abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74543677
quote:
Op maandag 9 november 2009 15:50 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Kwestie van nog meer snelheid minderen dus. Je hoort iets niet 'te laat' te zien.

Helaas boort zich dan weer zo'n doodrijder in je nek, als jij met een verstandige snelheid rijdt om voldoende zicht te hebben.
Maar stilstaande dingen en mensen zijn geen dingen waar je je snelheid op aan kunt passen. Dan moet je zo langzaam rijden dat jezelf weer een gevaar wordt.
pi_74545073
Die 15 auto's hebben die niet achter elkaar gereden? Of heeft er echt een hele tijd tussen gezeten dan? Ik heb geen idee hoe druk het op die weg is. De eerste die hem aanreed heeft hem toch sowieso gezien, of hij moet voorover uit de auto geflikkerd zijn.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_74545201
quote:
Op maandag 9 november 2009 16:33 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Die 15 auto's hebben die niet achter elkaar gereden? Of heeft er echt een hele tijd tussen gezeten dan? Ik heb geen idee hoe druk het op die weg is. De eerste die hem aanreed heeft hem toch sowieso gezien, of hij moet voorover uit de auto geflikkerd zijn.
Nee, de A7 op zondagavond is redelijk rustig. En net wat ik zeg: het was redelijk mistig.
pi_74545274
Maar dan heeft waarschijnlijk toch minimaal 1 auto hem staand aangereden? Dan moet die auto er wel echt beroerd uitzien.
hoi ex-moemoe-er
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
  maandag 9 november 2009 @ 16:42:17 #55
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_74545361
quote:
Op zondag 8 november 2009 23:00 schreef bijdehand het volgende:
Niemand remmen ook he
Dichte mist gisteren.
  maandag 9 november 2009 @ 16:53:06 #56
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_74545703
quote:

[..]

Kwestie van nog meer snelheid minderen dus. Je hoort iets niet 'te laat' te zien.

Helaas boort zich dan weer zo'n doodrijder in je nek, als jij met een verstandige snelheid rijdt om voldoende zicht te hebben.
God god god wat weten we het allemaal weer goed

Niemand verwacht toch dat er een persoon de snelweg oversteekt
  maandag 9 november 2009 @ 23:11:13 #58
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_74558633
quote:

[..]

Slecht zicht + een man die op de snelweg ligt, no shit dat niemand dat ziet. die lampen in het boerenland verlichten die zoveel als in de randstad, waar je een plasje olie nog zou nzien
  maandag 9 november 2009 @ 23:13:26 #59
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_74558721
quote:
Op maandag 9 november 2009 16:39 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Maar dan heeft waarschijnlijk toch minimaal 1 auto hem staand aangereden? Dan moet die auto er wel echt beroerd uitzien.
hoi ex-moemoe-er
Zou ook best kunnen dat het slachtoffer (nadat hij tegen de vangrail is gekomen) dronken/niet helder van de klap,is gaan liggen, zitten of gewoon in elkaar is gestort..
Ja iemand moest de eerste zijn geweest ja maar dat kon evengoed een vrachtwagen zijn die dacht weer een eend te koppen, of iemand die het liever niet melde
pi_74579773
quote:
Op maandag 9 november 2009 23:13 schreef fs180 het volgende:

[..]

Ja iemand moest de eerste zijn geweest ja maar dat kon evengoed een vrachtwagen zijn die dacht weer een eend te koppen,
Nou, zo mistig was het nou ook weer niet, ik gok zo'n 75 meter zicht. En je ziet echt wel het verschil tussen een mens en een eend.
pi_74579794
quote:
Op maandag 9 november 2009 16:53 schreef RedFever007 het volgende:

[..]

God god god wat weten we het allemaal weer goed

Niemand verwacht toch dat er een persoon de snelweg oversteekt
Als ik sommige mensen met mist op de snelweg zie rijden heb ik het idee dat ze elk moment verwachten dat de complete Nijmeegse Vierdaagese oversteekt.
pi_74580327
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 18:02 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Nou, zo mistig was het nou ook weer niet, ik gok zo'n 75 meter zicht. En je ziet echt wel het verschil tussen een mens en een eend.
Het trok rond een uur of zes hier aardig dicht, daarna werd het minder en rond tien uur was bijna alle mist weg.
There is no love sincerer than the love of food.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')