Ja.... mijn moeder was kennelijk even kwijt dat oma niet dezelfde rechten heeft als mama, ook al is ze de mama van mamaquote:Op zondag 8 november 2009 22:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
En als 't dan zover is, is 't aan mamma om dat over te brengen.
Fannquote:Op zondag 8 november 2009 22:15 schreef FANN het volgende:
[..]
[RLS SC #061 ] Een super 2009 allemaal !!!!
[RLS SC#62] Happy new year
Stukje modhumor.quote:
Einstein bijvoorbeeld .....quote:Op zondag 8 november 2009 22:15 schreef D. het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die in God geloven, da's bijna hetzelfde
Waarschijnlijk lag dat dan ook aan hemquote:Op zondag 8 november 2009 22:20 schreef Laysa het volgende:
Ik was al heel jong van mn geloof...geen idee waarom eigenlijk maar het was gelijktijdig met mn broer en die is 2 jaar ouder
quote:
Vrouwen zijn iets eerder slim dan jongens, later trekt dat weer bij en dan is het helemaal andersomquote:Op zondag 8 november 2009 22:20 schreef Laysa het volgende:
Ik was al heel jong van mn geloof...geen idee waarom eigenlijk maar het was gelijktijdig met mn broer en die is 2 jaar ouder
nee....het zou zomaar kunnen hij door mij niet meerquote:Op zondag 8 november 2009 22:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Waarschijnlijk lag dat dan ook aan hem
Dan stop ik er maar meequote:
Ik vond het juist heel stoer dat ik het al wist maar mijn zusje nog nietquote:Op zondag 8 november 2009 22:20 schreef Laysa het volgende:
quote:Op zondag 8 november 2009 22:22 schreef Laysa het volgende:
[..]
nee....het zou zomaar kunnen hij door mij niet meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |