quote:- En iedere vatandas die ik vergeten ben,.
Volgens mij is temperatuur niet te hoog maar is de straling niet perfect voor je edele delenquote:Op zondag 8 november 2009 01:10 schreef IHVK het volgende:
Laptop op je schoot moet je nooit doen als man trouwens, want dan kun je geen kinderen meer krijgen (Temperatuur wordt te hoog)
Carriere maken en 10 kinderen baren, wel knap van je vrouwquote:Op zondag 8 november 2009 01:11 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Doe ik ook wel eens. Maar dan met kinderen. Zeg ik mama ik ga m'n vrouw 10 kinderen laten baren en dan mag jij voor ze zorgen want mijn vrouw zal waarschijnlijk carrière willen maken![]()
Zij is dan altijd
Ik ga echt nog geen auto halen en rijbewijs ga ik daar ook niet van betalenquote:Op zondag 8 november 2009 01:11 schreef Ayca het volgende:
Van die 6000 kan je dan mooi je rijbewijs + matig autootje van halen
Gewoon 2 keer een 5-ling barenquote:Op zondag 8 november 2009 01:15 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Carriere maken en 10 kinderen baren, wel knap van je vrouw.
Ik praat altijd over 4/5 kinderen, daar wordt m'n moeder nog niet gek om, maar als ik zeg dat ik dan niet kan werken en dus net zo goed m'n opleiding niet kan afmaken.. dan pas doet ze alsof ik gek ben
Komt een turk bij de kassaquote:Op zondag 8 november 2009 01:15 schreef IHVK het volgende:
hm deze was wel eerder, maar liever geen Turkse TT van de FA's dus nog tip voor nieuwe TT?
We zullen zien.quote:Op zondag 8 november 2009 01:15 schreef wikwakka2 het volgende:
Volgens mij heb je als vrouw zijnde wel meer dan 6000 euro nodig om je rijbewijs te halen.
Ik heb mijzelf ook maar in bed geinstalleerd, maar echt fijn ligt het niet met zo'n laptop erbij.
Toekomstplannen en carrièrequote:Op zondag 8 november 2009 01:15 schreef IHVK het volgende:
hm deze was wel eerder, maar liever geen Turkse TT van de FA's dus nog tip voor nieuwe TT?
dat is de grapquote:Op zondag 8 november 2009 01:16 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Komt een turk bij de kassa
Maak de grap eens af?
Dat was wel leuk ja. Ook al na mijn tijd.quote:Op zondag 8 november 2009 01:18 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Moest hieraan denken.
Ik wil meer richtingquote:Op zondag 8 november 2009 01:18 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Moest hieraan denken.
Wij hadden juist de leuke tekenfilms, beter dan die hedendaagse bagger in ieder geval.quote:Op zondag 8 november 2009 01:18 schreef IHVK het volgende:
[..]
Dat was wel leuk ja. Ook al na mijn tijd.
Oude IHVKquote:Op zondag 8 november 2009 01:18 schreef IHVK het volgende:
[..]
Dat was wel leuk ja. Ook al na mijn tijd.
Wel een vet idee dat dat allemaal je zoons zouden zijn.quote:Op zondag 8 november 2009 01:19 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Ik wil meer richting
[ afbeelding ]
niels holgerssoooonquote:Op zondag 8 november 2009 01:19 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wij hadden juist de leuke tekenfilms, beter dan die hedendaagse bagger in ieder geval.
Ik voel me zo aangesprokenquote:Op zondag 8 november 2009 01:20 schreef IHVK het volgende:
zG waarom zijn pubers nog steeds niet welkom?
quote:Op zondag 8 november 2009 01:20 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
niels holgerssoooon
Wicky
Dommel
en nog veel meer
Ah jij bent ook van die tijd.quote:Op zondag 8 november 2009 01:20 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
niels holgerssoooon
Wicky
Dommel
en nog veel meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |