Ait cool. Is Berserker handig voor een tank?quote:Op zondag 8 november 2009 22:30 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ohrgen is al een berserker, en hij zal je die class ws ook leren als je een warrior bent.
Als je naar de skills kijkt is Champion beter voor een tank.quote:Op zondag 8 november 2009 22:32 schreef Cudles het volgende:
Ait cool. Is Berserker handig voor een tank?
Jaquote:Op zondag 8 november 2009 23:38 schreef Chocobo het volgende:
Misschien morgen,... dinsdag? Bezorgen ze op maandag ook games?
Als vrouw kan je niet met Morrigan naar bed, wel met een van de andere vrouwen die je in je party krijgt. En anders kan je nog naar het bordeel toequote:Op maandag 9 november 2009 09:41 schreef Strolie75 het volgende:
Ik zit er aan te denken om opnieuw te beginnen. Ik heb er nu zo’n 9 uur opzitten en heb wat keuzes gemaakt waar ik spijt van heb. Vooral het character dat ik heb gemaakt, zo’n standaard Schwarzeneger look-a-like Warrior, vind ik niet zo leuk om te spelen. Niet vanwege het spel, maar omdat ik eigenlijk altijd zo'n type character maak. Tijd voor wat anders!
Ik neig om een Rogue te maken. Dual wielden, wat meer stealth gameplay en van een afstand pijl en boog schieten terwijl Alistair als tank optreed! Ik ga wel weer voor de Human Origin. Is toch wel een erg leuke verhaallijn, en ik wil graag zien hoe deze afloopt.
Stel ik maak een vrouwelijke character...moet ik dan met die Alistair naar bedOf behoort Morgana nog tot de mogelijkheden.
![]()
Dat was niet echt mijn vraag hequote:Op maandag 9 november 2009 10:35 schreef -Dries- het volgende:
Als je meer actie wil kan je beter MW2 kopen
Ik heb het spel geleend en heel even gespeeld, maar ik vind dat er ook wel erg veel gekletst wordt, maar misschien is dat alleen in het begin.quote:Op maandag 9 november 2009 10:20 schreef stbabylon het volgende:
(Don't get me wrong, het draagt zeker bij, en ik waardeer het ook. Alleen de verhouding knokken <> kletsen bevalt me niet)
Yep. Zwaaaaaaaaaaaaaaar irritant!quote:Op maandag 9 november 2009 11:23 schreef -Dries- het volgende:
Twijfel tussen een Rogue en een Warrior. Had ergens gelezen dat alleen rogues kistjes kunnen openen, dus betekend dat dat als ik Warrior ben dat ik in het begin zonder party members geen kistjes kan openen?
quote:Op maandag 9 november 2009 11:25 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Yep. Zwaaaaaaaaaaaaaaar irritant!
Elf Mage krijg je pas vrij laat een Rogue.quote:Op maandag 9 november 2009 11:25 schreef -Dries- het volgende:
[..]
![]()
Dat wordt ook maar een Rouge dan denk ik.. Of komt er al snel een rouge in je party?
Ik kreeg vrij snel een Rogue erbij, in het eerste suffe dorpje wat je bezoekt.quote:Op maandag 9 november 2009 11:25 schreef -Dries- het volgende:
![]()
Dat wordt ook maar een Rouge dan denk ik.. Of komt er al snel een rouge in je party?
Vond je dat snel?quote:Op maandag 9 november 2009 11:34 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik kreeg vrij snel een Rogue erbij, in het eerste suffe dorpje wat je bezoekt.
En jij bent?quote:Op maandag 9 november 2009 11:34 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Maakt niet uit wat je bent, je komt vanzelf in dat dorpje en dan krijg je haar erbij.quote:Op maandag 9 november 2009 11:36 schreef -Dries- het volgende:
[..]
En jij bent?
Ik ben van plan een Dalish Elf te createn. Elven zijn cool
Die heb ik dus wel in mn party zitten, maar totaal niet gebruiktquote:Op maandag 9 november 2009 11:34 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ook niet misbruikt.quote:Op maandag 9 november 2009 11:58 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Die heb ik dus wel in mn party zitten, maar totaal niet gebruikt
Voor elke kist die je opent/trap die je onklaar maakt krijg je wel 10-50 XP, als je dat combineert met een hoge stealth, hoef je je niet eens zoveel in het midden van het gevecht te plaatsen en krijg je toch genoeg xp om een beetje snel te levellen(in het begin zeker handig).quote:Op maandag 9 november 2009 11:39 schreef kipknots het volgende:
In die kisten zit over het algemeen niet veel bijzonders. Daar moet je je keuze niet van laten afhangen.
quote:Op maandag 9 november 2009 12:01 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
nee, ik heb een vrouwetjes dwerg
Kinky.quote:Leliana
She is a possible companion and romance option for either gender.
http://dragonage.wikia.com/wiki/Leliana
Bedankt, nu twijfel ik weerquote:Op maandag 9 november 2009 12:00 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Voor elke kist die je opent/trap die je onklaar maakt krijg je wel 10-50 XP, als je dat combineert met een hoge stealth, hoef je je niet eens zoveel in het midden van het gevecht te plaatsen en krijg je toch genoeg xp om een beetje snel te levellen(in het begin zeker handig).
Ik gebruik Shale als tank, Wynne als Healer en Leliana als Archer.quote:Op maandag 9 november 2009 12:48 schreef Strolie75 het volgende:
Ik ben nu ook aan het puzzelen voor welke party samenstelling ik wil gaan. Zelf wil ik een sneaky rogue/archer worden. Alistair mag een tank worden. Een mage om te healen is ook wel handig. En ik wil Morrigan erbij houden voor aanvallende magie en als neukertje.
Ow, dat is mooi! Dat wilde ik nog vragen ja!quote:Op maandag 9 november 2009 13:36 schreef torn_Machina het volgende:
De characters buiten je party krijgen ook gewoon exp, dus als je ooit eens wilt wisselen zit je niet met een laag lvl character opgescheept.
Ah gelukkig! Dat was in FFXII zo irritantquote:Op maandag 9 november 2009 13:36 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
De characters buiten je party krijgen ook gewoon exp, dus als je ooit eens wilt wisselen zit je niet met een laag lvl character opgescheept.
Ja, in Haven als je de Urn of sacred ashes gaat halenquote:Op maandag 9 november 2009 13:57 schreef Silv het volgende:
Weet iemand hoe je Blood Magic oid als speciale talent kan unlocken?
Nee, het is eerder.quote:Op maandag 9 november 2009 14:00 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Ja, in Haven als je de Urn of sacred ashes gaat halen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 9 november 2009 14:04 schreef kipknots het volgende:
[..]
Nee, het is eerder.Bedankt !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No resentment ever evened out a weaker hand
quote:Op maandag 9 november 2009 14:04 schreef kipknots het volgende:
[..]
Nee, het is eerder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
Normal op de PC doet 50% friendly fire, daarom mijn eerste pot gisteravond maar met hard begonnen ;p . Echt weer een goed sfeertje in dat spel zeg! Ik kijk weer uit naar hit-and-run tactics, op randjes van AoE knokken, party members met immunity in de AoE, ...; de old-school bag of tricks, a la BG =)quote:
quote:Op maandag 9 november 2009 14:10 schreef Jesse_ het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 9 november 2009 14:19 schreef kipknots het volgende:
[..]Ah checkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
Volgens mij komt veel van de damage van rogues door backstabs. Die doen ze automatisch als je ze achter een vijand zet.quote:Op maandag 9 november 2009 14:25 schreef SpankmasterC het volgende:
Allejeuzus man wat wordt het spel pittig wat later! Die eerste Ogre heeft mn party vaak uitvermoord!
Ik snap trouwens niet hoe het mensen lukt om een Rogue te spelen, stealthy spelen lukt me echt niet (of ik moet continu gecloaked zijn) en vechten vind ik ze vaak te zwak in... Ik ben zoals altijd een mannelijke dwerg warrior, maar misschien dat ik in deze game eens ga proberen om een mage te spelen, laat ik eens gek doen! Eerst de mainquest maar eens afronden!
Warrior is echt de enige class die ik nooit speel.quote:Op maandag 9 november 2009 14:25 schreef SpankmasterC het volgende:
Ik snap trouwens niet hoe het mensen lukt om een Rogue te spelen, stealthy spelen lukt me echt niet (of ik moet continu gecloaked zijn) en vechten vind ik ze vaak te zwak in... Ik ben zoals altijd een mannelijke dwerg warrior, maar misschien dat ik in deze game eens ga proberen om een mage te spelen, laat ik eens gek doen! Eerst de mainquest maar eens afronden!
Yeah dat is zo, maar ik speel RPGs dan ook echt puur voor het verhaal, daarom ook geen MMO's voor mijquote:Op maandag 9 november 2009 14:41 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Warrior is echt de enige class die ik nooit speel.![]()
Het zijn altijd van die standaard characters. Alleen de stats lvlen voor je damage en hp.
Meer hoef je voor een warrior niet te doen om hem effectief te maken.
Dacht ik ook bij die ogre, maar er komen nog veel moeilijkere tegenstandersquote:Op maandag 9 november 2009 14:25 schreef SpankmasterC het volgende:
Allejeuzus man wat wordt het spel pittig wat later! Die eerste Ogre heeft mn party vaak uitvermoord!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |