Ja.... mijn moeder was kennelijk even kwijt dat oma niet dezelfde rechten heeft als mama, ook al is ze de mama van mamaquote:Op zondag 8 november 2009 22:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
En als 't dan zover is, is 't aan mamma om dat over te brengen.
Fannquote:Op zondag 8 november 2009 22:15 schreef FANN het volgende:
[..]
[RLS SC #061 ] Een super 2009 allemaal !!!!
[RLS SC#62] Happy new year
Stukje modhumor.quote:
Einstein bijvoorbeeld .....quote:Op zondag 8 november 2009 22:15 schreef D. het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die in God geloven, da's bijna hetzelfde
Waarschijnlijk lag dat dan ook aan hemquote:Op zondag 8 november 2009 22:20 schreef Laysa het volgende:
Ik was al heel jong van mn geloof...geen idee waarom eigenlijk maar het was gelijktijdig met mn broer en die is 2 jaar ouder
quote:
Vrouwen zijn iets eerder slim dan jongens, later trekt dat weer bij en dan is het helemaal andersomquote:Op zondag 8 november 2009 22:20 schreef Laysa het volgende:
Ik was al heel jong van mn geloof...geen idee waarom eigenlijk maar het was gelijktijdig met mn broer en die is 2 jaar ouder
nee....het zou zomaar kunnen hij door mij niet meerquote:Op zondag 8 november 2009 22:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Waarschijnlijk lag dat dan ook aan hem
Dan stop ik er maar meequote:
Ik vond het juist heel stoer dat ik het al wist maar mijn zusje nog nietquote:Op zondag 8 november 2009 22:20 schreef Laysa het volgende:
quote:Op zondag 8 november 2009 22:22 schreef Laysa het volgende:
[..]
nee....het zou zomaar kunnen hij door mij niet meer
Ja hoor Schatjequote:Op zondag 8 november 2009 22:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Vrouwen zijn iets eerder slim dan jongens, later trekt dat weer bij en dan is het helemaal andersom![]()
Toen ik er eenmaal achter was (jaar of 12 geloof ik) moest ik van mij ouders mijn kop houden i.v.m mijn jongere zusje, als ik beloofde dat ik dat deed zou ik gewoon mee blijven delen in de kadoortjesvreugde..... Ik heb dus nog 3 jaar gezwegen nadat ik het wistquote:Op zondag 8 november 2009 22:20 schreef Laysa het volgende:
Nee nee, alsjeblief niet. Zo begrijp ik je nog een beetje, als je echt normaal gaat praten raak ik de weg kwijtquote:
Op de stoep.quote:Op zondag 8 november 2009 22:22 schreef Toverheks het volgende:
ik heb geen kachel meer sinds de zomer maar een luxe c.v., waar moet ik nou mijn schoen zetten dan???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |