SamuelofSEK + 1quote:
Goed gegokt, Patch+1quote:Op vrijdag 13 november 2009 09:54 schreef Patch het volgende:
Geen idee, een klein gokje op The Elephant Man
Quasimodoquote:
Intre + 1quote:
Die gast van de Matrix (deel 1)quote:Op vrijdag 13 november 2009 10:14 schreef InTrePidIvity het volgende:
Over wie gaat dit?
Trade Marks:Dreadlocks Wire-rimmed sunglasses. No eyebrows
Juistquote:
Eerrmm....Hoe weet ik wie acteur a, b, of c isquote:Op vrijdag 13 november 2009 13:24 schreef WanEnOonlie het volgende:
Ja ik ken het spel wel, maar meestal is het zo obscuur dat ik geen antwoorden weet.
Vul de lege plekken in:
Three Kings = ................ (acteur A) + ................... (acteur B) + .................... (acteur C)
(Acteur C) speelde ook in .................. (film 1)
In (film 1) speelde ook ............. (acteur D)
(Acteur D) was de narrator in de nieuwste film van ............... (regisseur). In een van de eerdere films van deze regisseur speelde ook (Acteur A).
(Acteur A) en (Acteur B) speelden trouwens ook al eerder samen in .............. (film 2).
(Film 2) ging over een bepaald onderwerp. Noem minstens drie films met een soortgelijk onderwerp. Nadruk ligt op soortgelijk.
* Dopekoe is luiquote:Op vrijdag 13 november 2009 13:35 schreef WanEnOonlie het volgende:
Ja dat is gewoon af te leiden uit de rest van het verhaaltje!
Ik vind het nogal een opgavequote:Op vrijdag 13 november 2009 13:35 schreef WanEnOonlie het volgende:
Ja dat is gewoon af te leiden uit de rest van het verhaaltje!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |