quote:Op zondag 8 november 2009 23:37 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]HeheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik ga naar bed toe
Welterusten iedereen en tot volgende week
Truste![]()
Ja natuurlijk.quote:
quote:Op zondag 8 november 2009 23:37 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Jawel man, het was de eindaflevering, iedere boer koos zijn uiteindelijke vrouw.En dan volgende week samenvatting, de week er na hoogtepunten en de week er na nabeschouwing zekerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De relquote:Op zondag 8 november 2009 23:37 schreef dubidub het volgende:
Iemand trouwens kleine samenvatting / highlights van vanavond klaarliggen?
Slotjes, verhuizingen en andere onzinquote:Op zondag 8 november 2009 23:37 schreef dubidub het volgende:
De enige highlight was de poging tot record.quote:Op zondag 8 november 2009 23:37 schreef dubidub het volgende:
Ja, en ik maar rekenenquote:Op zondag 8 november 2009 23:38 schreef dubidub het volgende:
[..]
Kut, ik kon niet op z'n naam komendie had er vorige week een stuk of 10 idd
Geen flauw idee, ik had de twee afleveringen hiervoor ook al niet gezien want wegmisbruikers. En volgende week ga ik het al helemaal niet kijken áls het op tv is, want wegmisbruikers én Albertoquote:Op zondag 8 november 2009 23:38 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
En dan volgende week samenvatting, de week er na hoogtepunten en de week er na nabeschouwing zeker
Dan ist goed.quote:
Dat wordt een knallerquote:Op zondag 8 november 2009 23:39 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Geen flauw idee, ik had de twee afleveringen hiervoor ook al niet gezien want wegmisbruikers. En volgende week ga ik het al helemaal niet kijken áls het op tv is, want wegmisbruikers én Alberto
quote:
Tss, en ik lees net in FB dat zelfs die eigenlijk gefaald heeft. Zonder die (overigens extreem zielige) actie van SF had het gemiddelde nog wel wat hoger gelegen, me dunkt.quote:Op zondag 8 november 2009 23:38 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
De enige highlight was de poging tot record.
Zekerquote:Op zondag 8 november 2009 23:42 schreef Mr.Cooper het volgende:
Wegmisbruikers en Alberto is de perfecte combo.![]()
quote:Op zondag 8 november 2009 23:43 schreef dubidub het volgende:
[..]
Tss, en ik lees net in FB dat zelfs die eigenlijk gefaald heeft. Zonder die (overigens extreem zielige) actie van SF had het gemiddelde nog wel wat hoger gelegen, me dunkt.
Maar we "mogen" niet meer om 16u beginnen.quote:Op zondag 8 november 2009 23:45 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
20, of meer. Iedereen haakt hier af bij Peter dus.
Eerder 5 denk?quote:Op zondag 8 november 2009 23:45 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Met een stuk of 8 mensen... Moet kunnen.
Half 7 is ook vroeg zatquote:Op zondag 8 november 2009 23:45 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Maar we "mogen" niet meer om 16u beginnen.
Echt?quote:Op zondag 8 november 2009 23:43 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Voor jou wil ik wel opblijven hoor
Pagina 1 :")quote:Op zondag 8 november 2009 23:46 schreef gers het volgende:
hebben jullie toevallig de statistieken van deze geweldige reeks
[Centraal] Wegmisbruikers + Peter R. de Vries - 8 Nov #14quote:Op zondag 8 november 2009 23:46 schreef gers het volgende:
hebben jullie toevallig de statistieken van deze geweldige reeks
irc kanaal van fok?quote:Op zondag 8 november 2009 23:45 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Tsjah, ze moeten en mogen doen wat ze willen, maar dat er één mod een topic heen en weer gaat slingeren, en dat een andere FA dan een excuuspost schrijft ervoor, na een hele goede, verhelderende post van Biskwie, is wel een beetje sneu..quote:
k vindt het maar tegenvallenquote:
Ik vat het wel samen voor jequote:Op zondag 8 november 2009 23:47 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Ik wil niet weer 4 topics missen
Ik vind Wegmisbruikers, Peter. R. de Vries en Hart van Nederland echt saaie kutprogramma's. Dus daar kijk ik verder niet naarquote:
Half 5 kan ook. Het begin gaat toch altijd sloom.quote:Op zondag 8 november 2009 23:45 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
ja doordat de mods steeds het topc dichtgooidenquote:
lukt jouw ook nietquote:Op zondag 8 november 2009 23:49 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Alleen niet op #1 in de dagcijfers komen
Het is een nabeschouwing over de reeksquote:Op zondag 8 november 2009 23:49 schreef Japsnars het volgende:
Waarom heeft trouwens niemand het hier over de programma's maar alleen maar over zijn/haar postcount. Kut SC
Het is géén SC, maar een nabeschouwing.quote:Op zondag 8 november 2009 23:49 schreef Japsnars het volgende:
Waarom heeft trouwens niemand het hier over de programma's maar alleen maar over zijn/haar postcount. Kut SC
Dat kan iedereenquote:Op zondag 8 november 2009 23:49 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Jezelf quoten, boefjequote:Op zondag 8 november 2009 23:49 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Dat het even duidelijk isquote:Op zondag 8 november 2009 23:50 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Het is géén SC, maar een nabeschouwing.
maar niet met 1600 postsquote:
of we posten in mod..*ahum* mens erger je niet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |