quote:Op zondag 8 november 2009 23:43 schreef dubidub het volgende:
[..]
Tss, en ik lees net in FB dat zelfs die eigenlijk gefaald heeft. Zonder die (overigens extreem zielige) actie van SF had het gemiddelde nog wel wat hoger gelegen, me dunkt.
Maar we "mogen" niet meer om 16u beginnen.quote:Op zondag 8 november 2009 23:45 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
20, of meer. Iedereen haakt hier af bij Peter dus.
Eerder 5 denk?quote:Op zondag 8 november 2009 23:45 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Met een stuk of 8 mensen... Moet kunnen.
Half 7 is ook vroeg zatquote:Op zondag 8 november 2009 23:45 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Maar we "mogen" niet meer om 16u beginnen.
Echt?quote:Op zondag 8 november 2009 23:43 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Voor jou wil ik wel opblijven hoor
Pagina 1 :")quote:Op zondag 8 november 2009 23:46 schreef gers het volgende:
hebben jullie toevallig de statistieken van deze geweldige reeks
[Centraal] Wegmisbruikers + Peter R. de Vries - 8 Nov #14quote:Op zondag 8 november 2009 23:46 schreef gers het volgende:
hebben jullie toevallig de statistieken van deze geweldige reeks
irc kanaal van fok?quote:Op zondag 8 november 2009 23:45 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Tsjah, ze moeten en mogen doen wat ze willen, maar dat er één mod een topic heen en weer gaat slingeren, en dat een andere FA dan een excuuspost schrijft ervoor, na een hele goede, verhelderende post van Biskwie, is wel een beetje sneu..quote:
k vindt het maar tegenvallenquote:
Ik vat het wel samen voor jequote:Op zondag 8 november 2009 23:47 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Ik wil niet weer 4 topics missen
Ik vind Wegmisbruikers, Peter. R. de Vries en Hart van Nederland echt saaie kutprogramma's. Dus daar kijk ik verder niet naarquote:
Half 5 kan ook. Het begin gaat toch altijd sloom.quote:Op zondag 8 november 2009 23:45 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
ja doordat de mods steeds het topc dichtgooidenquote:
lukt jouw ook nietquote:Op zondag 8 november 2009 23:49 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Alleen niet op #1 in de dagcijfers komen
Het is een nabeschouwing over de reeksquote:Op zondag 8 november 2009 23:49 schreef Japsnars het volgende:
Waarom heeft trouwens niemand het hier over de programma's maar alleen maar over zijn/haar postcount. Kut SC
Het is géén SC, maar een nabeschouwing.quote:Op zondag 8 november 2009 23:49 schreef Japsnars het volgende:
Waarom heeft trouwens niemand het hier over de programma's maar alleen maar over zijn/haar postcount. Kut SC
Dat kan iedereenquote:Op zondag 8 november 2009 23:49 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Jezelf quoten, boefjequote:Op zondag 8 november 2009 23:49 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Dat het even duidelijk isquote:Op zondag 8 november 2009 23:50 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Het is géén SC, maar een nabeschouwing.
maar niet met 1600 postsquote:
of we posten in mod..*ahum* mens erger je niet.quote:
Idd. Een beetje SC heeft de UI's van alle meepostende users in de OP staan.quote:
Ervarenheidquote:Op zondag 8 november 2009 23:51 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Waarom zou het voor mij anders zijn?
De lijst met actieve posters is overigens wel erg oud, niet?quote:Op zondag 8 november 2009 23:51 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Idd. Een beetje SC heeft de UI's van alle meepostende users in de OP staan.
Laten we dat hier maar niet doen
Natuurlijk.quote:
Serieuze schatting: 476.quote:Op zondag 8 november 2009 23:53 schreef TwyLight het volgende:
Ho
[..]
Hoeveel posts heb je denk je, vandaag?
Kan bestquote:Op zondag 8 november 2009 23:52 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
De lijst met actieve posters is overigens wel erg oud, niet?
Oefenen op zondagavond is wel genoeg voor mij. De rest van de week hou ik me inquote:
quote:Op zondag 8 november 2009 23:53 schreef TwyLight het volgende:
Ho
[..]
Hoeveel posts heb je denk je, vandaag?
lastig?quote:Op zondag 8 november 2009 23:53 schreef TwyLight het volgende:
Hoeveel posts heb je denk je vandaag, PiRANiA?
dacht dat ik dat al gepost had maar blijkbaar niet
niet gezienquote:
Ik ook, ik sta er maar 1 keer per week inquote:Op zondag 8 november 2009 23:53 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Kan best
[..]
Oefenen op zondagavond is wel genoeg voor mij. De rest van de week hou ik me in
true, en ik sta er niet eens tussenquote:Op zondag 8 november 2009 23:52 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
De lijst met actieve posters is overigens wel erg oud, niet?
Ja en dan schrik je van je eigenquote:Op zondag 8 november 2009 23:54 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik ook, ik sta er maar 1 keer per week in
WAAATquote:Op zondag 8 november 2009 23:54 schreef LightLuke het volgende:
[..]
true, en ik sta er niet eens tussen
gelukkig maar ik kan er namelijk niet tegen als je boos bentquote:
Hou swarmquote:Op zondag 8 november 2009 23:55 schreef swarmahoer het volgende:
als dit topic vol zat is t leuk geweest voor vanavond, de rest van de gesprekken doe maar in een msn groepsgesprekhet gaat niet meer over sbs namelijk
Ik heb niemands msn.quote:Op zondag 8 november 2009 23:55 schreef swarmahoer het volgende:
als dit topic vol zit is t leuk geweest voor vanavond, de rest van de gesprekken doe maar in een msn groepsgesprekhet gaat niet meer over sbs namelijk
Ik kijk nu toch echt een programma dat ik in de OP zie staanquote:Op zondag 8 november 2009 23:50 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Het is een nabeschouwing over de reeks
Er is toch geen programma meer waar dit topic over gaat.
Een nabeschouwing over de posts eerder op deze avond? Dat is gewoon een hele slechte SCquote:Op zondag 8 november 2009 23:50 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Het is géén SC, maar een nabeschouwing.
pm?quote:Op zondag 8 november 2009 23:55 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Ik heb niemands msn.
Oh noes wat nu
Van 6 bier ga je nog niet hipserenquote:
regel het via pmquote:Op zondag 8 november 2009 23:55 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Hou swarm
Heb jij de MSN van iedereen voor me?
Kweenie of het zo interessant is om het over de hoeren van Honolulu te hebben.quote:Op zondag 8 november 2009 23:55 schreef swarmahoer het volgende:
als dit topic vol zit is t leuk geweest voor vanavond, de rest van de gesprekken doe maar in een msn groepsgesprekhet gaat niet meer over sbs namelijk
We kunnen ook naar een leuke Westlandse kroeg gaanquote:Op zondag 8 november 2009 23:55 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Ik heb niemands msn.
Oh noes wat nu
quote:Op zondag 8 november 2009 23:56 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Kweenie of het zo interessant is om het over de hoeren van Honolulu te hebben.
westlandquote:Op zondag 8 november 2009 23:57 schreef dubidub het volgende:
[..]
We kunnen ook naar een leuke Westlandse kroeg gaan![]()
Dat kanquote:Op zondag 8 november 2009 23:57 schreef dubidub het volgende:
[..]
We kunnen ook naar een leuke Westlandse kroeg gaan![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |