SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Leuk! Dan mag je daarna hier ook twee tv's komen shoppenquote:Op zondag 8 november 2009 21:57 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Cat en ik gaan daten
Ik ga d'r helpen laptop en tv shoppen, onder het genot van een pannekoek
quote:Op zondag 8 november 2009 22:00 schreef Greys het volgende:
Scenario dinsdag:
Ober in pannenkoekenrestaurant tegen Cat: 'Mevrouw, wat wilt u op uw pannenkoek?'.
Cat: 'Hem!' *wijzend naar overkant tafeltje*
quote:Op zondag 8 november 2009 22:00 schreef Greys het volgende:
Scenario dinsdag:
Ober in pannenkoekenrestaurant tegen Cat: 'Mevrouw, wat wilt u op uw pannenkoek?'.
Cat: 'Hem!' *wijzend naar overkant tafeltje*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
quote:Op zondag 8 november 2009 22:06 schreef Greys het volgende:
Zou Loveless nou nog steeds gelukzalig in dat Lush-bad liggen?
Thanks, en ja ik ben er wel een beetje klaar mee ik wil kleur!quote:Op zondag 8 november 2009 22:06 schreef MrSubtle het volgende:
Ziet er echt allemaal super uit MI-etje![]()
Wat een werk zeg
quote:Op zondag 8 november 2009 22:08 schreef MrSubtle het volgende:
Tijd om te gaan slapen hier...welterusten allemaal... veel plezier met HANK
De Lush die ik hem gegeven heb is haske mannelijk! Niets rozehandtasserigjes aan!quote:
quote:It's got ground coffee and the scent of martini and olives with a dash of tobacco (the plant smells great until you set fire to it). We stopped short of adding in the fragrance of freshly ironed jeans and cowboy boots.
Vroeg om een brede rand voor mijn boek enzo, nou die heb ik straksquote:
Ja zij heeft mijn lootje, dus da's sowieso wel handig, kan ik mooi zelf uitzoekenquote:Op zondag 8 november 2009 22:09 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Truste! Sweetdreams about shoppingow jullie kunnen samen een SS kado kopen euhh 2 dan.
Dus ik ruik hem morgen het rivium opkomen?quote:Op zondag 8 november 2009 22:10 schreef Greys het volgende:
[..]
De Lush die ik hem gegeven heb is haske mannelijk! Niets rozehandtasserigjes aan!![]()
[..]
quote:Op zondag 8 november 2009 22:10 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ja zij heeft mijn lootje, dus da's sowieso wel handig, kan ik mooi zelf uitzoeken
Egwel! Kijk maar uit naar een grote horde dames er achteraan, the Axe effect is er niets bij!quote:Op zondag 8 november 2009 22:11 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dus ik ruik hem morgen het rivium opkomen?
zeep is helemaal niet mannelijk,quote:Op zondag 8 november 2009 22:10 schreef Greys het volgende:
[..]
De Lush die ik hem gegeven heb is haske mannelijk! Niets rozehandtasserigjes aan!![]()
[..]
Blijf veilig binnen en neem een verrekijker meequote:Op zondag 8 november 2009 22:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Egwel! Kijk maar uit naar een grote horde dames er achteraan, the Axe effect is er niets bij!
Ik denk dat elke man Hank wil zijnquote:Op zondag 8 november 2009 22:17 schreef DeZwabber het volgende:
overigens wil ik als ik later groot ben hank moody worden![]()
quote:
Haha ik ben bang dat ik ineens vriendjes erbij heb, heb het bad al iets te vaak geshowd (het is een 2 zitter dus dat leverde genoeg opmerkingen op).quote:Op zondag 8 november 2009 22:25 schreef oh-oh het volgende:
Haha seriously, als je als vent niet Hank wil zijn dan moet je wel homo zijn![]()
Ik zit dr helemaal klaar voor, thee dr bij, lappie op schoot, hondjes gewassen met snowfairy.
GREEEEEEEYS HEB JE NU DIE ANDERE FILMPJES AL GEKEKEN?
![]()
Ik zag een lieve Whoopie![]()
En dat bad, miljaaaaaar
Aaaaah leuk, ik ben heel benieuwd wat je er van vindt dan , als je t nog niet kent!quote:Op zondag 8 november 2009 22:27 schreef Bamba het volgende:
Nou, door jullie verhalen zit ik hier ook klaar met Comedy Central op. Ik heb het ook nog nooit gezien, maar David Duchovny
is nooit verkeerd!
Hey lekker ruikend ding!quote:
Je kunt het ook overdrijven hoor pfff.quote:Op zondag 8 november 2009 22:27 schreef oh-oh het volgende:
Mijn honden mogen dat niet eens hebben wat die decadente honden daar krijgen
Ga ik je morgen ruiken?quote:
Seriously, mijnes krijgen alles rauw, niks niet gekookt en gepaneerd, das helemaal niet goed voor zequote:Op zondag 8 november 2009 22:29 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Je kunt het ook overdrijven hoor pfff.
Seriously?????quote:Op zondag 8 november 2009 22:29 schreef Greys het volgende:
Ik hoor net dat ik Californication van de week ga zien tijdens een van de vele herhalingen.
Er staat hier een film op die nog 2 uur duurt geloof ik
quote:Op zondag 8 november 2009 22:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Seriously, mijnes krijgen alles rauw, niks niet gekookt en gepaneerd, das helemaal niet goed voor ze
Gheghe, ze krijgen soms ook chips en patat en zo hoor, maar hun basismaaltijden zijn rauw.quote:Op zondag 8 november 2009 22:33 schreef Ml-etje het volgende:
[..]ik zeg niets.. ben dan wel heel slecht bezig met Whopje alles te geven dat ze wil hebben (ok niet alles).
klikkiequote:Op zondag 8 november 2009 22:29 schreef Greys het volgende:
Ik hoor net dat ik Californication van de week ga zien tijdens een van de vele herhalingen.
Er staat hier een film op die nog 2 uur duurt geloof ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |