Dit slaat dan weer nergens op.quote:Op zondag 8 november 2009 22:50 schreef phpmystyle het volgende:
Omdat je het wou. Komt ie dan he.
Skylark vormt het cliche beeld van het Nederlandse straat tuig. Kristalletje in de oren en lilwayne uit de spiekersZoiets is het, en dan te denken dat het uni doet
![]()
is dit ook weer gezegd.
Hij heeft geen kristalletje in de oren. Hij luistert niet naar Lil Wayne.quote:Op zondag 8 november 2009 22:50 schreef phpmystyle het volgende:
Omdat je het wou. Komt ie dan he.
Skylark vormt het cliche beeld van het Nederlandse straat tuig. Kristalletje in de oren en lilwayne uit de spiekersZoiets is het, en dan te denken dat het uni doet
![]()
is dit ook weer gezegd.
Net te laat, we gaan nu naar volgende onderwerp.quote:
Bek houden, bolle.quote:Op zondag 8 november 2009 22:53 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Jij bent de grap. Boh dat was een goede Seagal.![]()
![]()
Umm, ik ben het hele jaar door redelijk bruin, maar ik was dat jaar wel naar Rimini en Valfréjus geweest.quote:Op zondag 8 november 2009 22:52 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je bent wel opvallend bruin, of ben je met je matties naar ibiza wezen spacen?
Ja,quote:Op zondag 8 november 2009 22:52 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ahh oke.
Maar dat zeiden ze dus allemoal!
Ho, jou wou ik quoten.quote:Op zondag 8 november 2009 22:53 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Net te laat, we gaan nu naar volgende onderwerp.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-
quote:Op zondag 8 november 2009 22:54 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik wil ook gedisst worden door php.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
Ik dacht dat je het al vergeten was.quote:Op zondag 8 november 2009 22:54 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Hou zelf je bek! Want jij bent gewoon heel lelijk. Daar ben ik achter gekomen!
Ik wil ook gedisst worden door php.Sang wie is deze suri?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
Ik wil ook gedisst worden door php.Je wilt gewoon complimentjes he.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik wil ook gedisst worden door php.Valt weinig te zeggen, of het krijgt een hoog gehalte van "wie een hond wil slaan kan altijd een stok vinden" behalve dan die afzichtelijk ketting.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
Ik duik het liefst met je in bed.quote:Op zondag 8 november 2009 22:55 schreef Biels het volgende:
php, vind je ook dat je knapper bent dan ik?
Ik wil ook naar de provincie!quote:Op zondag 8 november 2009 22:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja,
jij ook.
Over 10 jaar, oid.
Ik snap je post niet.quote:Op zondag 8 november 2009 22:55 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Valt weinig te zeggen, of het krijgt een hoog gehalte van "wie een hond wil slaan kan altijd een stok vinden" behalve dan die afzichtelijk ketting.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |