1 2 3 4 5 | [img=15,15]http://tinyurl.com/very-grumpy[/img] [img=15,15]http://tinyurl.com/eyebrows-flirt[/img] [img=27,23]http://tinyurl.com/emo-gay-handtasje[/img] [img=19,18]http://tinyurl.com/pink-bandana[/img] |
Doe 's beter dan?quote:
Je hebt gewoon verzaaktquote:Op zondag 8 november 2009 21:09 schreef oh-oh het volgende:
Ik ging plassen en zag t daarna pas en toen maakte ik een OP en waren jullie hier alweer bezig
Weet je zeker dat je dat wil? De TT refereert vaak aan lapo's van het vorige topic.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
"Oh OH OOOOOH OOOOOOOOH OOOOOOOOOOOOOOOOOH JAAA!!!!" pastte nietquote:
Doe jij plassen?quote:Op zondag 8 november 2009 21:09 schreef oh-oh het volgende:
Ik ging plassen en zag t daarna pas en toen maakte ik een OP en waren jullie hier alweer bezig
Ik probeerde trouwens jou nog te laten LAPOenquote:
Wat doe jij dan?quote:Op zondag 8 november 2009 21:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Doe jij plassen?![]()
Dadelijk zeg je ook nog dat je doet poepelen!![]()
Maar... meisjes doen dat niet!quote:Op zondag 8 november 2009 21:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Wat doe jij dan?
Zeiken, pissen, urineren?
Ik plas en ik poep![]()
Behalve als ik met mn Belgische vrienden babbel,dan doe ik kakka anders denken ze weer rare dingen van me
De val sloeg te vroeg dicht.quote:Op zondag 8 november 2009 21:13 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik probeerde trouwens jou nog te laten LAPOenmaar 't mislukte
quote:Op zondag 8 november 2009 21:13 schreef oh-oh het volgende:
Behalve als ik met mn Belgische vrienden babbel,dan doe ik kakka anders denken ze weer rare dingen van me
Een collega laatst bij ons tegen de belgische poetsvrouw, toen ze elkaar tegenkwamen net toen hij het wc hokje uitliep: "Sorry, ik heb hier net gepoept"quote:Op zondag 8 november 2009 21:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Wat doe jij dan?
Ik plas en ik poep![]()
Het zou pas raar zijn als je nooit zou poepenquote:Op zondag 8 november 2009 21:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Wat doe jij dan?
Ik plas en ik poep![]()
Ik zeg wel altijd "doe maar pipi " tegen de hondenquote:Op zondag 8 november 2009 21:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar... meisjes doen dat niet!![]()
Ik vind belgjes zo lief: kaka komt uit de poep.
Meisjes poepen bloemetjesquote:
inderdaad, bij meisjes komen er op de wc alleen madeliefjes en vlinders uit, en ik weiger andere dingen in te beeldenquote:Op zondag 8 november 2009 21:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar... meisjes doen dat niet!![]()
Ik vind belgjes zo lief: kaka komt uit de poep.
Heb jij mij?quote:Op zondag 8 november 2009 21:16 schreef Nonneke het volgende:ik vind het echt lastig om voor 10 euro te shoppen als ik zo rondkijk, kunnen we niet 10-15 doen ?
zoveel leuke dingen ! En ik hoop zo dat ik het juiste kies
![]()
Het mag als jij mij hebtquote:Op zondag 8 november 2009 21:16 schreef Nonneke het volgende:
ik vind het echt lastig om voor 10 euro te shoppen als ik zo rondkijk, kunnen we niet 10-15 doen ?
![]()
Tja, ga je zo van uitpuilen hé.quote:Op zondag 8 november 2009 21:15 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Het zou pas raar zijn als je nooit zou poepen
Ik denk dat dat aan ieder persoonlijk is. Als je voor 12 euro iets heel leuks vindt is het raar om dat niet te kopen. Maar het moet ook niet te duur worden. Er zijn ook mensen bij die niet zoveel kunnen missen.quote:Op zondag 8 november 2009 21:16 schreef Nonneke het volgende:ik vind het echt lastig om voor 10 euro te shoppen als ik zo rondkijk, kunnen we niet 10-15 doen ?
![]()
Zoiets?quote:Op zondag 8 november 2009 21:17 schreef Greys het volgende:
Gezien de lapo verwachtte ik een TT met 'snot in je doos'
Maar die is dr ook!quote:Op zondag 8 november 2009 21:17 schreef Greys het volgende:
quote:
Of uit je bek stinkenquote:
Maar dat is ook zo hoor.quote:Op zondag 8 november 2009 21:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
inderdaad, bij meisjes komen er op de wc alleen madeliefjes en vlinders uit, en ik weiger andere dingen in te beelden
Ben ik effe b;lij dat ik gewoon een vrouw ben en geen meisje. Zou me helemaal de tering schrikken en ter plekke doodvallen als er bij mij bloemetjes en vlindertjes uitkwamen.quote:Op zondag 8 november 2009 21:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
inderdaad, bij meisjes komen er op de wc alleen madeliefjes en vlinders uit, en ik weiger andere dingen in te beelden
Tja... ik had eens zitten rekenen:quote:Op zondag 8 november 2009 21:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik denk dat dat aan ieder persoonlijk is. Als je voor 12 euro iets heel leuks vindt is het raar om dat niet te kopen. Maar het moet ook niet te duur worden. Er zijn ook mensen bij die niet zoveel kunnen missen.
Ik ga ook tussen de 10 en 15 euro zitten. Net hoe het uitkomt.
MrS is een heer.quote:Op zondag 8 november 2009 21:17 schreef Greys het volgende:
quote:
Wij kleien gewoon dino's he Nokkiequote:Op zondag 8 november 2009 21:18 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ben ik effe b;lij dat ik gewoon een vrouw ben en geen meisje. Zou me helemaal de tering schrikken en ter plekke doodvallen als er bij mij bloemetjes en vlindertjes uitkwamen.
Okquote:Op zondag 8 november 2009 21:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik denk dat dat aan ieder persoonlijk is. Als je voor 12 euro iets heel leuks vindt is het raar om dat niet te kopen. Maar het moet ook niet te duur worden. Er zijn ook mensen bij die niet zoveel kunnen missen.
Ik ga ook tussen de 10 en 15 euro zitten. Net hoe het uitkomt.
Ben benieuwd of je dat nog steeds zegt als....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Maar jij hebt mij en dan kun je het komen langsbrengen. Ik hoef er niet eens een mooi papiertje om.quote:Op zondag 8 november 2009 21:19 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Tja... ik had eens zitten rekenen:
Verzendkosten: 6,75 euro
TNT post doosje: 2,00 euro
Inpakpapier: 1,00 euro
Dan blijft dus mooi 25 cent over voor een cadeautje... en meer geef ik gewoon echt niet uit. 10 euro is 10 euro
Vind ik,ook hoor.quote:Op zondag 8 november 2009 21:16 schreef Nonneke het volgende:ik vind het echt lastig om voor 10 euro te shoppen als ik zo rondkijk, kunnen we niet 10-15 doen ?
![]()
Ik zal d'r dinsdag een strikje om doenquote:Op zondag 8 november 2009 21:20 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar jij hebt mij en dan kun je het komen langsbrengen. Ik hoef er niet eens een mooi papiertje om.
Een strikje is voldoende.
quote:Op zondag 8 november 2009 21:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Ben benieuwd of je dat nog steeds zegt als....Maar goed dat ik een nieuwe laptop ga kopen. Toetsenborden vinden het niet fijn als er thee overheen vliegt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Oooh ik vind een plasma tv HEEL leuk om te krijgen van jequote:Op zondag 8 november 2009 21:21 schreef Strega het volgende:
[..]
Vind ik,ook hoor.
Ik kijk eerst of ik iets HEEL leuk vind om te geven,
daarna naar de prijs.
Die is hilarisch!quote:
quote:Op zondag 8 november 2009 21:21 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik zal d'r dinsdag een strikje om doen
quote:Op zondag 8 november 2009 21:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Ben benieuwd of je dat nog steeds zegt als....GREEESSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat heb jij vandaag?
Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef ElisaB het volgende: Ik ben ElisaB en stiekem verliefd op MrS O+
China verslagje: [sc] 611 Waar Geer een lijk probeert te verbergen...
Nou, van zaad gaan ze vast nog erger plakken dan mijn wekkert dus pas maar op!quote:Op zondag 8 november 2009 21:22 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar goed dat ik een nieuwe laptop ga kopen. Toetsenborden vinden het niet fijn als er thee overheen vliegt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Minstens een keer per dag. De ene dag een T-rex en de andere dag een vliegende perodactylus. Ligt eraanw at ik heb gegeten. En ik pies als een supersoaker.quote:
quote:Op zondag 8 november 2009 21:23 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb vandaag al verschillende leuke ideetjes gehad voor mijn SS. Komt helemaal goed.
Hier nog zoeenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik ben al begonnen
Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef ElisaB het volgende: Ik ben ElisaB en stiekem verliefd op MrS O+
China verslagje: [sc] 611 Waar Geer een lijk probeert te verbergen...
Wat zeg je het sexy!quote:Op zondag 8 november 2009 21:24 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Minstens een keer per dag. De ene dag een T-rex en de andere dag een vliegende perodactylus. Ligt eraanw at ik heb gegeten. En ik pies als een supersoaker.
Happypoopers zijn we
We kakken het glazuur uit de pot hequote:Op zondag 8 november 2009 21:24 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Minstens een keer per dag. De ene dag een T-rex en de andere dag een vliegende perodactylus. Ligt eraanw at ik heb gegeten. En ik pies als een supersoaker.
Happypoopers zijn we
quote:
Ohw, wat ontzettend leuk en liefquote:Op zondag 8 november 2009 21:19 schreef Greys het volgende:
Kijk, het baby dwergnijlpaardje, had een klein filmpje
quote:
KIJK NOU EENS NAAR MIJN BABYNIJLPAARDFILMPJE!quote:
quote:Op zondag 8 november 2009 21:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]Nou, dat van in je spoiler wist ik dus en aangezien JIJ zei dat je niet poept dacht ik jaiksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
quote:
quote:Op zondag 8 november 2009 21:24 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Happypoopers zijn we
Ja he? Ik ga volgend weekend weer kijken!quote:
Godsamme kleuter , Strega heeft toch gekeken?quote:Op zondag 8 november 2009 21:25 schreef Greys het volgende:
[..]
KIJK NOU EENS NAAR MIJN BABYNIJLPAARDFILMPJE!
En verder staat er een glas wodka-redbull op tafel. Ik heb er alleen nog niet uit gedronken. Zou de lucht alleen al genoeg zijn?![]()
Huiliequote:
Je filmpje is super kjoetquote:Op zondag 8 november 2009 21:25 schreef Greys het volgende:
[..]
En verder staat er een glas wodka-redbull op tafel. Ik heb er alleen nog niet uit gedronken. Zou de lucht alleen al genoeg zijn?![]()
Hij is lief! Maar poept hij ook?quote:Op zondag 8 november 2009 21:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vlinder en margriet.quote:Op zondag 8 november 2009 21:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou, dat van in je spoiler wist ik dus en aangezien JIJ zei dat je niet poept dacht ik jaiks
Mmmm, zo krijg ik mijn meneer altijd gepresenteerd op mijn verjaardagquote:Op zondag 8 november 2009 21:21 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik zal d'r dinsdag een strikje om doen
En ik ben nog niet eens jarig !quote:Op zondag 8 november 2009 21:28 schreef Strega het volgende:
[..]
Mmmm, zo krijg ik mijn meneer altijd gepresenteerd op mijn verjaardag
Oh ik had net bil gezien met z'n knuffelquote:Op zondag 8 november 2009 21:28 schreef oh-oh het volgende:
Ga je nu ook in het hondentopic mijn filmpjes kijken??????????
* Greys schrapt oh-oh van roze lijstquote:Op zondag 8 november 2009 21:27 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Godsamme kleuter , Strega heeft toch gekeken?
Meer plek voor mijquote:
Nou, zie je, dat had dus wel een doel hequote:Op zondag 8 november 2009 21:29 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Oh ik had net bil gezien met z'n knuffel![]()
![]()
terwijl ik zat te wachten tot jij het topic opende
Ja. Huillie!quote:Op zondag 8 november 2009 21:28 schreef oh-oh het volgende:
Maar het is wel een schetig Floraatje Greys![]()
Ga je nu ook in het hondentopic mijn filmpjes kijken??????????
Ik stond als het goed is op geen enkele lijst , ik had ieg de hoop al opgegeven dus ik dacht ach laat je gaanquote:
Ze zijn prachtig. Fire de allermooiste, maar Zorro de grappigste op dat moment. Zo'n lekkere pratende kat. Daar ben ik gek op.quote:Op zondag 8 november 2009 21:27 schreef ferrari_rood het volgende:
@nok je bent ook alleen maar op de 1e verdieping geweest en zijn er nog 2![]()
De katten lieten zich wel weer van hun beste kant zien hoor. Hoezo mogen wij niet op tafel tijdens het eten?
Oh jij zat te wachten tot de views op je filmpje omhoog gingen?quote:Op zondag 8 november 2009 21:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou, zie je, dat had dus wel een doel he
Tja, heb ik jou getrokken dan?quote:Op zondag 8 november 2009 21:22 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Oooh ik vind een plasma tv HEEL leuk om te krijgen van je
* Cat22 is benieuwd of zij op eenquote:
quote:
Psies ja!quote:Op zondag 8 november 2009 21:31 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Oh jij zat te wachten tot de views op je filmpje omhoog gingen?
Als je zijn strikje maar niet verkreukelt.quote:Op zondag 8 november 2009 21:31 schreef Strega het volgende:
[..]
Tja, heb ik jou getrokken dan?
Dat mag dan weer niet van mijn meneer denk ik.
Oh ook niet ondanks dat hij op de verboden lijst staat nu?quote:Op zondag 8 november 2009 21:31 schreef Strega het volgende:
[..]
Tja, heb ik jou getrokken dan?
Dat mag dan weer niet van mijn meneer denk ik.
Schijtlijster!quote:Op zondag 8 november 2009 21:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
* Cat22 is benieuwd of zij op eenlijst
staat*
Ik schijt niet.quote:
Wees niet bang alleen mijn schoonzus heeft het over klussen op z'n OUDS ik ben er sindsdien spontaan allergisch voorquote:Op zondag 8 november 2009 21:31 schreef MrSubtle het volgende:
[..]![]()
Nog geklust vandaag?
(en nee, we zitten niet in OUD)
quote:Op zondag 8 november 2009 21:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
Daar ga je ook van uitpuilen als je anticonceptie vergeet...quote:Op zondag 8 november 2009 21:26 schreef nokwanda het volgende:
[..]
ik doelde eigenlijk meer op de Vlaamse variant van de betreffende activiteit
quote:Op zondag 8 november 2009 21:35 schreef Strega het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je kende me nog nieteens toen, en toch een kat naar me vernoemd
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |