Niet lastig, zo twee verschillende dingen?quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:26 schreef Enfermera het volgende:
Ik ben eruit: snijbonen, voor mij aardappelkroketjes en voor manlief gekruide aardappelpartjes (uit de koekenpan), voor hem een biefstukje met pepersaus en voor mij een Griekse rondo van de AHLekkorrr
ziet er heerlijk uit!quote:Op dinsdag 17 november 2009 17:50 schreef minilot het volgende:
[..]
Niet lastig, zo twee verschillende dingen?
OT: Er staat nu een pompoenfocaccia te rijzen met salie en gruyère erin. Gaat straks een laagje zoete, gekaramelliseerde uien overheen (recept).
Eten we een simpel groen groentensoepje bij.
Hij wilde uiteindelijk toch aardappelkroketjesquote:Op dinsdag 17 november 2009 17:50 schreef minilot het volgende:
[..]
Niet lastig, zo twee verschillende dingen?
OT: Er staat nu een pompoenfocaccia te rijzen met salie en gruyère erin. Gaat straks een laagje zoete, gekaramelliseerde uien overheen (recept).
Eten we een simpel groen groentensoepje bij.
Dat aten wij ook! (Ik hou alleen niet van zuurkoolquote:Op dinsdag 17 november 2009 19:29 schreef Lano het volgende:
Heerlijke zuurkoolschotel uit de oven met gehakt en aardappeltoefjes![]()
Nu een chocoladekick
Woooh! Wat een godallemachtig lekker brood! En zo geel als een Fok!-smiley!quote:Op dinsdag 17 november 2009 17:50 schreef minilot het volgende:
wat voor maaltijd van AH?quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:58 schreef Suko het volgende:
maaltijd van AH, zalmmoot mie iertsvan opasta onderin, mwoh, ging wel.
Oeh, dat klinkt echt heerlijk SOL!quote:Op woensdag 18 november 2009 09:36 schreef SeaOfLove het volgende:
voor vanavond indische rijsttafel. ik heb gemaakt: -seroendeng. -atjar komkommer. - atjar biet. -lontong. - kerrie telor. - rendang daging. - perkedel djagoen. - babi ketjap. - rempah van kokos. - ajam smoor djawa, - sajoer boontjes. - pindasaus voor de emping en kroepoek. nu al trek in
heerlijk!! voor hoeveel personen?quote:Op woensdag 18 november 2009 09:36 schreef SeaOfLove het volgende:
voor vanavond indische rijsttafel. ik heb gemaakt: -seroendeng. -atjar komkommer. - atjar biet. -lontong. - kerrie telor. - rendang daging. - perkedel djagoen. - babi ketjap. - rempah van kokos. - ajam smoor djawa, - sajoer boontjes. - pindasaus voor de emping en kroepoek. nu al trek in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |