dATGEFRECHT HEET ANDALUSCHE VISMAALTIJD GeLOOF IK. ZE HEBBEN NU DE PASTA ONDERIN VERANDERD IN EEN DUNNE PASTAMaSSA, jammer,was voorheen veel lekkerder, de zalmmoot daarbovenop is nog wel te pruimen.vanavond de zuurkool poberen van Ah.de worst Flikker ik weg, ik eet alleen Hemaworst,punt uit.quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:01 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
wat voor maaltijd van AH?
heel erg!quote:Op woensdag 18 november 2009 18:20 schreef Twizu het volgende:
Sperziebonen, aardappel & rundervink. Hoe Nederlands is dat!
Dit gaan wij zo dadelijk eten maar dan broccoli ipv sperziebonen. En ik ben nog wel Turk.quote:Op woensdag 18 november 2009 18:20 schreef Twizu het volgende:
Sperziebonen, aardappel & rundervink. Hoe Nederlands is dat!
Smakelijk!quote:Op woensdag 18 november 2009 18:34 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dit gaan wij zo dadelijk eten maar dan broccoli ipv sperziebonen. En ik ben nog wel Turk.
Turks eten bereiden duurt vaak lang en na een lange werkdag heeft mij moeder daar niet altijd zin in. Dus eten we lekkere Hollandse kost.quote:Op woensdag 18 november 2009 18:46 schreef motorbloempje het volgende:
AVGik snap niet wat er lekker aan is. Turks eten is overigens veel lekkerder vind ik
volgende week ga ik weer bij een Turks restaurant eten
Mee eens.quote:Op woensdag 18 november 2009 18:46 schreef motorbloempje het volgende:
AVGik snap niet wat er lekker aan is. Turks eten is overigens veel lekkerder vind ik
volgende week ga ik weer bij een Turks restaurant eten
mijn 3 dagen zwoegen in de keuken was het meer dan waard. een zeer geslaagd dinertje en bijna alles is opgegaanquote:Op woensdag 18 november 2009 09:36 schreef SeaOfLove het volgende:
voor vanavond indische rijsttafel. ik heb gemaakt: -seroendeng. -atjar komkommer. - atjar biet. -lontong. - kerrie telor. - rendang daging. - perkedel djagoen. - babi ketjap. - rempah van kokos. - ajam smoor djawa, - sajoer boontjes. - pindasaus voor de emping en kroepoek. nu al trek in
Ha, lees ik nuu pas. Doen dus!quote:Op woensdag 18 november 2009 19:12 schreef JacMar het volgende:
Ik heb een recept van Kay gemaakt:
http://www.kayotic.nl/blog/?p=4260
Van de week ga ik de bietjes nog proberen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |