1 2 3 4 5 6 | [img=41,24]http://tinyurl.com/cheerleader-santa[/img] [img=15,15]http://tinyurl.com/very-grumpy[/img] [img=15,15]http://tinyurl.com/eyebrows-flirt[/img] [img=27,23]http://tinyurl.com/emo-gay-handtasje[/img] [img=19,18]http://tinyurl.com/pink-bandana[/img] |
quote:Op zondag 8 november 2009 14:12 schreef oh-oh het volgende:
SF , je bent echt een van de weinigen die ze meteen leuk vinden, wat leuk![]()
quote:Op zondag 8 november 2009 14:21 schreef Memento-Mori het volgende:
Zo mijn SS pakje is al klaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
stuur maar op hoor!quote:Op zondag 8 november 2009 14:25 schreef Memento-Mori het volgende:
En dit was mn laatste post dus![]()
[..]
Ja, zo'n pakje willen we allemaal.quote:Op zondag 8 november 2009 14:25 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Lekker, eigengemaakte bapao!quote:Op zondag 8 november 2009 14:37 schreef oh-oh het volgende:
Zooooo de bapao vulling is koud, ik ga es deeg maken
Hier ziet t er zo uit:quote:Op zondag 8 november 2009 14:53 schreef Pagan het volgende:
Wat een rare TT, deze foto is van een kwartiertje geleden, uit mijn voordeur genomen.
[ afbeelding ]
kijk niet zo lelijkquote:Op zondag 8 november 2009 15:11 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Waarom smaken mijn koekjes aagebrand?
waarom helpen jullie mij niet
ik zit met een grot probleem ja!quote:
k heb toch antwoord gegevenquote:Op zondag 8 november 2009 15:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ik zit met een grot probleem ja!
quote:Op zondag 8 november 2009 15:40 schreef Ynske het volgende:
[..]
k heb toch antwoord gegeven
langer in de oven laten, op een lagere temperatuur
dus als er nu 180 graden staat voor 20 min, dan doe je ze nu op 120 graden 30 minuten
Dat kan wel een kostbaar pakje worden! Stuur je de verzekeringspolis mee?quote:Op zondag 8 november 2009 14:25 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Hier wast ook zon.quote:Op zondag 8 november 2009 15:20 schreef oh-oh het volgende:
Ik zal es ff een foto van mijn uitzicht maken, zon zon zon hoor
koken en bakken is een kwestie van feeling, niet alleen de aanwijzingen op de verpakking volgenquote:Op zondag 8 november 2009 15:11 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Waarom smaken mijn koekjes aagebrand?
waarom helpen jullie mij niet
quote:Op zondag 8 november 2009 15:49 schreef Loveless85 het volgende:
Goodbye moet blond en huppelig zijn, niet verdrietig.
Maar serieus; ken de situatie wel, heeft iedereen denk ik weleens. Erg klote ja, aan de ene kant wil je niet aan iedereen laten merken dat je ruzie hebt, maar mooie weer spelen gaat soms ook gewoon niet
Dan moeten ze geen aanwijzingen op het pakje zettenquote:Op zondag 8 november 2009 16:15 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
koken en bakken is een kwestie van feeling, niet alleen de aanwijzingen op de verpakking volgen
Tv: lcd, minimaal 82 inch (want dat schijnt de norm te zijn, mijn oude tv - geen lcd- is een stuk kleiner en dat kijkt idd niet fijn), ik las iets van ingang voor laptop, da's wel prettig. Maar verder weinig poespas.quote:Op zondag 8 november 2009 16:36 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
waar ben je naar op zoek dan/
game je? kijk je graag films? heb je een grote kamer?
let er wel op dat je bij sommige flatscreens als je er niet recht voor zit, alleen maar vlekken ziet. dus even vanuit alle hoeken kijken, en niet alleen van vorenquote:Op zondag 8 november 2009 16:32 schreef Cat22 het volgende:
Ik ga mezelf verwennen met een flatscreen tv en een laptop.![]()
Ik weet nul komma niks van die apparaten en waar ik op moet letten bij aankoop.![]()
Ik vraag links en rechts advies aan mensen 'die er iets vanaf weten' en iedereen zegt dat het weinig uitmaakt, alle merken zijn goed, ligt eraan wat ik wil.
Maar dat weet ik niet!![]()
Net kieskeurig.nl geraadpleegd, kom ik ook niet aan uit.
Ik ga dinsdag maar eens naar mijn favoriete zaak, hopelijk word ik niet belazerd.
Japsquote:
Da's een flink scherm, 82 inch is ongeveer 2 meter 10 doorsnede.quote:Op zondag 8 november 2009 16:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Tv: lcd, minimaal 82 inch (want dat schijnt de norm te zijn, mijn oude tv - geen lcd- is een stuk kleiner en dat kijkt idd niet fijn), ik las iets van ingang voor laptop, da's wel prettig. Maar verder weinig poespas.
Tja, mijn digitale ontvanger moet er ook in kunnen, maar dat lijkt me een standaard feature.
Laptop: het enige wat ik weet is dat ik geen spiegelend beeldscherm wil.En royale accutijd zodat ik niet telkens met kabels hoef te klooien, maar da's geen dealbreaker.
Ik game niet, hij zal worden gebruikt voor internet (ik download nauwelijks), foto's opslaan en wat lichte tekstverwerkingsactiviteiten. Niets speciaals dus. Hij is vooral voor in huis, dus hoeft ook geen minilaptop te zijn, die lijken me niet zo makkelijk in gebruik o.
Totaal bestedingsbedrag: ongeveer 1000 euro.
Ik heb gespaard, nu weer werk en ben de desktop inmiddels zat. Reden genoeg voor een nieuwe aankoop dus.quote:Op zondag 8 november 2009 16:47 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb er ook niet zo heel veel verstand van. Maar zie wel veel verschil in kleur bij lcd tv. Wij kijken nog op een gewone met vlakke beeldbuis en dat bevalt nog goed. Maar ja wij willen nu ook heel veel sparen. Dus dit soort aankopen zitten er voor ons momenteel niet in.
Oké, zoveel weet ik er dus van.quote:Op zondag 8 november 2009 16:50 schreef Strega het volgende:
[..]
Da's een flink scherm, 82 inch is ongeveer 2 meter 10 doorsnede.
Dat is idd logischer.quote:Op zondag 8 november 2009 16:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Oké, zoveel weet ik er dus van.![]()
Klinkt 82 cm logischer?
*gaat toch nog eens spieken op kieskeurig.*
Kijk, dat zijn de goede tips! Dank!quote:Op zondag 8 november 2009 17:04 schreef Pagan het volgende:
[..]
Dat is idd logischer.
Vraag: moet er goed geluid in de TV zitten, of heb/neem je een surround systeem, dan is het eigen geluid van de TV niet van belang
-Let op meerdere HDMI ingangen, die heb je nodig voor HDTV, blueray discks, mediacenter enz. Drie is toch wel het minimum.
-Veet toestellen hebben tegenwoordig een cardreader en/of USB aansluiting. Altijd handig.
-Neem een toestel met Full HD (1080P), HD ready (1080i) kom je veel tegen in de aanbieding, maar is achterhaald.
Laat je niet tot een overhaaste aankoop verleiden, vergelijk ook de prijzen van jouw keuze eens op het net.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door Pagan op 08-11-2009 17:33:31 ]Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
Het geluid maakt, zeker als je een film kijkt, heeeeel veeeel uit. Voor Popstars is het idd jammer van het geld.quote:Op zondag 8 november 2009 17:08 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kijk, dat zijn de goede tips! Dank!
Geluid is niet zo van belang, het geluid van mijn huidige (ouderwetse) tv is prima. Ik heb geen surround sound en ben zeker niet van plan zoiets aan te schaffen voor het geld wat dat kost.
Wat is het verschil tussen full HD en HD ready? Of zegt de naam dat al?
Heerlijk anderhalf uur gezwommen met de heren. Ze zijn in ieder geval nu niet bang meer in water en dat was de bedoeling. Ze blijven wel heeel dicht bij ons maar het koppie is in ieder geval nat geworden.quote:Op zondag 8 november 2009 17:29 schreef Greys het volgende:
Nies, lekker gezwommen? Geen vinnen boven water gezien?
Da's natuurlijk wel mooi, dan kan je ..er.. natuurfilms op ware grootte bekijkenquote:Op zondag 8 november 2009 16:50 schreef Strega het volgende:
[..]
Da's een flink scherm, 82 inch is ongeveer 2 meter 10 doorsnede.
Schreef Pagan![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 8 november 2009 17:18 schreef Pagan het volgende:
Paarse paddo.
[ afbeelding ]
Nog geen idee wat het is, iig eetbaar. De Amethistzwam dus, ook wel bekend als rodekoolzwam.Mooie zwamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
Die zullen wel lekker slapen vannacht, die meneren van je!quote:Op zondag 8 november 2009 17:41 schreef nieslief het volgende:
[..]
Heerlijk anderhalf uur gezwommen met de heren. Ze zijn in ieder geval nu niet bang meer in water en dat was de bedoeling. Ze blijven wel heeel dicht bij ons maar het koppie is in ieder geval nat geworden.
Geen vinnen gezien wel vleugeltjes........![]()
Op de terugweg in de file (hoe kan dat nou tussen hengelo en enschede??) want Twente speelt weer eens thuis.
Nu lekker pannekoeken bakken zo even smullen en dan jongens naar bed. Ze zijn heeeeel moe.
Hier was het ook mistig vandaag.
Oh ja ik heb ook nog geshopt voor m'n SS lootje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |