abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74525867
quote:
Op zondag 8 november 2009 22:30 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

Ohrgen is al een berserker, en hij zal je die class ws ook leren als je een warrior bent.
Ait cool. Is Berserker handig voor een tank?
  zondag 8 november 2009 @ 22:36:49 #2
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_74526028
Ik zou het eg niet weten, ik speel tenslotte met een rogue.
pi_74526489
Iemand nog tips om de high dragon te verslaan?
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
pi_74526875
quote:
Op zondag 8 november 2009 22:32 schreef Cudles het volgende:
Ait cool. Is Berserker handig voor een tank?
Als je naar de skills kijkt is Champion beter voor een tank.
  zondag 8 november 2009 @ 23:38:30 #5
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_74528472
Misschien morgen,... dinsdag ? Bezorgen ze op maandag ook games?
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
pi_74528531
quote:
Op zondag 8 november 2009 23:38 schreef Chocobo het volgende:
Misschien morgen,... dinsdag ? Bezorgen ze op maandag ook games?
Ja
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
pi_74532594
Ik zit er aan te denken om opnieuw te beginnen. Ik heb er nu zo’n 9 uur opzitten en heb wat keuzes gemaakt waar ik spijt van heb. Vooral het character dat ik heb gemaakt, zo’n standaard Schwarzeneger look-a-like Warrior, vind ik niet zo leuk om te spelen. Niet vanwege het spel, maar omdat ik eigenlijk altijd zo'n type character maak. Tijd voor wat anders!

Ik neig om een Rogue te maken. Dual wielden, wat meer stealth gameplay en van een afstand pijl en boog schieten terwijl Alistair als tank optreed! Ik ga wel weer voor de Human Origin. Is toch wel een erg leuke verhaallijn, en ik wil graag zien hoe deze afloopt.

Stel ik maak een vrouwelijke character...moet ik dan met die Alistair naar bed Of behoort Morgana nog tot de mogelijkheden.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_74532749
De game heeft ook best veel raakvlakken met FFXII trouwens. Het gevechtsysteem iig. Morgen kan ik iig erover meepraten!
pi_74532870
quote:
Op maandag 9 november 2009 09:41 schreef Strolie75 het volgende:
Ik zit er aan te denken om opnieuw te beginnen. Ik heb er nu zo’n 9 uur opzitten en heb wat keuzes gemaakt waar ik spijt van heb. Vooral het character dat ik heb gemaakt, zo’n standaard Schwarzeneger look-a-like Warrior, vind ik niet zo leuk om te spelen. Niet vanwege het spel, maar omdat ik eigenlijk altijd zo'n type character maak. Tijd voor wat anders!

Ik neig om een Rogue te maken. Dual wielden, wat meer stealth gameplay en van een afstand pijl en boog schieten terwijl Alistair als tank optreed! Ik ga wel weer voor de Human Origin. Is toch wel een erg leuke verhaallijn, en ik wil graag zien hoe deze afloopt.

Stel ik maak een vrouwelijke character...moet ik dan met die Alistair naar bed Of behoort Morgana nog tot de mogelijkheden.
Als vrouw kan je niet met Morrigan naar bed, wel met een van de andere vrouwen die je in je party krijgt. En anders kan je nog naar het bordeel toe
pi_74533326
Kan niet wachten om hier écht goed voor te gaan zitten. Epic RPGtje wordt dit!
pi_74533345
Ligt het aan mij, of hebben meer mensen de eerste paar uur zoiets van... wanneer mag ik weer vechten... TOE NOU! ik wil knokken!

En dat je dus gelul gaat escapen?

Wordt dat later beter of blijf je meer dan de helft van de tijd naar gelul luisteren?
pi_74533361
(Don't get me wrong, het draagt zeker bij, en ik waardeer het ook. Alleen de verhouding knokken <> kletsen bevalt me niet)
pi_74533678
Als je meer actie wil kan je beter MW2 kopen
pi_74533850
quote:
Op maandag 9 november 2009 10:35 schreef -Dries- het volgende:
Als je meer actie wil kan je beter MW2 kopen
Dat was niet echt mijn vraag he
  Moderator maandag 9 november 2009 @ 10:44:18 #15
9859 crew  Karina
Woman
pi_74533879
quote:
Op maandag 9 november 2009 10:20 schreef stbabylon het volgende:
(Don't get me wrong, het draagt zeker bij, en ik waardeer het ook. Alleen de verhouding knokken <> kletsen bevalt me niet)
Ik heb het spel geleend en heel even gespeeld, maar ik vind dat er ook wel erg veel gekletst wordt, maar misschien is dat alleen in het begin.

Ik was begonnen met een human warrior (female). Zoals gezegd, maar heel even gespeeld, alleen om te proberen, ik ben alleen maar in het kasteel geweest (met de hond en de moeder die je gaat helpen) en stond op het punt bij de volgende locatie verder te gaan, waar je een ritueel moet doen om een Grey Warden te worden.

Het ziet er allemaal goed uit, speelt lekker soepel (ik speel op de PC). Ik denk wel dat ik het spel ga kopen, maar ik wacht even tot de Kerst.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_74534097
Net wat meer ingelezen op http://dragonage.wikia.com/wiki.

Ik ga voor een human rogue zonder tieten! En dan als specialization Assassin of Dueler.
pi_74534999
Twijfel tussen een Rogue en een Warrior. Had ergens gelezen dat alleen rogues kistjes kunnen openen, dus betekend dat dat als ik Warrior ben dat ik in het begin zonder party members geen kistjes kan openen?
pi_74535050
quote:
Op maandag 9 november 2009 11:23 schreef -Dries- het volgende:
Twijfel tussen een Rogue en een Warrior. Had ergens gelezen dat alleen rogues kistjes kunnen openen, dus betekend dat dat als ik Warrior ben dat ik in het begin zonder party members geen kistjes kan openen?
Yep. Zwaaaaaaaaaaaaaaar irritant!
pi_74535082
quote:
Op maandag 9 november 2009 11:25 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Yep. Zwaaaaaaaaaaaaaaar irritant!

Dat wordt ook maar een Rouge dan denk ik.. Of komt er al snel een rouge in je party?
pi_74535317
quote:
Op maandag 9 november 2009 11:25 schreef -Dries- het volgende:

[..]

Dat wordt ook maar een Rouge dan denk ik.. Of komt er al snel een rouge in je party?
Elf Mage krijg je pas vrij laat een Rogue.
pi_74535369
quote:
Op maandag 9 november 2009 11:25 schreef -Dries- het volgende:

Ik kreeg vrij snel een Rogue erbij, in het eerste suffe dorpje wat je bezoekt.
pi_74535434
quote:
Op maandag 9 november 2009 11:34 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Vond je dat snel?

Toen was ik al zo'n 5 uur aan het spelen (waarvan 3 uur kletsen)
pi_74535435
quote:
Op maandag 9 november 2009 11:34 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

En jij bent?

Ik ben van plan een Dalish Elf te createn. Elven zijn cool
pi_74535474
quote:
Op maandag 9 november 2009 11:36 schreef -Dries- het volgende:

[..]

En jij bent?

Ik ben van plan een Dalish Elf te createn. Elven zijn cool
Maakt niet uit wat je bent, je komt vanzelf in dat dorpje en dan krijg je haar erbij.
pi_74535542
In die kisten zit over het algemeen niet veel bijzonders. Daar moet je je keuze niet van laten afhangen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')