Maar de voorkant van een trein hé haha hohoquote:
quote:Op maandag 9 november 2009 01:16 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Maar de voorkant van een trein hé haha hoho
Ze kwamen zeker net van de KFC af!
Was je hier in Brabant niet overkomen, daar slapen we om 8 uur na al het harde werken op het land
Nederlanders verkrachten niet in een groepje, zijn ze te gierig voor.quote:Op maandag 9 november 2009 01:19 schreef Kogando het volgende:
Ik snap dat je boos bent als je verkracht wordt, en ook allochtonen negatief ziet hierdoor. Maar bedenk wel dat het net zo goed Nederlanders konden zijn, het gaat om de mensen opzich en niet de soort of groep.
Het gaat niet om je uiterlijk maar om je innerlijk.quote:Op maandag 9 november 2009 01:21 schreef Fascination het volgende:
Tegen mijn vergroeide nichtje met één oog, een huid bedekt met wratten, behaard als Cousin It en gillend als dat kleine kind uit Die Blechtrommel zeg ik altijd: je vindt de ware wel, dat komt nog wel. Op ieder potje past een deksel.
Stuur haar anders ook zo'n onguur steegje in.quote:Op maandag 9 november 2009 01:21 schreef Fascination het volgende:
Tegen mijn vergroeide nichtje met één oog, een huid bedekt met wratten, behaard als Cousin It en gillend als dat kleine kind uit Die Blechtrommel zeg ik altijd: je vindt de ware wel, dat komt nog wel. Op ieder potje past een deksel.
Precies. Ik zal ze wel hebben uitgedaagd op een of andere manier. And you get what you deserve.quote:
je weet nooit wat je krijgtquote:
quote:Op maandag 9 november 2009 01:25 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik mag dan niet zo slim zijn, ik heb tenminste wel een hoog E.Q.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |