Dat is niet bedoeld voor de persoon, maar voor de rest die het ziet. Zodat het lijkt dat de persoon geliefd is.quote:
zij mag me best knuffelenquote:Op zondag 8 november 2009 17:03 schreef Saaaaab het volgende:
In before "Zij mag me best knuffelen[insert diktiet-pic]"
En dat mag wel tijdens het uitgaan?quote:Op zondag 8 november 2009 17:01 schreef Rechterbal het volgende:
Nee, dat is een hentai chick die een piemel knuffelt.
Ik weet niet op welke parties jij komt, maar dat is plain sick!quote:
Ik ben geen diktietquote:Op zondag 8 november 2009 17:05 schreef Bomil het volgende:
[..]
zij mag me best knuffelen[ afbeelding ]
maar daarom mag je mij wel knuffelenquote:
quote:Op zondag 8 november 2009 17:05 schreef Bomil het volgende:
[..]
Uitstekende keus, Mijnheer.quote:Op zondag 8 november 2009 17:05 schreef Bomil het volgende:
[..]
quote:Op zondag 8 november 2009 17:05 schreef Bomil het volgende:
[..]
GELOOF DEZE MAN ZIJN SIG NIET. HET WAS SLECHTS EEN CITAAT.quote:Op zondag 8 november 2009 17:18 schreef dopy14 het volgende:
Ja, dit heb ik ook! Ik heb dan ook vaak de neiging om als dit gebeurd is, een topic te openen op fok!
Niets?quote:Op zondag 8 november 2009 17:27 schreef fratsman het volgende:
[..]Wat is er met die tieten aan de hand?
![]()
Niks. ze zien er toch normaal uit?quote:Op zondag 8 november 2009 17:27 schreef fratsman het volgende:
[..]Wat is er met die tieten aan de hand?
![]()
Zitten die van jou vriendin dan ook zo extreem aan de zijkant?quote:Op zondag 8 november 2009 17:32 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Niks. ze zien er toch normaal uit?
Vrouwen hebben nu eenmaal drie borsten. Dan is het toch helemaal niet zo raar wat jij zegt?quote:Op zondag 8 november 2009 17:43 schreef fratsman het volgende:
[..]
Zitten die van jou vriendin dan ook zo extreem aan de zijkant?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Roken is lekker
Sorry, het was mijn schuld eigenlijkquote:Op zondag 8 november 2009 19:02 schreef Rechterbal het volgende:
Waarom lopen mijn topics altijd uit op bagger
Als je het niet had gezegd had ik het niet eens gelezen.quote:Op zondag 8 november 2009 17:21 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
GELOOF DEZE MAN ZIJN SIG NIET. HET WAS SLECHTS EEN CITAAT.
Dit is nep hè?quote:
Het is in ieder geval niet waar. Dat je het weet.quote:Op zondag 8 november 2009 19:06 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Als je het niet had gezegd had ik het niet eens gelezen.
Vandaar dat het hier normaal is om elkaar 3 zoenen te gevenquote:Op zondag 8 november 2009 19:41 schreef IHVK het volgende:
Ik geef iedereen een knuffel die mij een knuffel wilt geven.
Sowieso dat Nederlandse 'blijf van mijn lichaam af stijfheid'.
Ik krijg altijd 3 zoenen.quote:Op zondag 8 november 2009 19:42 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Vandaar dat het hier normaal is om elkaar 3 zoenen te geven? Of willen ze dat niet bij jou whehehehhehe!11111
ik heb meer een "raak mijn lichaam maar aan stijfheid"quote:Op zondag 8 november 2009 19:41 schreef IHVK het volgende:
Die Nederlandse taal heb je ook moeite mee, zo te zien.quote:Op zondag 8 november 2009 19:41 schreef IHVK het volgende:
Ah dat bedoel ik dus. Je bent meteen homo als je lichamelijk contact met een man hebt. Zo Nederlands.quote:Op zondag 8 november 2009 19:44 schreef wikwakka2 het volgende:
Oh, meneer heeft liever 3 zoenen en een omhelzing van mannen.
Mooi, dikke huid is goed voor je.quote:Op zondag 8 november 2009 19:47 schreef wikwakka2 het volgende:
Je mag best kritiek leveren hoor, ik kan er wel tegen.
quote:Op zondag 8 november 2009 17:03 schreef Saaaaab het volgende:
In before "Zij mag me best knuffelen[insert diktiet-pic]"
Boeienquote:
Volgens mij bedoelt TS die emo's met hun free hugs.quote:Op zondag 8 november 2009 20:01 schreef ynuhh het volgende:
Ik knuffel vriendinnen ook gewoon tijdens het uitgaan. Ik zou niet weten wat daar mis mee is.
Je hebt gelijk. Ik had alleen maar de titel gelezen.quote:Op zondag 8 november 2009 20:32 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelt TS die emo's met hun free hugs.
Tenminste, hier in de stad staat in de zomer altijd zoeen groep met emo meisjes met Free Hug bordjes![]()
Ik bedoel gewone emo's zonder bordjes.quote:Op zondag 8 november 2009 20:32 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelt TS die emo's met hun free hugs.
Tenminste, hier in de stad staat in de zomer altijd zoeen groep met emo meisjes met Free Hug bordjes![]()
DIT is de reden volgens mijquote:Op zondag 8 november 2009 22:24 schreef Rechterbal het volgende:
[..]
Ik bedoel gewone emo's zonder bordjes.
AHHHHH IK HEB JE ZOLANG NIET MEER GEZIENNNNNNNNNN![]()
- daar is een reden voor, bitch
Je was bijna grappig, kneus.quote:Op zondag 8 november 2009 22:30 schreef Drinky het volgende:
[..]
DIT is de reden volgens mij
[ afbeelding ]
aantrekkingskracht van het borsthaar?quote:Op zondag 8 november 2009 22:30 schreef Drinky het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wtf hangt er om zijn nek en die brilquote:Op zondag 8 november 2009 22:30 schreef Drinky het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOLquote:Op zondag 8 november 2009 22:30 schreef Drinky het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je kan ook overdrijven.quote:Op maandag 9 november 2009 22:16 schreef ynuhh het volgende:
Ik vind ts er best cool uitzien, hij heeft tenminste een eigen smaak en is niet bang om die gewoon te showen.
Vaak genoeg, maar ik hou niet van dat verplichte lichaamscontact met mensen die je amper kent.quote:Op maandag 9 november 2009 22:14 schreef Banzaiaap het volgende:
TS heeft nog nooit knuffels gekregen van de chicks waar 'hij mee op stap gaat'.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |