga je gangquote:Op maandag 9 november 2009 14:55 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Doe maar een doorstart-vraagje dan
Dat lijkt een klein beetje op een pakje uit GI Joequote:Op maandag 9 november 2009 15:06 schreef hornage het volgende:
mmm, doorstarter?
Welke chick zien we hier?
[ afbeelding ]
Sienna Millerquote:Op maandag 9 november 2009 15:07 schreef Jeeh het volgende:
Siena Miller o.i.d.?
Ex van Jude Law in elk geval
Star wars (origineel, de 1e)quote:
Johnny Knoxvillequote:Op maandag 9 november 2009 16:14 schreef Doff het volgende:
Zal toch wel goed zijn.
Naam of twee titels?
[ afbeelding ]
Juist, dat is hem.quote:
Was een in-stink-vraag dus eigenlijkquote:Op maandag 9 november 2009 16:19 schreef Doff het volgende:
Omdat ik die heb gezien, Dopekoe.
Geen Knoxville trouwens.
Zegt me eigenlijk echt helemaal niets....quote:
Cali +1quote:
The rockquote:
Dopekoe+1quote:Op dinsdag 10 november 2009 08:50 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
The rock
Sean Connory
Nicolas Cage
Ed Harris
Michael Bay (Regisseur)
Michael Biehn
David Morse
Zeker weten een topperquote:Op dinsdag 10 november 2009 08:53 schreef Hulkio het volgende:
[..]
Dopekoe+1
Laatst nog even weer herkeken, ditmaal op blu-ray. Blijft toch een topper.
nog 3quote:
Dat zijn ze idd allemaalquote:Op dinsdag 10 november 2009 11:57 schreef Flugel83 het volgende:
The Negotiator, The Long Kiss Goodnight en 12 Monkeys? Laatsgenoemde is een gok want daar kan ik hem niet voor de geest halen
Unforgiven is de enige die ik eigenlijk ken als zijnde door hem geregisseerde westernquote:Op dinsdag 10 november 2009 12:18 schreef Flugel83 het volgende:
Ik zoek 4 westerntitels door Clint Eastwood geregisseerd!
Die zijn goed en nope nog niet gezien helaas.quote:Op dinsdag 10 november 2009 13:06 schreef InTrePidIvity het volgende:
Hehe, die heb ik gisteren nog opgezocht op IMDb
Ik weet Black Dynamite en The Dark Knight. Heb je Black Dynamite al gezien?
Andere Seagal filmquote:Op dinsdag 10 november 2009 13:17 schreef Flugel83 het volgende:
Zat hij niet in Half Past Dead met Seagal?
De stripboek verfilming gok ik op: Spawnquote:Op dinsdag 10 november 2009 13:36 schreef SamuelofSEK het volgende:
Hij heeft ook de hoofdrol gespeeld in een andere comic verfilming.
Hij speelt ook in een van Damme film.
Hij begon zijn carriere in Troma films.
Edit: Hmz fout en te laat...quote:Op dinsdag 10 november 2009 13:49 schreef Hulkio het volgende:
Heb de film zelf niet gezien, maar ik gok G.I. Joe.
Hulkio +1quote:Op dinsdag 10 november 2009 08:37 schreef Hulkio het volgende:
Allison Janney
tombolafan + 1quote:
Precies, tombolafan + 1quote:Op woensdag 11 november 2009 00:37 schreef tombolafan het volgende:
Turks Fruit??
(ik kwam hem laatst tegen bij een benzinestation!)
SamuelofSEK +1quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:38 schreef SamuelofSEK het volgende:
Dat is The Dead Zone
Intre + 1quote:Op woensdag 11 november 2009 08:34 schreef InTrePidIvity het volgende:
Toch Mark Wahlberg.
Boogie Nights.
Dr. Noquote:Op woensdag 11 november 2009 08:39 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik moet vandaag naar de dokter. Graag tien titels met 'Dr.' of 'Doctor' er in. Geen sequels, geen remakes en geen onofficiële titels.
Mochten ze er een film van maken dan ga ik die zeker zienquote:
Hm. Omdat ik 'm creatief gevonden vind, mag hij blijven staanquote:Op woensdag 11 november 2009 09:44 schreef Dopekoe het volgende:
Mulholland Dr.
Is wel geen doctor maar wel de officiele titel
Verder heb ik geen flauw idee....
Er is een film van uit de jaren '60, maar Dr. Who is daar niet de complete titel van.quote:Op woensdag 11 november 2009 09:45 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Mochten ze er een film van maken dan ga ik die zeker zien
Allemaal goedquote:Op woensdag 11 november 2009 10:26 schreef SamuelofSEK het volgende:
Dr. Mabuse der Spieler? of hoe het ook heet in het duits
Das Kabinet des Dr. Caligari
Dr. Jekyll and mr. Hyde
Aargghhh zo irritant, ik kan niet op haar naam komen....quote:
Het zegt me wel iets maar wat.... :Squote:
Dit zegt me echt helemaal niets....quote:
Ik heb maar gegoogled want het zegt me echt niets....quote:Op woensdag 11 november 2009 12:37 schreef Hulkio het volgende:
Plot:
Broke and alone on New Year's Eve, Wilson (Scoot McNairy) just wants to spend the rest of a very bad year in bed. But, when his best friend convinces him to post a personal ad, he meets a woman (Sara Simmonds) bent on finding the right guy to be with at midnight.
Patch +1quote:Op woensdag 11 november 2009 07:55 schreef Patch het volgende:
Turks Fruit
Spetters
Keetje Tippel
Soldaat van Oranje
Grijpstra en de Gier
dat het hier rustig is....quote:
ik ben nu!quote:
SUPER gezellig !quote:Op woensdag 11 november 2009 22:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik ben nu!![]()
maar of je dat gezelliger vindt...
jepquote:Op donderdag 12 november 2009 00:05 schreef SamuelofSEK het volgende:
als het dat joch is uit jp dan ook The Lost World
quote:Op donderdag 12 november 2009 09:04 schreef Dopekoe het volgende:
The river Wild![]()
Six days, seven nights![]()
![]()
Allemaal goed behalve T2quote:Op donderdag 12 november 2009 10:09 schreef InTrePidIvity het volgende:
Conan The Barbarian
Red Heat
Red Sonya
Twins
Predator
Terminator
Terminator 2: Judgment Day
InTrePidIvity +1quote:Op donderdag 12 november 2009 10:29 schreef InTrePidIvity het volgende:
Total Recall
Conan The Destroyer
Geen idee....quote:
Wel een slechte komedie, maar niet Queen Latifahquote:Op donderdag 12 november 2009 17:01 schreef WanEnOonlie het volgende:
Hoe dan ook een slechte komedia met Queen Latifah.
The Goodsquote:Op donderdag 12 november 2009 21:18 schreef InTrePidIvity het volgende:
Vier films met Jeremy Piven.
SamuelofSEK + 1quote:
quote:
SamuelofSEK + 1quote:
Goed gegokt, Patch+1quote:Op vrijdag 13 november 2009 09:54 schreef Patch het volgende:
Geen idee, een klein gokje op The Elephant Man
Quasimodoquote:
Intre + 1quote:
Die gast van de Matrix (deel 1)quote:Op vrijdag 13 november 2009 10:14 schreef InTrePidIvity het volgende:
Over wie gaat dit?
Trade Marks:Dreadlocks Wire-rimmed sunglasses. No eyebrows
Juistquote:
Eerrmm....Hoe weet ik wie acteur a, b, of c isquote:Op vrijdag 13 november 2009 13:24 schreef WanEnOonlie het volgende:
Ja ik ken het spel wel, maar meestal is het zo obscuur dat ik geen antwoorden weet.
Vul de lege plekken in:
Three Kings = ................ (acteur A) + ................... (acteur B) + .................... (acteur C)
(Acteur C) speelde ook in .................. (film 1)
In (film 1) speelde ook ............. (acteur D)
(Acteur D) was de narrator in de nieuwste film van ............... (regisseur). In een van de eerdere films van deze regisseur speelde ook (Acteur A).
(Acteur A) en (Acteur B) speelden trouwens ook al eerder samen in .............. (film 2).
(Film 2) ging over een bepaald onderwerp. Noem minstens drie films met een soortgelijk onderwerp. Nadruk ligt op soortgelijk.
* Dopekoe is luiquote:Op vrijdag 13 november 2009 13:35 schreef WanEnOonlie het volgende:
Ja dat is gewoon af te leiden uit de rest van het verhaaltje!
Ik vind het nogal een opgavequote:Op vrijdag 13 november 2009 13:35 schreef WanEnOonlie het volgende:
Ja dat is gewoon af te leiden uit de rest van het verhaaltje!
mr_anonimous+1quote:Op vrijdag 13 november 2009 18:56 schreef mr_anonimous het volgende:
Münich
Chopper
Black Hawk Down
The Timetravelers Wife
Ang Lee's The Hulk
SamuelofSEK + 1quote:
Patch +1quote:
mr_anonimous + 1quote:
Zit ik toevallig The Rookie te kijken vanmiddag, komt Brian Cox voorbijquote:Op zaterdag 14 november 2009 14:42 schreef Hulkio het volgende:
Nog vier te gaan.
- Animatiefilm die nog moet uitkomen waar ik erg naar uit kijk en nog een titel van die regisseur.
- Film naar script van Charlie Kaufman.
- Film met/van Mel Gibson.
- Film met Liam Neeson in de hoofdrol.
mr_anonimous +1quote:Op zaterdag 14 november 2009 15:32 schreef mr_anonimous het volgende:
The Corruptor
Braveheart
Mad About Mambo![]()
The Boxer
SamuelofSEK + 1quote:
Dan was ik idd in de warquote:Op maandag 16 november 2009 13:44 schreef SamuelofSEK het volgende:
Dopekoe+1
Hij heeft het script hiervan niet geschreven, dat was ene Nelson Gidding.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |