voor iets willekeurigs? Dat kan ook nog: gewoon lootjes maken en kijken of daar een kern van waarheid inzitquote:
Kunnen we niet samen op 1 plek staan ofzo? Meest vergeten user tijdens de verkiezingen ofzoquote:
Wat heb jij vorig jaar ook alweer gewonnen?quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:09 schreef motorbloempje het volgende:
waarom is er geen categorie: beste hamburgerbakker? Wint die jongen ook eens iets positiefs..
alsof ik ook maar iets ga verbeteren dit jaar, ik gun jou nog een kansquote:Op dinsdag 10 november 2009 17:54 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wat heb jij vorig jaar ook alweer gewonnen?
Oh ja, je bent te nobel voor deze wereldquote:Op dinsdag 10 november 2009 18:27 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
alsof ik ook maar iets ga verbeteren dit jaar, ik gun jou nog een kans
quote:Op dinsdag 16 december 2008 14:07 schreef Nielez het volgende:
[..]
Yash toen we met Moblo, Sander (en Hugo) bier gingen drinken voordat we zonder Yash ergens gingen poolen met studieverenigingen.
D_K Heeeeeeel even toen k wel was stappen maar met anderen dan de meet-mensen en toen hem met IB tegenkwam.
Was bij beiden niet lang, maar Yash viel meer mee dan D_K
Die blaadjes op het spoor ook altijdquote:Op donderdag 12 november 2009 17:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
Sneltreinvaarttopic! Een trein met vierkante wielen
Ik wieger te reageren in dat topic totdat er een TT change is geweest. Arneppersquote:Op vrijdag 4 december 2009 10:40 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik denk dat AMDB onze arhnepper nu populariteitspunten aan het verdienen is!
Waar zijn de gastmods als je ze nodig hebtquote:Op vrijdag 4 december 2009 10:46 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik wieger te reageren in dat topic totdat er een TT change is geweest. Arneppers
* eens isquote:Op vrijdag 4 december 2009 10:46 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik wieger te reageren in dat topic totdat er een TT change is geweest. Arneppers
quote:
quote:Op maandag 9 november 2009 00:19 schreef De_Kardinaal het volgende:
1. Wie is de grootste 'dorpsgek' van het Nijmegen topic!?: D_K
2. Waardevolste aanwinst voor het Nijmegen topic!: Dj_unkie
3. Minst waardevolle aanwinst voor het Nijmegen topic!: Laysa
4. Leukste relschopper: Mikkie
5. Minst leukste relschopper: D_K
6. Meest humorvolle user: Mikkie
7. Minst humorvolle user: SLP_
8. Beste discussievoerder in het Nijmegentopic!: Pietjepuk007
9. Meest irritante user:
10. geloofwaardigste user: LR
11. Meest ondergewaardeerde user: morgane
12. Meest overgewaardeerde user: motorbloempje
13. Grootste Nijmegen!Slet ( man /vrouw) 2009: Yashaaaaa
14. Spamkoning/koningin 2009: swarma
15. Grootste topickiller:
16. Grootste randdebiel:
17. Leukste topictitel:
18. Grootste baggeraar:
19. Grootste moraalridder:
20. Meest toffe user: Mikkie
21. Meest tegenvallende user IRL:
22. Meest meevallende user IRL: Yashaaaaa
JA ALS JE EEN FOTO POST MAG IK M GEWOON QUOTEN DAN HAD JE M MAAR NIET MOETEN POSTENquote:Op dinsdag 8 december 2009 21:41 schreef Cocktailprikker het volgende:
Wat een grote bullshit zeg. Waarom ik een moraalridder?Der is maar 1 echte moraalridder en dat is moblo
Volgens mij moeten jullie de betekenis van dat woord nog eens goed lezen
Fuck, het zit je echt dwars ofniet ? Ik was het al weer een half jaar vergetenquote:Op dinsdag 8 december 2009 21:43 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
JA ALS JE EEN FOTO POST MAG IK M GEWOON QUOTEN DAN HAD JE M MAAR NIET MOETEN POSTEN
dat moraalriddergedrag
Whahaha vet grappig, ik ben ook bezig met een lijstje, maar mijne staat nog op kladblok, en heb jou ook als grootste moraalridderquote:Op dinsdag 8 december 2009 21:41 schreef Cocktailprikker het volgende:
Wat een grote bullshit zeg. Waarom ik een moraalridder?Der is maar 1 echte moraalridder en dat is moblo
Volgens mij moeten jullie de betekenis van dat woord nog eens goed lezen
je deed het van de week nogquote:Op dinsdag 8 december 2009 21:44 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Fuck, het zit je echt dwars ofniet ? Ik was het al weer een half jaar vergeten![]()
![]()
Dus eigenlijk is het gewoon de Nijmegenawards 2008 bedoel je?quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:44 schreef morgane het volgende:
Ik heb bij gebrek aan inspiratie bij een aantal categorieën de winnaar van vorig jaar ingevuld, ook bij die.
Wat, een foto van een openbare hyves posten, van 1 vd honderden meisjes die jij in je lijstje hebt?quote:
dat OOK nog idd, was iets andersquote:Op dinsdag 8 december 2009 21:46 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Wat, een foto van een openbare hyves posten, van 1 vd honderden meisjes die jij in je lijstje hebt?
Vergelijk mijn lijstje van nu eens met de winnaars van vorig jaar...is toch echt niet hetzelfde!quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:45 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Dus eigenlijk is het gewoon de Nijmegenawards 2008 bedoel je?
quote:Hoe herken je een moraalridder?
-Hij komt in opstand tegen iedereen die zich gedraagt op een manier die hem niet bevalt.
-Hij heeft duidelijke normen en vandaaruit een heel duidelijke mening over veel verschillende zaken.
-Hij heeft niet alleen een heel duidelijke mening, hij geeft ook steeds heel duidelijk zijn mening. Ongevraagd en tot vervelens toe!
quote:
Stukje wat ook nog bij je kwoot hoordequote:Fatsoensrakkers, eisers, schoolmeesters, betweters, hufters ... Inderdaad, moraalridders dus. Ze gedragen zich alsof ze de koning op aarde zijn en behandelen andere mensen als hun onderdanen. Ze leggen hun waarden en normen aan anderen op en verlangen dat die zich aanpassen. En doen ze dat niet, dan worden moraalridders boos. Heel boos. Je weet vast meteen wie ik bedoel, voorbeelden genoeg in de politiek, op de markt, in de media ...
Ik zal eens kijken. Morgen weer.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |