na de olympics (eind feb) gaat het weer verderquote:Op woensdag 3 februari 2010 23:02 schreef ApperlooDude het volgende:
Hm, ik zag dat er tot nu toe 4 zijn uitgekomen, allemaal in november.. wat zijn de plannen voor het vervolg dan?
Ik wacht even tot ze allemaal uit zijn, vind series per seizoen achter elkaar kijken een stuk prettiger.quote:Op woensdag 3 februari 2010 23:25 schreef sbientje het volgende:
na de olympics (eind feb) gaat het weer verder
Vervelend he, ben ik ook ingetrapt.quote:Op woensdag 3 februari 2010 23:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik wacht even tot ze allemaal uit zijn, vind series per seizoen achter elkaar kijken een stuk prettiger.
alhoewel ik er met 24 ingeluisd ben en nu elke week moet wachten op een nieuwe aflevering![]()
MyEpisodes.comquote:Op maandag 8 maart 2010 16:54 schreef Drifter__ het volgende:
Leuke serie! 3 eps gezien, 30 maart begint het dus weer? Is er al een uitzendschema?
Ik zie die recap helemaal nergens. Weet je het zeker? Niet dat ik die recap echt nodig had, zoveel was er nou ook weer niet om te onthouden.quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:01 schreef Tegan het volgende:
Gisteren kwam een 'recap of the first four episodes', en dan volgende week een nieuwe aflevering...
Een compilatie van "Last time on V"'s ofzo?quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zie die recap helemaal nergens. Weet je het zeker? Niet dat ik die recap echt nodig had, zoveel was er nou ook weer niet om te onthouden.
Het is een special genaamd The Arrival, ik heb hem van Usenet...quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zie die recap helemaal nergens. Weet je het zeker? Niet dat ik die recap echt nodig had, zoveel was er nou ook weer niet om te onthouden.
Oh dan zoek ik op The Arrival, ik keek bij Eztv en zocht gewoon op V.quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:35 schreef Tegan het volgende:
[..]
Het is een special genaamd The Arrival, ik heb hem van Usenet...
Bedankt voor de tip. Vanavond maar eens downloadenquote:Op woensdag 24 maart 2010 15:39 schreef Tegan het volgende:
Ik zocht ook gewoon op V en vond hem, maar als je op The Arrival zoekt vind je hem ook.
binsearch, the arrival, eerste resultquote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:32 schreef DaBuzzzzz het volgende:
zie hem alleen niet in een nette 720P kwaliteit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |