Kijk en nu snap je dus gelijk mijn probleem..........quote:Op maandag 9 november 2009 10:10 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou, jij houdt het echt heel erg slecht bij, ik ben gisteren door die stomme Greys keihard van die roze lijst afgekickt.
Ik sta op geen enkele lijst.
Ik wil niet op lijsten staan.
Wat is er mis met dat jankkonijnen?quote:Op maandag 9 november 2009 10:11 schreef oh-oh het volgende:
Oh god daar hebben we dat jankkonijn weer
Je bent zo snel.quote:Op maandag 9 november 2009 10:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Te snel geoordeeld.![]()
Dat worden morgen dus droge pannekoeken.![]()
PM:![]()
Jummie natte pannenkoekenquote:Op maandag 9 november 2009 10:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Te snel geoordeeld.![]()
Dat worden morgen dus droge pannekoeken.![]()
PM:![]()
Jij houdt het slecht bij en jij doet wel mee, ik hou het goed bij en ik doe niet mee.quote:Op maandag 9 november 2009 10:12 schreef nieslief het volgende:
[..]
Kijk en nu snap je dus gelijk mijn probleem..........
Maar ik wel. Met MrS.quote:Op maandag 9 november 2009 10:14 schreef JJH het volgende:
[..]
Je bent zo snel.
En ik ga morgen helemaal geen pannenkoeken eten?
Goedzo!quote:Op maandag 9 november 2009 10:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar ik wel. Met MrS.![]()
Maar hij krijgt geen beleg!
Jamaar jamaar we hebben het hier natuurlijk wel over de Secret Santa Maffia he.quote:Op maandag 9 november 2009 10:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jij houdt het slecht bij en jij doet wel mee, ik hou het goed bij en ik doe niet mee.
Ik bied je mijn hulp aan maar die wil je niet aannemen.
Houston we have a problem yes
Wat heb ik nou met die hele maffia te maken???quote:Op maandag 9 november 2009 10:17 schreef nieslief het volgende:
[..]
Jamaar jamaar we hebben het hier natuurlijk wel over de Secret Santa Maffia he.
Oeh zo even een vraag stellen aan mijn lootje........
Mannen worden niet dik van belegde panneNkoeken.quote:Op maandag 9 november 2009 10:17 schreef JJH het volgende:
[..]
Goedzo!
Mag ik zijn beleg?
Of vind je dan dat ik te dik word.
Ik dacht dat jij dan geen beleg nam......quote:Op maandag 9 november 2009 10:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar ik wel. Met MrS.![]()
Maar hij krijgt geen beleg!
Doet het het wel?quote:Op maandag 9 november 2009 10:17 schreef Cat22 het volgende:
Brrr... koud.
*zet verwarming op 25 graden*
*houdt mailbox in de gaten*quote:Op maandag 9 november 2009 10:17 schreef nieslief het volgende:
[..]
Nou kijk ik neem je gewoon in bescherming tegen die maffia..... Als je niks weet kun je ook niks vertellen toch......quote:Op maandag 9 november 2009 10:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Wat heb ik nou met die hele maffia te maken???
Ikke niet snap
Ik ga lachen als iedereen vandaag een vraag gaat stellen........quote:
Nee joh.quote:Op maandag 9 november 2009 10:18 schreef nieslief het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij dan geen beleg nam......
Alleen al de gedachte dat jij aan me denkt zorgt ervoor dat ik al warmer krijg.quote:Op maandag 9 november 2009 10:18 schreef JJH het volgende:
[..]
Doet het het wel?
Anders stuur ik mijn monteur even jouw kant op hoor.
quote:Op maandag 9 november 2009 10:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Mannen worden niet dik van belegde panneNkoeken.![]()
En natuurlijk is zijn beleg voor jou.
Ik heb mail van lootjetrekken.nl.quote:Op maandag 9 november 2009 10:17 schreef nieslief het volgende:
[..]
Oh ja logisch!quote:Op maandag 9 november 2009 10:19 schreef nieslief het volgende:
[..]
Nou kijk ik neem je gewoon in bescherming tegen die maffia..... Als je niks weet kun je ook niks vertellen toch......
Ik ben dus echt zo panisch dat ik niks durf los te laten, bang dat ik een aanwijzing geef.quote:Op maandag 9 november 2009 10:20 schreef nieslief het volgende:
[..]
Ik ga lachen als iedereen vandaag een vraag gaat stellen........
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Sow, das een heul rappe monter, ik heb een hendig sjieke nieuwe hoofdkraan, en hij alweer weg ook.quote:Op maandag 9 november 2009 10:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee joh.Ik was het beleg op MrS zijn pannenkoek. Volgens de meerderheid hier iig.
Maar daar leen ik mij niet voor.![]()
[..]
Alleen al de gedachte dat jij aan me denkt zorgt ervoor dat ik al warmer krijg.![]()
Combinatie tochtig gebouw en verwarming op 20 graden is niet hendig. Dus nu mag hij even lekker doorstoken en dan zet ik hem terug.
Doet es een foto van je kraan? Die hebben we hier graag namelijk.quote:Op maandag 9 november 2009 10:23 schreef JJH het volgende:
[..]
Sow, das een heul rappe monter, ik heb een hendig sjieke nieuwe hoofdkraan, en hij alweer weg ook.
On the way.quote:Op maandag 9 november 2009 10:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Doet es een foto van je kraan? Die hebben we hier graag namelijk.
quote:
quote:Op maandag 9 november 2009 10:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Doet es een foto van je kraan? Die hebben we hier graag namelijk.
En dan staan er alleen nog maar reactie op een foto die al weg is.quote:Op maandag 9 november 2009 10:27 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
En dan niet later weghalen he? Want dan worden we boos en verdrietig.
Ik heb al een hele pagina vol met aanwijzingen........quote:Op maandag 9 november 2009 10:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jij houdt het slecht bij en jij doet wel mee, ik hou het goed bij en ik doe niet mee.
Ik bied je mijn hulp aan maar die wil je niet aannemen.
Houston we have a problem yes
No shit Sherlockquote:Op maandag 9 november 2009 10:44 schreef nieslief het volgende:
[..]
Ik heb al een hele pagina vol met aanwijzingen........
En? Heb je je vraag al gesteld?quote:Op maandag 9 november 2009 10:44 schreef nieslief het volgende:
[..]
Ik heb al een hele pagina vol met aanwijzingen........
Wat een beauty!quote:
Neem je toch lekker je eigen potje stroop mee.quote:Op maandag 9 november 2009 10:34 schreef MrSubtle het volgende:
Ik kan morgen niet Cat![]()
droge pannekoeken
Maar goed dat je niet meegaat dus.quote:Op maandag 9 november 2009 10:59 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind pannenkoeken niet vies maar echt niks om uit te eten, die bak je in een handomdraai ff lekker zelf toch?
Moet je hem niet ontluchten?quote:Op maandag 9 november 2009 11:00 schreef oh-oh het volgende:
Mijn verwarming is weer es stuk, alleen het eerste stukje is een beetje warm.
En ik zit op een tochtige zolderkamer![]()
Gelukkig ben ik geen zeurpiet en hebben de honden warme dekens!
Ik ga hier niks ontluchten haha.quote:Op maandag 9 november 2009 11:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Moet je hem niet ontluchten?
Hiermee begint en eindigt mijn verwarmingswijsheid trouwens.
quote:Op maandag 9 november 2009 11:01 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar goed dat je niet meegaat dus.![]()
Ik vond het wel een leuk idee. En de belegjes die een restaurant erop doet: ik ben te lui om die in te slaan.Belangrijk aandachtspunt is ook dat ik nog niet in dat restaurant ben geweest. Motte we dus effuh chekkuh.
Zoiets heel subtiels?quote:Op maandag 9 november 2009 11:02 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik heb heul geen tijd om telkens terug te lezen en aanwijzingen bij te houden. Ik ga er vanuit dat er ergens wel een hintje in het gedicht o.i.d. zit.
quote:....en Sint hoopt dat je het leuk vindt,
Sint Nieslief
Nou, dingen als ijs, slagroom, fruit en zo, dat zijn dingen waar je alle kanten mee op kan en een deel van het standaard pannekoeken beleg als poedersuiker, jam, stroop en chocopasta heb ik altijd wel in huis.quote:Op maandag 9 november 2009 11:01 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar goed dat je niet meegaat dus.![]()
Ik vond het wel een leuk idee. En de belegjes die een restaurant erop doet: ik ben te lui om die in te slaan.Belangrijk aandachtspunt is ook dat ik nog niet in dat restaurant ben geweest. Motte we dus effuh chekkuh.
Aangezien Weet bij mijn weten maar 1 pannekoekenrestaurant heeft en jij pannekoeken wilde, ging ik ervan uit dat we daar naartoe gingen.quote:Op maandag 9 november 2009 11:04 schreef MrSubtle het volgende:
[..]![]()
Welk restaurant gaan we eik dan? wist niet dat we dat al gekozen hadden?
Nee dat je in het zuiden woont en een knijn hebt of zo. Of je propt het woord emmah in het gedicht. Das ook wel duidelijkquote:
Tsss ik heb een vraag bedacht maar of ik hem al gesteld heb ga ik jou niet aan je neus hangen.....quote:
Oh okay, da's wel grappig om te proberen inderdaadquote:Op maandag 9 november 2009 11:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Aangezien Weet bij mijn weten maar 1 pannekoekenrestaurant heeft en jij pannekoeken wilde, ging ik ervan uit dat we daar naartoe gingen.![]()
Dat ding op de markt, waar eerder die bakker gezeten heeft. Maar joh, ik ben flexibel, ergens anders is ook goed!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |