inderdaad, bij meisjes komen er op de wc alleen madeliefjes en vlinders uit, en ik weiger andere dingen in te beeldenquote:Op zondag 8 november 2009 21:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar... meisjes doen dat niet!![]()
Ik vind belgjes zo lief: kaka komt uit de poep.
Heb jij mij?quote:Op zondag 8 november 2009 21:16 schreef Nonneke het volgende:ik vind het echt lastig om voor 10 euro te shoppen als ik zo rondkijk, kunnen we niet 10-15 doen ?
zoveel leuke dingen ! En ik hoop zo dat ik het juiste kies
![]()
Het mag als jij mij hebtquote:Op zondag 8 november 2009 21:16 schreef Nonneke het volgende:
ik vind het echt lastig om voor 10 euro te shoppen als ik zo rondkijk, kunnen we niet 10-15 doen ?
![]()
Tja, ga je zo van uitpuilen hé.quote:Op zondag 8 november 2009 21:15 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Het zou pas raar zijn als je nooit zou poepen
Ik denk dat dat aan ieder persoonlijk is. Als je voor 12 euro iets heel leuks vindt is het raar om dat niet te kopen. Maar het moet ook niet te duur worden. Er zijn ook mensen bij die niet zoveel kunnen missen.quote:Op zondag 8 november 2009 21:16 schreef Nonneke het volgende:ik vind het echt lastig om voor 10 euro te shoppen als ik zo rondkijk, kunnen we niet 10-15 doen ?
![]()
Zoiets?quote:Op zondag 8 november 2009 21:17 schreef Greys het volgende:
Gezien de lapo verwachtte ik een TT met 'snot in je doos'
Maar die is dr ook!quote:Op zondag 8 november 2009 21:17 schreef Greys het volgende:
quote:
Of uit je bek stinkenquote:
Maar dat is ook zo hoor.quote:Op zondag 8 november 2009 21:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
inderdaad, bij meisjes komen er op de wc alleen madeliefjes en vlinders uit, en ik weiger andere dingen in te beelden
Ben ik effe b;lij dat ik gewoon een vrouw ben en geen meisje. Zou me helemaal de tering schrikken en ter plekke doodvallen als er bij mij bloemetjes en vlindertjes uitkwamen.quote:Op zondag 8 november 2009 21:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
inderdaad, bij meisjes komen er op de wc alleen madeliefjes en vlinders uit, en ik weiger andere dingen in te beelden
Tja... ik had eens zitten rekenen:quote:Op zondag 8 november 2009 21:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik denk dat dat aan ieder persoonlijk is. Als je voor 12 euro iets heel leuks vindt is het raar om dat niet te kopen. Maar het moet ook niet te duur worden. Er zijn ook mensen bij die niet zoveel kunnen missen.
Ik ga ook tussen de 10 en 15 euro zitten. Net hoe het uitkomt.
MrS is een heer.quote:Op zondag 8 november 2009 21:17 schreef Greys het volgende:
quote:
Wij kleien gewoon dino's he Nokkiequote:Op zondag 8 november 2009 21:18 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ben ik effe b;lij dat ik gewoon een vrouw ben en geen meisje. Zou me helemaal de tering schrikken en ter plekke doodvallen als er bij mij bloemetjes en vlindertjes uitkwamen.
Okquote:Op zondag 8 november 2009 21:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik denk dat dat aan ieder persoonlijk is. Als je voor 12 euro iets heel leuks vindt is het raar om dat niet te kopen. Maar het moet ook niet te duur worden. Er zijn ook mensen bij die niet zoveel kunnen missen.
Ik ga ook tussen de 10 en 15 euro zitten. Net hoe het uitkomt.
Ben benieuwd of je dat nog steeds zegt als....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Maar jij hebt mij en dan kun je het komen langsbrengen. Ik hoef er niet eens een mooi papiertje om.quote:Op zondag 8 november 2009 21:19 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Tja... ik had eens zitten rekenen:
Verzendkosten: 6,75 euro
TNT post doosje: 2,00 euro
Inpakpapier: 1,00 euro
Dan blijft dus mooi 25 cent over voor een cadeautje... en meer geef ik gewoon echt niet uit. 10 euro is 10 euro
Vind ik,ook hoor.quote:Op zondag 8 november 2009 21:16 schreef Nonneke het volgende:ik vind het echt lastig om voor 10 euro te shoppen als ik zo rondkijk, kunnen we niet 10-15 doen ?
![]()
Ik zal d'r dinsdag een strikje om doenquote:Op zondag 8 november 2009 21:20 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar jij hebt mij en dan kun je het komen langsbrengen. Ik hoef er niet eens een mooi papiertje om.
Een strikje is voldoende.
quote:Op zondag 8 november 2009 21:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Ben benieuwd of je dat nog steeds zegt als....Maar goed dat ik een nieuwe laptop ga kopen. Toetsenborden vinden het niet fijn als er thee overheen vliegt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |