Otis. Jij bent een knappe jongen.quote:Op zondag 8 november 2009 22:45 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Jij mag ook maar ik wil het ook graag van hem horen. Hij is immers toch wel een van de mooiere mensen hier op Fok.![]()
Die kan ik ook nog wel edittenquote:Op zondag 8 november 2009 22:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Als we remlof nou eens die ene post van IQM laten editten en hem laten geloven dat hij die fout nooit gemaakt heeft.
Welk meisje van 14 heeft Jos niet op Hyves?quote:Op zondag 8 november 2009 22:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Jos heeft het zusje van mijn ex op hyves. En die is 14.![]()
Ik had het over die etenswaren,quote:Op zondag 8 november 2009 22:46 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Wel!
Ik heb gelijk de halve familie gezien.
Dan ik.quote:
Als hij als 'Taaldokter' terug komt mag hij wegblijven van mij.quote:Op zondag 8 november 2009 22:47 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Die kan ik ook nog wel edittenmaar dat gelooft IQM nooit
en kom op guys, IQM is toch nooit helemaal weg
!
Chai, vind jij mij ook lelijker dan php? Dan ga ik namelijk echt krassen en snijden en huilenquote:Op zondag 8 november 2009 22:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Als hij als 'Taaldokter' terug komt mag hij wegblijven van mij.
Nee, de verkeerd control-v link plakkenquote:Op zondag 8 november 2009 22:50 schreef Otis2.0 het volgende:
Is dit de SC waarin we allemaal een foto gaan posten?
Wat een lelijk schilderij.quote:
Nee.quote:Op zondag 8 november 2009 22:49 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Chai, vind jij mij ook lelijker dan php? Dan ga ik namelijk echt krassen en snijden en huilen.
Ik heb geen oorbel en luister voornamelijk drum&bass, indie en classic rock. Ik doe daadwerkelijk uni.quote:Op zondag 8 november 2009 22:50 schreef phpmystyle het volgende:
Omdat je het wou. Komt ie dan he.
Skylark vormt het cliche beeld van het Nederlandse straat tuig. Kristalletje in de oren en lilwayne uit de spiekersZoiets is het, en dan te denken dat het uni doet
![]()
is dit ook weer gezegd.
Jij moet niet zo'n tekenaar worden bij de politie.quote:Op zondag 8 november 2009 22:50 schreef phpmystyle het volgende:
Omdat je het wou. Komt ie dan he.
Skylark vormt het cliche beeld van het Nederlandse straat tuig. Kristalletje in de oren en lilwayne uit de spiekersZoiets is het, en dan te denken dat het uni doet
![]()
is dit ook weer gezegd.
Hij is kapot bij mijquote:Op zondag 8 november 2009 22:51 schreef Chuck_Norris het volgende:
Zie nu pas dat Sky en Otis dezelfde ketting hebben
Dat hadden wij allang door.quote:Op zondag 8 november 2009 22:51 schreef Chuck_Norris het volgende:
Zie nu pas dat Sky en Otis dezelfde ketting hebben
Je bent wel opvallend bruin, of ben je met je matties naar ibiza wezen spacen?quote:Op zondag 8 november 2009 22:51 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik heb geen oorbel en luister voornamelijk drum&bass, indie en classic rock. Ik doe daadwerkelijk uni.
Ahh oke.quote:Op zondag 8 november 2009 22:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik had het over die etenswaren,
gij multiquote
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |