quote:Op zondag 8 november 2009 20:58 schreef zarGon het volgende:
Niet alleen mannen of "mannen", maar ook vrouwen.
Ja dat weet ik zeker, het was wel een enorme nicht en hij liep alsof hij een week op vakantie was geweest in de douche van de Bijlmerbajes, maar een vrouw was het zeker niet.quote:
Kon het niet laten, sowieso dat ik hierover een topic ging openen op KLB zodra ik thuis was maar ik was het vergeten totdat ik net de foto tegen kwamquote:
quote:Op zondag 8 november 2009 21:08 schreef Choad het volgende:
[..]
Kon het niet laten, sowieso dat ik hierover een topic ging openen op KLB zodra ik thuis was maar ik was het vergeten totdat ik net de foto tegen kwam
Je bent wel een baas, de meeste KLB-ers openen topics waar pics bij MOETEN en die pics zijn er dan nooit.quote:Op zondag 8 november 2009 21:08 schreef Choad het volgende:
[..]
Kon het niet laten, sowieso dat ik hierover een topic ging openen op KLB zodra ik thuis was maar ik was het vergeten totdat ik net de foto tegen kwam
Uggsquote:Op zondag 8 november 2009 20:58 schreef zarGon het volgende:
Bedanktquote:Op zondag 8 november 2009 21:09 schreef Aethereal het volgende:
[..]
Je bent wel een baas, de meeste KLB-ers openen topics waar pics bij MOETEN en die pics zijn er dan nooit.
Die sloffen vind ik wel mooi, en het zijn sloffen dus ik draag ze alleen binnenshuis. En ze zijn lekker warm.quote:Op zondag 8 november 2009 21:13 schreef feelsgoodman het volgende:
[..]
Het ziet er afschuwelijk uit. Als jij je dat maar realiseert.
Dat is dan wel weer kansloosquote:Op zondag 8 november 2009 21:11 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
ik heb zo'n mongool op m'n werk, heb met m'n baas gelobby't dattie hem moet ontslaan en gaat waarschijnlijk nog gebeuren ook
Dit, en met aanhalingstekens/apostrofs.quote:Op zondag 8 november 2009 21:15 schreef IHVK het volgende:
TS kan niet omgaan met mensen die anders zijn.
terechte klacht natuurlijk. mannen met uggs kan echt niet hoor, toevallig had ik van de week een gesprek over mannen met uggs, dat het niet kon. je bent als man gewoon idioot als je die zooi draagt.quote:Op zondag 8 november 2009 21:19 schreef Choad het volgende:
Ik kan er prima mee omgaan zoals in het topic te lezen isniet alleen de klacht lezen he
quote:Op zondag 8 november 2009 21:18 schreef Adelante het volgende:
Ze lopen wel lekker en zitten heerlijk warm
Inderdaad.quote:Op zondag 8 november 2009 21:18 schreef Adelante het volgende:
Ze lopen wel lekker en zitten heerlijk warm
Het zijn pantoffels, Juup, voor in en rondom huis.quote:
Rondom het huis? En wat is voor jou de definitie "rondom"?quote:Op zondag 8 november 2009 22:12 schreef Adelante het volgende:
[..]
Het zijn pantoffels, Juup, voor in en rondom huis.
Niet station Bijlmer ArenAquote:Op zondag 8 november 2009 22:14 schreef Juup© het volgende:
[..]
Rondom het huis? En wat is voor jou de definitie "rondom"?
Op het dakterras of even iets uit de auto laden. Het zijn pantoffels en daar ga je verder niet mee de straat op.quote:Op zondag 8 november 2009 22:14 schreef Juup© het volgende:
[..]
Rondom het huis? En wat is voor jou de definitie "rondom"?
quote:Op zondag 8 november 2009 22:17 schreef Adelante het volgende:
[..]
Op het dakterras of even iets uit de auto laden. Het zijn pantoffels en daar ga je verder niet mee de straat op.
huh, je bent toch vrouwquote:Op zondag 8 november 2009 22:17 schreef Adelante het volgende:
[..]
Op het dakterras of even iets uit de auto laden. Het zijn pantoffels en daar ga je verder niet mee de straat op.
Helemaal mee eens om te huilenquote:Op maandag 9 november 2009 10:19 schreef GlazenKaak het volgende:
Uggs![]()
Mannen met Uggs of andere soorten laarzen:ik zie steeds vaker op uni mannen met hun broek in hun laarzen en het is zooooo gay, ik snap het echt niet
Hitler was ook anders dan de rest, hadden we hem ook zijn gang moeten laten gaan?quote:Op zondag 8 november 2009 21:15 schreef IHVK het volgende:
TS kan niet omgaan met mensen die anders zijn.
wat ben jij triest en dom zegquote:Op maandag 9 november 2009 11:12 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Hitler was ook anders dan de rest, hadden we hem ook zijn gang moeten laten gaan?
En ja, ik vergelijk mannelijke Uggsdragers nu met Hitler.
Ja was inderdaad niet normaal meer. Het was duidelijk een schoolvoorbeeld van de vlammende homoseksueel.quote:Op maandag 9 november 2009 14:33 schreef fs180 het volgende:
Ik ken hem misschien!
Het is een ontzettende homo en hij straalt het ook echt af!
Marokkaanse afkomst met een beetje een babyface?quote:Op maandag 9 november 2009 17:05 schreef Choad het volgende:
[..]
Ja was inderdaad niet normaal meer. Het was duidelijk een schoolvoorbeeld van de vlammende homoseksueel.
[ afbeelding ]
Nee volgens mij was het een Hollandsche jongen met een babyface. Maar blijkbaar zijn er dus meer 'mannen' die dit doenquote:Op maandag 9 november 2009 21:12 schreef fs180 het volgende:
[..]
Marokkaanse afkomst met een beetje een babyface?
U heeft een afwijkende seksuele voorkeur?quote:Op maandag 9 november 2009 10:19 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
Ik vind het wel oké. Draag ze zelf ook.
Wedden dat hij zijn haren ook styledquote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:02 schreef Blinker het volgende:
[..]
U heeft een afwijkende seksuele voorkeur?
Vrouwen met een leuk, elegant jurkje en een mooie panty en daaronder stoere, lompe uggs. :3quote:Op zondag 8 november 2009 20:58 schreef zarGon het volgende:
En terecht!quote:Op maandag 9 november 2009 11:12 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Hitler was ook anders dan de rest, hadden we hem ook zijn gang moeten laten gaan?
En ja, ik vergelijk mannelijke Uggsdragers nu met Hitler.
Uggs dragen is nog tot daaraan toe, al is dat al not done, maar stop dan in godesnaam niet je broek erinquote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:57 schreef Pinkerton het volgende:
Heb ze wel eens aangehad, zit wel fijn. Zou ze nooit kopen omdat het ontzettend gay is.
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:27 schreef Rockabella het volgende:
Waarom is dat lelijk? Ik vind het wel wat hebben, weer eens wat anders dan de eeuwige airmax / standaard schoen.. Uggs bij mannen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
quote:Op woensdag 6 januari 2010 04:26 schreef Maikuuul het volgende:
Ik heb louis vuitton laarzen
Gekocht in Paris
[ afbeelding ]
Maar dan int bruin, kan niet zo snel een foto vinden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
quote:Op woensdag 6 januari 2010 04:26 schreef Maikuuul het volgende:
Ik heb louis vuitton laarzen
Gekocht in Paris
[ afbeelding ]
Maar dan int bruin, kan niet zo snel een foto vinden.Ik lees de spoiler niet maar ik wil even kwijt dat ik dit verhaal geloofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We all wank, sonny wiggles his willy, daddy plays with the meat in an orderly and rational way, and granddad's choad also delivers on a regular basis.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |