Ja, duh.quote:Op zondag 8 november 2009 22:56 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik wil ook naar de provincie!
Ik vond Dommelen best mooi.
Duh, en onze badkamerquote:Op zondag 8 november 2009 22:56 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik wil ook naar de provincie!
Ik vond Dommelen best mooi.
quote:Op zondag 8 november 2009 22:58 schreef Skylark. het volgende:
Hoe krijgen Zotheid en 4ebe het toch altijd voor elkaar compleet langs het topic heen te posten.
Nee maar eerlijk. Ik oordeel jou en jij mij. Deal?quote:Op zondag 8 november 2009 22:58 schreef phpmystyle het volgende:
Jullie zijn allemaal hartstikke knap
Zet die met S samen in je fobo.quote:Op zondag 8 november 2009 22:58 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Dan zou ik ze wel in mijn fotoboek zetten.
Brabant joah!quote:Op zondag 8 november 2009 22:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, duh.
Alleen niet naar brabant, maar provincie Utrecht.
MAG IK OOK EEN PAAR "OMG JE BENT KAAL!!!11"GRAPJES?quote:Op zondag 8 november 2009 22:58 schreef Skylark. het volgende:
Hoe krijgen Zotheid en 4ebe het toch altijd voor elkaar compleet langs het topic heen te posten.
Klopt.quote:
Die foto van mij zegt niet veel.quote:Op zondag 8 november 2009 22:58 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Nee maar eerlijk. Ik oordeel jou en jij mij. Deal?
(Of jij mij alleen, zelf weten)
Eerlijk. Dus mooi.quote:Op zondag 8 november 2009 23:00 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Die foto van mij zegt niet veel.
Ik ben redelijk normaal ik lijk inderdaad dik op die foto. Maar ben 180cm a 85 KG, voor de rest heb ik goede kop met fatsoenlijk haar. Ik ben geen mooiboy nee maar heb gelukkig ook geen emimich factor.
Ik ga niet over jou oordelen, het enige wat ik zeg is dat ik je niet lelijk vindt.
Maar dan moet ik elke keer naar Leiden voor college.quote:
quote:Op zondag 8 november 2009 23:01 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Iets meer bescheidenheid zou op z'n plaats zijn.
Objection.quote:Op zondag 8 november 2009 23:00 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Die foto van mij zegt niet veel.
Ik ben redelijk normaal ik lijk inderdaad dik op die foto. Maar ben 180cm a 85 KG, voor de rest heb ik goede kop met fatsoenlijk haar. Ik ben geen mooiboy nee maar heb gelukkig ook geen emimich factor.
Ik ga niet over jou oordelen, het enige wat ik zeg is dat ik je niet lelijk vindt.
Ik meen het. Maarja, "Het is makkelijker om atomen te splitsen dan de zelfingenomenheid van mensen te veranderen", zoals je sig zegt.quote:
Gast ff serieus, je doet alsof je kankerlekker bent.quote:Op zondag 8 november 2009 23:02 schreef phpmystyle het volgende:
Laten we eerlijk zijn, dit had niemand gedacht. De internet hero is geen lelijk dier.
Ik zei het toch!quote:Op zondag 8 november 2009 23:02 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik zeg sexy omdat je lijkt op een turk.
Uhh? Dat is jouw mening...quote:Op zondag 8 november 2009 23:02 schreef phpmystyle het volgende:
Laten we eerlijk zijn, dit had niemand gedacht. De internet hero is geen lelijk dier.
Dat is nooit gezegd. Jij maakt dat er van. Ik geef ook geen oordeel maar dit kan je niet zeggen.quote:Op zondag 8 november 2009 23:02 schreef phpmystyle het volgende:
Wat denk je zelf dat "een emimichje doen" betekent?quote:Op zondag 8 november 2009 23:01 schreef phpmystyle het volgende:
Wat houdt de tt eigenlijk in?
NEEquote:Op zondag 8 november 2009 22:59 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Brabant joah!
Alleen Eindhoven is best wel lelijk.
[..]
MAG IK OOK EEN PAAR "OMG JE BENT KAAL!!!11"GRAPJES?
[..]
Klopt.
Rokeren. Je verwacht een koning, maar krijgt een toren.quote:Op zondag 8 november 2009 23:03 schreef Biels het volgende:
[..]
Wat denk je zelf dat "een emimichje doen" betekent?
Dankje. En nog meer dank Ik heb altijd al op een turk willen lijken.quote:Op zondag 8 november 2009 23:02 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik zeg sexy omdat je lijkt op een turk.
Je mag best oordelen, mits fatsoenlijk. Het maakt mij niet zo veel wat mensen vinden mits ze het menen en het geen geschreeuw is.quote:Op zondag 8 november 2009 23:03 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Dat is nooit gezegd. Jij maakt dat er van. Ik geef ook geen oordeel maar dit kan je niet zeggen.
Turken zijn geen negers, Skylark.quote:Op zondag 8 november 2009 23:03 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik zei het toch!![]()
Niggahluv. En het is een Serviër.![]()
Ik heb er vrede mee is zo gepastquote:Op zondag 8 november 2009 23:04 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je mag best oordelen, mits fatsoenlijk. Het maakt mij niet zo veel wat mensen vinden mits ze het menen en het geen geschreeuw is.
Ik weet hoe ik eruit zie en daar heb ik vrede mee.
Eindhoven is wel lelijk.quote:
Bosnier.quote:Op zondag 8 november 2009 23:03 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik zei het toch!![]()
Wel een beetje. Ik bedoel met negers alle Arabische en Afrikaanse mensen.quote:
Misschien had ik een synoniem moeten gebruikenquote:
Hoezo is een turk een neger?quote:Op zondag 8 november 2009 23:03 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik zei het toch!![]()
Ik wilde even recalcitrant doen.quote:Op zondag 8 november 2009 23:05 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Eindhoven is wel lelijk.
Glow was wel keigoaf!
Oke, dank je.
Dat weet je heulemaal niet.
Toch?
Dat is ook de juiste instelling.quote:Op zondag 8 november 2009 23:04 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je mag best oordelen, mits fatsoenlijk. Het maakt mij niet zo veel wat mensen vinden mits ze het menen en het geen geschreeuw is.
Ik weet hoe ik eruit zie en daar heb ik vrede mee.
Ik vind je aan de dikke kant. Verder vind ik je qua gezicht niet bepaald een mooi uiterlijk hebben, en wat ik je hier op het forum heb zien posten, is je innerlijk ook niet je van het. Maargoed, als jij er maar vrede mee hebt.quote:Op zondag 8 november 2009 23:04 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je mag best oordelen, mits fatsoenlijk.
Ik meen het en ik schreeuw niet.quote:Het maakt mij niet zo veel wat mensen vinden mits ze het menen en het geen geschreeuw is.
quote:Ik weet hoe ik eruit zie en daar heb ik vrede mee.
quote:Op zondag 8 november 2009 23:05 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Bosnier.![]()
Verder niks tegen serven. Leuk Sky.
Jij, mallerd!quote:Op zondag 8 november 2009 23:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wilde even recalcitrant doen.
Oftewel infantiel.
KNGGGGRRRTTT
* BP
Ik weet niet of Eindhoven lelijk is, want ik ben er vast geweest, maar ik heb het niet onthouden.quote:
Dan zeg je nog steeds hetzelfde.quote:Op zondag 8 november 2009 23:05 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Misschien had ik een synoniem moeten gebruiken
Lelijk is ook weer een groot woord. Je kan er leuk drinken.quote:Op zondag 8 november 2009 23:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik weet niet of Eindhoven lelijk is, want ik ben er vast geweest, maar ik heb het niet onthouden.
Maar dan snappen wij het niet meer±!!!111quote:
Maar dat komt erudiet over danquote:
Ik lijk op niemand. Alle lekkere mensen lijken op mij.quote:Op zondag 8 november 2009 23:09 schreef Skylark. het volgende:
Seagal, jij lijkt een beetje op Sylvester Stallone. Je hebt de verkeerde vechtheld uitgekozen
.
Breda is wel leuk, alleen heb ik daar familie wonenquote:Op zondag 8 november 2009 23:09 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Lelijk is ook weer een groot woord. Je kan er leuk drinken.
[..]
Maar dan snappen wij het niet meer±!!!111
Ik zie nu voor me hoe jij achter je pc zit, die posts neer te pennen. Ook met dat hoofd, paar zweetdruppeltjes van de inspanning. Beetje woorden proberen te gebruiken enzo.quote:
En ik moet er kankerhard om lachen.quote:Op zondag 8 november 2009 23:10 schreef Biels het volgende:
[..]
Ik zie nu voor me hoe jij achter je pc zit, die posts neer te pennen. Ook met dat hoofd, paar zweetdruppeltjes van de inspanning. Beetje woorden proberen te gebruiken enzo.
quote:Op zondag 8 november 2009 23:10 schreef Biels het volgende:
[..]
Ik zie nu voor me hoe jij achter je pc zit, die posts neer te pennen. Ook met dat hoofd, paar zweetdruppeltjes van de inspanning. Beetje woorden proberen te gebruiken enzo.
Otis, knul, ben jij bekend met Girl Talk?quote:Op zondag 8 november 2009 23:11 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik vind Superhuman van Chris Brown en Keri Hilson een leuk liedje.
Ik wil hem niet maken ik wil hem niet maken ik wil hem niet makenquote:Op zondag 8 november 2009 23:11 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
![]()
hier posten kost me ook echt inspanning he![]()
![]()
Poepen kost me meer inspanning zeg maar.
Jij hebt dan ook veelal een goede muzieksmaak.quote:Op zondag 8 november 2009 23:11 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik vind Superhuman van Chris Brown en Keri Hilson een leuk liedje.
We gaan een grapje maken over eten? Inderdaad ik zit hier een lekkere zak Doritos te verorberen.quote:Op zondag 8 november 2009 23:12 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik wil hem niet maken ik wil hem niet maken ik wil hem niet maken
Dan heb jij moeite met poepen. Bedoel je die?quote:Op zondag 8 november 2009 23:12 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik wil hem niet maken ik wil hem niet maken ik wil hem niet maken
Ik zie nu voor me hoe je poepen even backspaced omdat je misschien dacht dat een synoniem erudieter stond.quote:Op zondag 8 november 2009 23:11 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
![]()
hier posten kost me ook echt inspanning he![]()
![]()
Poepen kost me meer inspanning zeg maar.
quote:Op zondag 8 november 2009 23:12 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Jij hebt dan ook veelal een goede muzieksmaak.
Grote boodschapquote:Op zondag 8 november 2009 23:13 schreef Biels het volgende:
[..]
Ik zie nu voor me hoe je poepen even backspaced omdat je misschien dacht dat een synoniem erudieter stond.
Daar was ik niet!quote:Op zondag 8 november 2009 23:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Breda is wel leuk, alleen heb ik daar familie wonen
Er was zo'n topic op geenstijl, ik moest gelijk aan php denken.quote:Op zondag 8 november 2009 23:10 schreef Biels het volgende:
[..]
Ow, ik ben nou eenmaal een meisje dus ik vind die liedjes leukquote:Op zondag 8 november 2009 23:13 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]. Dat was niet de reactie die ik verwachtte op die post.
quote:Op zondag 8 november 2009 23:14 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ow, ik ben nou eenmaal een meisje dus ik vind die liedjes leuk.
Ja, weet ik, maar das ook brabant.quote:Op zondag 8 november 2009 23:14 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Daar was ik niet!
[..]
Er was zo'n topic op geenstijl, ik moest gelijk aan php denken.
[ afbeelding ]
Linkje!![]()
JA KLOPT!quote:Op zondag 8 november 2009 23:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, weet ik, maar das ook brabant.
quote:Op zondag 8 november 2009 23:19 schreef Skylark. het volgende:
Ongeveer de enige hiphop die ik leuk vind:
Verkapt excuus zodat BT hem centraal kan zetten.quote:
Omdat, jij?quote:
Thanks man nu heb ik cola over mijn shirt.quote:Op zondag 8 november 2009 23:19 schreef Skylark. het volgende:
IK ACHT DE KANS ZEER KLEIN,quote:Op zondag 8 november 2009 23:17 schreef Zotheid het volgende:
[..]
JA KLOPT!
BEN JE VRIJDAG WEER NAAR UTREG?
Waaromquote:Op zondag 8 november 2009 23:20 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Thanks man nu heb ik cola over mijn shirt.
Is dat hiphop? Zoja, die vind ik ook leuk. En Promiscious Girlquote:
"Is dat hiphop". En ik maar denken dat er niks was waar je minder verstand van kon hebben dan voetbalquote:Op zondag 8 november 2009 23:21 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Is dat hiphop? Zoja, die vind ik ook leuk. En Promiscious Girl.
AHH DAN BEN IK ER NIET.quote:Op zondag 8 november 2009 23:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
IK ACHT DE KANS ZEER KLEIN,
ZIT DAN TOT 'S MIDDAGS LAAT OP SCHOOL.
Waarschijnlijk ben ik morgen op Utrecht
Jij houdt van Inzaghi's speelstijl, ik kan je speldenprikjes derhalve (zo gebruik je dat, php) niet serieus nemen.quote:Op zondag 8 november 2009 23:22 schreef Biels het volgende:
[..]
"Is dat hiphop". En ik maar denken dat er niks was waar je minder verstand van kon hebben dan voetbal![]()
![]()
!!!!
Ik ben geen fan van zijn speelstijl. Jij begrijpt me verkeerd. Alweer.quote:Op zondag 8 november 2009 23:23 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Jij houdt van Inzaghi's speelstijl, ik kan je speldenprikjes derhalve (zo gebruik je dat, php) niet serieus nemen.
Die is chill. Waar hou je nog meer van Sky. Ik ben benieuwd nu.quote:
Poprock.quote:
Neo soulquote:
Dude.quote:Op zondag 8 november 2009 23:04 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Dankje. En nog meer dank Ik heb altijd al op een turk willen lijken.
Cody ChesnuTT is an American musician from Atlanta, Georgia, whose music blends elements of rock, funk, soul, hip-hop, and blues. His music can arguably be classified as neo-soul.[quote:
quote:
quote:
WAT FAKKING JAMMER.quote:
quote:Op zondag 8 november 2009 23:26 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Die is chill. Waar hou je nog meer van Sky. Ik ben benieuwd nu.
Omdat jullie je werk niet doen.quote:Op zondag 8 november 2009 23:27 schreef swarmahoer het volgende:
heej waarom staat dit niet centraal?
Je had toch gewoon Fatboy Slim kunnen zeggen.quote:
Ken je de remix van Fedde op Praise You? Echt rete slecht, maar jij vindt 'm waarschijnlijk wel goed.quote:
Nee, die vind ik ook slecht.quote:Op zondag 8 november 2009 23:30 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ken je de remix van Fedde op Praise You? Echt rete slecht, maar jij vindt 'm waarschijnlijk wel goed.
Kijkquote:
Die is inderdaad kkslechtquote:Op zondag 8 november 2009 23:30 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ken je de remix van Fedde op Praise You? Echt rete slecht, maar jij vindt 'm waarschijnlijk wel goed.
Chill als achtergrond.quote:
Ja, die shenk wil even meeliften op het succes van andere nummers.quote:Op zondag 8 november 2009 23:31 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Die is inderdaad kkslechtZoeen veel te goedkope beat en het enige goede stukje van het nummer is de 20 sec originele vocals zonder mislukte beat eronder.
quote:Op zondag 8 november 2009 23:32 schreef Skylark. het volgende:
We mogen de foto niet meer postenquote:
Dat doen hiphopartiesten namelijk nooitquote:Op zondag 8 november 2009 23:32 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, die shenk wil even meeliften op het succes van andere nummers.
Dat jij mij tracht uit te leggen wat derhalve is vind ik je derhalve een kut user.quote:
Wat is er.quote:
True, zijn remixes zijn allemaal rete slecht. Maar zijn eigen nummers vind ik nog best te harden.quote:Op zondag 8 november 2009 23:32 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, die shenk wil even meeliften op het succes van andere nummers.
Hou je ook niet van slowjams?quote:Op zondag 8 november 2009 23:33 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dat doen hiphopartiesten namelijk nooit.
Godverdommequote:Op zondag 8 november 2009 23:27 schreef swarmahoer het volgende:
heej waarom staat dit niet centraal?
IDD!quote:
Cupid's Chokeholdquote:Op zondag 8 november 2009 23:32 schreef Biels het volgende:
[..]. Ze hebben zoveel beter, kom jij met die faggotry aanzetten.
Daarnet op een hele domme manier veel geld verlorenquote:
Die bedoel ik niet.quote:Op zondag 8 november 2009 23:34 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Cupid's Chokehold. Te erg gejat van Supertramp
.
Wat is dat en voor welke gelegenheid?quote:Op zondag 8 november 2009 23:34 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hou je ook niet van slowjams?
Kom je zo lekker van in de mood.
Heel stom, maar ik kan nu even geen goed nummer bedenken behalve:quote:Op zondag 8 november 2009 23:35 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Wat is dat en voor welke gelegenheid?
JAquote:
Homo.quote:Op zondag 8 november 2009 23:36 schreef Skylark. het volgende:
Als ik wil slapen draai ik Katie Melua.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zó, dat is eruit.
quote:Op zondag 8 november 2009 23:36 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Heel stom, maar ik kan nu even geen goed nummer bedenken behalve:
Voor de gelegenheid sex.
Paolo Nutiniquote:
Ik ben net lekker in bad geweest en de nieuwste Project Runway aflevering gekeken yes!quote:
Oh nee, dat vind ik niksquote:Op zondag 8 november 2009 23:36 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Heel stom, maar ik kan nu even geen goed nummer bedenken behalve:
Voor de gelegenheid sex.
Die iemand heeft vast veel sexquote:Op zondag 8 november 2009 23:37 schreef Biels het volgende:
[..]
Iemand heeft me ooit verteld dat je dan altijd deze moet gebruiken.
Ja hij is wel goed. John mayerquote:Op zondag 8 november 2009 23:37 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Paolo Nutini
Er zijn maar weinig mensen die hem echt goed vinden. Deze vind ik ook tof:
Oeh, lekkerquote:Op zondag 8 november 2009 23:37 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik ben net lekker in bad geweest en de nieuwste Project Runway aflevering gekeken yes!
En ik heb Atonement nog steeds niet gekekenkomt er maar niet van, nu is het ook al weer half 12. Of zal ik het stiekem toch nog doen
Nu eerst tijd voor chocolade Cruesli, want dat kan wel prima rond middernacht
Dat deuntje lijkt op Tainted Love.quote:Op zondag 8 november 2009 23:37 schreef Biels het volgende:
[..]
Iemand heeft me ooit verteld dat je dan altijd deze moet gebruiken.
quote:Op zondag 8 november 2009 23:39 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Waarom luister je niet gangster muziek? Je verpest mijn beeld van je.
HE WAT?quote:Op zondag 8 november 2009 23:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
JA
Het is weer capslock -dag?
Hij is goaf!quote:Op zondag 8 november 2009 23:37 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Paolo Nutini
Er zijn maar weinig mensen die hem echt goed vinden. Deze vind ik ook tof:
De enige goede mixtape is op Volle Toerenquote:
Pendulumquote:Op zondag 8 november 2009 23:38 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Oh nee, dat vind ik niks.
Deze(op 1.10):
Ik zoek al heel lang naar een Pendulum-alternatief, maar ik vond hun album niet zo goed maar op Pinkpop (waar ik niet was) vond ik ze welquote:Op zondag 8 november 2009 23:42 schreef Maisnon het volgende:
Als je dat oude Pendulum album leuk vind dan is veel van Noisia ook tof.
Dit is net alsof een electronische tijger met een roestige drilboor een dikke vrouw een liposuctie geeft, op een positieve manier.
Ik dacht even dat je Gino Pietermaai weer ging postenquote:
quote:
Ik stop. Wat krijg ik?quote:Op zondag 8 november 2009 23:45 schreef Allure_ het volgende:
Stop nou met die kanker youtube posts. Het boeit niemand wat de smaak van een ander is.
Ik klik er dan ook bijna nooit opquote:Op zondag 8 november 2009 23:45 schreef Allure_ het volgende:
Stop nou met die kanker youtube posts. Het boeit niemand wat de smaak van een ander is.
Godverdomme, ik ben ook altijd te laat.quote:Op zondag 8 november 2009 23:45 schreef Allure_ het volgende:
Ik kan daar heel goed naar luisteren, maar het heeft geen climaxquote:Op zondag 8 november 2009 23:46 schreef Maisnon het volgende:
Misschien hier iets Skylarks? Het is allemaal langzamer en meer op een house tempo, dus dat ontbreekt misschien aan je 'knallen'maar kwa rauwheid en volume zit het wel snor
quote:Op zondag 8 november 2009 23:44 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je Gino Pietermaai weer ging posten.
Ahhh, daar wil ik heen!quote:Op zondag 8 november 2009 23:44 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Zo mooi.![]()
Hij komt binnenkort waarschijnlijk wel deze kant op nieuwe cd komt eraan.
Spuitelfjequote:Op zondag 8 november 2009 23:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
Godverdomme, ik ben ook altijd te laat.!
Ik heb het een minuut geleden gepostquote:Op zondag 8 november 2009 23:47 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik kan daar heel goed naar luisteren, maar het heeft geen climax. Dat heb ik met house ook, ik hou niet van minimal, maar wel bijvoorbeeld van Irish - La Fuente.
Ja weet ik, maar ik skip altijd snel door liedjes en dan weet ik vrijwel meteen of de klik er isquote:Op zondag 8 november 2009 23:49 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik heb het een minuut geleden gepostals je dan al die conclusie getrokken hebt. Er zitten juist heel veel climaxen in hun muziek.
Nouja, dan laat maar
Haha, ik moest lachen toen ik het gepost hadquote:Op zondag 8 november 2009 23:50 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wie is er nou nog maagd tegenwoordig?
Ik kan alleen mezelf aanbieden.
Gers en broekpaling.quote:Op zondag 8 november 2009 23:50 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik heb het net wel even geluisterd en het klinkt opzich wel prima alhoewel ik er zelf niet echt vaak naar zal luisteren. Iets teveel hardcore achtige elementenquote:Op zondag 8 november 2009 23:49 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik heb het een minuut geleden gepostals je dan al die conclusie getrokken hebt. Er zitten juist heel veel climaxen in hun muziek.
Nouja, dan laat maar
Uhm oke. Is goed dit komt heel fout over weet je dat. I like it a lot.quote:Op zondag 8 november 2009 23:50 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik kan alleen mezelf aanbieden.
1) Ze doen niet meer aan OP'squote:Op zondag 8 november 2009 23:50 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Hey waarom staat mijn UI nog niet in de OP?
Hey Luur!quote:
Ik weet het, ja. Wat ga je er nu mee doen?quote:Op zondag 8 november 2009 23:51 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Uhm oke. Is goed dit komt heel fout over weet je dat. I like it a lot.
Nou niks. Hoezo heb je iets in gedachte?quote:Op zondag 8 november 2009 23:52 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik weet het, ja. Wat ga je er nu mee doen?
Ik had vakantie, 2 wekenquote:
Sommige mensen hebben foto gekregen van php.quote:Op zondag 8 november 2009 23:52 schreef Maisnon het volgende:
Wie is er ontmaskerd vraag ik me ook af
Zeker geen Paper Plane.quote:Op zondag 8 november 2009 23:53 schreef Allure_ het volgende:
Als Maisnon in dit topic post ga ik altijd M.I.A luisteren. Ik vergeet altijd hoe leuk haar muziek is
.
Paper Plane is chill.quote:
Oeh lekkerquote:
Nee, ik geef mezelf aan jou. Dan is het toch aan jou wat er gebeurdquote:Op zondag 8 november 2009 23:53 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Nou niks. Hoezo heb je iets in gedachte?
Oh, ik dacht dat Zotheid eigenlijk een heel lekker wijf bleek te zijn (eens een keer wat anders). Wat een tegenvaller.quote:Op zondag 8 november 2009 23:53 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben foto gekregen van php.
Ja, tripje van New York naar Miami!quote:
Ja dat is het zeker. Maar het is er wel eindelijk van gekomen.quote:Op zondag 8 november 2009 23:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat Zotheid eigenlijk een heel lekker wijf bleek te zijn (eens een keer wat anders). Wat een tegenvaller.
Jimmy?quote:Op zondag 8 november 2009 23:53 schreef Allure_ het volgende:
Als Maisnon in dit topic post ga ik altijd M.I.A luisteren. Ik vergeet altijd hoe leuk haar muziek is
.
Ik vind er heel veel leuk. Galang, Bird Flu, Sunshowers, Bucky done gun, Boyz, World Town. Paper planes ook welquote:
Van onder ben ik wel neger. Dus je hoeft je beeld niet helemaal te veranderen.quote:Nee, ik geef mezelf aan jou. Dan is het toch aan jou wat er gebeurd.
Hahahahhaha heb je een bruine piemelquote:Op zondag 8 november 2009 23:56 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Van onder ben ik wel neger. Dus je hoeft je beeld niet helemaal te veranderen.
Ja Anaquote:Op zondag 8 november 2009 23:57 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Hahahahhaha heb je een bruine piemel
Ja ik ga altijd los in da club als ik die hoorquote:
Heb je zulke zwarte voeten van het veel te weinig wassen?quote:Op zondag 8 november 2009 23:56 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Van onder ben ik wel neger. Dus je hoeft je beeld niet helemaal te veranderen.
Klinkt heel erg tof.quote:
Als je 2 weken weg bent geweest, dan heb je heel wat gemist. Zotheid heeft met Crack_ gemeet waarna nog een paar meets bij Zot thuis volgde en dit weekend is Zot naar Crack_ toe gegaanquote:Op zondag 8 november 2009 23:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat Zotheid eigenlijk een heel lekker wijf bleek te zijn (eens een keer wat anders). Wat een tegenvaller.
Doei BTquote:Op zondag 8 november 2009 23:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja ik ga altijd los in da club als ik die hooroehhh ik was donderdag uit en toen draaiden ze Tarantula, geniaal
![]()
!
En nu ga ik slapen, kusjes![]()
!
Koeziekoezie .quote:Op zondag 8 november 2009 23:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja ik ga altijd los in da club als ik die hooroehhh ik was donderdag uit en toen draaiden ze Tarantula, geniaal
![]()
!
En nu ga ik slapen, kusjes![]()
!
Was het ook zeker wel. Maar volgende keer wat langer in New York.quote:
Wad ze fuuk?quote:Als je 2 weken weg bent geweest, dan heb je heel wat gemist. Zotheid heeft met Crack_ gemeet waarna nog een paar meets bij Zot thuis volgde en dit weekend is Zot naar Crack_ toe gegaan
Of aan Friesland.quote:Op zondag 8 november 2009 23:56 schreef Skylark. het volgende:
Ik vind het hoge hiphop-gehalte in deze SC wel vreemd. Misschien ligt het inderdaad aan Limburg.
Ja sorry, ik dacht dat je dat zeiquote:Op maandag 9 november 2009 00:00 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
We hebben het toch over ons twee. Waarom gelijk mijn moeder erbij halen.
Waarom leven wij in zulke achterlijke provinciesquote:
Serieus? Hij had toch al een vriendin of niet?quote:Op zondag 8 november 2009 23:58 schreef Skylark. het volgende:
... en ze hebben nu een heuse relatie.
Geen idee, maar ze hebben een relatie.quote:Op maandag 9 november 2009 00:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Serieus? Hij had toch al een vriendin of niet?
Als ik je zou hebben zou ik je uit eten meenemen. Vervolgens gaan we ergens wat drinken. (Het is zomer) Ik zou daarna even met je gaan wandelen terwijl de zon onder gaat.quote:Op maandag 9 november 2009 00:00 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja sorry, ik dacht dat je dat zei.
Het niveau omhoog krikken.quote:Op maandag 9 november 2009 00:01 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Waarom leven wij in zulke achterlijke provincies.
Wanneer komt het leuke gedeelte?quote:Op maandag 9 november 2009 00:03 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Als ik je zou hebben zou ik je uit eten meenemen. Vervolgens gaan we ergens wat drinken. (Het is zomer) Ik zou daarna even met je gaan wandelen terwijl de zon onder gaat.
quote:Op maandag 9 november 2009 00:03 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Geen idee, maar ze hebben een relatie.
Die romantische aanpak werkt niet bij haarquote:Op maandag 9 november 2009 00:03 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Als ik je zou hebben zou ik je uit eten meenemen. Vervolgens gaan we ergens wat drinken. (Het is zomer) Ik zou daarna even met je gaan wandelen terwijl de zon onder gaat.
Ik weet toch niet wat je leuk vind. Daarvoor zijn het eten het drinken en de wandeling. Daar kan ik mij op aanpassen en je geven wat je wilt.quote:
Dat klinkt goedquote:Op maandag 9 november 2009 00:05 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ik weet toch niet wat je leuk vind. Daarvoor zijn het eten het drinken en de wandeling. Daar kan ik mij op aanpassen en je geven wat je wilt.
Ik ben aan het uitvogelen hoe ik dit moet aanpakken. Dit helpt me al op weg.quote:Op maandag 9 november 2009 00:04 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Die romantische aanpak werkt niet bij haar. Trust me. Je moet haar dagelijks een pak slaag geven.
1.94 Dat is het meest bepalende?quote:Op maandag 9 november 2009 00:06 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dat klinkt goed. Hoe lang ben je?
Gevaarlijke uitspraak dit. Voor je het weet loopt ze met jouw pinpas en/of creditcard door de winkelstraat.quote:Op maandag 9 november 2009 00:05 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Daar kan ik mij op aanpassen en je geven wat je wilt.
Sarcastisch, maar niet te. Ondernemend, spontaan, maar ook weer niet teveel praten.quote:Op maandag 9 november 2009 00:06 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ik ben aan het uitvogelen hoe ik dit moet aanpakken. Dit helpt me al op weg.
Ik ben een buitenlander. Eerder dat ik met haar pinpas wegloop.quote:Op maandag 9 november 2009 00:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Gevaarlijke uitspraak dit. Voor je het weet loopt ze met jouw pinpas en/of creditcard door de winkelstraat.
SHE'S A MAN EATERRRquote:Op maandag 9 november 2009 00:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Gevaarlijke uitspraak dit. Voor je het weet loopt ze met jouw pinpas en/of creditcard door de winkelstraat.
En verder?quote:Op maandag 9 november 2009 00:07 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee, het is wel bepalend.
Maar 1.94 klinkt heel goed.
KAUSE ZHE WORKS HARTquote:
Dat is in ieder geval de goede aanpak.quote:Op maandag 9 november 2009 00:08 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ik ben een buitenlander. Eerder dat ik met haar pinpas wegloop.
Ja en ze hebben een relatie.quote:Op maandag 9 november 2009 00:09 schreef afcajos het volgende:
Lol wat lees ik nou, heeft zotheid met crack gemeet?Heeft ie haar nog gegeven?
quote:
DATquote:
Vice Cityquote:Op maandag 9 november 2009 00:11 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
![]()
Oh en wie weet in welk bazenspel dit nummer voorkomt krijgt ook props.
Wat liefquote:
Met pics graag.quote:Op maandag 9 november 2009 00:11 schreef Allure_ het volgende:
Ik ga Skylark morgen meeten. Kan ik dat hier ook lekker uitgebreid vertellen.
Eerst raden.quote:
21 en 1.74.quote:Op maandag 9 november 2009 00:11 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
20. De vragen die jij stelde wil ik ook antwoorden op hebben van jou.
Neequote:Op maandag 9 november 2009 00:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Serieus? Hij had toch al een vriendin of niet?
Comment lezer.quote:
GTA?quote:Op maandag 9 november 2009 00:11 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
![]()
Oh en wie weet in welk bazenspel dit nummer voorkomt krijgt ook props.
10 tegen 1 dat ik je niet tegenkom en 10 tegen 1 dat ik je niet herken.quote:Op maandag 9 november 2009 00:11 schreef Allure_ het volgende:
Ik ga Skylark morgen meeten. Kan ik dat hier ook lekker uitgebreid vertellen.
GTA is een van de weinige spellen waarbij je dit zou kunnen verwachten. Maar ik heb het inderdaad van wiki geplukt.quote:
Jaquote:Op maandag 9 november 2009 00:12 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Er is weer een goed gesprek bezig zie ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn muis verandert soms in een zwart blok, ipv een pijltje.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Toch vreemd ik had eerder verwacht dat jij en Zot wat zouden krijgen.quote:Op maandag 9 november 2009 00:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee!!
Of..
Misschien wel...
Wie zal het weten...?
Ik herken jou wel.quote:Op maandag 9 november 2009 00:13 schreef Skylark. het volgende:
[..]
GTA?
[..]
10 tegen 1 dat ik je niet tegenkom en 10 tegen 1 dat ik je niet herken.
Yea right.quote:Op maandag 9 november 2009 00:14 schreef Skylark. het volgende:
WHOLY FUCK![]()
![]()
![]()
IK HEB GEWOON GOED GEGOKT.
Ik meen het boy. Maar geloof me maar niet.quote:
Ik hoef niet te wachten op het perron hé. Ik steek meteen over, rennend zodat je me niet herkent want ik ben lelijk, vraag Jos.quote:
Eensch.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |