abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74547808
Pedo's vind ik gewoon te vies. Dat je op mannen valt (homo) dat vind ik dan nog wel best, maar op kleine jongetjes.
Play hard, go pro.
  maandag 9 november 2009 @ 18:27:43 #52
254539 player-boy
nee ik ben geen cloon!!
pi_74548219
stem koning geert hij is voor extra harde maatregelen tegen dit soort types.
deze types zijn in zijn optiek lager dan welke levensvorm dan ook zelf minder dan morslims
waarom sluiten mods mijn topics na 17 posts? altijd he..
ik wil gewoon heel graag de wereld rond maar het mag niet van de kinderbescherming... komop een 16 jarige met een brommer, wat kan er mis gaan?
pi_74549314
quote:
Op maandag 9 november 2009 13:49 schreef paintmeester het volgende:
Of je als pedofiel wordt geboren of gevormd door ervaringen, dat doet er niet toe.

Je blijft met je poten van kinderen af! Kinderen kunnen toch nooit een weloverwogen beslissing nemen m.b.t. seks met een volwassen man? Want wat doet dit met de ontwikkeling van een kind? Dit is iets waar ze hun hele leven last van kunnen hebben!

De samenleving dient kinderen te beschermen tegen dit soort smeerlappen. Als je daardoor pedofielen in hun rechten moet beperken (beperkingen in hun bewegingen bij scholen e.d.) jammer dan.

Kinderen zijn belangrijker dan de lustgevoelens van een pedofiel.
eensch
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
  maandag 9 november 2009 @ 19:08:15 #54
233702 Uro
Veni, vidi, uro!
pi_74549439
quote:
Op maandag 9 november 2009 18:27 schreef player-boy het volgende:
stem koning geert hij is voor extra harde maatregelen tegen dit soort types.
deze types zijn in zijn optiek lager dan welke levensvorm dan ook zelf minder dan morslims
... Geert Wilders: het synoniem voor onderbuikpolitek... het is en blijft rot populisme.
pi_74549667
quote:
Op maandag 9 november 2009 15:15 schreef Hi_flyer het volgende:

[..]

Van mij hoeven homo's helemaal niet in kampen Wat gewoon een feit is, is dat het verval van een beschaving vooraf wordt gegaan door verval van zeden. En dat is iets wat gewoon al een tijdje aan de gang is.
Verval van zeden? Er is altijd sprake van continuïteit in de ontwikkeling van moraal. Er is op dit moment geen sprake van terugval. Jij ervaart dat misschien zo, maar dat maakt het nog niet het geval.
Derevaun Seraun.
pi_76795138
Cappellatti
pi_76795171
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 04:59 schreef Periferique het volgende:
Cappellatti
Gozer wat is dit nou weer voor topiquebump?
We all wank, sonny wiggles his willy, daddy plays with the meat in an orderly and rational way, and granddad's choad also delivers on a regular basis.
pi_76795173
Oh shit..ik zat helemaal verkeerd
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')