Ik heb een OV, dus dat maakt niet uitquote:Op maandag 9 november 2009 00:15 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Oke het kan wel. Woonplaats? Ik haat reizen namelijk
Hoe was je vakantie eigenlijk?quote:Op maandag 9 november 2009 00:14 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Toch vreemd ik had eerder verwacht dat jij en Zot wat zouden krijgen.
Weet je hoe kankerver Friesland en Groningen zijnquote:Op maandag 9 november 2009 00:17 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik heb een OV, dus dat maakt niet uit.
Ik ook.quote:Op maandag 9 november 2009 00:17 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik heb een OV, dus dat maakt niet uit.
quote:Op maandag 9 november 2009 00:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja
Ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn muis verandert soms in een zwart blok, ipv een pijltje.
We kennen elkaar te goed.
0 topics op naam. 14.gif
Hmm, ook week. Maar de weekenden zijn voor Skylark.quote:Op maandag 9 november 2009 00:18 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ik ook.Heb jij weekend? Want dan doe ik het doordeweeks reizen en jij in weekenden.
Ja lekkerquote:Op maandag 9 november 2009 00:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoe was je vakantie eigenlijk?
Nee joh.. ik ben al voorzien, al 100 miljoen miljard jaar.
'Oud' is een understatement.quote:Op maandag 9 november 2009 00:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee joh.. ik ben al voorzien, al 100 miljoen miljard jaar.
Tijd voor een echte vrouwquote:Op maandag 9 november 2009 00:18 schreef Chuck_Norris het volgende:
Hé Seagal en je 14 jarige meisje dan?
Dit wordt nu ook een competitieve iets.quote:Op maandag 9 november 2009 00:18 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hmm, ook week. Maar de weekenden zijn voor Skylark.
Helemaal niet voorspelbaar.quote:
Niet nu swa. Zie je niet dat ik bezig ben.quote:Op maandag 9 november 2009 00:18 schreef Chuck_Norris het volgende:
Hé Seagal en je 14 jarige meisje dan?
ICH MUSTE EINE THEMA BEDENKEN FUR EINE FESTquote:
Nah, Sky is daar waarschijnlijk te trots voorquote:Op maandag 9 november 2009 00:19 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Dit wordt nu ook een competitieve iets.
Echt he, en dan haak ik sowieso al af. Bij Dismissed wil ik alleen maar de baas zijn.quote:Op maandag 9 november 2009 00:19 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Dit wordt nu ook een competitieve iets.
Tof !quote:Op maandag 9 november 2009 00:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja lekkerOntzettend genoten
![]()
Oh dat wist ik niet.
EINER ORGIEquote:Op maandag 9 november 2009 00:20 schreef gers het volgende:
[..]
ICH MUSTE EINE THEMA BEDENKEN FUR EINE FEST
Kutquote:Op maandag 9 november 2009 00:20 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nah, Sky is daar waarschijnlijk te trots voor.
Misschien ben jij wel een jaartje of 45.quote:
quote:Op maandag 9 november 2009 00:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Tof !
Dus je kunt je weer volledig inzetten tot de volgende zomervakantie![]()
![]()
Ja, zo kom je weer eens wat te weten.
Misschien ook niet.quote:Op maandag 9 november 2009 00:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Misschien ben jij wel een jaartje of 45.
Daarom zal hij ook zijn uiterste best doen om je voor hem te winnen. Ik wens hem succes.quote:Op maandag 9 november 2009 00:20 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nah, Sky is daar waarschijnlijk te trots voor.
Hij is wel van de minderjarige meisjes hoor kan ik je vertellen.quote:
Wat voor een soort feest is het. Wat voor mensen komen erquote:Op maandag 9 november 2009 00:20 schreef gers het volgende:
[..]
ICH MUSTE EINE THEMA BEDENKEN FUR EINE FEST
Mwa, zit nog een geplande kerstvakantie tussenquote:Op maandag 9 november 2009 00:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Tof !
Dus je kunt je weer volledig inzetten tot de volgende zomervakantie![]()
![]()
Ja, zo kom je weer eens wat te weten.
Een kinderhand is snel gevuld.quote:Op maandag 9 november 2009 00:21 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
"Ja ik heb weer genoeg om voorlopig op te teren"
Als jij die dan eens van hem overneemtquote:Op maandag 9 november 2009 00:22 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Hij is wel van de minderjarige meisjes hoor kan ik je vertellen.
HUH?!quote:Op maandag 9 november 2009 00:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Een kinderhand is snel gevuld.
Jawohl, tegenstrijdigheid ftw.
Zie je Luur, dat is normaal.quote:Op maandag 9 november 2009 00:22 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Hij is wel van de minderjarige meisjes hoor kan ik je vertellen.
voor mijn verenigingquote:Op maandag 9 november 2009 00:22 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Wat voor een soort feest is het. Wat voor mensen komen er
Owja, kerst.. dat vergeet ik steeds.quote:Op maandag 9 november 2009 00:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mwa, zit nog een geplande kerstvakantie tussen![]()
Maar inderdaad, daarna doorbikkelen fokken tot de zomervakantie.
Ik betrap mezelf ook wel eens met jongere jongens, dus ik mag eigenlijk niks zeggenquote:
Kanonnen, nu al?quote:Op maandag 9 november 2009 00:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Owja, kerst.. dat vergeet ik steeds.
Ondanks de supergrote kerstman op de Hornbach![]()
Sinterklaas is nog niet eens geweest, maar goed.
16. Ze was 16. Bijna 17.quote:Op maandag 9 november 2009 00:24 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik betrap mezelf ook wel eens met jongere jongens, dus ik mag eigenlijk niks zeggen. Alhoewel die van jullie dan wel weer idioot jong zijn
.
Stevie is zo'n smoothboy , hij windt je om zijn vinger en ditched je als hij je gegeven heeft.quote:Op maandag 9 november 2009 00:24 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik betrap mezelf ook wel eens met jongere jongens, dus ik mag eigenlijk niks zeggen. Alhoewel die van jullie dan wel weer idioot jong zijn
.
Jij bent 21 ik 20.quote:Op maandag 9 november 2009 00:24 schreef Allure_ het volgende:
[..]
.
Tja, ach ja ach. Aan de andere kant liggen de pepernoten in september al in de winkel.quote:Op maandag 9 november 2009 00:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Owja, kerst.. dat vergeet ik steeds.
Ondanks de supergrote kerstman op de Hornbach![]()
Sinterklaas is nog niet eens geweest, maar goed.
quote:Op maandag 9 november 2009 00:25 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Kanonnen, nu al?![]()
Ik was vorige maand voer aan het halen voor m'n katten, heeft die winkel al een complete kersthoek ingericht.
Hehe, heel lang verhaal maar ik had dinsdag iets met een mooi meisje (echt supertof verhaal maar dat vertel ik je nog), en daarna zei ik zo: "Mag ik je nummer? Niet dat ik je ga bellen, maar ik vind het stoer om veel meisjes in m'n telefoon te hebben staan." Zij: "quote:Op maandag 9 november 2009 00:25 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Stevie is zo'n smoothboy , hij windt je om zijn vinger en ditched je als hij je gegeven heeft.
Vast wel eens iemand van 15, toch?quote:
Wellichtquote:Op maandag 9 november 2009 00:25 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Jij bent 21 ik 20.![]()
Hier heb jij over nagedacht!
Andersom ook. Dus dat komt dan toch goed uitquote:Op maandag 9 november 2009 00:25 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Stevie is zo'n smoothboy , hij windt je om zijn vinger en ditched je als hij je gegeven heeft.
Eentje voor de zomer maar toen was ik superdronken. En wel meer, maar toen was ik zelf ook jonger.quote:Op maandag 9 november 2009 00:27 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Vast wel eens iemand van 15, toch?
[..]
Wellicht.
[..]
Andersom ook. Dus dat komt dan toch goed uit?
mensen die rollade eten met kerst mogen van mij kontkanker krijgenquote:Op maandag 9 november 2009 00:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Maar eigenlijk is het al best snel.
* Gauw rollade bestellen.
In een nuchtere of beschonken toestandquote:Op maandag 9 november 2009 00:27 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Hehe, heel lang verhaal maar ik had dinsdag iets met een mooi meisje (echt supertof verhaal maar dat vertel ik je nog), en daarna zei ik zo: "Mag ik je nummer? Niet dat ik je ga bellen, maar ik vind het stoer om veel meisjes in m'n telefoon te hebben staan." Zij: "![]()
nu krijg je hem niet meer."
Ik heb nu wel spijt, ze was echt leuk.
Manhoer.quote:Op maandag 9 november 2009 00:28 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Eentje voor de zomer maar toen was ik superdronken. En wel meer, maar toen was ik zelf ook jonger.
Beschonken maar wel nog functionerend. Ik zeg altijd dat soort dingenquote:Op maandag 9 november 2009 00:28 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
In een nuchtere of beschonken toestand?
Ik hoop voor je dat je functioneerde want anders ben je gewoon geraped.quote:Op maandag 9 november 2009 00:29 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Beschonken maar wel nog functionerend. Ik zeg altijd dat soort dingen;').
Dat vind ik niet zo erg, eigenlijkquote:Op maandag 9 november 2009 00:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Tja, ach ja ach. Aan de andere kant liggen de pepernoten in september al in de winkel.
Ik heb denk ik 25 meisjes nu gekust, en ik ben 19. 4 jaar actief, maakt dat 6.25 per jaar. Dus redelijk weinig.quote:
quote:Op maandag 9 november 2009 00:28 schreef gers het volgende:
[..]
mensen die rollade eten met kerst mogen van mij kontkanker krijgen
Beter dan slavinken met kerst.quote:Op maandag 9 november 2009 00:28 schreef gers het volgende:
[..]
mensen die rollade eten met kerst mogen van mij kontkanker krijgen
Verhalen voor later.quote:Op maandag 9 november 2009 00:29 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Beschonken maar wel nog functionerend. Ik zeg altijd dat soort dingen;').
quote:Op maandag 9 november 2009 00:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Maar eigenlijk is het al best snel.
* Gauw rollade bestellen.
IES KOELTOER JIJ RAZISTquote:Op maandag 9 november 2009 00:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat vind ik niet zo erg, eigenlijk![]()
![]()
Je hebt nu ook arabische letters.![]()
Bij .... de HEMA...![]()
quote:Op maandag 9 november 2009 00:30 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik heb denk ik 25 meisjes nu gekust, en ik ben 19. 4 jaar actief, maakt dat 6.25 per jaar. Dus redelijk weinig.
Nou, dat haal ik bij lange na niet.quote:Op maandag 9 november 2009 00:30 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik heb denk ik 25 meisjes nu gekust, en ik ben 19. 4 jaar actief, maakt dat 6.25 per jaar. Dus redelijk weinig.
Oke, ik moet lachen om m'n eigen leugenquote:Op maandag 9 november 2009 00:31 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nou, dat haal ik bij lange na niet.
Ja, maar jij had relaties.quote:Op maandag 9 november 2009 00:31 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nou, dat haal ik bij lange na niet.
ik wil dit jaar kerst vieren in de mac incl een fles kaapse pracht en kaarslichtquote:Op maandag 9 november 2009 00:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Beter dan slavinken met kerst.
Arabische letter rookworst.quote:Op maandag 9 november 2009 00:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat vind ik niet zo erg, eigenlijk![]()
![]()
Je hebt nu ook arabische letters.![]()
Bij .... de HEMA...![]()
25!?!?!?!?!?!??!?!??!?!? Ziek. Ik maar 1/5 daarvan.quote:Op maandag 9 november 2009 00:30 schreef Skylark. het volgende:
[..]
quote:Op maandag 9 november 2009 00:31 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Oke, ik moet lachen om m'n eigen leugen.
LEUGENAARquote:Op maandag 9 november 2009 00:31 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
25!?!?!?!?!?!??!?!??!?!? Ziek. Ik maar 1/5 daarvan.
Wat is er nou weer mis?quote:
JIJ HOERquote:Op maandag 9 november 2009 00:31 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Rightquote:Op maandag 9 november 2009 00:31 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik wilde gaan slapen maar toen ging ik m'n nagels lakken en dat moest opdrogen enzoquote:Op maandag 9 november 2009 00:32 schreef Allure_ het volgende:
[..]
LEUGENAAR.
Ik dacht dat jij ging slapen.
quote:
Dat noem ik niet weinigquote:Op maandag 9 november 2009 00:30 schreef Skylark. het volgende:
[..]
1 big mac menu, alstublieft.quote:Op maandag 9 november 2009 00:31 schreef gers het volgende:
[..]
ik wil dit jaar kerst vieren in de mac incl een fles kaapse pracht en kaarslicht
dankzij de witte mensen zoals jouw zullen wij onderdrukt blijvenquote:
Kut, ik wilde net ook m'n nagels lakken! Vergetenquote:Op maandag 9 november 2009 00:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik wilde gaan slapen maar toen ging ik m'n nagels lakken en dat moest opdrogen enzoen ik had het ook niet over jongens
!
large hequote:Op maandag 9 november 2009 00:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
1 big mac menu, alstublieft.
Uhuh, die dive nog erbij bij die 2equote:
Als het maar halal geslacht is.quote:
Ik merk overigens wel dat je piek maanden hebt. Heb jij dat ook. Ene maand heel veel andere keer weer niks.quote:Op maandag 9 november 2009 00:34 schreef Skylark. het volgende:
Ik heb ongeveer 8 per jaar. Dat is nog niet eens elke maand. Daarentegen was m'n 15e-16e niet m'n succesvolste jaar.
Maar...quote:Op maandag 9 november 2009 00:34 schreef gers het volgende:
[..]
dankzij de witte mensen zoals jouw zullen wij onderdrukt blijven
EN DAT IS JOUW SGULD
Met hoeveel meisjes heb jij gezoend Bp? Ik 2345858748574857487, maar dat valt best mee als je dat door wat jaren deelt.quote:
Ja echt hequote:Op maandag 9 november 2009 00:36 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ik merk overigens wel dat je piek maanden hebt. Heb jij dat ook. Ene maand heel veel andere keer weer niks.
Hij stijgt in mijn klassement.quote:Op maandag 9 november 2009 00:35 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Uhuh, die dive nog erbij bij die 2e
Je kunt het alsnog doen tochquote:Op maandag 9 november 2009 00:34 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Kut, ik wilde net ook m'n nagels lakken! Vergeten. Ik was ook nog lichtelijk ontdaan door jou
.
Owww, hoeveel chicks heb je gezoend?
kan ik een cursus bij je volgenquote:Op maandag 9 november 2009 00:37 schreef Fascination het volgende:
[..]
Met hoeveel meisjes heb jij gezoend Bp? Ik 2345858748574857487, maar dat valt best mee als je dat door wat jaren deelt.
Doe eens niet zo stom, ik bedoel het echt niet stoer. Ik bedoel, ik zit vrij gemiddeld als je wat vrienden van me zietquote:Op maandag 9 november 2009 00:37 schreef Fascination het volgende:
[..]
Met hoeveel meisjes heb jij gezoend Bp? Ik 2345858748574857487, maar dat valt best mee als je dat door wat jaren deelt.
Uiteraard.quote:
BLANKE RACISTquote:
Ja winter ook. Beste maanden van mijn jaar op dat gebied.quote:Op maandag 9 november 2009 00:37 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja echt he. Zomer sowieso, maar augustus + oktober + november al 7.
Ik moest hardop lachen.quote:Op maandag 9 november 2009 00:37 schreef Fascination het volgende:
[..]
en als toetje een mcflurry crunchquote:
Hehe, ik twijfelquote:Op maandag 9 november 2009 00:37 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je kunt het alsnog doen toch! En 5.
U-huuuuu.quote:
Ik zeg altijd maar zo: doe lekker je ding. Ja echt, gewoon lekker je ding doen. Wees jezelf en doe dan lekker je ding.quote:
Ja, lente is denk ik m'n minste periode. Best raar, aangezien ze er dan allemaal zin in hebben.quote:Op maandag 9 november 2009 00:38 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ja winter ook. Beste maanden van mijn jaar op dat gebied.
Ik las tfoequote:Op maandag 9 november 2009 00:39 schreef Allure_ het volgende:
[..]
5?! Pfoe, ik ben na 2 al afgehaakt.
Chrunch?quote:
Wees vooral jezelf, als het niet goed voelt niet doen!quote:Op maandag 9 november 2009 00:39 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik zeg altijd maar zo: doe lekker je ding. Ja echt, gewoon lekker je ding doen. Wees jezelf en doe dan lekker je ding.
Ja is wel anders denk ik. Veel van die chicks gaan stressen over school enzo. Is niet goed voor ze. Na toetsweken/tentamens. Wat een weken.quote:Op maandag 9 november 2009 00:39 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja, lente is denk ik m'n minste periode. Best raar, aangezien ze er dan allemaal zin in hebben.
Lees: Pick-Up Artists.quote:Op maandag 9 november 2009 00:39 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik zeg altijd maar zo: doe lekker je ding. Ja echt, gewoon lekker je ding doen. Wees jezelf en doe dan lekker je ding.
Precies.quote:Op maandag 9 november 2009 00:40 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wees vooral jezelf, als het niet goed voelt niet doen!
Ik had het over het lakken van je nagelsquote:Op maandag 9 november 2009 00:39 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hehe, ik twijfel. Maar ik vind het wel grappig
. Van alle mensen vind ik het toch niet erg dat jij het dan bent. Goed teken denk ik
.
5?! Pfoe, ik ben na 2 al afgehaakt.
Da's sad ja.quote:
quote:Op maandag 9 november 2009 00:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik had het over het lakken van je nagelsmaar dat ook natuurlijk
en mooizo
!
En ja bij mij ging het ook een beetje raar hoor allemaalbij 4 chicks was ik gewoon dronken
!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif
werkt dat pick up artist echtquote:
Hihi ik lig ook in bedquote:Op maandag 9 november 2009 00:43 schreef Allure_ het volgende:
[..]!
Sorry, ik zit er nog helemaal in. Nee, ik lig nu al in bed dus ik lak ze morgen wel
.
Meisjes zoenen wel fijn. Maar met een man is 1000x beter.
o my god!quote:Op maandag 9 november 2009 00:43 schreef Allure_ het volgende:
[..]!
Sorry, ik zit er nog helemaal in. Nee, ik lig nu al in bed dus ik lak ze morgen wel
.
Meisjes zoenen wel fijn. Maar met een man is 1000x beter.
O my god!quote:Op maandag 9 november 2009 00:45 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hihi ik lig ook in bed! En ja meisjes zoenen erg chill, maar ik vind met een man zoenen echt tachtigduizend keer geiler
!
True storyquote:Op maandag 9 november 2009 00:45 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hihi ik lig ook in bed! En ja meisjes zoenen erg chill, maar ik vind met een man zoenen echt tachtigduizend keer geiler
!
Cocks out!quote:
quote:Op maandag 9 november 2009 00:46 schreef Fascination het volgende:
Dussssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss.
Holla.quote:
quote:Op maandag 9 november 2009 00:46 schreef Fascination het volgende:
Dussssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss.
of een toetje bij de bk etenquote:Op maandag 9 november 2009 00:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Chrunch?
Die hebben ze hier niet![]()
Alleen Rolo, Kitkat, Cornetto bosvruchten (![]()
![]()
) en Oreo.
Ik word er een beetje moe van.quote:
En je voorgerecht bij de kfc?quote:Op maandag 9 november 2009 00:48 schreef gers het volgende:
[..]
of een toetje bij de bk etenkan ik natuurlijk ook doen
goed idee alleen die zit niet in nijmegenquote:Op maandag 9 november 2009 00:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En je voorgerecht bij de kfc?
LEKKER ZOENEN MET CHICKKSS HAHA.quote:Op maandag 9 november 2009 00:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik word er een beetje moe van.
quote:Op maandag 9 november 2009 00:50 schreef Fascination het volgende:
4EBE, heb je Boer Zoekt Vrouw nog gezien?
Owja..quote:Op maandag 9 november 2009 00:50 schreef gers het volgende:
[..]
goed idee alleen die zit niet in nijmegen
/Joling-Gordonquote:Op maandag 9 november 2009 00:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik word er een beetje moe van.
graag maar wil je dan de negers er wel uitschoppen , dan krijg je van mij een bejaarde vrije supermarktquote:Op maandag 9 november 2009 00:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Owja..![]()
Ik heb er 3 in de buurt, wil je er een hebben?
Alleen als je de kinderen er ook uithaaltquote:Op maandag 9 november 2009 00:53 schreef gers het volgende:
[..]
graag maar wil je dan de negers er wel uitschoppen , dan krijg je van mij een bejaarde vrije supermarkt
een winkel zonder bejaarden is al een godsgeschenkquote:Op maandag 9 november 2009 00:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Alleen als je de kinderen er ook uithaalt
Wietse loopt z'n pik achterna wat betreft zijn keuze voor Neeltje.quote:Op maandag 9 november 2009 00:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
JA!
Ik vond die Neeltje echt stom: "hihihi, en dan gaan we naar feestjes en naar een cafe."
(![]()
![]()
)
Wat vond jij van de keuze van de boeren?
quote:Op maandag 9 november 2009 00:55 schreef gers het volgende:
[..]
een winkel zonder bejaarden is al een godsgeschenk![]()
zonder kinderen is helaas niet mogelijk
Slaap lekker he.quote:
www.albert.nlquote:
Stuur wat terug dan. Trusten.quote:Op maandag 9 november 2009 00:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
HEERLIJK!
En nu ga ik ook slapenen Fas ik vond je sms heel lief
!
Die psychotische grijns van Wietse, ik kan hem helemaal uittekenen, wtf...quote:Op maandag 9 november 2009 00:55 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wietse loopt z'n pik achterna wat betreft zijn keuze voor Neeltje.Die relatie houdt totaal niet stand. En hoe lomp was hij weer bij het afscheid van Iris. "Tot ziens" ook niet even iets aardigs zeggen of zo.
God, wat erger ik me aan hem.
Wim en Astrid zijn aso's die Cynthia aan haar lot overlaten.
Jos en Dyke passen wel bij elkaar denk ik, goede keuze.
Peter en Hanneke passen ook wel bij elkaar."Dan spring ik erop."
!!
Hans heeft ook een goede keuze gemaakt. Jo, die zegt dat God het allemaal zo bedoeld heeft.!
Ben benieuwd naar volgende week.
bestaat dat nogquote:Op maandag 9 november 2009 01:00 schreef Maisnon het volgende:
ik vond de telegram die ik zojuist van remlof kreeg ook schattig
Remlof of een telegram?quote:
Whehe, inderdaad, psychotisch.quote:Op maandag 9 november 2009 00:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die psychotische grijns van Wietse, ik kan hem helemaal uittekenen, wtf...
Ik zou echt heel bang van hem worden.
Ja, ik vond die Wim en Astrid ook niet zo sociaal dat ze haar alleen lieten ontbijten. Doe het dan uit beleefdheid...![]()
Jos vind ik een slijmbal... - ril -
Peter en Hanneke, passen wel bij elkaar. Alleen vond ik Saskia leuker dan Hanneke ( zulks een brulboei ).
En tja Hans... die vind ik ook een beetje eng" Hoe voel je je nu en wat doet dat met jou? etc... bla bla bla." Die Jo vond ik een beetje suffig overkomen.
Ja ik ben ook benieuwd naar de Schoonouders -ronde. Zag Wietse al helemaal in zn eentje staan grinniken
quote:Op maandag 9 november 2009 01:00 schreef Maisnon het volgende:
ik vond de telegram die ik zojuist van remlof kreeg ook schattig
WHUTquote:Op maandag 9 november 2009 01:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
Whehe, inderdaad, psychotisch.Dat zei ik nog onder de uitzending.
![]()
Dat "hapje van Jos" was echt kotsopwekkend ja.![]()
Ik en m'n zusje doen altijd Hanneke na, met die zware shagstem van d'r.
is ze zo'n zeikerdquote:
Volgens mij is het gewoon een spastische tik die zich openbaart als hij extreem zenuwachtig is (lees: onder de uitzending).quote:Op maandag 9 november 2009 01:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
Whehe, inderdaad, psychotisch.Dat zei ik nog onder de uitzending.
![]()
Dat "hapje van Jos" was echt kotsopwekkend ja.![]()
Ik en m'n zusje doen altijd Hanneke na, met die zware shagstem van d'r.
Blaasontsteking.quote:
Ja, inderdaad uit zenuwachtigheid. Volgens mij komt hij ook nooit van z'n erf af.quote:Op maandag 9 november 2009 01:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Volgens mij is het gewoon een spastische tik die zich openbaart als hij extreem zenuwachtig is (lees: onder de uitzending).
Hanneke moet gewoon eens even een paar keer goed hoesten.![]()
![]()
Huuuuggggggggggggg!
je hebt zeker een te kort rokje aangehad daarom kreeg je een blaasonstekingquote:Op maandag 9 november 2009 01:13 schreef Fascination het volgende:
[..]
Blaasontsteking.Ik slik al drie dagen antibiotica maar ik voel nog steeds wel wat.
Nou ja, misschien is het morgen helemaal over.
[..]
Blaasontsteking komt niet door kou.quote:Op maandag 9 november 2009 01:15 schreef gers het volgende:
[..]
je hebt zeker een te kort rokje aangehad daarom kreeg je een blaasonsteking
dat zei mijn mamma wel altijd tegen me zusquote:Op maandag 9 november 2009 01:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Blaasontsteking komt niet door kou.Dommie.
Heb jij een zus?quote:Op maandag 9 november 2009 01:18 schreef gers het volgende:
[..]
dat zei mijn mamma wel altijd tegen me zus
ja en geen picsquote:
Oke.quote:
Voortaan wel uitplassen, he!!quote:Op maandag 9 november 2009 01:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Blaasontsteking komt niet door kou.Dommie.
Heet ze linda?quote:
Wat voor wiskunde?quote:Op maandag 9 november 2009 10:04 schreef Crack_ het volgende:
Okee, als het goed is heb ik minimaal een 6 voor wiskunde..
Als het goed is
Jamaar ik ben vorig jaar geslaagd op vmbo en zit nu in havo 5, en heb dus net al toets gehad van hoofdstuk 1 t/m 4, dat is wel tering veelquote:Op maandag 9 november 2009 10:14 schreef Chai het volgende:
[..]
A is makkelijk, maar daardoor maak je al gauw heel veel klotefoutjes.
Havo 5quote:Op maandag 9 november 2009 10:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jamaar ik ben vorig jaar geslaagd op vmbo en zit nu in havo 5, en heb dus net al toets gehad van hoofdstuk 1 t/m 4, dat is wel tering veel
Maar het ging dus best wel goed, er waren 40 vragen en ik denk dat ik ongeveeerrr 34 punten heb.. ;oquote:
Hoeveel punten kon je in totaal krijgen dan?quote:Op maandag 9 november 2009 10:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maar het ging dus best wel goed, er waren 40 vragen en ik denk dat ik ongeveeerrr 34 punten heb.. ;o
Ik weet alleen niet hoe zwaar het telt
Oh kut, ik bedoelde in totaal 40 puntenquote:Op maandag 9 november 2009 10:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoeveel punten kon je in totaal krijgen dan?
Oh dan heb je het toch hartstikke goed gemaakt?quote:Op maandag 9 november 2009 10:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh kut, ik bedoelde in totaal 40 punten
Ja, als het kloptquote:Op maandag 9 november 2009 10:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh dan heb je het toch hartstikke goed gemaakt?
Nouja zelfs als je maar 24 punten had heb je nog steeds een 6.quote:Op maandag 9 november 2009 11:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, als het klopt
Hierna nog maatschappijleer, maar dat is echt 3keer niks
Maar is die normering niet wat zwaarder?quote:Op maandag 9 november 2009 11:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Nouja zelfs als je maar 24 punten had heb je nog steeds een 6.
Nee, want je krijgt gewoon meer punten voor de belangrijke dingen en wat minder voor de makkelijke/onbelangrijke dingen. De normering is hier iig wel zo, want de vragen die je krijgt zijn gewoon het niveau wat je moet beheersen.quote:Op maandag 9 november 2009 11:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maar is die normering niet wat zwaarder?
Dat ga ik waarschijnlijk ook doenquote:
Jij doet nu B? Hoe kun je dat nou ineens wisselen?quote:Op maandag 9 november 2009 11:16 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dat ga ik waarschijnlijk ook doen
Maatschappijleer is vooral veel stampen. Maar ik mag toch aannemen dat je zowel op vmbo als op havo als op vwo evenveel leert over politiek en de maatschappij. Anders zou ik het toch wel een hele grote faal van de overheid vindenquote:Op maandag 9 november 2009 11:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, als het klopt
Hierna nog maatschappijleer, maar dat is echt 3keer niks
Ehm, ja een beetje wel ja. Ze gaan er alleen niet zo ver op in.quote:Op maandag 9 november 2009 11:18 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Maatschappijleer is vooral veel stampen. Maar ik mag toch aannemen dat je zowel op vmbo als op havo als op vwo evenveel leert over politiek en de maatschappij. Anders zou ik het toch wel een hele grote faal van de overheid vinden
Yep ik doe B en zit nu in 5 vwo. In principe mag je t/m, volgens mij, het begin van de 5e wisselen. Ik heb echter in de vierde klas statistiek gevolgd waardoor ik minder zou hoeven inhalen en nog na de toetsweek in Januari mag overstappen.quote:Op maandag 9 november 2009 11:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij doet nu B? Hoe kun je dat nou ineens wisselen?
Volgens mij mag je hier maar tot begin de 4de wisselen. Maar ik had dus vorig jaar in 4v ook wiskunde A alleen je hebt heel veel vergelijkbare stof en het is zó saai daardoor en ik haal dat nogal snel door elkaar.quote:Op maandag 9 november 2009 11:20 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Yep ik doe B en zit nu in 5 vwo. In principe mag je t/m, volgens mij, het begin van de 5e wisselen. Ik heb echter in de vierde klas statistiek gevolgd waardoor ik minder zou hoeven inhalen en nog na de toetsweek in Januari mag overstappen.
Vorig jaar ben ik blijven zitten dankzij een 3 op WisB, ik sta nu een 5 komma zoveel maar ik ben bang dat het alleen maar weer lager gaat worden. WisA daarentegen ben ik echt heel goed in en moet voor mij dan ook een makkie zijn maar met WisA kom je weer in een stuk minder studies.
Ik ook.quote:
Naja ik mag in ieder geval nog t/m het eind van deze periode wisselen. 2 meisjes met wie ik dus in de 4e statistiek heb gedaan, zijn ook vorig jaar i deze periode van wiskunde gewisseld. Het enige is wel dat ik dan mijn herkansing aan WisA moet besteden (vanwege een SE) maar dat vind ik verder prima.quote:Op maandag 9 november 2009 11:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Volgens mij mag je hier maar tot begin de 4de wisselen. Maar ik had dus vorig jaar in 4v ook wiskunde A alleen je hebt heel veel vergelijkbare stof en het is zó saai daardoor en ik haal dat nogal snel door elkaar.Dus dat lijkt me alleen maar nog meer worden als je de theorie nu nog helemaal moet gaan leren.
Ik denk trouwens dat je de stof van 4v binnen 2 weken wel kent als je doorwerkt.
Ik op zich ook wel, maar ik lees dingen wel gauw verkeerd.quote:Op maandag 9 november 2009 11:29 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Naja ik mag in ieder geval nog t/m het eind van deze periode wisselen. 2 meisjes met wie ik dus in de 4e statistiek heb gedaan, zijn ook vorig jaar i deze periode van wiskunde gewisseld. Het enige is wel dat ik dan mijn herkansing aan WisA moet besteden (vanwege een SE) maar dat vind ik verder prima.
Een klasgenoot van me is trouwens vorige week van WisB overgestapt naar WisC
Maar wat betreft de inhoud van de stof hoor ik altijd dat het er vaak om dat je de vragen goed moet lezen en begrijpen en dus vooral analytisch moet denken en daar ben ik wel pro in
Ik heb trouwens voor mijn eindtoets statistiek gewoon een D-Toets uit het WisA vwo 6 boek gekregen en daar had ik een 9 voor
En de clip is ook goedquote:
Ah, het bijhouden van de opgaven. Een welbekend probleem bij zo ongeveer iedere WisB'er bij ons op schoolquote:Op maandag 9 november 2009 11:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik op zich ook wel, maar ik lees dingen wel gauw verkeerd.Maar wis B zou ik (iig op vwo) nooit gekund hebben, omdat ik altijd op een andere manier denk dat dat je blijkbaar hoort te doen. En bij wis A is het veel minder belangrijk om alles te maken, omdat de opgaven veel meer hetzelfde zijn. En ik zou het bij wis B nooit bijhouden om steeds al die opgaven te maken.
Oh dat is klote, dan moet je doordeweeks ook steeds heel veel maken.quote:Op maandag 9 november 2009 11:40 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ah, het bijhouden van de opgaven. Een welbekend probleem bij zo ongeveer iedere WisB'er bij ons op school
Het gemiddelde wiskunde cijfer was afgelopen jaar en begin dit jaar zo slecht, dat de hele wiskunde sectie op het matje is geroepen. En nu heeft de Wis sectie onder andere besloten iedere les te gaan controleren op opdrachten. Heb je het niet af, dan moet je het uur opnemen
quote:
Het is gewoon echt zo.quote:
quote:Op maandag 9 november 2009 10:07 schreef remlof het volgende:
phpmystyle, relkloon, weg.
Kut, ik keekquote:
Fock off!quote:
Ik schrok me wezenloos aangezien ik niet ingelogd wasquote:
Wat?quote:Op maandag 9 november 2009 13:57 schreef Skylark. het volgende:
Hier heb ik er één van je gevonden:
[..]
Volgens mij zocht hij op spelfoutenquote:
WAT?quote:
Ik zie er zelfs 7!quote:Op maandag 9 november 2009 13:57 schreef Skylark. het volgende:
Hier heb ik er één van je gevonden:
[..]
It's funny 'cause it's truequote:
quote:
Ja, dat zie je tochquote:
Pedoseksueel.quote:Op maandag 9 november 2009 14:06 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja, dat zie je toch. Dat is die pedofiel
.
Wachten.quote:Op maandag 9 november 2009 14:08 schreef Skylark. het volgende:
Wtf, waarom duurt het nog 7 minuten voordat m'n kruidenboterbaguette klaar is.
Ey bro, jij herkent dit:quote:
quote:Op maandag 9 november 2009 14:10 schreef Skylark. het volgende:
Ik heb net al m'n moed bijeen geschraapt en m'n ING buddy om info gevraagd. De schade viel mee.
Zeker, daarom zit ik deze week bij mijn ouders en niet op mijn kamerquote:
quote:Op maandag 9 november 2009 14:11 schreef reetveter het volgende:
[..]
Zeker, daarom zit ik deze week bij mijn ouders en niet op mijn kamer. Geld gaat teveel op aan bier enzo
quote:Op maandag 9 november 2009 14:10 schreef Skylark. het volgende:
Ik heb net al m'n moed bijeen geschraapt en m'n ING buddy om info gevraagd. De schade viel mee.
Zit net op kamers, en moest huur + borg + meubels aftikken. En ik had al een half jaar niet gewerkt en ben 2x op vakantie geweest.quote:Op maandag 9 november 2009 14:12 schreef Lakitu het volgende:
Waarom zijn jullie zo scare?Ik heb gewoon 1k op de bank staan
Ahh, dat tikt aan ja.quote:Op maandag 9 november 2009 14:13 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Zit net op kamers, en moest huur + borg + meubels aftikken. En ik had al een half jaar niet gewerkt en ben 2x op vakantie geweest.
Tering.quote:Op maandag 9 november 2009 14:12 schreef Lakitu het volgende:
bier en voetbal(lees: bier drinken met het team).quote:Op maandag 9 november 2009 14:12 schreef Lakitu het volgende:
Huur + borg was 800 euro. Ik moest m'n spaarrekening aansprekenquote:
quote:Op maandag 9 november 2009 14:31 schreef Skylark. het volgende:
Ik ga even schoenen voor m'n werk kopen. Ciao, bello's.
quote:Op maandag 9 november 2009 14:31 schreef Skylark. het volgende:
Ik ga even schoenen voor m'n werk kopen. Ciao, bello's.
Dat blonde haar van je? Is dat van nature al zo of is dat peroxide wat je er in smeert?quote:Op maandag 9 november 2009 14:39 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Hier letten ze inderdaad niet zo op je schoenen:
[ afbeelding ]
Ik ben niet blond?quote:Op maandag 9 november 2009 14:43 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat blonde haar van je? Is dat van nature al zo of is dat peroxide wat je er in smeert?
Hoe dan ook, ik ga even naar de snackbar om je cliche beeld te bevestigen.quote:Op maandag 9 november 2009 14:44 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik ben niet blond?
Verder ziet peroxide in je haar er zo uit
[ afbeelding ]
Maar hoe kom je erbij dat ik blond ben?quote:Op maandag 9 november 2009 14:46 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hoe dan ook, ik ga even naar de snackbar om je cliche beeld te bevestigen.
Zou je dat nou wel doen,quote:Op maandag 9 november 2009 14:46 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hoe dan ook, ik ga even naar de snackbar om je cliche beeld te bevestigen.
Je had me foto gegeven, en je had toch echt blonde haartjes.quote:Op maandag 9 november 2009 14:47 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Maar hoe kom je erbij dat ik blond ben?
Nee hoor. Weetje wel wat blond is? Al wordt mijn haar iets lichter in de zomer, maar daarin ben ik niet alleen volgens mij. En dat betekent ook niet dat ik blond benquote:Op maandag 9 november 2009 14:48 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je had me foto gegeven, en je had toch echt blonde haartjes.
Het is lang geleden dat ik een foto van hem zag, maar blond? Volgens mij niet hoor.quote:Op maandag 9 november 2009 14:48 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Peroxide-blond nog wel.quote:Op maandag 9 november 2009 14:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Het is lang geleden dat ik een foto van hem zag, maar blond? Volgens mij niet hoor.
Blonde manen bedoel je.quote:Op maandag 9 november 2009 14:48 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Haha, jij bent een buitenlander.quote:Op maandag 9 november 2009 14:51 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Hallo Biels! Wat een warm onthaal van je.
Geef ff opnieuw foto, maar ik zou toch zweren dat je blond wasquote:Op maandag 9 november 2009 14:48 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Nee hoor. Weetje wel wat blond is? Al wordt mijn haar iets lichter in de zomer, maar daarin ben ik niet alleen volgens mij. En dat betekent ook niet dat ik blond ben.
Alsof dit mijn standpunt doet veranderenquote:Op maandag 9 november 2009 14:51 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Hater, mijn vriendin is blond. Blond ja en niet de kleur haar die ik heb.
Stel he ik zeg STEL. Je krijgt een kind. Dan kan het een ginger worden.quote:Op maandag 9 november 2009 14:51 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Hater, mijn vriendin is blond. Blond ja en niet de kleur haar die ik heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |