Een pak van 500 gram mix, 175 gram boter, 2 eetlepels melk en een beeetje zout.quote:Op zondag 8 november 2009 14:51 schreef EchoAlpha het volgende:
Ik gok op verkeerde hoeveelheid ingrediėnten
Een schone bakplaat met wat meel.quote:Op zondag 8 november 2009 14:53 schreef Tassiepassie het volgende:
waar bak je ze op?
Ik heb het wel eens met bakpapier gehad dat koekjes beetje verbrand smaakten.
Toen ik ze daarna gewoon op een plaat bakte was er niks aan de hand
probeer het eens met wat paneermeel dat is wat grover en dan komt er ook lucht onder de koekjesquote:Op zondag 8 november 2009 14:55 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Een schone bakplaat met wat meel.
Ik ben geen culinaire held. Anders had ik dit topic ook niet geopend, shitlock.quote:Op zondag 8 november 2009 14:56 schreef Pinterman het volgende:
500 gram mix. Zelf koekjes bakken zegt 'ie. Pfff. 500 gram mix.
Een knorr wereldgerecht klaarmaken is bij jou zeker 'lekker koken'?
goeie!quote:Op zondag 8 november 2009 14:57 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
probeer het eens met wat paneermeel dat is wat grover en dan komt er ook lucht onder de koekjes![]()
Aan de smaak doet het niks.
Ik doe dat ook altijd met taarten en cakes langs de randen
quote:Op zondag 8 november 2009 14:59 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
goeie!
dat ze op de bakplaat te heet worden of zo...
oehh!quote:Op zondag 8 november 2009 15:03 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
![]()
Bij de meeste koekjes maakt dat niet uit trouwens maar bij sommige soorten (vooral die met veel suiker erin) kan het dan verbrand gaan smaken.
De suiker gaat dan caramelliseren en uiteindelijk een beetje verbranden, ook al zie je dat aan de kleur niet.
Verder hou ik me nooit aan recepten en doe ze liever iets langer in de oven op een iets lagere temperatuur
Haha!quote:
Schatten en proeven.quote:Op zondag 8 november 2009 15:04 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
oehh!
en hoe weet je dan dat ze klaar zijn? op deze manier?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |