Je komt in de boekjes!quote:Op zondag 8 november 2009 10:15 schreef Oksel het volgende:
Ik zou wel eens de eerste in Australie kunnen zijn die daar een boete voor heeft gekregen..
Wil je dat daadwerkelijk riskeren?quote:Op zondag 8 november 2009 10:10 schreef Oksel het volgende:
Kans dat ze me er uit pikken op het vliegveld, nouja.. dan trek ik mijn creditcard wel.
Er is een kans dat dat het systeem het allemaal niet snapt.. dat ze mij niet kunnen vinden, etc. etc. Dan gebeurt er niets. Dan is er de kans dat ze het snappen NADAT ik vertrek. Boeiend, dat zie ik een volgende keer wel weer.. en dan is er de kans dat ik moet dokken op het vliegveld.quote:Op zondag 8 november 2009 10:22 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Wil je dat daadwerkelijk riskeren?
Och gut, een moraalkneus.quote:Op zondag 8 november 2009 10:25 schreef omapietje het volgende:
Lastig he om je aan de regels te houden in een land waar je op bezoek bent.
Daar zou ik niet zo zeker van zijn... Sterker nog, ik weet wel zeker dat het halen van je vlucht totaal niet op hun lijstje van prioriteiten staat...quote:Op zondag 8 november 2009 10:25 schreef Oksel het volgende:
[..]
ze laten me echt niet het vliegtuig missen voor zoiets.
quote:
Het feest begint als jij ooit nog op vakantie wilt naar Australie... Of op doorreis naar Kiwiland.quote:Op zondag 8 november 2009 10:25 schreef Oksel het volgende:
[..]
Er is een kans dat dat het systeem het allemaal niet snapt.. dat ze mij niet kunnen vinden, etc. etc. Dan gebeurt er niets. Dan is er de kans dat ze het snappen NADAT ik vertrek. Boeiend, dat zie ik een volgende keer wel weer.. en dan is er de kans dat ik moet dokken op het vliegveld.
Wat een treurigheid weer.quote:Op zondag 8 november 2009 10:50 schreef Basekid_NZ het volgende:
Gewoon aan de regels houden inderdaad. Niet zeuren!
Nu weten 'ze' wanneer je waarnaartoe vliegt..quote:Op zondag 8 november 2009 10:20 schreef Oksel het volgende:
Stijlvol, vast zitten vanwege bellen op de fiets..![]()
Nah, er is kans dat ze alles teruglinken naar mij.. etc. etc. en dan ben ik de lul. 50% kans. Ofzo. Vlieg de eerste keer uit Australie naar NZ de 22ste van januari, maar vanuit een andere staat dan waarin ik de boete kreeg. Dan vlieg ik terug, eind februari, en 1 maart vanuit Australie naar Europa.
Subklacht: Vandaag de hele dag gevist en NIETS eetbaars gevangen..
quote:Op zondag 8 november 2009 10:11 schreef banaantjeEE het volgende:
Een boete voor het niet dragen van een helm
?quote:
ja echtquote:Op zondag 8 november 2009 10:15 schreef Oksel het volgende:
Ik zou wel eens de eerste in Australie kunnen zijn die daar een boete voor heeft gekregen..
Geloof me, er zijn genoeg idioten die zichzelf van kant maken op een stoeprandquote:Op zondag 8 november 2009 10:11 schreef banaantjeEE het volgende:
Een boete voor het niet dragen van een helm
Australië is het mooiste land ter wereld.quote:Op zondag 8 november 2009 12:42 schreef skattebaut het volgende:
Australië... is dat niet die oude Engelse strafkolonie?
quote:Op zondag 8 november 2009 14:05 schreef Muzz_ het volgende:
[..]
Australië is het mooiste land ter wereld.
Ik reageer puur en alleen voor jouw plaatje in dit topic.quote:
[..]
[..]
Jij maakt niet veel mee hequote:Op zondag 8 november 2009 14:10 schreef Nemain het volgende:
[..]
Ik reageer puur en alleen voor jouw plaatje in dit topic.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Australië heeft tropische regenwouden, woestijnen, steppes, hoge bergen, unieke dieren. Het land is erg groot en er wonen maar 30 miljoen mensen. Wat heeft Nederland te bieden? Saaie weilandjes en iedereen leeft op elkaars lip.quote:
Australiequote:Op zondag 8 november 2009 14:19 schreef Muzz_ het volgende:
[..]
Australië heeft tropische regenwouden, woestijnen, steppes, hoge bergen, unieke dieren. Het land is erg groot en er wonen maar 30 miljoen mensen. Wat heeft Nederland te bieden? Saaie weilandjes en iedereen leeft op elkaars lip.
Nederland:![]()
Australië:
Het is ook zo'n uniek plaatje dat nog nooit eerder op Fok! gepost isquote:Op zondag 8 november 2009 14:10 schreef Nemain het volgende:
[..]
Ik reageer puur en alleen voor jouw plaatje in dit topic.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Waarom noteren ze altijd het type telefoon, dat doen ze in NL ook??quote:Op zondag 8 november 2009 10:14 schreef Oksel het volgende:
Hehe, en ze hebben zelfs het serienummer van die fiets genoteerd. En de kleur. En het model van de telefoon. Alles!
Het is stom van mij geweest niet meteen alles bij elkaar te liegen, maarja.. daar denk je niet altijd aan. Helaas.
Ik ben het met muzz eens, Australië is veel beter dan nederland, qua wetgeving zuigt het maar de rest is beter.quote:Op zondag 8 november 2009 14:19 schreef Muzz_ het volgende:
[..]
Australië heeft tropische regenwouden, woestijnen, steppes, hoge bergen, unieke dieren. Het land is erg groot en er wonen maar 30 miljoen mensen. Wat heeft Nederland te bieden? Saaie weilandjes en iedereen leeft op elkaars lip.
Nederland:![]()
Australië:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |