Je komt in de boekjes!quote:Op zondag 8 november 2009 10:15 schreef Oksel het volgende:
Ik zou wel eens de eerste in Australie kunnen zijn die daar een boete voor heeft gekregen..
Wil je dat daadwerkelijk riskeren?quote:Op zondag 8 november 2009 10:10 schreef Oksel het volgende:
Kans dat ze me er uit pikken op het vliegveld, nouja.. dan trek ik mijn creditcard wel.
Er is een kans dat dat het systeem het allemaal niet snapt.. dat ze mij niet kunnen vinden, etc. etc. Dan gebeurt er niets. Dan is er de kans dat ze het snappen NADAT ik vertrek. Boeiend, dat zie ik een volgende keer wel weer.. en dan is er de kans dat ik moet dokken op het vliegveld.quote:Op zondag 8 november 2009 10:22 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Wil je dat daadwerkelijk riskeren?
Och gut, een moraalkneus.quote:Op zondag 8 november 2009 10:25 schreef omapietje het volgende:
Lastig he om je aan de regels te houden in een land waar je op bezoek bent.
Daar zou ik niet zo zeker van zijn... Sterker nog, ik weet wel zeker dat het halen van je vlucht totaal niet op hun lijstje van prioriteiten staat...quote:Op zondag 8 november 2009 10:25 schreef Oksel het volgende:
[..]
ze laten me echt niet het vliegtuig missen voor zoiets.
quote:
Het feest begint als jij ooit nog op vakantie wilt naar Australie... Of op doorreis naar Kiwiland.quote:Op zondag 8 november 2009 10:25 schreef Oksel het volgende:
[..]
Er is een kans dat dat het systeem het allemaal niet snapt.. dat ze mij niet kunnen vinden, etc. etc. Dan gebeurt er niets. Dan is er de kans dat ze het snappen NADAT ik vertrek. Boeiend, dat zie ik een volgende keer wel weer.. en dan is er de kans dat ik moet dokken op het vliegveld.
Wat een treurigheid weer.quote:Op zondag 8 november 2009 10:50 schreef Basekid_NZ het volgende:
Gewoon aan de regels houden inderdaad. Niet zeuren!
Nu weten 'ze' wanneer je waarnaartoe vliegt..quote:Op zondag 8 november 2009 10:20 schreef Oksel het volgende:
Stijlvol, vast zitten vanwege bellen op de fiets..![]()
Nah, er is kans dat ze alles teruglinken naar mij.. etc. etc. en dan ben ik de lul. 50% kans. Ofzo. Vlieg de eerste keer uit Australie naar NZ de 22ste van januari, maar vanuit een andere staat dan waarin ik de boete kreeg. Dan vlieg ik terug, eind februari, en 1 maart vanuit Australie naar Europa.
Subklacht: Vandaag de hele dag gevist en NIETS eetbaars gevangen..
quote:Op zondag 8 november 2009 10:11 schreef banaantjeEE het volgende:
Een boete voor het niet dragen van een helm
?quote:
ja echtquote:Op zondag 8 november 2009 10:15 schreef Oksel het volgende:
Ik zou wel eens de eerste in Australie kunnen zijn die daar een boete voor heeft gekregen..
Geloof me, er zijn genoeg idioten die zichzelf van kant maken op een stoeprandquote:Op zondag 8 november 2009 10:11 schreef banaantjeEE het volgende:
Een boete voor het niet dragen van een helm
Australië is het mooiste land ter wereld.quote:Op zondag 8 november 2009 12:42 schreef skattebaut het volgende:
Australië... is dat niet die oude Engelse strafkolonie?
quote:Op zondag 8 november 2009 14:05 schreef Muzz_ het volgende:
[..]
Australië is het mooiste land ter wereld.
Ik reageer puur en alleen voor jouw plaatje in dit topic.quote:
[..]
[..]
Jij maakt niet veel mee hequote:Op zondag 8 november 2009 14:10 schreef Nemain het volgende:
[..]
Ik reageer puur en alleen voor jouw plaatje in dit topic.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Australië heeft tropische regenwouden, woestijnen, steppes, hoge bergen, unieke dieren. Het land is erg groot en er wonen maar 30 miljoen mensen. Wat heeft Nederland te bieden? Saaie weilandjes en iedereen leeft op elkaars lip.quote:
Australiequote:Op zondag 8 november 2009 14:19 schreef Muzz_ het volgende:
[..]
Australië heeft tropische regenwouden, woestijnen, steppes, hoge bergen, unieke dieren. Het land is erg groot en er wonen maar 30 miljoen mensen. Wat heeft Nederland te bieden? Saaie weilandjes en iedereen leeft op elkaars lip.
Nederland:![]()
Australië:
Het is ook zo'n uniek plaatje dat nog nooit eerder op Fok! gepost isquote:Op zondag 8 november 2009 14:10 schreef Nemain het volgende:
[..]
Ik reageer puur en alleen voor jouw plaatje in dit topic.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Waarom noteren ze altijd het type telefoon, dat doen ze in NL ook??quote:Op zondag 8 november 2009 10:14 schreef Oksel het volgende:
Hehe, en ze hebben zelfs het serienummer van die fiets genoteerd. En de kleur. En het model van de telefoon. Alles!
Het is stom van mij geweest niet meteen alles bij elkaar te liegen, maarja.. daar denk je niet altijd aan. Helaas.
Ik ben het met muzz eens, Australië is veel beter dan nederland, qua wetgeving zuigt het maar de rest is beter.quote:Op zondag 8 november 2009 14:19 schreef Muzz_ het volgende:
[..]
Australië heeft tropische regenwouden, woestijnen, steppes, hoge bergen, unieke dieren. Het land is erg groot en er wonen maar 30 miljoen mensen. Wat heeft Nederland te bieden? Saaie weilandjes en iedereen leeft op elkaars lip.
Australië:
quote:Op zondag 8 november 2009 12:46 schreef 9611Niels het volgende:
AustraliëDaar werd GTA San Andreas verboden nadat de Hot Coffee Mod ontdekt was
!
Mensen die in een land leven waar mongolen vinden dat je een helm nodig hebt met het fietsen.quote:
Leuk man, een land delen met krokodillen, giftige slangen/spinnen (die je op elk moment thuis kunnen verassen) en dodelijke kwallen die niet groter zijn dan je pinknagelquote:Op zondag 8 november 2009 14:26 schreef morningstorm het volgende:
[..]
Ik ben het met muzz eens, Australië is veel beter dan nederland, qua wetgeving zuigt het maar de rest is beter.
0-1 voor australië.
Wat is aangaanswijze?quote:Op zondag 8 november 2009 12:42 schreef skattebaut het volgende:
Australië... is dat niet die oude Engelse strafkolonie?
Wat hebben die nazaten van de criminelen aldaar hun leven gebeterd zeg dat je zelfs op een fiets een helm op moet en niet mag bellen. (zelfs op een parkeerplaats, was dat geen privéterrein ts?)
Ik zie met regelmaat afleveringen van airport security uit Australië over mijn tv scherm rollen.
Alleen al de aangaanswijze van veelal onschuldige toeristen door de douaniers is voor mij genoeg reden dat continent NOOIT! te bezoeken.
Wat een k.tland.
TS, Run!
Deze (en ons) zogenaamd vrije landen zijn compleet doorgedraaid in hun restrictieve wetgeving en handhaving.
Dit zegt al veel over jouw saaie persoonlijkheid.quote:Op zondag 8 november 2009 14:35 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Leuk man, een land delen met krokodillen, giftige slangen/spinnen (die je op elk moment thuis kunnen verassen) en dodelijke kwallen die niet groter zijn dan je pinknagel![]()
Doe dan maar Nederland met hun lompe koeien en schapen
Gestoken worden door een dodelijke kwal is inderdaadquote:Op zondag 8 november 2009 14:46 schreef Muzz_ het volgende:
[..]
Dit zegt al veel over jouw saaie persoonlijkheid.
In het buitenland kunnen veel mensen niet fietsen dus zo absurd is het ook weer niet.quote:Op zondag 8 november 2009 14:48 schreef Goergawel het volgende:
Meest domme regel ooit, helm verplicht voor fietsers.
Jij zal wel het feestvarken in huis zijn zegquote:Op zondag 8 november 2009 14:46 schreef Muzz_ het volgende:
[..]
Dit zegt al veel over jouw saaie persoonlijkheid.
En die lopen ook massaal rond in de grote steden. Het beeld dat mensen hier hebben over Australië.quote:Op zondag 8 november 2009 14:51 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Gestoken worden door een dodelijke kwal is inderdaad
'lekker avontuurlijk!'
Net zo kortzichtig als het beeld dat jij hebt over Nederlandquote:Op zondag 8 november 2009 14:52 schreef Muzz_ het volgende:
[..]
En die lopen ook massaal rond in de grote steden. Het beeld dat mensen hier hebben over Australië.
In Den Haag, ambassadewijk, fietst er iedere ochtend een kerel naar zijn werk, een Britse expat van een jaar of vijftig, Rowan Atkinson zou hem hebben kunnen nadoen. Op een vouwfiets. Met een helm op. Ik vermoed dat zijn vrouw hem ook iedere ochtend uitzwaait. En hem dan met bangelijke blik vanuit het keukenraam nog nakijkt, tot ie eindelijk de hoek om is verdwenen.quote:
Nee maar wel in het water, en aangezien alle steden zowat aan de kust liggen en stranden heeft....quote:Op zondag 8 november 2009 14:52 schreef Muzz_ het volgende:
[..]
En die lopen ook massaal rond in de grote steden. Het beeld dat mensen hier hebben over Australië.
Spinnen en slangen trouwens welquote:Op zondag 8 november 2009 14:52 schreef Muzz_ het volgende:
[..]
En zo heeft elk land zijn voordelen en nadelen..Dus is het mij ook een raadsel waarom Muzz enkel de negatieve kanten van Nederland aan het oplepelen is tegenover enkel de positieve punten van Australie..quote:Op zondag 8 november 2009 15:07 schreef Dennis_enzo het volgende:
Maar in Australië kan je geen kekke videogames speken zoals manhunt.
1-1
Australië is gewoon vele malen beter dan Nederland, we kunnen er uren over discussiëren maar het is gewoon een feit. Verklaar anders al die Nederlanders die het goed toeven in Australië en niet anders om.quote:Op zondag 8 november 2009 15:06 schreef Flammie het volgende:
En dus is Nederland meteen kut omdat Australie je vaderland is
Kutje pik andijvie.. je kan ook blij zijn dat je er mag wonen
Het is een feit omdat jij dat zegt zekerquote:Op zondag 8 november 2009 15:11 schreef Muzz_ het volgende:
[..]
Australië is gewoon vele malen beter dan Nederland, we kunnen er uren over discussiëren maar het is gewoon een feit. Verklaar anders al die Nederlanders die het goed toeven in Australië en niet anders om.
Je krijgt in Nederland tenminste geen boetes voor fietsen zonder helmquote:Op zondag 8 november 2009 14:19 schreef Muzz_ het volgende:
[..]
Australië:
quote:Op zondag 8 november 2009 15:19 schreef Appelknaller het volgende:
[..]
Je krijgt in Nederland tenminste geen boetes voor fietsen zonder helm
In Australië woont iedereen tenminste niet in achterlijke kleine, rode bakstenen rijtjeshuizen.quote:Op zondag 8 november 2009 15:19 schreef Appelknaller het volgende:
[..]
Je krijgt in Nederland tenminste geen boetes voor fietsen zonder helm
Hier ook nietquote:Op zondag 8 november 2009 15:29 schreef Muzz_ het volgende:
[..]
In Australië woont iedereen tenminste niet in achterlijke kleine, rode bakstenen rijtjeshuizen.
1-2 voor Australië
Met knalgele oorpiercings.quote:Op zondag 8 november 2009 15:30 schreef Nikmans het volgende:
Nederland heeft koeien
[ afbeelding ]
Booooeeeee
Wat een kutdierenquote:Op zondag 8 november 2009 15:33 schreef Muzz_ het volgende:
Kangaroos
[ afbeelding ]
20.000-1.000.000 voor Australië
quote:Op zondag 8 november 2009 15:35 schreef J.Herrer het volgende:
Tyf toch eens op met je australie propaganda
Ik vind het mooi dat je de goede kanten van Australie vergelijkt met de slechte kanten van Nederland en daarop al je conclusies betekenis geeft....quote:Op zondag 8 november 2009 15:40 schreef Muzz_ het volgende:
Duizenden hadden zich aangemeld om dit te mogen doen in Australië, vraag me af hoeveel mensen zich zouden aanmelden als dit in Nederland was, 2?![]()
http://news.bbc.co.uk/2/hi/7823812.stm
lol @ 1x op vakantie geweest.quote:Op zondag 8 november 2009 15:41 schreef Flammie het volgende:
[..]
Ik vind het mooi dat je de goede kanten van Australie vergelijkt met de slechte kanten van Nederland en daarop al je conclusies betekenis geeft....
Maar vind je jezelf nou echt niet kortzichtig? Je klinkt net alsof je zelf 1x op vakantie geweest ben in Australie ofzo als ik heel eerlijk mag zijn
What's next? De Caribbean vergelijken met de noordpool?quote:Op zondag 8 november 2009 15:40 schreef Muzz_ het volgende:
Duizenden hadden zich aangemeld om dit te mogen doen in Australië, vraag me af hoeveel mensen zich zouden aanmelden als dit in Nederland was, 2?![]()
http://news.bbc.co.uk/2/hi/7823812.stm
Draai nou eens niet om de hete brij heen en geef gewoon antwoord (In plaats van nonstop op te scheppen over hoe cool australie wel niet is):quote:Op zondag 8 november 2009 15:45 schreef Muzz_ het volgende:
[..]
lol @ 1x op vakantie geweest.Heb er 1/2 van mijn leven doorgebracht tot dusver.
En je vergeet: Waarom zit je niet op die Australische versie van FOK?quote:Op zondag 8 november 2009 15:50 schreef Flammie het volgende:
[..]
Draai nou eens niet om de hete brij heen en geef gewoon antwoord (In plaats van nonstop op te scheppen over hoe cool australie wel niet is):
- Vind je jezelf nou niet kortzichtig?
- Wat heeft het nou voor een nut om voor je voorkeursland alle positieve punten op te noemen en die naast alle negatieve kanten van Nederland aan te leggen?
Alsof dat ook maar IETS wil zeggen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |