http://www.telegraaf.nl/b(...)bij_Boerakker__.htmlquote:Lijk op A7 bij Boerakker
Verschillende automobilisten zijn zondagavond tegen half acht op de A7 bij Boerakker over een man gereden.
Hij overleed ter plaatse. Hoe de man, van wie de identiteit nog niet bekend is, op de snelweg terecht is gekomen, is nog onduidelijk.
Zeker vijftien auto's hebben de man geraakt, zo verklaarde een woordvoerder van de politie. De getuigen werden opgevangen in het politiebureau van het nabijgelegen Leek.
Eind augustus kwam zo'n tien kilometer vanaf de plek van het ongeluk, bij Marum, een vrouw om het leven die dezelfde snelweg was opgelopen.
De A7 richting Groningen is voorlopig gesloten ter hoogte van de afslag Boerakker.
Liggen.quote:Op zondag 8 november 2009 21:51 schreef RemcoDelft het volgende:
Wat deed de man daar?
quote:Op zondag 8 november 2009 @ 21:33 schreef superworm het volgende:
[Zeker vijftien auto's hebben de man geraakt]
Sjezus. Soort Karst T. maar dan omgekeerd.
Dat geloof ik best.quote:Op zondag 8 november 2009 22:11 schreef AAA2009 het volgende:
Ik durf te stellen dat in Groningen minstens 1 op de 3 (zwaar) onder invloed rijdt.
Flippin' lefgozer ben jij.quote:Op zondag 8 november 2009 22:11 schreef AAA2009 het volgende:
Ik durf te stellen dat in Groningen minstens 1 op de 3 (zwaar) onder invloed rijdt.
Wij ookquote:Op zondag 8 november 2009 22:14 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Dat geloof ik best.
Ik zou mezelf ook de tering zuipen elke dag als ik in Groningen zou wonen.
dat is echt geen leuk aangezicht.quote:Op zondag 8 november 2009 22:56 schreef Whiskey_Tango het volgende:
15 keer overreden? Dat is dus minstens 30 keer een band er over heen, ik heb medelijden met die reddingswerkers die die gast van de weg mogen schrapen. Meteen een busje pakken met wat medische studenten, hoe zit een mens er van binnen uit, verspreid over een metertje of 30.
Er is 8km afgezet.quote:Op zondag 8 november 2009 22:56 schreef Whiskey_Tango het volgende:
15 keer overreden? Dat is dus minstens 30 keer een band er over heen, ik heb medelijden met die reddingswerkers die die gast van de weg mogen schrapen. Meteen een busje pakken met wat medische studenten, hoe zit een mens er van binnen uit, verspreid over een metertje of 30.
Acht kilometer!?!quote:
ene oprit naar de andere oprit is in het noorden des lands al gauw 8kmquote:Op zondag 8 november 2009 23:17 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Acht kilometer!?!
![]()
Ach bekijk het positief, voor een mens om zo ver "verspreid" te worden moet je wel in heel erg kleine stukjes gereden zijn, het meeste wordt wel van de weg geplukt door wilde dieren. Hebben de artsen er ook niet zo'n last van. Wel minder prettig voor de ochtendspits trouwens, zo'n enorm bloedspoor van hier naar Tokio over de hele weg.![]()
Godver een drempel op de snelweg!?quote:
En op dat tijdstip nog wel wanneer de meeste mensen toch harder rijden als 130 of iets, dan vlieg je daar met de auto op volle snelheid over 30/40cm mens. Nou dat merk je wel hoor..quote:Op zondag 8 november 2009 23:29 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Godver een drempel op de snelweg!?
Die site doet het nietquote:Op zondag 8 november 2009 22:59 schreef gekster het volgende:
(op scheurijzer.nl staan genoeg voorbeelden, op eigen risico bekijken...)
ah is weg.quote:
Godver, mijn drinken over de tafelquote:
quote:Op maandag 9 november 2009 02:08 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Godver, mijn drinken over de tafel
quote:Weet u wat het probleem is. Die ...regering die zonodig milieubesparende idiote maatregelen neemt. Het is al stikkedonker op een heleboel wegen en zeker daar bij Boerakker, waar ik zelf al drie eenden heb doodgeren en bijna met 120 vol op 2 gansen ben afgereden. Je ziet hooguit 50 meter voor je in het donker,dus kun je met 120 nooit remmen voor wat dan ook. En nu bedenken die idioten in Den Haag ook nog eesn iets om NOG meer lichte te willen doven langs wegen> NEEN den haag MEER licht is nodig!!! niks milieu gezeik!
Scheurijzerquote:Op zondag 8 november 2009 22:59 schreef gekster het volgende:
[..]
dat is echt geen leuk aangezicht.
als zo'n man tussen wiel en wielkast word gegrepen of bleeft steken dan heb je een mega rotzooi waar je ook als arts niet vrolijk van word.
(op scheurijzer.nl staan genoeg voorbeelden, op eigen risico bekijken...)
quote:
doet het niet meerquote:
Gevalletje rijbewijs inleveren dusquote:Op maandag 9 november 2009 03:13 schreef Loedertje het volgende:
Reactie telegraafsite
Weet u wat het probleem is. Die ...regering die zonodig milieubesparende idiote maatregelen neemt. Het is al stikkedonker op een heleboel wegen en zeker daar bij Boerakker, waar ik zelf al drie eenden heb doodgeren en bijna met 120 vol op 2 gansen ben afgereden. Je ziet hooguit 50 meter voor je in het donker,dus kun je met 120 nooit remmen voor wat dan ook. En nu bedenken die idioten in Den Haag ook nog eesn iets om NOG meer lichte te willen doven langs wegen> NEEN den haag MEER licht is nodig!!! niks milieu gezeik!
Idd, je bumper zal maar kapot gaanquote:Op maandag 9 november 2009 15:35 schreef MinderMutsig het volgende:
Als je er rijdt is het minder grappig kan ik je vertellen.
Ik kwam er gisteravond langs en toen reed er zo'n veegwagen.quote:Op zondag 8 november 2009 22:56 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Dat inderdaad.quote:Op maandag 9 november 2009 15:46 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Gevalletje rijbewijs inleveren dus.
Als je vindt dat je mét gebruik van je koplampen nog steeds te weinig zicht hebt om 120 km/h te kunnen rijden, en je blijft toch 120 km/h rijden, dan ben je een gevaar op de weg.
Kwestie van nog meer snelheid minderen dus. Je hoort iets niet 'te laat' te zien.quote:Op maandag 9 november 2009 15:49 schreef RealZeus het volgende:
Dat inderdaad.
Maar even voor de duidelijkheid: het was gisteravond wel behoorlijk mistig, dat verklaart misschien waarom mensen hem te laat zagen.
Maar stilstaande dingen en mensen zijn geen dingen waar je je snelheid op aan kunt passen. Dan moet je zo langzaam rijden dat jezelf weer een gevaar wordt.quote:Op maandag 9 november 2009 15:50 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Kwestie van nog meer snelheid minderen dus. Je hoort iets niet 'te laat' te zien.
Helaas boort zich dan weer zo'n doodrijder in je nek, als jij met een verstandige snelheid rijdt om voldoende zicht te hebben.
Nee, de A7 op zondagavond is redelijk rustig. En net wat ik zeg: het was redelijk mistig.quote:Op maandag 9 november 2009 16:33 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Die 15 auto's hebben die niet achter elkaar gereden? Of heeft er echt een hele tijd tussen gezeten dan? Ik heb geen idee hoe druk het op die weg is. De eerste die hem aanreed heeft hem toch sowieso gezien, of hij moet voorover uit de auto geflikkerd zijn.
God god god wat weten we het allemaal weer goedquote:Op maandag 9 november 2009 15:50 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Kwestie van nog meer snelheid minderen dus. Je hoort iets niet 'te laat' te zien.
Helaas boort zich dan weer zo'n doodrijder in je nek, als jij met een verstandige snelheid rijdt om voldoende zicht te hebben.
Slecht zicht + een man die op de snelweg ligt, no shit dat niemand dat ziet. die lampen in het boerenland verlichten die zoveel als in de randstad, waar je een plasje olie nog zou nzienquote:Op maandag 9 november 2009 15:50 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Zou ook best kunnen dat het slachtoffer (nadat hij tegen de vangrail is gekomen) dronken/niet helder van de klap,is gaan liggen, zitten of gewoon in elkaar is gestort..quote:Op maandag 9 november 2009 16:39 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Maar dan heeft waarschijnlijk toch minimaal 1 auto hem staand aangereden? Dan moet die auto er wel echt beroerd uitzien.hoi ex-moemoe-er
Nou, zo mistig was het nou ook weer niet, ik gok zo'n 75 meter zicht. En je ziet echt wel het verschil tussen een mens en een eend.quote:Op maandag 9 november 2009 23:13 schreef fs180 het volgende:
[..]
Ja iemand moest de eerste zijn geweest ja maar dat kon evengoed een vrachtwagen zijn die dacht weer een eend te koppen,
Als ik sommige mensen met mist op de snelweg zie rijden heb ik het idee dat ze elk moment verwachten dat de complete Nijmeegse Vierdaagese oversteekt.quote:Op maandag 9 november 2009 16:53 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
God god god wat weten we het allemaal weer goed
Niemand verwacht toch dat er een persoon de snelweg oversteekt![]()
Het trok rond een uur of zes hier aardig dicht, daarna werd het minder en rond tien uur was bijna alle mist weg.quote:Op dinsdag 10 november 2009 18:02 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nou, zo mistig was het nou ook weer niet, ik gok zo'n 75 meter zicht. En je ziet echt wel het verschil tussen een mens en een eend.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |