Ait cool. Is Berserker handig voor een tank?quote:Op zondag 8 november 2009 22:30 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ohrgen is al een berserker, en hij zal je die class ws ook leren als je een warrior bent.
Als je naar de skills kijkt is Champion beter voor een tank.quote:Op zondag 8 november 2009 22:32 schreef Cudles het volgende:
Ait cool. Is Berserker handig voor een tank?
Jaquote:Op zondag 8 november 2009 23:38 schreef Chocobo het volgende:
Misschien morgen,... dinsdag? Bezorgen ze op maandag ook games?
Als vrouw kan je niet met Morrigan naar bed, wel met een van de andere vrouwen die je in je party krijgt. En anders kan je nog naar het bordeel toequote:Op maandag 9 november 2009 09:41 schreef Strolie75 het volgende:
Ik zit er aan te denken om opnieuw te beginnen. Ik heb er nu zo’n 9 uur opzitten en heb wat keuzes gemaakt waar ik spijt van heb. Vooral het character dat ik heb gemaakt, zo’n standaard Schwarzeneger look-a-like Warrior, vind ik niet zo leuk om te spelen. Niet vanwege het spel, maar omdat ik eigenlijk altijd zo'n type character maak. Tijd voor wat anders!
Ik neig om een Rogue te maken. Dual wielden, wat meer stealth gameplay en van een afstand pijl en boog schieten terwijl Alistair als tank optreed! Ik ga wel weer voor de Human Origin. Is toch wel een erg leuke verhaallijn, en ik wil graag zien hoe deze afloopt.
Stel ik maak een vrouwelijke character...moet ik dan met die Alistair naar bedOf behoort Morgana nog tot de mogelijkheden.
![]()
Dat was niet echt mijn vraag hequote:Op maandag 9 november 2009 10:35 schreef -Dries- het volgende:
Als je meer actie wil kan je beter MW2 kopen
Ik heb het spel geleend en heel even gespeeld, maar ik vind dat er ook wel erg veel gekletst wordt, maar misschien is dat alleen in het begin.quote:Op maandag 9 november 2009 10:20 schreef stbabylon het volgende:
(Don't get me wrong, het draagt zeker bij, en ik waardeer het ook. Alleen de verhouding knokken <> kletsen bevalt me niet)
Yep. Zwaaaaaaaaaaaaaaar irritant!quote:Op maandag 9 november 2009 11:23 schreef -Dries- het volgende:
Twijfel tussen een Rogue en een Warrior. Had ergens gelezen dat alleen rogues kistjes kunnen openen, dus betekend dat dat als ik Warrior ben dat ik in het begin zonder party members geen kistjes kan openen?
quote:Op maandag 9 november 2009 11:25 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Yep. Zwaaaaaaaaaaaaaaar irritant!
Elf Mage krijg je pas vrij laat een Rogue.quote:Op maandag 9 november 2009 11:25 schreef -Dries- het volgende:
[..]
![]()
Dat wordt ook maar een Rouge dan denk ik.. Of komt er al snel een rouge in je party?
Ik kreeg vrij snel een Rogue erbij, in het eerste suffe dorpje wat je bezoekt.quote:Op maandag 9 november 2009 11:25 schreef -Dries- het volgende:
![]()
Dat wordt ook maar een Rouge dan denk ik.. Of komt er al snel een rouge in je party?
Vond je dat snel?quote:Op maandag 9 november 2009 11:34 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik kreeg vrij snel een Rogue erbij, in het eerste suffe dorpje wat je bezoekt.
En jij bent?quote:Op maandag 9 november 2009 11:34 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik kreeg vrij snel een Rogue erbij, in het eerste suffe dorpje wat je bezoekt.
Maakt niet uit wat je bent, je komt vanzelf in dat dorpje en dan krijg je haar erbij.quote:Op maandag 9 november 2009 11:36 schreef -Dries- het volgende:
[..]
En jij bent?
Ik ben van plan een Dalish Elf te createn. Elven zijn cool
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |