Ja, duh.quote:Op zondag 8 november 2009 22:56 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik wil ook naar de provincie!
Ik vond Dommelen best mooi.
Duh, en onze badkamerquote:Op zondag 8 november 2009 22:56 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik wil ook naar de provincie!
Ik vond Dommelen best mooi.
quote:Op zondag 8 november 2009 22:58 schreef Skylark. het volgende:
Hoe krijgen Zotheid en 4ebe het toch altijd voor elkaar compleet langs het topic heen te posten.
Nee maar eerlijk. Ik oordeel jou en jij mij. Deal?quote:Op zondag 8 november 2009 22:58 schreef phpmystyle het volgende:
Jullie zijn allemaal hartstikke knap
Zet die met S samen in je fobo.quote:Op zondag 8 november 2009 22:58 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Dan zou ik ze wel in mijn fotoboek zetten.
Brabant joah!quote:Op zondag 8 november 2009 22:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, duh.
Alleen niet naar brabant, maar provincie Utrecht.
MAG IK OOK EEN PAAR "OMG JE BENT KAAL!!!11"GRAPJES?quote:Op zondag 8 november 2009 22:58 schreef Skylark. het volgende:
Hoe krijgen Zotheid en 4ebe het toch altijd voor elkaar compleet langs het topic heen te posten.
Klopt.quote:
Die foto van mij zegt niet veel.quote:Op zondag 8 november 2009 22:58 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Nee maar eerlijk. Ik oordeel jou en jij mij. Deal?
(Of jij mij alleen, zelf weten)
Eerlijk. Dus mooi.quote:Op zondag 8 november 2009 23:00 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Die foto van mij zegt niet veel.
Ik ben redelijk normaal ik lijk inderdaad dik op die foto. Maar ben 180cm a 85 KG, voor de rest heb ik goede kop met fatsoenlijk haar. Ik ben geen mooiboy nee maar heb gelukkig ook geen emimich factor.
Ik ga niet over jou oordelen, het enige wat ik zeg is dat ik je niet lelijk vindt.
Maar dan moet ik elke keer naar Leiden voor college.quote:
quote:Op zondag 8 november 2009 23:01 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Iets meer bescheidenheid zou op z'n plaats zijn.
Objection.quote:Op zondag 8 november 2009 23:00 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Die foto van mij zegt niet veel.
Ik ben redelijk normaal ik lijk inderdaad dik op die foto. Maar ben 180cm a 85 KG, voor de rest heb ik goede kop met fatsoenlijk haar. Ik ben geen mooiboy nee maar heb gelukkig ook geen emimich factor.
Ik ga niet over jou oordelen, het enige wat ik zeg is dat ik je niet lelijk vindt.
Ik meen het. Maarja, "Het is makkelijker om atomen te splitsen dan de zelfingenomenheid van mensen te veranderen", zoals je sig zegt.quote:
Gast ff serieus, je doet alsof je kankerlekker bent.quote:Op zondag 8 november 2009 23:02 schreef phpmystyle het volgende:
Laten we eerlijk zijn, dit had niemand gedacht. De internet hero is geen lelijk dier.
Ik zei het toch!quote:Op zondag 8 november 2009 23:02 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik zeg sexy omdat je lijkt op een turk.
Uhh? Dat is jouw mening...quote:Op zondag 8 november 2009 23:02 schreef phpmystyle het volgende:
Laten we eerlijk zijn, dit had niemand gedacht. De internet hero is geen lelijk dier.
Dat is nooit gezegd. Jij maakt dat er van. Ik geef ook geen oordeel maar dit kan je niet zeggen.quote:Op zondag 8 november 2009 23:02 schreef phpmystyle het volgende:
Wat denk je zelf dat "een emimichje doen" betekent?quote:Op zondag 8 november 2009 23:01 schreef phpmystyle het volgende:
Wat houdt de tt eigenlijk in?
NEEquote:Op zondag 8 november 2009 22:59 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Brabant joah!
Alleen Eindhoven is best wel lelijk.
[..]
MAG IK OOK EEN PAAR "OMG JE BENT KAAL!!!11"GRAPJES?
[..]
Klopt.
Rokeren. Je verwacht een koning, maar krijgt een toren.quote:Op zondag 8 november 2009 23:03 schreef Biels het volgende:
[..]
Wat denk je zelf dat "een emimichje doen" betekent?
Dankje. En nog meer dank Ik heb altijd al op een turk willen lijken.quote:Op zondag 8 november 2009 23:02 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik zeg sexy omdat je lijkt op een turk.
Je mag best oordelen, mits fatsoenlijk. Het maakt mij niet zo veel wat mensen vinden mits ze het menen en het geen geschreeuw is.quote:Op zondag 8 november 2009 23:03 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Dat is nooit gezegd. Jij maakt dat er van. Ik geef ook geen oordeel maar dit kan je niet zeggen.
Turken zijn geen negers, Skylark.quote:Op zondag 8 november 2009 23:03 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik zei het toch!![]()
Niggahluv. En het is een Serviër.![]()
Ik heb er vrede mee is zo gepastquote:Op zondag 8 november 2009 23:04 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je mag best oordelen, mits fatsoenlijk. Het maakt mij niet zo veel wat mensen vinden mits ze het menen en het geen geschreeuw is.
Ik weet hoe ik eruit zie en daar heb ik vrede mee.
Eindhoven is wel lelijk.quote:
Bosnier.quote:Op zondag 8 november 2009 23:03 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik zei het toch!![]()
Wel een beetje. Ik bedoel met negers alle Arabische en Afrikaanse mensen.quote:
Misschien had ik een synoniem moeten gebruikenquote:
Hoezo is een turk een neger?quote:Op zondag 8 november 2009 23:03 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik zei het toch!![]()
Ik wilde even recalcitrant doen.quote:Op zondag 8 november 2009 23:05 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Eindhoven is wel lelijk.
Glow was wel keigoaf!
Oke, dank je.
Dat weet je heulemaal niet.
Toch?
Dat is ook de juiste instelling.quote:Op zondag 8 november 2009 23:04 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je mag best oordelen, mits fatsoenlijk. Het maakt mij niet zo veel wat mensen vinden mits ze het menen en het geen geschreeuw is.
Ik weet hoe ik eruit zie en daar heb ik vrede mee.
Ik vind je aan de dikke kant. Verder vind ik je qua gezicht niet bepaald een mooi uiterlijk hebben, en wat ik je hier op het forum heb zien posten, is je innerlijk ook niet je van het. Maargoed, als jij er maar vrede mee hebt.quote:Op zondag 8 november 2009 23:04 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je mag best oordelen, mits fatsoenlijk.
Ik meen het en ik schreeuw niet.quote:Het maakt mij niet zo veel wat mensen vinden mits ze het menen en het geen geschreeuw is.
quote:Ik weet hoe ik eruit zie en daar heb ik vrede mee.
quote:Op zondag 8 november 2009 23:05 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Bosnier.![]()
Verder niks tegen serven. Leuk Sky.
Jij, mallerd!quote:Op zondag 8 november 2009 23:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wilde even recalcitrant doen.
Oftewel infantiel.
KNGGGGRRRTTT
* BP
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |