60.60 posts per minuutquote:Op zondag 8 november 2009 20:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
dus iedereen 10 paginas met comments aan laten staan en om de 15 seconden klikken voor de record poging?
En wat is het record tot nu toe dan
Gemeente EDEquote:Op zondag 8 november 2009 20:34 schreef gebrokenglas het volgende:
harskamp? Nooit van gehoord.
Geef mij er een paarquote:Op zondag 8 november 2009 20:34 schreef Salatrel het volgende:
ik zit er trouwens serieus aan te denken om de frituur aan te zwengelen...
of wat sateballetjes op te warmen
DAT DIT KAN IN NEDERLAND!quote:
Nummer 9quote:Op zondag 8 november 2009 20:34 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Wat wordt het snelste topic vanavond?
quote:Op zondag 8 november 2009 20:34 schreef Karina het volgende:
Is hier iemand die uberhaupt de andere posts leest? Of is het alleen maar zo snel mogelijk typen? Ik lees ze wel namelijk.
Kwam zojuist blauw blauw voorbijquote:Op zondag 8 november 2009 20:32 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
![]()
Wees voorzichtig op de weg en zorg dat je niet bij wegmisbruikers in de uitzending komt
Ik lees het welquote:Op zondag 8 november 2009 20:34 schreef Karina het volgende:
Is hier iemand die uberhaupt de andere posts leest? Of is het alleen maar zo snel mogelijk typen? Ik lees ze wel namelijk.
Ik probeer ze te lezenquote:Op zondag 8 november 2009 20:34 schreef Karina het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 8 november 2009 20:34 schreef Karina het volgende:
balledellen graagquote:Op zondag 8 november 2009 20:35 schreef Salatrel het volgende:
[..]
balletjes of frikandellen? beide af te halen in ridderkerk
quote:Op zondag 8 november 2009 20:35 schreef Palmboom313 het volgende:
Het is wit en het ontploftFlauw!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NEE GEEN COLA GEVEN!quote:
Je moet ze met U aansprekenquote:Op zondag 8 november 2009 20:35 schreef Karina het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel raar dat die agenten iedereen met JE aanspreken, ik denk dat ik daar wel iets van zou zeggen
Inderdaad, stink agenten.quote:Op zondag 8 november 2009 20:35 schreef Karina het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel raar dat die agenten iedereen met JE aanspreken, ik denk dat ik daar wel iets van zou zeggen
quote:Op zondag 8 november 2009 20:35 schreef Palmboom313 het volgende:
Het is wit en het ontplofthet is groen en en raced van de bergSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee hoorquote:Op zondag 8 november 2009 20:36 schreef Karina het volgende:
[..]Anders is het net of ik voor Jan lul zit te posten.
quote:Op zondag 8 november 2009 20:37 schreef Salatrel het volgende:
[..]
het is groen en en raced van de bergKiwi's zijn bruin, lulSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
denk je?quote:Op zondag 8 november 2009 20:37 schreef Biskwie het volgende:
[..]
daar is de gemiddelde vrouw blij mee
Denk het welquote:Op zondag 8 november 2009 20:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
LOLLOLL wel geplant mag ik hopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |