Okay = okeequote:Op zondag 8 november 2009 20:25 schreef Aethereal het volgende:
Dit is echt de eerste klacht tegen spelfoutjagers waar zelf geen spelfout in zit. Hiervoor hulde!
Het verbeteren van spelfouten is juist de bijdragequote:Op zondag 8 november 2009 20:24 schreef Judeljuud het volgende:
Klacht: Mensen die alleen wijzen op spelfouten in een post, maar verder geen bijdrage leveren.
Interpunctie is geen onderdeel van spelling.quote:
Immers ook grammatica e.d.quote:Op zondag 8 november 2009 20:24 schreef Judeljuud het volgende:
De laatste tijd valt me op dat er inhoudelijk nauwelijks wordt ingegaan op een post, maar dat er alleen gewezen wordt op speltaalfouten. (...)
Daarom juist. Daardoor leren ze het zelf niet.quote:Op zondag 8 november 2009 20:30 schreef Adidah het volgende:
De klacht is overigens onterecht. De jeugd van tegenwoordig kan toch al nauwelijks meer fatsoenlijk spellen. En dat terwijl veel browsers spellingscontrole hebben.
QFT!quote:Op zondag 8 november 2009 20:30 schreef Adidah het volgende:
De klacht is overigens onterecht. De jeugd van tegenwoordig kan toch al nauwelijks meer fatsoenlijk spellen. En dat terwijl veel browsers spellingscontrole hebben.
Spelfouten is één woord.quote:Op zondag 8 november 2009 20:28 schreef jslavenburg het volgende:
Ach, mensen janken alleen maar om spel fouten zodat ze een +1 postcount krijgen
Het is toch hoogstens klachtwaardig dat men tegenwoordig niet meer fatsoenlijk kan spellen? Ik zou me doodschamen.quote:Op zondag 8 november 2009 20:30 schreef Adidah het volgende:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Haha, zijn er officiële regels omtrent smileys?quote:Op zondag 8 november 2009 20:31 schreef rozenijlpaard het volgende:
[..]
De punt hoort officieel achter de smiley te staan.
Play hard, go pro.![]()
Nee hoor, dat hangt er maar vanaf (waar de smiley precies bij hoort, etc). Heb ik eens een topic over gezien, waar best nuttige conclusies uit kwamen, dacht ik.quote:Op zondag 8 november 2009 20:31 schreef rozenijlpaard het volgende:
[..]
De punt hoort officieel achter de smiley te staan.
*Think outside the box*![]()
Het is toch 'spelvauxt'?* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Klb
Op zondag 6 juni 2010 12:30 schreef Flounder het volgende:
'Jezus, je bent een echte Nederlander he?'
Op maandag 5 november 2012 01:17 schreef tarantism het volgende:
'speciaal ingelogd om deze post te eren _O_ :D'![]()
quote:Oh nee toch! Alle grutjes nog aan toe!quote:![]()
Dat heb ik speciaal voor alle taalpuristen gedaan...met zo'n TT móet je dan wel klikken...You were born as an original. Don't die as a copy.![]()
Dat is niet iets van de laatste tijd, maar al jaren. En als iedereen nou dat advies gewoon opvolgt had je ook niet meer van die tenenkrommende fouten. Niet op FOK!, en niet irl
.
![]()
Nouja, semi-officieel iig. Ik ben even aan het zoeken naar een link, maar het is al enorm lang geleden dat ik erover gelezen heb...quote:Op zondag 8 november 2009 20:32 schreef Aethereal het volgende:
Haha, zijn er officiële regels omtrent smileys?
Link?quote:Op zondag 8 november 2009 20:34 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
Nee hoor, dat hangt er maar vanaf (waar de smiley precies bij hoort, etc). Heb ik eens een topic over gezien, waar best nuttige conclusies uit kwamen, dacht ik.
![]()
Vraag: Welke spelling is correct: okay, OK, O.K., o.k., okee of oké?quote:
Antwoord: Correct zijn oké en OK.![]()
Ik zag je daar in dit topic ook al over klagen:quote:Op zondag 8 november 2009 20:24 schreef Judeljuud het volgende:
De laatste tijd valt me op dat er inhoudelijk nauwelijks wordt ingegaan op een post, maar dat er alleen gewezen wordt op spelfouten. Ik vind dat zó triest! Waarom een persoon de grond in boren door z'n post belachelijk te maken? Als het nou volkomen onleesbaar is: okay. Maar als er één of twee woorden verkeerd gespeld worden...so what?![]()
Klacht: Mensen die alleen wijzen op spelfouten in een post, maar verder geen bijdrage leveren.
Je eigen doktor maakt je verslaafd, weg eigen bedrijf en HBO
Maar er is een groot verschil tussen spelfouten en totaal verkeerd taalgebruik van iemand die in de TT zet dat het de schuld van zijn dokter is dat hij zijn HBO niet heeft kunnen afmaken.
Hij begint al met de mededeling dat hij 'per abuis' gaat stoppen met medicatie.
Later heeft hij het over 'bepaalde liederen die op internet stoer doen'
En wat te denken van zijn spreekwoord "Baart het niet, dan schaadt het niet" ?
Dat zijn geen spelfouten meer, dat zijn kapitale blunders.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
quote:Op zondag 8 november 2009 20:41 schreef mazaru het volgende:
Dat zijn geen spelfouten meer, dat zijn kapitale blunders.
Ik zou het graag pijn aan m'n ogen noemen.![]()
Eensch.quote:Op zondag 8 november 2009 20:41 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
Vraag: Welke spelling is correct: okay, OK, O.K., o.k., okee of oké?
Antwoord: Correct zijn oké en OK.
![]()
Dat topic was ook de directe aanleiding voor deze klacht. Lijkt me een vrij logische conclusie aangezien mijn reactie daar en mijn klacht hier maar een paar minuten scheelt.quote:Op zondag 8 november 2009 20:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik zag je daar in dit topic ook al over klagen:
Je eigen doktor maakt je verslaafd, weg eigen bedrijf en HBO
Maar er is een groot verschil tussen spelfouten en totaal verkeerd taalgebruik van iemand die in de TT zet dat het de schuld van zijn dokter is dat hij zijn HBO niet heeft kunnen afmaken.
Hij begint al met de mededeling dat hij 'per abuis' gaat stoppen met medicatie.
Later heeft hij het over 'bepaalde liederen die op internet stoer doen'
Dat zijn geen spelfouten meer, dat zijn kapitale blunders.
Maar goed...feit blijft dat er dus (nu ook) in dat topic dus constant wordt gehamerd op zijn spelfouten, maar dat diezelfde mensen verder geen zinnig woord bijdragen. Ik denk dat die TS beter een motiverende reactie kan gebruiken dan Nederlandse les.You were born as an original. Don't die as a copy.![]()
Je grammaticale consistentie is wat aan de droevige kantquote:Op zondag 8 november 2009 20:24 schreef Judeljuud het volgende:
De laatste tijd valt het me op dat er inhoudelijk nauwelijks nog wordt ingegaan op een post
[ Bericht 2% gewijzigd door Acinonyx op 08-11-2009 21:03:00 ]Drive few cars and far more unicorns.
.
Mr.Cooper schreef ooit het volgende:
ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop![]()
Kan 'k niet vinden.quote:Op zondag 8 november 2009 20:40 schreef rozenijlpaard het volgende:
[..]
Nouja, semi-officieel iig. Ik ben even aan het zoeken naar een link, maar het is al enorm lang geleden dat ik erover gelezen heb...
[..]
Link?
Ik denk dat TS gewoon wat minder eigenwijs zou moeten zijn en wat meer de fout bij zichzelf zou moeten zoeken ipv bij anderen.quote:Op zondag 8 november 2009 20:45 schreef Judeljuud het volgende:
[..]
Dat topic was ook de directe aanleiding voor deze klacht. Lijkt me een vrij logische conclusie aangezien mijn reactie daar en mijn klacht hier maar een paar minuten scheelt.
Maar goed...feit blijft dat er dus (nu ook) in dat topic dus constant wordt gehamerd op zijn spelfouten, maar dat diezelfde mensen verder geen zinnig woord bijdragen. Ik denk dat die TS beter een motiverende reactie kan gebruiken dan Nederlandse les.
Als dat hele verhaal al waar is, waar ik zwaar mijn twijfels bij heb.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Die 'het' is toch niet verplicht?quote:Op zondag 8 november 2009 20:47 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Je grammaticale consistentie is wat aan de droevige kant*Think outside the box*![]()
quote:Op zondag 8 november 2009 20:32 schreef jslavenburg het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P![]()
quote:Op zondag 8 november 2009 20:47 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Je grammaticale consistentie is wat aan de droevige kant
You're the man!
You were born as an original. Don't die as a copy.![]()
Ik mag hopen dat je dit expres zo hebt geschreven?quote:Op zondag 8 november 2009 20:28 schreef jslavenburg het volgende:
Ach, mensen janken alleen maar om spel fouten zodat ze een +1 postcount krijgen
Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.![]()
Voor zover ik weet Internet Explorer niet.quote:Op zondag 8 november 2009 20:30 schreef Adidah het volgende:
![]()
En waarom dan niet? Je gaat toch niet midden in een zin een hoofdletter gebruiken behalve bij namen?quote:Op zondag 8 november 2009 20:52 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Die 'het' is toch niet verplicht?
Play hard, go pro.![]()
Huh? Nee ik had het niet over de hoofdletter... maar het woordje ontbreekt in de OP...en in die post lijkt het er dus ingevoegd (en ik dacht dat die hoofdletter dus extra de nadruk moest leggen op 'kijk, dit is ingevoegd').quote:Op zondag 8 november 2009 20:58 schreef Aethereal het volgende:
[..]
En waarom dan niet? Je gaat toch niet midden in een zin een hoofdletter gebruiken behalve bij namen?
Alsof het dus foutief weggelaten was in de OP.*Think outside the box*![]()
Op een forum vind ik een kleine spelfout geen enkel punt, IRL kan ik me er wel eens aan ergeren.Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.![]()
Ja, in gesprek vind ik het ook heel naar als mensen bv. 'ik wordt' met -dt zeggen.quote:Op zondag 8 november 2009 21:17 schreef honda1990 het volgende:
Op een forum vind ik een kleine spelfout geen enkel punt, IRL kan ik me er wel eens aan ergeren.
gmtaquote:Op zondag 8 november 2009 21:19 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Ja, in gesprek vind ik het ook heel naar als mensen bv. 'ik wordt' met -dt zeggen.
![]()
![]()
Ja want IRL kan je natuurlijk alleen maar communiceren via spraakquote:Op zondag 8 november 2009 21:19 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Ja, in gesprek vind ik het ook heel naar als mensen bv. 'ik wordt' met -dt zeggen.
Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.![]()
quote:Op zondag 8 november 2009 21:19 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Je hebt gelijk dat dat niet per se hetzelfde is. Maar voor communicatievormen die veel voorkomen geldt wel hetzelfde dat ze ófwel gesproken worden (face to face, telefoon..), ófwel vaak van hetzelfde niveau zijn (sms, email..) en zich dus niet onderscheiden van dit forum, waar het om ging.quote:Op zondag 8 november 2009 21:29 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Ja want IRL kan je natuurlijk alleen maar communiceren via spraak
Of zie ik een vorm over het hoofd?*Think outside the box*![]()
Tekstballonnetjes?quote:Op zondag 8 november 2009 21:34 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
Of zie ik een vorm over het hoofd?
![]()
Ik zocht, ik zocht, maar ik kon de punt niet vinden.quote:Op zondag 8 november 2009 20:47 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Je grammaticale consistentie is wat aan de droevige kant
GRAMMAR-PHAIL!![]()
quote:Ja, daarmee communiceer ik inderdaad dagelijks, stom dat ik die vergeet.
Ik probeer alleen maar wat mee te denken hoor.quote:Op zondag 8 november 2009 21:44 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Ja, daarmee communiceer ik inderdaad dagelijks, stom dat ik die vergeet.
..in wolkjes, uiteraard.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 8 november 2009 21:48 schreef rozenijlpaard het volgende:
[..]
Ik probeer alleen maar wat mee te denken hoor.
..in wolkjes, uiteraard.Dat ben ik idd een beetje; maar ik bedoelde het nu niet serieus hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat een kankersad topic. Echt wat een droeftoeters hier
.
Would you like to know more?
Alles over cryptocurrency, bitcoin en blockchain in begrijpelijke taal![]()
Blijf dan gewoon weg.quote:Op zondag 8 november 2009 21:52 schreef Afwazig het volgende:
Wat een kankersad topic. Echt wat een droeftoeters hier
.
quote:Op zondag 8 november 2009 21:19 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
![]()
Ik had een mooie lemming in gedachten, maar omdat een lul hier eerder zo'n domme voorspelbare lemming maakte krijgt de volgende een ban voordracht![]()
One hundred percent independent, I'm the fucking boss![]()
quote:Op zondag 8 november 2009 20:32 schreef jslavenburg het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WTFSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In these days of moral hypocrisy certain valuable commodities can be hard to import.
- Donald Love![]()
Tja, dat krijg je hé, met al die overijverige VMBO`ers die zich hier toch stiekem een beetje willen bewijzen.![]()
![]()
Eens met klacht.Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: