Helemaal mee eens om te huilenquote:Op maandag 9 november 2009 10:19 schreef GlazenKaak het volgende:
Uggs![]()
Mannen met Uggs of andere soorten laarzen:ik zie steeds vaker op uni mannen met hun broek in hun laarzen en het is zooooo gay, ik snap het echt niet
Hitler was ook anders dan de rest, hadden we hem ook zijn gang moeten laten gaan?quote:Op zondag 8 november 2009 21:15 schreef IHVK het volgende:
TS kan niet omgaan met mensen die anders zijn.
wat ben jij triest en dom zegquote:Op maandag 9 november 2009 11:12 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Hitler was ook anders dan de rest, hadden we hem ook zijn gang moeten laten gaan?
En ja, ik vergelijk mannelijke Uggsdragers nu met Hitler.
Ja was inderdaad niet normaal meer. Het was duidelijk een schoolvoorbeeld van de vlammende homoseksueel.quote:Op maandag 9 november 2009 14:33 schreef fs180 het volgende:
Ik ken hem misschien!
Het is een ontzettende homo en hij straalt het ook echt af!
Marokkaanse afkomst met een beetje een babyface?quote:Op maandag 9 november 2009 17:05 schreef Choad het volgende:
[..]
Ja was inderdaad niet normaal meer. Het was duidelijk een schoolvoorbeeld van de vlammende homoseksueel.
[ afbeelding ]
Nee volgens mij was het een Hollandsche jongen met een babyface. Maar blijkbaar zijn er dus meer 'mannen' die dit doenquote:Op maandag 9 november 2009 21:12 schreef fs180 het volgende:
[..]
Marokkaanse afkomst met een beetje een babyface?
U heeft een afwijkende seksuele voorkeur?quote:Op maandag 9 november 2009 10:19 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
Ik vind het wel oké. Draag ze zelf ook.
Wedden dat hij zijn haren ook styledquote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:02 schreef Blinker het volgende:
[..]
U heeft een afwijkende seksuele voorkeur?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |